Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Plotemnet: Det store maskebal!

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 26 ... 38  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Plotemnet: Det store maskebal! - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 14 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 00:49

Andy lyttede på hvad han sagde og grinte lidt af ham "syntes du ikke at jeg ser godt ud når jeg ikke er klædt ud ?" spurgte han lidt drillende om og vende kort sit blik mod ham, han syntes at det havde været en god dag. og han havde virkelig hygget sig, men han var ikke den type der var vild med at klæde sig ud
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 14 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 00:57

"Argh! Nej, du ved godt hvad jeg mener!" Sagde han hurtigt "Jeg synes bare at du var den mest lækreste af dem alle sammen, af dem der ankom!" Sagde han hurtigt og kneb øjnene sammen.
Han lænede sig tilbage og åbnede øjnene igen og lurede hen på ham med et forsigtigt blik. "Jeg har ikke noget imod udklædning, så længe at det ikke er et supermandstema.."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 14 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 01:07

Andy bed sig i læben og træk på skulderne, han slap sin læbe og drejede ned af en ny vej "det er nok ikke alle der har den samme mening som dig" sagde han og havde ikke lyst til at modsige ham, da han ikke ville ødelægge stemningen "jeg vil da gerne være klædt ud som en superman" sagde han selv om han ikke mente det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 14 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 01:15

"Nej, men jeg så da godt, hvor mange der hvisketiskede omkring os.." Svarede han fast besluttet på at han havde ret "Jeg ved godt hvordan man ser ud, når man er interesseret i nogen". Han nussede ham igen lidt på hånden igen, men stoppede også næsten lige med det samme igen. "Mnh... du ville gerne have været sammen med en anden..?".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 14 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 01:20

Andy kørte ind på en P-plads og slukkede bilen og vende sit blik mod ham "det var nok af dig" sagde han og tog sin hånd til sig og tog sine nøgler ud og tog sine smøger og lighter "hvad mener du ?" spurgte han om og åbnede døren og gik ud, han tog sine ting omme bag i og lukkede døren efter sig og ventede på at han kom ud inden han låste døren
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 14 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 01:29

"Det er ligemeget" Svarede han kort og trådte ud af bilen med sine ting under armen og fulgte efter Andy. "Hvorfor skulle nogen kigge efter mig?" Spurgte han og så roligt på Andy "Det er ikke fordi jeg har dårlig selvrtilid. Jeg ærkender bare sandheden... Der er ikke nogen der finder mig atraktiv".

//Jeg må smutte for nu. Tror ikke jeg kommer mere på i dag//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 14 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 01:38

Andy gik stille hen til ham og hævede det ene øjebryn "så siger vi at jeg ikke findes" sagde han og kunne ikke forstå at han sagde sådan nået om sig selv, da Andy syntes han var det meget. han havde sine ting i hænderne og begynde at og mod sin lejlighed

//okay//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 14 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 21:54

Eolith smallede sine læber og sagde ikke noget imod det. *Det siger han kun fordi han har medlidenhed med mig...¤ Tænkte han trodsigt og knugede sine øjne i. Han åbnede døren ind til lejlighedsblokken og gik hurtigt op ad trapperne og lod som ingenting.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 14 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 22:35

Andy stoppede op og så efter ham "jeg kan godt læse dine tanker.. så hold det for dig selv" sagde han og vende sit blik ned mod sine ting mens han gik videre, han stoppede op udenforan sin dør. og fumlede lidt med at finde sine nøgler frem, han låste den stille op og åbnede den og gik ind og smed sine sko. han gik derefter ind i sit soveværelse og smed sine ting i et hjørne, han tog derefter sit tøj af for at få nået bedre tøj på. da han hellere ville havde sit almindelig tøj på, han fandt en t-shirt og et par sorte jeans frem og begynde at gå tage det på. mens Eolith tanker stadig sad i hans hoved, han bed sig i læben da han ikke kunne lide det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 14 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 22:40

Eolith sukkede og kørte en hånd igennem håret. Det kom ikke som den helt store overraskelse at Andy kunne læse hans tanker længere, men han kunne jo ikke bare slukke for tankerne og ikke tænke på noget? "Bare ignorer dem?" Sagde han højt nok til at Andy skulle kunne høre dem inde på værelset. Han trak jakken af sig og hængte den op på knagen og skubbede tasken hen i hjørnet så den ikke stod i vejen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 14 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 22:48

Andy gik ud til døren og gik hen og så efter ham og rystede på hovedet, han lag sine hænder ned i sine lommer "det kan jeg jo ikke når du tænker sådan nået" sagde han og vende stille sit blik ned mod gulvet med et suk
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 14 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 23:02

Eolith så på ham og trak lidt på skuldrene. "Det er ligemeget.. bare glem det" Svarede han og så på ham, mens han kiggede ned "Jeg tror bare at jeg skal sidde lidt ned og slappe af...".
Han gik forbi ham og ind i stuen, hvor han lagde sig ned i sofaen. Han gav et dybt suk fra sig og så efter Andy med et træt blik.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 14 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 23:07

Andy gav et lille suk fra sig og gik hen og satte sig på hug ved siden af ham, han så lidt på hans ansigt og lag sit hoved lidt på skrå "Angel.. jeg har virkelig hygget mig" sagde han og tog hans hånd i sin og lukkede sine øjne i og kyssede ham på kinden, han åbnede sine øjne igen og så ned af ham "vil du låne nået tøj ?" spurgte han om og vende sit blik op mod hans ansigt igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 14 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 23:10

Eolith smilte til ham og nikkede lidt. "Ja.. det har jeg også" Sagde han og kiggede på ham. Han lagde hånden på hans kind og kærtegnede ham forsigtigt "Det var måske en god ide ja.. det varer ikke så længe, så er jeg faldet i søvn på stedet". Han lo lavt, men stoppede så og tog sin hånd til sig igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 14 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 23:13

Andy smilte til ham og nikkede, han rejste sig op og bøjede sig ned og kyssede ham på panden. han løftede ham derefter op i sine arme og gik ind og lag ham i sengen, han gik hen og åbnede sin skab og kiggede sit tøj igennem. han tog en t-shirt og kastede den hen til ham "den vil du se godt ud i" sagde han og gav et lille kærligt grin fra sig, han gik selv hen og lag sig i sengen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 14 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 23:17

Eolith tog overrasket fat omkring ham da han blev løftet op men var efterhånden vant til det med Andy, og han lagde sig mageligt tilbage i sengen og så hen på ham mens han fandt tøj frem. "Hehe! Så siger vi det" Grinede han over den kommentar. Han trak sig roligt af sit tøj, uden at være genert over det foran en anden, da han jo var vant til Andy, og han ifærte sig trøjen. Han lagde sig ned i sengen igen, rettet på Andy og kiggede på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 14 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 23:28

Andy vende stille blikket væk fra ham, selv om han alligevel havde set Eolith uden tøj på så mange gange. han vende sit blik tilbage på ham da han mærkede ham på sig, han lag stille sine arme om ham og smilte tilbage og betragtede ham lidt "se har jeg ret, den ser skide godt ud på dig" sagde han og kyssede ham på panden, han lod stille sin hånd køre igennem hans hår og kunne ikke lade være med at smile til ham "jeg elsker når du er glad og smiler" sagde han og hentydet til at han ikke kunne lide når han var ked af det, da han ikke var så glad for at han havde et svagt punkt for ham. han fugtede sine læber og smilte bare til ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 14 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 23:34

Eolith stoppede sig selv i at rødme og trak forsigtigt dynen op på maven, sådan så han ikke havde bare ben. "Sådan noget må du ikke sige.." Smilte han forlegent. Selv rykkede han sig tættere på Andy og omfavnede ham. "Når du er glad, så er jeg også glad" Svarede han, stadig uden at tage smilet fra sig. Lige nu smilte han fordi at han var så tæt på Andy, det var her han hørte til, klistret op ad Andy. Det var sådan han helst ville have det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 14 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 23:46

Andy så ned på ham og nussede ham blidt på ryggen med sine fingere "jov jeg må.. jeg kan jo alligevel ikke finde ud af at lyve" sagde han og gav et lille grin fra sig, og så ned på ham med et kærligt blik og var bare glad for at havde ham i sine arme "så jeg kan lige så godt lade være med at lyve" tilføjede han dog måske lidt forsent, han kyssede ham blidt på panden og var glad for at Eolith smilte til ham "jeg er virkelig et fjols nogle gange.. men du er så sød ligemeget hvor stort fjols jeg er" hviskede han og lukkede stille sine øjne i
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 14 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 23:51

"Andy.. du er intet fjols" Smilte han kyssede ham tilbage på munden ganske kort. Ligesom når Andy fik det dårligt over at Eolith talte eller tænkte grimt om sig selv, så havde Eolith det på samme måde med Andy. Især fordi at Andy var enestående i sine øjne. "Hvis der er nogen der er et fjols, så må det være mig. Jeg er ikke spor sød".
Han lukkede sine øjne og hvilede hovedet mod hans ene skulder og lyttede til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 14 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 00:08

Andy så bare på ham og træk på skulderne "bare et lille fjols" sagde han og fik et chok da han mærkede hans læber mod sine, han gjorde dog ikke nået ved det og fugtede bare sine læber og nussede ham videre på ryggen. han rystede på hovedet og gav et lille suk fra sig "du er altså ikke et fjols.. du er da sød ved mig ?" sagde han og lag sine arme tætter omkring ham og lukkede stille sine øjne i og syntes selv at han var vildt sød ved ham, måske lidt for meget nogle gange. men han viste jo dog at han jo var forelsket og det kunne være en af grundene
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 14 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 00:11

Eolith nikkede lidt mens han tænkte, at det måske nok var sandt. Han var i hvert fald et svin overfor alle andre, hvis de ikke interesserede ham. "Ehm.. ja, okay" Smilte han lidt "Men det er også fordi det er dig. Du er den eneste der gider mig, så jeg må passe på at jeg ikke mister dig".
Han krammede ham lidt tættere på sig og åbnede øjnene lidt på halvt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 14 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 00:26

Andy åbnede stille sine øjne og så på ham "hvad mener du ?" spurgte han om og kunne ikke rigtigt forstå det, han nussede ham videre på ryggen lod ham bare kramme sig tætter på ham "det passer jo ikke, jeg er ikke den eneste" sagde han og ville ikke tro på at han var den eneste, han lukkede sien øjne i igen og vende sit ansigt væk fra ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 14 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 00:31

"Du ved ikke hvordan jeg har det, når du ikke er hos mig..." Sagde han lavt og klemte i grebet omkring Andy, som om at han havde i sinde at brække rykken på ham "Jeg vil gerne være sammen med dig hver dag, og være der for dig, ligesom du er der for mig..".
Han slap grebet omkring ham, men hvilede stadig med sine arme omkring ham. Stille sukkede han og så ned ad dem begge.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 14 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 00:38

Andy lyttede på hvad han sagde og åbnede sine øjne og vende sit blik mod ham, han spænde alle sine muskler i overkroppen. og lod ham bare gøre hvad han ville "Angel.. du kan jo altid finde mig her, jeg går ingen stedet og hvis jeg ikke er her så kan du altid ringe til mig" sagde han og kørte stille en hånd igennem sit hår og kyssede ham på panden for at få ham til at slappe af, han viste at han aldrig ville forlade Eolith. han elskede ham for meget til at gøre det, det ville være som at miste en del af sig selv "du kan aldrig holde mig ud at være sammen med mig hver dag" hviskede han og slappede af i sine muskler igen når han gjorde det, han nussede ham blidt videre på ryggen og smilte lidt imens "du er her jo for mig, det ved jeg du er" hviskede han og ville bare havde ham til at tage det roligt, det var jo ikke fordi at Andy ville dø næste dag
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 14 Icon_minitime

Plotemnet: Det store maskebal!
Tilbage til toppen 
Side 14 af 38Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 26 ... 38  Næste
 Lignende emner
-
» Maskebal!? YES! Men.. Ledsager? ..Shit!
» det store træ
» et maleri af det store hav
» Det store julebal!
» Store flyttedag

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Fest lokaler-
Gå til: