|
| alene ved havnen | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: alene ved havnen Tirs 30 Mar 2010, 00:54 | |
| Sted: werclare havnen Tid: 23:33 Omgivelser: ingen Verj: koldt Dato: irl
Sebastian sad på en sted og kiggede ud over vandet som genspejlede månen lidt længere væk fra ham lå der et lig var en ung kvinde , Sebastian kunne godt lide at der ikke var larm her men stilhed han var begyndt at blive træt af storbyens larm han havde dårlig samvitighed at ædesjæle fra andre men vis han ikke gjorde det ville han jo dø |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: alene ved havnen Tirs 30 Mar 2010, 00:55 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: alene ved havnen Tirs 30 Mar 2010, 01:03 | |
| //umm det var rigtig til mig og en anden sorry vi kan lave et andet emne sammen vis det er? ^^ // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: alene ved havnen Tirs 30 Mar 2010, 01:09 | |
| ///Hehe, sorry:D Nej det er okay:D/// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: alene ved havnen Tirs 30 Mar 2010, 01:19 | |
| Eugene var taget ned til havnen for at mindes om en fjern fortid, han var næsten lige vendt tilbage hertil, stedet havde ændret sig meget på så få år, her var stille, man kunne se månens skær i vandet, eugene gik langs molen da lugten af død trang gennem hans næsebor, han så en dæmon længere henne, ikke en blod dæmon som ham selv
//smutter lige, men er tilbage om lidt ;)// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: alene ved havnen Tirs 30 Mar 2010, 01:30 | |
| Seba kiggede tilbage og så en skikkelse en dreng *dæmon?* tænkte Seba men var ikke sikker han sukkede dybt men ville gerne ha selvskab " hej" sagde Seba |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: alene ved havnen Tirs 30 Mar 2010, 02:03 | |
| eugene kiggede overraskende op var det ham den anden dæmon snakkede til. "hey" eugene vidste ikke helt hvad han skulle sige. istedet satte han sig tæt ved, han så liget af en kvinde ikke så langt fra, det var det der stank så forfærdeligt af død. "er det dig der har slået hende ihjel?" han kunne ikke finde på andet at spørge om. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: alene ved havnen Tirs 30 Mar 2010, 02:07 | |
| Sebastian nikkede og man kunne se han ikke var stolt af det "mit navn er sebastian og diu er?" spurte Sebastian venligt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: alene ved havnen Tirs 30 Mar 2010, 02:36 | |
| eugene tog kvinden og smed hende i vandet, han kunne ikke fordrage lugten, før han svarede igen "Eugene... Eugene sinclair" selvom han lige havde mødt sebastian, var han meget nem at snakke med, men han fandt det også forundrende hvorfor en ung dæmon som ham var alene ved havnen og ikke sammen med andre unge dæmoner. "må jeg spørge om hvorfor du er alene her?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: alene ved havnen Tirs 30 Mar 2010, 02:50 | |
| "Eugene" gentog Sebastian "når umm Fordi jeg ikke har nogle venner, længere er det vel ikke" smilte Sebastian og syndes ikke at være ked af det, det var jo en del af hans hverdag at være alene "alsår jeg kommer ikke særlig tit uden for mit hus " forklarede Han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: alene ved havnen Tirs 30 Mar 2010, 03:24 | |
| eugene vidste ikke helt om han skulle spørge hvorfor, han ville jo ikke snage i andres privat liv, men han kunne ikke modstå fristelsen og spurgte "hvorfor kommer du da ikke så tit ud?"
//min kreativitet er helt død lige nu (ikke fordi jeg havde en til at starte med) men vil da gerne skrive videre en anden gang// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: alene ved havnen | |
| |
| | | | alene ved havnen | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|