Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Plotemnet: Det store maskebal!

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 31 ... 38  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Plotemnet: Det store maskebal! - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 24 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 08:32

Andy rystede på hovedet af det og kunne ikke se at han selv var heldig "jeg er ikke heldig" sagde han og syntes ikke han selv var heldig, så længe der var børn på gaderne. når det var meningen at han slet ikke skulle være i live "jeg har intet imod at bo på gaderne" sagde han og bøjede sig ned og kyssede ham på kinden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 24 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 08:41

Eolith lænede sig ind til ham og sukkede. Selv ville han dø af at bo ude på gaderne sammen med alle de uhyggelige folk og fryse halvt ihjel. "Din lejlighed kan da ellers ikke have været så billig igen" Smilte han lidt "Den er rummelig, og virkelig flot indrettet. Og din bil må da også have været dyr..".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 24 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 08:47

Andy gav et suk fra sig og bed sig i læben, han lag stille sin anden arm omkring hende og lag sit hoved på hans "Angel.. forstå mig nu, ligemeget hvor meget min lejlighed har kostet så er jeg ligeglad.. penge er intet, intet i mit hoved" sagde han og gik lidt ned på hug, så de var i samme højde. han så stille på ham og ville så gerne havde ham til at forstå det "jeg køber det jeg har lyst til.. og nogle gange ville jeg ønske at jeg skulle kæmpe om at få det jeg vil havde.. jeg ville med glæde bytte plads med alle der ikke havde så mange penge som mig" sagde han og lag sit hoved lidt på skrå
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 24 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 08:54

Eolith så ham i øjnene og smilte forsigtigt til ham fordi at han tog det så seriøst. "Er du da utilfreds med det?" Spurgte han og kiggede ind i hans øjne og tog ham på hans kinder "Mnh.. du har jo også levet lidt længere end mig selv i hvert fald".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 24 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 08:58

Andy så bare på ham og fugtede kort sine læber "ja lidt, jeg har jo intet at bruge dem til.. og jeg får dem jo kun fordi jeg laver det jeg elsker, og det er jo ikke fordi jeg laver det for penge" sagde han og lag ham bare lægge sine hænder på hans kinder, han prøvede at lave et ansigt som om han havde trykket for hårdt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 24 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 09:04

Eolith fandt Andy smuk uanset hvrdan han gjorde sit ansigt, og han nussede ham bare forsigtigt på kinderne. "Der er ingen der holder dig tilbage i at give penge ud. Men du bliver bare opdaget, hvis du giver så mange penge ud" Svarede han og så bekymret på ham "Det vil du jo ikke...".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 24 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 09:07

Andy lukkede stille sine øjne i da han hørte hvad han sagde, han træk lidt på skulderne og gav et suk fra sig "men.. tror du det ?? hvor meget kan en berømt give da ?" spurgte han om og åbnede sine øjne igen, han så ham ind i øjnene og lod sin tungespids glide hen over sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 24 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 09:11

"Det må du ikke spørge mig om..." Svarede han og så selv spørgende på ham "Måske skulle du komme penge i de der små støttefondsbøtter man kan finde rundt omkring?". Han så ham stadig i øjnene og kiggede forsigtigt ned på hans læber da han så lidt af tungespidsen. Han kyssede ham forsigtigt på næsen og slap ham så igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 24 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 09:15

//Jeg smutter i seng nu, Sov godt n.n //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 24 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 09:17

Andy gav et lille grin fra sig "så kan jeg jo også komme af med flere.. tror bare jeg skal tage til et sted hvor de så kender mig" sagde han og mente at rejse et andet sted hen, han lukkede sine øjne i da han så at han kom tætter på. han åbnede stille sine øjne da han mærkede hans læber mod sin næse, han rykkede lidt på sin næse og smilte til ham. inden han rejste sig ordenligt op igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 24 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 16:49

Eolith trak på skuldrene og så på ham. "Jah.. det er naturligvis op til dig selv hvad du vil" Svarede han, og havde ikke tænkt sig at stoppe ham i at rejse, hvis Andy gerne ville rejse. Så længe det bare ikke var før hans fødselsdag, mens han gerne ville tilbringe sin tid sammen med ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 24 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 18:51

Andy så ned på ham og smilte "du plejer da at sige at jeg ikke må rejse.. og hvis jeg skal rejse så skal jeg havde dig med" sagde han og træk lidt på skulderne, han fugtede sine læber og elskede at være sammen med Eolith. han betød virkelig meget for Andy
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 24 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 03:19

"Du plejer også at sige at du ikke vil have nogen med" Smilte han forsigtigt "Måske er vi blevet klogere på hinanden". Han gik roligt videre og så op i kronbladende, men han så bagefter på Andy og smilte forsigtigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 24 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 03:21

Andy så bare på ham og smilte "det er rigtigt nok.. men det siger jeg jo kun når jeg gerne vil rejse væk.. dette er jo bare rejse til et andet sted og give penge" sagde han og viste godt at det lød virkelig mærkeligt, men Andy var jo også mærkeligt og viste det godt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 24 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 03:32

"Nå ja... men vi kunne da godt finde ud af noget her snart? Hvis du virkelig gerne vil af med dine penge?" Svarede han mens han kiggede sig lidt omkring. Han kom hænderne i lommerne og trådte op på en stort vælte træ, som han roligt gik på.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 24 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 04:51

Andy så på ham og smilte og gik bare med ham "hvis du gerne vil med" sagde han og holde øje med at han ikke ville falde
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 24 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 06:13

"Jeg er frisk i weekenden?" Smilte han og stoppede op midt på træet og satte sig ned. Han kunne ikke nå skovbunden derfra, og han viftede forsigtigt med benene mens han kiggede interesseret ned på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 24 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 06:16

Andy stoppede op da han stoppede op og så op på ham med et smil "hvis du gerne vil" sagde han og ville ikke havde nået imod at gøre det i weekenden, og han var sikker på at de kunne hygge sig meget "hvor skal vi så tage hen ?" spurgte han om og smilte op til ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 24 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 06:18

Eolith rødmede lidt og så genert på ham. "Det er ligemeget" Sagde han forsigtigt og så ned på dine fødder "Jeg har jo ikke rigtig været udenfor græsen..". Han kiggede på ham og kunne ikke stoppe med at være varm i kinderne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 24 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 06:23

Andy kunne godt se hans kinder og smilte bare af det "du bestemmer" sagde han og viste ikke selv hvor han ville rejse hen, han lag stille sine hænder på hans lår og smilte stort
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 24 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 06:29

Eolith smilte selv med sine hvide tænder fremme. "Du ved.. jeg har altid gerne ville komme til Frankrig. Det er nemlig der jeg kommer fra og har mine rødder, men jeg blev her hvor jeg blev født hos min danske familie". Han vippede lidt med benene igen, men forsigtigt så han ikke ramte Andy. "Vi kunne måske gøre en lille ferie ud af det?".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 24 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 06:32

Andy så bare op på ham og smilte da han godt kunne lide den måde han smilte på "så lad os tage der hen.. selv om jeg ikke kan fransk" sagde han og var ligeglad hvis han blev ramt af hans ben, han lag stille sit hoved på sine hænder i hans skød. han så op på ham og smilte "en ferie lyder godt" sagde han, selv om han ikke helt var vild med idé med at være sammen med Eolith så længe. men han viste dog at han godt kunne komme igennem det hvis han ville, han var dog stadig bange for hvad der kunne ske. da han viste at han havde et svagt punkt for ham, som var et ret stort punkt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 24 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 06:42

"Det kan jeg heller ikke" lo han og så ned på ham. For ham selv lød det som en strålende ide, især fordi at det for det meste var et sted hvor man tog hen hvis man var kærester. Også selvom at han nok ikke kunne score ham bare på grund af at de var i Frankrig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 24 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 06:47

Andy smilte op til ham og så på ham med øjne der lignede diamanter "så skal jeg jo havde pakket og alt muligt" sagde han som om det var en umulig ting for ham at gøre, det syntes han dog også selv at det var. da han havde det svært med at vælge hvad han skulle havde med, han viste også at det ville sætte ham på en prøve at være sammen med Eolith. når han viste at han jo ville komme til at blive sulten, han håbede dog på at alt nok skulle gå som om det var en god drøm hvor intet kunne gå galt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 24 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 07:00

"Ja ja. Men det er da intet problem" Svarede han og smilte. Han hoppede forsigtigt ned fra træet og landede foran ham og krammede ham "Det bliver vildt spændende! Jeg har altid gerne villet komme ud at rejse!".
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 24 Icon_minitime

Plotemnet: Det store maskebal!
Tilbage til toppen 
Side 24 af 38Gå til side : Forrige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 31 ... 38  Næste
 Lignende emner
-
» Maskebal!? YES! Men.. Ledsager? ..Shit!
» det store træ
» et maleri af det store hav
» Det store julebal!
» Store flyttedag

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Fest lokaler-
Gå til: