|
| Plotemnet: Det store maskebal! | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 11:12 | |
| Kristy smilede og lagde sin hånd forsigtigt på hans skulder og holdte ham i hånden med den anden, hun så kort om på ham der sang, hun synes hun kunne genkende ham *Ham fra havnen* tæntke hun så og blev overasket over at han sang sådan, men hun kiggede så op på matthew igen og så ind i hans smukke øjne. Hun vidste ikke helt hvordan hun skulle starte dansen og lod ham begynde, hun dansede ikke så meget par dans, men havde dog lært et par trin eller to af sin mor en gang, så helt galt kunne det vel ikke gå. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 11:12 | |
| Evelyn kiggede over på Rose, som åbenlyst også var overrasket over Demetris sangstemme. Så var hun ikke den eneste der ikke kendte til hans skjulte talent. Hun kløede sig lidt i håret, og kiggede rundt på de dansende væsener, hvilket fik hende til at smile svagt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 11:14 | |
| Steph smilede til Liame. "Du tager det til mig du vil." da han var gået vendte hun sig om mod Andy. "Jeg finder mig alligevel noget mere delikat senere." og smilede en smule grumt. Der var så mange mennesker at ingen ville lægge mærke til hvis en enkel forsvandt. "Du kalder mig hvad du vil." sagde hun og smilede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 11:15 | |
| Rose så tilbage op på Demetri og sukkede lavmælt og derefter hen på Evelyn og betragtede hende lidt.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 11:17 | |
| Andy gav et grin fra sig og nikkede "okay Steph" sagde han og tog sin hånd til sig og vende sig om, og smilte da han fik øje på Eolith "og der er han,, Angel det er Stephenie og Steph det er Eolith" sagde han og rykkede sig ind så der var plads til Eolith, han satte den en drink foran pladsen på bordet og smilte "du svarede mig ikke tilbage ?" sagde han og lag sit hoved på skrå |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 11:17 | |
| Han blev ved med at kigge på hende, selvom hun kiggede op på sangeren. Hun var utrolig smuk, og det at hun var så sød, gjorde hende endnu smukkere. Han smilede skævt, da hun igen kiggede på ham, og bed sig let i læben, siden de egentlig bare stod stille. Hun trådte forsigtigt, og tøvende et skridt fremad - hvilket ville føre til, at hun skulle gå et skridt tilbage. Hun kom til at træde hende over tæerne, og han bed sig hårdt i læben, og klmete øjnene hårdt sammen, "Undskyld", mumlede han skingert, og rødmen blussede op. Det irriterede ham, at han var så klodset - men hellere det, end at han havde et anfald. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 11:18 | |
| Han stod nu bare uden at spille på githuar igen og kiggede ud blandt folk. Han så ikke ud til at tage det så tungt med at synge men hans øjne, kunne ikke hvile på noget nu. Han sang bare som nu var best. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 11:20 | |
| "Jeg tror ikke at jeg har flere penge på min mobil" Svarede han hurtigt, inden at Andy skulle tro, at han bare ignorerede han beskeder. Han satte sig ned ved han side og smilte imødekommende til Stephenie. "Hej med dig" Sagde han uden at tage smilet fra sig. Han vidste dog ikke hvem hun var, om hun var noget særligt til Andy, eller bare en eller anden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 11:20 | |
| Han nikkede og gik op og hentede en martini til hende som han stilte foran hende. Han satte sig ned og så på fyren(Andy) "Hvad snakker vi om?" spurgte han roligt og lænte sig lidt tilbage i stolen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 11:21 | |
| Hun smilte svagt til Rose. Hun var meget sød, og Evelyn var taknemmelig for, at hun havde prøvet at redde hendes aften, nu når de begge, ikke havde nogle dates. Hun kiggede kort op på Demetri, men kiggede så ned på de dansende lovers. Det var ret belastende at se på, men de så nu søde ud. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 11:23 | |
| Kristy glemte at træde et skridt tilbage og det var derfor det havde medført at han havde trødt hende over tærne, hun skar kort en grimasse og fjernede foden til "Det .. det gør ikke noget" sagde hun så lidt akavet og så på ham "Jeg er ikke bedre selv " Sagde hun så og hentød til at hun var gået ind i ham og faldet for næsen af ham, men han vidste jo intet om at det var hende han havde mødt i skoven, eller hun var faktisk i tvivl om om han havde gættet det. Hun valgte så at starte og begyndte stille at danse, et glædes smil bredte sig på hendes læber da hun synes det var sjovt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 11:23 | |
| "Vil du med ud og få noget luft?" spurgte hun hviskende til Evelyn og Rose kunne godt mærke at hun selv havde brug for noget frisk luft. Der var efterhånden oss ret mange inde i salen og hun fik lidt klaustrofobi af dette. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 11:24 | |
| Sangen stoppede nu da den var slut, og scenen blev mørk, i mørket se Demetri ret skuffet ud selvom rigtig mange havde været oppe og danse, men man kunne også sige sådan hvornår så Demetri glad ud. Han satte Githauren fra sig, og nikkede og sprang så ned omme bag scencen, han havde gjort det han skulle og havde tænkt sig at smutte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 11:24 | |
| Andy nikkede og smilte "nedern, jeg kedet mig ellers meget.. du kan selv spørge Steph, jeg var helt væk" sagde han og så over på Demetri og hævede det ene øjebryn, han rystede på hovedet og begynde at se skiftevist på Eolith og Steph. han lod så sit blik blive på Eolith "se jeg lovede en drinks og du får en" sagde han og gav et grin fra sig |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 11:26 | |
| Hun kiggede hurtigt over på Rose, og nikkede. Hun rejste sig op, og rettede lidt på hendes kjole. Hun havde fortrudt, hun havde taget sådan en stor kjole på, men det var der intet at gøre ved nu. Hun kastede et kort blik på Demetri, inden hun møvede sig gennem danserne, og ud gennem den store dør. Der var blevet mærkt nu, og den kolde natte-luft ramte hende blidt i ansigtet. Det var lige noget hun trængte til - at få noget frisk luft. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 11:27 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 11:27 | |
| Stephenie smilede og rakte sin hånd mod Eolith. "Hej." sagde hun og smilede. Lugten af engel strømmede i hendes næsebor. Hun kiggede på Liame, som var kommet igen. Hun rynkede næsen på martinien, men smilede til ham. "Det her er Andys -" hun nikkede over mod dæmonen og bagefter på englen. "- bedsteven Eolith." fortalte hun ham. "Det her er Liame." præsenterede hun smilende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 11:30 | |
| Han nikkede en gang til dem hver og sagde "Rart at møde jer". |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 11:30 | |
| Aubrey gik ned af den røde løber, uden en maske, han mente ikke den var nødvendig, desuden gad han heller ikke det pjat, han gik forbi fototgrafen som tog fat i hans arm og skulle til at tage et billede af ham, men Aubrey jog istedet en knyttet næve i fjæset på fotografen så han faldt tilbage, han gik ind i salen og et smil dukkede op på hans læber da han så det store udvalg, han gik hen til en kvinde og valgte at han ligeså godt kunne starte fra en ende, han stilte sig bag kvinden og hviskede noget til hende, hun fnes og vendte sig om, han førte hende så med ud på dansegulvet og lagde armene om hende, kvinden som tydeligthvis var faldet for hans vampyriske charme og hans tiltræknings evner som vampyr lagde ikke mærke til at Aubrey nærmede sig hendes hals, han kyssede hende på halsen og kvinden lagde armene tættere om ham, han lod derefter tænderne glide ind i hendes hals og han lagde en hånd for hendes mund for at hun ikke skulle skrige, for et menneske ville man ikke kunne se hvad der skete, da det var svært at se mellem alle de dansende menensker, desuden dansede han stadig med hende selvom kvindens krop stille blev mere og mere svag. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 11:31 | |
| Rose fulgte hurtigt med Evelyn udenfor og åndede lettet op da hun mærkede den kølige aften luft.
// Aaaaargh! Skal i seng! -.-' Sees i morgen ^^// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 11:32 | |
| Han mumlede noget utydeligt, og rystede bare på hovedet, af sig selv. Han var taknemmelig for, at hun begyndte at danse, og han fulgte roligt op på hende. Et charmerende smil, formede sig, på hans læber. "Såøh..", begyndte han, lidt kejtet, "er der noget du har lyst til at fortælle mig, om dig selv?", han kiggede på deres hænder, of flettede forsigtigt hans hænder, ind i hendes, og betragtede dem tavst. Han ville ikke kigge på hende, da han var 100% sikker på, at han ville begynde at rødme. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 11:36 | |
| Andy så over på Liame og nikkede "også hyggeligt at møde dig" sagde han og så skiftevist på dem alle 3 og kunne ikke lade være med at smile, og viste ikke helt hvad han skulle sige eller gøre |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 11:37 | |
| "Hejsa" Svarede han og smilte, og tog imod glasset fra Andy og sendte ham et smil som tak. "Jeg ved godt at i ikke spiser.. men jeg tror snart jeg skal have mig noget mad" Sagde han, og kunne egentlig mærke at han var sulten efter den gode mad der var stillet frem i salen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 11:38 | |
| //Beklager meget men må altså gå:S// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 11:39 | |
| Evelyn kiggede på Rose, og smilte svagt. Hun overvejede om hun bare skulle tage hjem, men havde alligevel ikke lyst til at denne smukke aften, skulle slutte. Hun sukkede tungt, og satte sig på en bænk, en stykke væk fra den store dør.
//Uhmm, jeg logger vel oss bare så >.<' // |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! | |
| |
| | | | Plotemnet: Det store maskebal! | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|