| Plotemnet: Det store maskebal! | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Lør 10 Apr 2010, 07:04 | |
| Andy så på ham og gav et lille grin fra sig "intet problem ? du ved ikke hvordan det er at være mig når jeg skal ud og rejse" sagde han og ville helt selv lade være med at tænke over det, det var letter at bare gøre det og mest når man var sur. så tog man bare ting og kastede ned, han lag sine arme omkring ham og smilte "så spændende er det vel heller ikke.. jamen det er jo også på tide" sagde han og gav et lille grin fra sig |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Lør 10 Apr 2010, 08:32 | |
| "Du er vel bare dig selv?" Lo han spørgende og trak bare på skuldrene "Men jeg er ligeglad med hvordan du bliver. Det bliver skide skægt, og vi skal prøve det hele!. Han var meget begejstret for at skulle med Andy på ferie, især fordi han fik lov at komme med gratis. Han ville aldrig kunne nå at skaffe pengene på en måned og så ville han aldrig nå at komme nogen steder hen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Lør 10 Apr 2010, 08:48 | |
| Andy så på ham og grinte lidt af ham "rigtigt nok.." sagde han og nussede ham blidt i ryggen "okay så det skal vi.. så skal vi jo nå meget" sagde han og gav et lille grin fra sig, han tog stille hans hånd og begynde at gå igennem skoven. mens han bare ville lade ham snakke om alt det de skulle, ligesom han gjorde når de skulle til bal |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Lør 10 Apr 2010, 09:05 | |
| "Jeg har ikke noget imod at blive brugt penge på" Grinte han lavt til sig selv og fulgte med Andy og tog hans hånd igen mens han tænkte på den vidunderlige ferie i weekenden, eller måske i den næste uge? men så skulle han vel også selv have tøj med. "Åh... jeg ehm... jeg har jo ike været ude at rejse før" Sagde han skuffet og så ned i jorden "Jeg har ikke fået lavet pas endnu... Og den slags tager tid...". |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Lør 10 Apr 2010, 09:11 | |
| Andy så ned på ham og nikkede og smilte "jamen så skal du jo først havde et" sagde han og bøjedde sig ned og kyssede ham en enkel gang i håret, han gav hans hånd et lille klem og kunne godt lide at være tæt på ham "jamen så er det jo godt.. så kan jeg jo også bruge penge på dig" sagde han og rakte kort tunge af ham, og flettede deres fingere sammen uden at tænke over det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Lør 10 Apr 2010, 09:17 | |
| Han smilt lidt over tanken, og lod roligt Andy flette sine fingre ind mellem hans mens han selv nussede hans hånd. "Vi er sådan et godt par. Eller vi ville have været det, hvis vi var..." Sagde han og smilte stadig, denne gang bare lidt usikkert. Han kiggede ned hvor han gik, og lyttede til jorden kvase under sine sko. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Lør 10 Apr 2010, 09:24 | |
| Andy så ned på ham og lyttede på hvad han sagde og smilte "Angel du er bare så sød.. når du siger sådan nået, du gør mig altid så glad" sagde han og syntes at det var vildt sødt det han sagde, selv om han viste at det var Dean han altid ville havde. så kunne han ikke lade være med at syntes at det var sødt sagt "måske sker det en dag" sagde han og mente at de måske en dag blev kærester, han ønskede dog at bare Eolith var glad |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Lør 10 Apr 2010, 09:31 | |
| "Jeg tænker mig ikke om... undskyld" Svarede han hurtigt og lukkede af for det Andy sagde. Han ville helst ikke skændes over det igen eller gøre sig nogle forhåbninger om at det nogensinde ville ske "Men det ville jeg da håbe... og at det sker... relativt hurtigt...". |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Lør 10 Apr 2010, 09:34 | |
| Andy så bare ned på ham og smilte imens "det ved jeg godt.. selv om jeg ikke kan se hvad du ser i mig" sagde han og begynde at bevæge sin tommelfinger på hans hånd, han smilte stort og bed sig lidt i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Lør 10 Apr 2010, 09:41 | |
| "Jeg troede engang på at det er skæbnesbestemt at vi skulle være sammen..." Svarede han og så ligeud i skovens mørke mens han følte sig tryg ved Andys side "Men... Jeg burde give op. Jeg synes det er svært at leve sådan her...". |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Lør 10 Apr 2010, 09:45 | |
| Andy lyttede på hvad han sagde og følte sig som et stort fjols, der havde fået Eolith til at føle sådan "måske er det skæbnen" hviskede han mest til sig selv og var ikke sikker, da han ikke viste om Dean virkelig ville havde ham eller ikke. han bed sig lidt i læben og så ned i jorden mens og kunne ikke få sig selv til at svare på det andet |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Lør 10 Apr 2010, 09:59 | |
| Han sukkede dybt og lukkede øjnene. Tanken om at skulle tage livet af sig selv var skræmmende, men det var en fast beslutning han allerede havde taget og ville gøre det så snart han havde holdt sit løfte om at komme til Andys fødselsdag, tvinge ham til alt han gerne ville have fra ham, og derefter rejse som planlagt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Lør 10 Apr 2010, 10:07 | |
| Andy stoppede op og så ned på ham "nået du vil fortælle mig ?" spurgte han om og tog sin hånd til sig og lag den ned i lommen, han lod sin tunge glide hen over sine læber og vende sit blik ned mod jorden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Lør 10 Apr 2010, 10:17 | |
| "Næh... egentlig ikke" Svarede han og trak på skuldrene. Ikke noget han ville fortælle Andy i hvert fald. "Jo... Jeg vil gerne have at du ved, hvor meget jeg holder af dig. Og.. at jeg altid vil elske dig.. uanset hvad". |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Lør 10 Apr 2010, 10:18 | |
| Andy hævede det ene øjebryn af han og rystede på hovedet "hvad nu hvis jeg hmm.. opsøger en dusørjæger ?" spurgte han og bed sig i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Lør 10 Apr 2010, 10:34 | |
| "Så dum og led er du ikke...!" Svarede han mens han gik "Hvis du dør så... kommer jeg og slår dig ihjel". Han stak selv hænderne i lommerne og gik videre med beslutsomme skridt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Lør 10 Apr 2010, 10:38 | |
| Andy så efter ham og lag sit hoved på skrå "man kan ikke dø to gange" sagde han og løb hurtigt over til ham og lag sine arme rundt om livet på ham, han træk ham ind til sig og lag sit hoved på hans. han nussede ham blidt på maven og havde ikke tænkt sig at give slip på ham "nogle gange ville jeg ønske at jeg var single, så jeg kunne kysse dig uden at havde det dårligt over det" hviskede han mod hans hår |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Lør 10 Apr 2010, 10:47 | |
| Eolith fik et lille chok, men lænede sig så tilbage mod ham. "Mmnh... Hvorfor siger du pludselig det?" Spurgte han lidt trist og så ned "...Vores skænderi ligefør...". |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Lør 10 Apr 2010, 10:52 | |
| Andy så stille ned i hans hår og nussede ham videre på maven "fordi jeg gider ikke holde det inde mere.." hviskede han og gav et suk fra sig og havde håber at han ikke havde sagt det, han kyssede ham en enkel gang i håret og lag sine arme tætter omkring ham "hader mig sig for at jeg har..." sagde han og stoppede med at sige det færdigt og bed sig i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Lør 10 Apr 2010, 10:56 | |
| Eolith nikkede forsigtigt og lyttede. "...Hvad...? ..Mødt mig?" Spurgte han og kiggede stadig ned i jorden. Han lod sine egne egne arme tage rundt om hans arme og sukkede. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Lør 10 Apr 2010, 11:00 | |
| Andy rystede på hovedet og så trist ned på ham "at jeg har sådan et stort svagt punkt for dig" hviskede han og havde aldrig fortalt nogen anden det før, han bed sig i læben og kunne mærke hans arme. men gjorde ikke nået ved det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Lør 10 Apr 2010, 11:18 | |
| Forstigtigt vendte han hovedet og så på ham. "Andy..." Hviskede han forsigtigt og lagde hovedet tilbage imod ham igen "...Jeg elsker dig". |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Lør 10 Apr 2010, 11:20 | |
| Andy så stille ned på ham og lyttede på hvad han sagde, han vende hurtigt sit blik væk fra ham "det ved jeg godt at du gør" hviskede han og nussede ham bare videre på maven, da han ikke viste hvad han ellers skulle svare. han følte sig som et fjols og stod bare helt stille "du må ikke bruge det mod mig" hviskede han og vende sit blik tilbage mod ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Lør 10 Apr 2010, 11:29 | |
| "Jeg bruger det ikke imod dig..." Sagde han og så ned igen "Det var bare...". han vidste ikke hvad han skulle sige og tav bare. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Lør 10 Apr 2010, 11:33 | |
| Andy gav et suk fra sig og gav stille slip i ham "jeg skulle ikke havde sagt det" hviskede han og viste at han skulle havde holdt det for sig selv, han lag still sin ene hånd ned i lommer "jeg elsker også dig" hviskede han og vende sig stille om og begynde at gå |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! | |
| |
|
| |
| Plotemnet: Det store maskebal! | |
|