Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Plotemnet: Det store maskebal!

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 27 ... 38  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Plotemnet: Det store maskebal! - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 16 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 06:08

Andy sov bare videre og mumlede lidt videre, mens han nussede ham så godt han kunne. han træk lidt på skulderne og sov lidt uroligt, han drømte den samme drøm næste hver nat. han tog fat i dynen på Eolith ryg og rykkede lidt på sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 16 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 06:59

Eolith kunne mærke hans hånd tungt mod sin ryg og han åbnede træt øjnene og kiggede, hvis nu han ville ham noget, men Andy sov stadig. Han smilte lidt og lukkede roligt øjnene igen, og rykkede kun lidt på sig. Det varede ikke længe før at han faldt i søvn.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 16 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 07:01

Andy vågnede et par timer efter op, han træk sin hånd til sig og gabte. han åbnede sine øjne et par gange og så sig kort omkring
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 16 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 06:21

Eolith lå stadig i sengen tæt på ham og sov. Han var ganske træt efter at have holdt sig selv vågen samme nat, bare for at kunne være mere sammen med ham uden at sove tiden væk.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 16 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 06:26

Andy's blik fald på Eolith som lå ved siden af ham, han smilte lidt men stoppede hurtigt da han kom til at huske det hele. han satte sine hænder ned i sengen og skubbede til så han kom til at sidde på knæ, han træk dynen væk fra sig og rejste sig op og gik ud i køkkenet og tog sig en smøg
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 16 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 06:29

Eolith mærkede at sengen blev lidt lettere da Andy rejste sig, og det vågnede han af. Han slog øjnene op og nåede kun lige at se Andy forsvinde ud af sin dør. Han strak sig og gabte, og derefter rejste han sig og gik træt hen til døren og gik ud i køkkenet og så på Andy. "Godmorgen" Mumlede han og smilte morgentræt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 16 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 06:31

Andy vende stille sit blik mod Eolith da han hørte at han kom "morgan" sagde han og tog sin smøg ind i munden, han vende sig mod ham og tog sine hænder ud til sidderne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 16 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 06:33

Eolith smilte og gik hen og satte sig på en af stolene og så på ham. Han kunne godt finde på at lægge sig ind over bordet og sove videre lige nu, men gjorde det selvfølgelig ikke nu, mens Andy var der. Han smilte stadig lidt, men mest fordi han bare var træt lige nu.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 16 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 06:36

Andy kastede sin smøg ud af vinduet og pustede røgen ud, han gik hen og satte sig på hug foran ham "gå dog ind og sov lidt mere" forslog han og rejste sig op og kyssede ham på panden, han løftede ham op i sine arme og gik ind og lag ham i sengen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 16 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 05:56

Eolith holdt om ham og kneb øjnene i for at vække sine øjne. "Ngh.. nej Andy.. jeg skal bare vågne" Hviskede han, men nød nu alligevel at blive båret af ham. Det var ikke så pinligt at blive båret, da han som engel ikke vejede særlig meget og fordi han godt vidste, at han ikke var spor tyk.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 16 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 05:58

Andy smilte lidt af ham og kyssede ham på panden "du ligner jo en der falder om lige om lidt" sagde han og lag ham i sengen og strøg nogle fingere igennem hans hår, han satte sig på hans mave. med et ben på hver side af ham, han lag dog ikke alt vægt ned på ham. og havde det meste af sin vægt på sine knæ
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 16 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 06:03

Eolith sukkede træt og lagde sig alligevel tilbage nu da han allerede lå ned. "Det gør jeg altså ikke..." protesterede han med en træt stemme. Han lagde hænderne ved hans ansigtigt og trak ham ned til sig i et tæt kram. "Mnnh..." Mumlede han og lukkede øjnene forsigtigt sammen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 16 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 06:10

Andy lod sine hænder glide hen langs sengen, han lukkede sien øjne i og lod ham bare kramme ham "det skal du jo sige" hviskede han og lag sit hoved på hans skulder, han elskede at kramme Eolith og det fik ham altid til at slappe af
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 16 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 06:21

Eolith krydsede forsigtigt benene under ham og sukkede. "J-ja..." Sagde han forsigtigt uden at åbne øjnene. Han lænede hovedet mod og nussede ham med næsen, hvilket egentlig gjorde ham tryg. Det var noget hans moster altid havde gjort for ham inden han blev lagt i seng som barn.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 16 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 06:23

Andy lå bare helt stille og lod ham gøre hvad han ville, han gav et lille grin fra sig og nød det meget. han tog blidt fat i sengetøjet, han bed sig i læben og viste ikke hvad han skulle gøre eller sige til ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 16 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 06:29

Eolith blev ved med at holde om ham og nusse ham, og til sidst kyssede han am ganske forsigtigt på kinden. Men ikke tættere på munden selvom han gerne ville, for han vidste jo godt at det bare ville få Andy til at rejse sig og gå ud igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 16 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 06:31

Andy lod ham bare kysse ham på kinden og åbnede stille sine øjne, han så stille over på ham og lod sin hånd glide hen og lægge sig på hans lår "du giver ikke slip på mig vel ?" hviskede han og smilte svagt til ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 16 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 07:36

"Aldrig..!" Svarede han og knugede ham straks helt ned til sig og åbnede øjnene. Han var lidt mere vågen nu og han kiggede på ham "Jeg er ked af det... men det kan jeg ikke. Jeg har elsket dig så længe...".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 16 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 07:45

Andy gav et lille grin fra sig og så bare på ham "det må være svært at elske mig" hviskede han og havde jo selv prøvet at elske nået som man ikke kunne få, han nussede blidt hans lår med sien fingere og så bare på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 16 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 07:54

Eolith nikkede forsigtigt og slap en anelse i krammet så det ikke var så stramt. At være forelsket i Andy havde været noget af det sværeste han nogensinde havde oplevet i sit liv. "Jo..." Svarede han forsigtigt "Men... vi lever jo begge evigt, så længe at der ikke kommer nogen og slår os ihjel... så et eller andet tidspunkt får jeg dig vel... om det så bliver om tusinde år...".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 16 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 08:04

Andy lyttede på hvad han sagde og kyssede ham en enkel gang på kinden "det vil jeg ikke modsige eller sige ja til" sagde han og nussede ham videre på låret "fordi jeg ved jo ikke hvad der sker" tilføjede han og så lidt ned af dem med et smil inden han så op på ham igen, han fugtede kort sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 16 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 08:14

Eolith nikkede endnu engang og så på ham. Han forstod det godt, men han kunne ikke holde ud at skulle være tålmodig. "Jeg elsker dig.. så jeg tilgiver dig for den beslutning du end tager..." Svarede han og kiggede ham i øjnene. Andy havde den slags øjne der kunne gøre Eolith helt genert eller blød i knæende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 16 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 08:27

Andy så ned på ham og smilte "det er jeg glad for.. men ville ønske at du sagde det ikke fordi du var forelsket i mig" sagde han og lag lidt mere af sin vægt på ham og begynde at nusse ham i håret, han elskede at være sammen med Eolith og holde virkelig meget af ham "du er så sød" hviskede han og så ham ind i øjnene og fugtede sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 16 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 08:47

"Undskyld.. jeg er så ked af det..." Hviskede han og så på ham "Men jeg ville også ønske at du stadig elskede mig på samme måde... jeg mener... vi er jo ikke det man kan kalde venner, men vi er heller ikke kærester". Han sukkede stille og kiggede forsigtigt væk fra hans øjne og ned på hans læber. Han havde lyst til at kysse dem voldsomt, men lod være og måtte nøjes med at kigge på dem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 16 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 08:56

Andy træk på skulderne "nej du er ikke.. du ved ikke engang hvad du skal gøre når du ikke mener nået som indholder at du er forelsket i mig" sagde han og mente alle sine ord, da han viste at han var så forelsket i ham så han sikkert ikke viste hvad han skulle stille op med Andy hvis han ikke var forelsket i ham "jeg kalder dig for min ven og du kalder mig sikker din elskede" sagde han og viste ikke hvad han skulle sige til det han sagde med at elsk "Angel jeg elsker dig.. det gør jeg virkelig" sagde han og mente det da han elskede ham, dog ikke lige så meget som han elskede Dean og det ville han ikke sige. da han viste at det bare ville gøre ham ked af det, og det ønskede han ikke at han skulle være. han lod stille sin tungespids glide hen over sine læber og kunne godt se at han kiggede på hans læber "du vil gerne kysse dem ikke ?" spurgte han om
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 16 Icon_minitime

Plotemnet: Det store maskebal!
Tilbage til toppen 
Side 16 af 38Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 27 ... 38  Næste
 Lignende emner
-
» Maskebal!? YES! Men.. Ledsager? ..Shit!
» det store træ
» et maleri af det store hav
» Det store julebal!
» Store flyttedag

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Fest lokaler-
Gå til: