| Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 11 Okt 2009, 12:44 | |
| Hayley lo kort og smilede stort hun kyssede ham en sidste gang på hans Hals og så så på ham "Tak skat" hu lo kort og rystede let på hovedet og kiggede på på ham igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 11 Okt 2009, 12:52 | |
| Marcus grinte lidt igen og tænkte. Han lænede sig tilbage og smilte skævt til hende. Marcus gav sig til at tænke lidt, " skat.. vil du hjælpe mig med at smøre salve på nogen af mine ar på ryggen, lægen mener åbenbart at det vil hjælpe, men tvivler jeg stærkt på" sagde han tænkende og så på hende igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 11 Okt 2009, 12:54 | |
| Hun kiggede længe på hans over krop inden hun svarede "Jo selfølig vil jeg det skat" hun smilede og kiggede op på Ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 11 Okt 2009, 13:01 | |
| Marcus smilte svagt og nikkede, " tak skat" sagde han og smilte svagt igen. Han rejste sig og gik over i sit skab og tog en lille dåse med salve i og kom tilbage og satte sig ved siden af Hayley. Han ragte hende salven og smilte svagt, " du skal ikke tage dig af at salven føles lidt underligt på din hud, men det er fordi den skal sidde lidt fast" sagde han stille og vendte ryggen til hende, det meste af hans ryg var dækket af lange ar og de fleste så ikke engang ud til at have healet ordenligt, han havde også små steder på sin ryg efter brand mærker og han sad stille og tænkte |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 11 Okt 2009, 13:05 | |
| Hayley sank en klumb da hun så hans ryg Hun bed sig i læben og begyndte lige så stillet og roligt og smøre creamen på ham Hun bed sig stadig i læben og sank en til lille klumb |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 11 Okt 2009, 13:13 | |
| Marcus rykkede lidt på sig, ikke fordi det gjorde ondt, men fordi at salven var kold og det var lang tid siden han havde haft den på. Han sad lidt i sine egne tanker og bed sig lidt i læben. Marcus kunne ikke rigtig læse hvad hayley tænkte lige nu, så det gjorde ham lidt urolig. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 11 Okt 2009, 13:15 | |
| Hayley holdte hånden stille væk fra hans ryg imens han rykkede på sig Da han sa stille igen smørede hun vider hun bed sig i læben igen og kunne Ikke finde ud af hvad hun skulle sige hendes tænker hoppede rundt inde i hovedet på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 11 Okt 2009, 13:18 | |
| Marcus tænkte lidt og vendte sit hoved imod hende. "Hvad tænker du på? du er vel ikke bange vel?" spurgte han stille og bed sig tænkende i læben. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 11 Okt 2009, 13:21 | |
| Hayley rystede på hovedet og tog hånden til sig hun kiggede på sin hånd og så op på Marcus "Jeg ved ikke hvad jeg tænker på..Men jeg fik bare en skyld følese da rørte dem første gang" Hun sukkede Lagde hånden på hans ryg |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 11 Okt 2009, 13:28 | |
| Marcus tænkte lidt og vendte så hovedet lidt mere. "Hvorfor føler du det?? du har jo ikke gjort noget" sagde han undrende og kunne godt mærke at hendes hånd lå stille |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 11 Okt 2009, 13:32 | |
| Hun snak en klumb of kørte sin hånd i cirkler "Jeg..Kom bare i tænke om den person jeg brændte og skar i og hun var kun 5" Hayley sukkede og kiggede på hans ryg |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 11 Okt 2009, 13:36 | |
| Marcus nikkede kort og bed sig tænkende i læben. "Undskyld jeg skulle ikke have spurgt dig om du ville hjælpe mig, mine ar gør åbenbart dine dybere" sagde han stille og tænkte lidt igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 11 Okt 2009, 13:40 | |
| Hayley rystede på hovedet "Nej og du skal ikke undskylde" da hun var færdig Kyssede hun ham blidt på ryggen og tørede creamen væk "Så skat..Men husk det var ikke din skyld selv når jeg laver tattoo på mine kunder kan jeg komme i tænke om det" Hun kiggede på ham med et alvorligt blik han måtte ikke tror det var hans skyld //Logger af men vi ses vel i morgen // |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 11 Okt 2009, 13:44 | |
| Marcus vendte sig imod hende og tog roligt creamen fra hende. " Jeg håber at der kommer en dag hvor du kan glemme det helle, så du ikke vil føle dig ødelagt mere skat" sagde han roligt og strejfede hendes kind blidt med sin håndflade og rejste sig og gik hen til sit skab og lagde den ind igen og vendte sig lidt efter imod Hayley igen. //Okay ja det gør vi // |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 11 Okt 2009, 20:03 | |
| Hayley smillede skævt "Ja set håber jeg også skat men jeg tror bare ikke det er sådan" Hun kiggede på ham Og hade aller mest lyst til og gå op og kramme ham,Men hun blev bare siddene. Og kiggede på ham..De trøje hun havde lånt af ham lå stadig ved siden af hende Hun kiggede lidt på den og smilede og kiggede så op på Marcus igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 11 Okt 2009, 23:11 | |
| Marcus smilte skævt til hende og gik over og satte sig ved siden af hende igen. Han lagde en arm om hendes skulder og holdte hende lidt ind til sig. "Tid er det du har brug for, og du har masser af den, jeg er sikker på at du en dag vil glemme det helle, du har bare brug for tid" sagde han stille og smilte svagt til hende igen. Marcus lænede sig ned og kyssede hende blidt på håret og smilte svagt til hende igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 11 Okt 2009, 23:14 | |
| Hun lagde armen om ham og hovedet ind mod hans skulder "Jeg håber du har ret" hun kyssede ham blidt på halsen og lukkede øjene |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 11 Okt 2009, 23:21 | |
| Marcus grinte lidt og smilte så til hende. "Jeg har altid ret" drillede han smilende og kyssede hende blidt på håret igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 11 Okt 2009, 23:23 | |
| Hun lo kort det sagde hun også første gang de mødest "Når ja" sagde hun med et grin og kyssede ham på halsen igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 11 Okt 2009, 23:28 | |
| Marcus grinte stille og smilte skævt til hende. "Men det kan du jo også have" sagde han og kyssede hende på kinden med et let smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 11 Okt 2009, 23:32 | |
| Hayley trak på skulderne og smilede og nød hans Kys "Det sker næsten aldrig men det er jeg ogsp lige glad med er bare glad når du har ret" Sagde hun inden hun kyssede ham på munden og i det hun kyssede ham styrtede regenen ned igen Hayley elsker regn og hun elskede Marcus "Så har gud sagdt at det er okay"mummledehun og så ud af vinduet http://www.eontarionow.com/images/Rain.jpg |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 11 Okt 2009, 23:42 | |
| Marcus smilte svagt og fulgte hendes blik. Han smilte svagt igen og kyssede hende igen på kinden, " gud kunne sende alle mulige slemme ting efter mig hvis han ikke synes om det og jeg ville stadig være hos dig, jeg er ligeglad med hvad andre mener om vores forhold" sagde han stille ved hendes øre og kyssede hende derefter under øret, han elskede virkelig meget Hayley, hun gjorde ham glad og godt tilpas og han ville aldrig slippe hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 11 Okt 2009, 23:44 | |
| Hayley smilede stort "Jeg er også ige glad hvad ander mener" hun smilede ingen nød hans kys Hun blev helt rørt over de ord han sagde hun fik en sommerfulg i maven og smilede stort igen og kyssede ham der efter på hans pande |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 11 Okt 2009, 23:49 | |
| Marcus smilte skævt til hende og kyssede hende på kinden. "Så må du også love mig at du aldrig vil forlade mig" hviskede han svagt ind mod hende kind- Han lukkede øjnene og havde stdig sine læber imod hendes ansigt, han tænkte lidt og sukkede så lydløst |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel Søn 11 Okt 2009, 23:54 | |
| Hayley beholdte sine læber på hans pande da hun sagde "Marcus jeg forlader dig aldrig..Det lover jeg dig..Jeg ville aldrig ødelage dit hjerte det er først slut med os to når du ikke orker mig mere" hun kyssede hans pande igen og kiggede ud af vindduet "Din mor vågner ikke af troden vel" Hun blev ved med og kigge ud af vinduet og havde stadig sine læber på hans pande http://www.all4humor.com/images/files/Thunder%20Storm.jpg |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel | |
| |
|
| |
| Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel | |
|