Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Plotemnet: Det store maskebal!

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 24 ... 38  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Plotemnet: Det store maskebal! - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 11 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 11:39

//Må logge nu. Er simpelthen så træt, men det var hyggeligt at møde jer gyes!^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 11 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 11:40

Kristy så på ham og mærkede så han flettede sine fingre i hendes, hun rødmede let og smilede svagt "Jeg .. " sagde hun så og kunne kort ikke koncentrere sig om andet end ham, hun blinkede dog kort med øjnene og så lidt ned for at kunne snakke færdigt " går til ballet i fritiden også kan jeg godt lide naturen" sagde hun så og vidste ikke rigtig hvad hun ellers skulle sige om sig selv "Hvad med dig? " spurgte hun så og så op i hans øjne og sørgede dog for at der ikke gik kluder i dansen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 11 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 11:42

Andy vende sit blik mod Eolith og nikkede "du kan bare hente nået" sagde han og klappede ham drillende i håret, og så over på maden med et grin. og havde tænkt sig at stjæle fra Eolith hvis han fik lyst til nået menneske mad
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 11 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 11:51

Matthew kiggede over på hendes ansigt, og så hendes rødmen, hvilket automatisk fik ham til at rødme. Det var sødt at hun rødmede - det var menneskeligt. Hun halv-lo, og kiggede på hende, med et varmt smil, og et blidt blik. Han lyttede til hendes ord, "Spændende", sagde han optimistisk, og smilede stadig det varme smil til hende. "Jeg.. kan godt lide at tegne.. og spille guitar", sagde han, og trak let på skuldrene, "Og så elsker jeg at ligge ude i skoven - eller ved søen - og lytte til naturen", han rødmede endnu engang, da det var nogle sære vaner han havde, og han håbede ikke han skræmte hende væk.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 11 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 11:53

"Jo" Svarede han og smilte bare af at han blev klappet på hovedet. Han skyndte sig videre hen og tog en tallerken og tog mad på, alt efter hvor meget han selv syntes han kunne spise. Han tog noget mere at drikke med tilbage og satte sig hos ham og skar sin mad ud. Det var lidt underligt at skulle spise overfor en anden, som ikke spiste.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 11 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 11:57

Andy grinte lidt over at han skynde sig så meget, han så lidt på hans mad og lag sit hoved på skrå. han vende sit blik op mod hans ansigt og smilte "skal du så med mig hjem og sove efter ?" spurgte han om og rakte drillende tunge af ham, han kunne ikke lade være med at se på ham. da han syntes at det så så spændende ud når folk spiste "så kan jeg lave morganmad til dig som tak for at du overhoved ville havde mig med og ikke en anden" sagde han og drak lidt af sin drinks
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 11 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 11:59

Eolith så ned på sin mad og smilte, og rødmede lidt. "Eh... ja.. det vil jeg meget gerne" Smilte han, og ville næsten ikke kigge på ham, fordi han nok var lidt pink i ansigtet lige nu.
"Det lyder ikke som nogen dårlig ide. Jeg skal bare huske mine ting fra det andet værelse så". Han kiggede alligevel op på ham igen, for at anerkende det ordentligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 11 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 12:00

Kristy nikkede og lyttede til det han sagde "Har altid gerne ville kunne tegne .." sagde hun så i et smil "Men det har ikke rigtig været det mine forældre ville have jeg skulle blive god til .." sagde hun så i et skuldertræk og har altid været en artig pige som lille og gjort hvad hendes forældre sagde, tog de undervisninger hun skulle i ballat, ja og nu er det du hun kan lide og lave, hun betragtede diskert hans øjne og lod så blikket glide ned på hans læber, hun betragtede dem halv drømmende uden at tænke over det, hun blinkede dog en enkel gang med øjnene og så op i hans øjne igen med et roligt blik.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 11 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 12:06

Andy så bare på ham og kunne ikke lade være med at smile "du er jo altid velkommen hjemme hos mig" sagde han og lag en hånd i hans hår og nussede det blidt, mens han så sig omkring og begynde at tænke over hvad han mon skulle lave til morganmad til ham så. da de jo begge viste at Andy ikke kunne lave mad, han tog sin hånd til sig og åbnede sin mund "aaaah" sagde han imens og hentydet til at han ville smage
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 11 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 12:10

Hans ansigt forvrængede sig til en undskyldende blik, "Det er jeg ked af..", mulede han lavt, og kiggede hende i øjnene. Hans undskyldende blik, formede sig hen til et stort, skævt smil. Hendes blik var røget længere nedad, på hans ansigt, og han havde en stor lyst til at komme med en drillende kommentar.
Hun smilte drilsk, og rakte tunge til hende, da han godt havde set at hun kiggede på hans mund. Hun lo en lille, sød latter, "Hvaé, noget galt?", spurgte han, med et stort smil, plantet lige, mide i fjæset.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 11 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 12:13

Eolith så på ham og smilte lumskt til det. Han var ikke langt fra bare at kysse ham, men stak så en finger i hans mund i stedet. "Min mad!" Smilte han og så forventningsfuldt på ham. Han havde dog tænkt sig at give ham noget mad bagefter alligevel.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 11 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 12:18

Andy gav et grin fra sig og bed ham blidt i fingeren "mad" mumlede han og så på ham med hundeøjne, selv om det var svært at se da han havde sin maske på. han slap stille hans finger og åbnede munden igen og grinte lidt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 11 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 12:20

Kristy rødmede pludseligt helt vildt da han sagde det og så kort ind i hans øjne, men flakkede kort i blikket og så ned "Eh .. Ehm .. nej" sagde hun forlegent og sank *Pinlig'pinligt'pinligt* tænkte hun og knugede svagt hans hånd, hun vidste godt hvad han troede hun tænkte, som så også var sandt, men hun ville ikke sige det, da det var pinligt bare det at han havde opdaget hun havde kigget på hans læber.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 11 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 12:21

Eolith tog hånden til sig og smilte kærligt til ham. Han skar et stykke ud, stikkede til det med gaflen og fodrede ham med det. Han så på ham og smilte kun mere af det, fordi det var sjovt at skulle madde en voksen dæmon.
"Smager det godt nok?" Spurgte han og kiggede på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 11 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 12:25

Andy smilte og lukkede sine mund da han fik gaflen ind, han begynde at tygge på det og nikkede "det smager lidt af dig" sagde han og gav et lille grin fra sig efter han havde slugt det, og træk sit ene ben op til sig og tog sin hat af. han kørte en hånd igennem sit hår for at være sikker på at det ikke ligefrem lignede lort
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 11 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 12:28

Matthew smilede uskyldigt, "Undskyld, jeg skal nok lade være", sagde han, men et halvkvalt grin, undslap hans læber. Han havde egentlig en oplagt mulighed, for at kysse hende, men han ville ikke påtrænge sig - og desuden, hvis han kyssede hende, ville hun sandsynligvis se det som mere, end den flirt, det i sandhed var, og han ville ikke bære at skade hende, ligesom han havde gjort ved sine venner førhen, pga. hans sygdom. Det ville være for meget for hende, hvis hun skulle håndtere det, og være en del af det, Matthew kæmpede med hele tiden. Hans smil blegnede, mens han roligt kiggede på hende, og bed sig selv i læben.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 11 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 12:30

Eolith var sikker på at han på ingen tid kunne nå op på de 60 grader i ansigtet, hvis Andy blev ved med den slags. Med den slags kommentarer altstå. Han rødmede igen og afslørede sin forlegenhed i et forvirret grin. "Haha.. Smager jeg da af Kylling?" Spurgte han undrende, og var lidt bange for, at han mente det. Han ville jo allerhelst ikke smage af mad, men som en engel.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 11 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 12:34

Andy grinte lidt og rystede på hovedet "du smager af Angel.. men det er fordi gaflen smager lige som dine kys" sagde han og prikkede ham en enkel gang på kinden "er det der en naturlig farve, det ligner en sød jordbær" sagde han og gav et lille grin fra sig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 11 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 12:38

"Måske smager jeg også af jordbær" Smilte han, og forsøgte at lade som om han var ligeglad med, at han stod os blussede op på den måde. Men i virkeligheden var han ved at dø af forlegenhed. Han kiggede diskret væk, ned i maden og begyndte at spise videre, for ikke bare at blive rødere og rødere.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 11 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 12:42

Andy så på ham og lag sit hoved lidt på skrå, han tog fat i hans hage og slikkede ham over kinden "nej du smager af dig" sagde han og slap hans hage og så sig omkring, for at være sikker på at ingen så på dem
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 11 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 12:42

Kristy så ikke op på ham og hørte næsten ikke hvad han sagde da tusinde tanker kørte gennem hendes hoved og hun blev ukoncentreret, trødte i sin egen kjole, væltede baglænds ind i en af de andre gæster og faldt til jorden, hun lå på gulvet med sin maske om halsen da den var faldet ned, hun fjernede sit lange sorte hår der var faldet ned foran hendes ansigt og så op på ham *Det hele går bare galt oppe i mit hoved .. * tænkte hun forvirret, hun var så klodset at det næsten gjore ondt, det var ikke normalt at falde sådan hele tiden, især ikke for en linedanser.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 11 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 12:48

Eolith blev rimelig overrasket over at han blev slikket og ikke kysset. Han grinte lidt af det, men håbede egentlig, at der ikke var noget der så det. Den slags gjorde man kun derhjemme. Eller... man gjorde det vel egentlig aldrig. "Det er jeg da glad for" Smilte han "Jeg vil helst ikke være mad".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 11 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 12:49

Andy grinte lidt af det "jamen så ved du at du ikke er mad nu" sagde han og lag sit hoved på hans skulder "spis.. spis" hviskede han ind i hans øre og prøvede at lade være med at grine
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 11 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 12:53

Matthew fik et chok, da hun væltede bagover. Hans venstre hånd, var stadig flettet sammen med hendes, så han blev revet en lille smule forover, men væltede dog ikke. Han tog tavst, fat i hende, med den anden hånd, og hjalp hende op, "Undskyld", mumlede han hæst. Hans blik vandrede rundt i lokalet, men gæsterne så ikke du til at tage sig af, at Kristy væltede. Den gæst, hun væltede ind i, blev hjulpet op af sin egen dansepartner, og dansede nu videre. Han førte blikket tilbage på Kristy, og overraskelsen overvældede ham. Han troede det var en hallucination, men Kristy var pigen fra skoven. Det forvirrede ham, for han var ikke sikker på om det var virkelighed, eller noget, hans hjerne havde opspillet. Han kiggede spørgende på hende, og fjernede blidt, noget hår fra hendes ansigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 11 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 12:59

"Jeg synes det er uhyggeligt at du kan smage mig på gaflen" Smilte han og lyttede til ham, og fortsatte med at spise lidt mere af sin mad. Han så sig omkring, hvor nogen var begyndt at gå ovenpå for at hygge sig med sine partnere, mens andre stadig blev dernede. Men der var lidt mer plads nu.
Han tog sit glas med alkohol og drak forsigtigt lidt mere af det, da han slet ikke var beruset endnu.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 11 Icon_minitime

Plotemnet: Det store maskebal!
Tilbage til toppen 
Side 11 af 38Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 24 ... 38  Næste
 Lignende emner
-
» Maskebal!? YES! Men.. Ledsager? ..Shit!
» det store træ
» et maleri af det store hav
» Det store julebal!
» Store flyttedag

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Fest lokaler-
Gå til: