Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Tågen..

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Tågen.. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tågen..   Tågen.. - Page 5 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 23:58

Rose gik langsomt hen til en kommode som stod i hjørnet af rummet og fandt et tæppe frem "Her" sagde hun og kastede det over til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

Tågen.. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tågen..   Tågen.. - Page 5 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 23:59

Zack greb tæppet og lagde det ved siden af ham og sagde "Tak".
Gæst
Gæst

Tågen.. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tågen..   Tågen.. - Page 5 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 00:11

"Det var så lidt" sagde hun venligt og begyndte at gå hen mod sit værelse som var bag ved en dør henne for enden af rummet hvor de var i.
Gæst
Gæst

Tågen.. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tågen..   Tågen.. - Page 5 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 02:52

Zack lagde sig i sengen, og lå og stirrede op i loftet, han ventede bare på Rose faldt i søvn, han lå bare og ventede, med hænderne bagi hovedet, han ville udføre hans plan når han hørte en støt snorken derinde fra, så han ventede på hun faldt i søvn.
Gæst
Gæst

Tågen.. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tågen..   Tågen.. - Page 5 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 02:54

Rose gik ind på sit værelse og følte sig egentlig lidt træt. Hun hev sit tøj af og tog nogle hotpants og en top på og lagde sig derefter i sin seng. Hun smilte svagt og puttede sig ind til sin dyne og lukkede langsomt øjnene og faldt i søvn og trak vejret dybt.
Gæst
Gæst

Tågen.. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tågen..   Tågen.. - Page 5 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 03:06

Zack vidste hvad han ville, han skulle bruge noget af Roses blod til at lokke en vampyr til sig så han listede ind til hende om natten og prikkede til hende og hviskede lavt "Hey er du vågen?" og skubbede lidt til hende for at vække hende.

Sidst rettet af Zack Man 05 Apr 2010, 03:27, rettet 1 gang
Gæst
Gæst

Tågen.. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tågen..   Tågen.. - Page 5 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 03:10

Rose mumlede et eller andet i søvne og åbnede derefter sine øjne efter noget tid "Hvad vil du, Zack?" spurgte hun og var egentlig lidt irriteret over at være blevet vækket mens hun sov. Hun satte sig langsomt op og strakte sig træt og så undrenge op på Zacks ansigt.

Sidst rettet af Rose Man 05 Apr 2010, 03:30, rettet 1 gang
Gæst
Gæst

Tågen.. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tågen..   Tågen.. - Page 5 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 03:11

"Vil du ofre lidt blod til dusørjægerne?, vi skal bruge det til at lave en mikstur til at fange en vampyr, og vi mangler engleblod" hviskede Zack til hende, vis hun ikke ville give ham det overvejede han at tage det fra hende med magt, men det ville nok blive svært.

Sidst rettet af Zack Man 05 Apr 2010, 03:26, rettet 1 gang
Gæst
Gæst

Tågen.. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tågen..   Tågen.. - Page 5 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 03:34

Rose tog instinktivt sine hænder op til sin hals så de dækkede den "Det kan du godt glemme, Zack" sagde hun alvorligt og havde pludseligt mistet det søvnige over sig. Ikke på vilkår at nogen skulle have noget af hendes blod! Nu havde hun undgået at blive bidt i noget tid, og bare undgået at miste blod. Det skulle ikke ændres.
Gæst
Gæst

Tågen.. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tågen..   Tågen.. - Page 5 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 03:38

"Jeg behøves ikke tage det fra din hals vi kan lave et lille snit i armen eller benene som forsvinder hurtigt og jeg behøves heller ikke særligt meget?" sagde Zack overbevisende, og håbede på at få det blod så han kunne fange, en vampyr igen, snart.
Gæst
Gæst

Tågen.. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tågen..   Tågen.. - Page 5 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 03:39

"Zack! Nej! Du ved ikke hvor slemt det er at miste blod til de der møg igler! Jeg vil ikke hjælpe med sår'n noget" sagde hun og lød stadig alvorlig og så op på ham.
Gæst
Gæst

Tågen.. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tågen..   Tågen.. - Page 5 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 03:46

"Jamen, jeg skal bruge engleblod..." sagde Zack og tænkte over hvilke andre muligheder han havde, vis han tog noget af hendes blod med magt, ville hun nok blive meget gal så det havde han ikke lyst til, fordi han ikke ville skaffe sig flere uvenner end han havde i forvejen.
Gæst
Gæst

Tågen.. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tågen..   Tågen.. - Page 5 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 03:47

"Ikke fra mig.." sagde hun bestemt og rejste sig op fra sin seng så hun stod på den anden side af den så hun var sikker på at han ikke ville prøve på noget.
Gæst
Gæst

Tågen.. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tågen..   Tågen.. - Page 5 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 03:50

"Okay" sagde Zack og gik ud af værelset og ud af huset, lidt slukøret og begyndte at gå nedad mod bilen, hvor hans hund sikkert sov i, ellers var den vågen, det vidste han ikke helt, den kunne både være vågen og sove jo.
Gæst
Gæst

Tågen.. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tågen..   Tågen.. - Page 5 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 03:52

Rose så efter Zack og sukkede irriteret og trak nogle lange bukser på og løb ud af døren og efter ham. Hun hadede når folk efterlod hende i et dårligt humør. Og hun kunne ikke lide at Zack hele tiden gik fra hende med et dårligt humør. Hun løb hen mod det sted hvor Zack havde parkeret sin bil og regnede ud at han nok burde være der.
Gæst
Gæst

Tågen.. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tågen..   Tågen.. - Page 5 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 04:00

Zack stod lænet op af bildøren da hun kom og spurgte så "Nåh har du ombestemt dig?"
Gæst
Gæst

Tågen.. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tågen..   Tågen.. - Page 5 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 04:13

Rose så på Zack og sukkede irriteret "Hvis jeg gør det her.. hvad får jeg så ud af det?" spurgte hun og lagde armene over kors.
Gæst
Gæst

Tågen.. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tågen..   Tågen.. - Page 5 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 04:17

"En vampyr mindre i verden" sagde Zack meget ligeud, for det var jo det eneste han kunne love hende.
Gæst
Gæst

Tågen.. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tågen..   Tågen.. - Page 5 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 04:19

"Hvad får JEG for det?" gentog hun, men med trykket på ordet 'jeg' da hun ikke rigtig så at hun fik noget ud af det med det han sagde. Hun blev ved med at se på ham og ville sår'n set ikke give noget blod hvis hun ikke fik noget ud af det hele.
Gæst
Gæst

Tågen.. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tågen..   Tågen.. - Page 5 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 04:39

"Hvad vil du have?" spurgte Zack og kiggede lidt på hende med elevator blik og var meget usikker på hvad hun ville.
Gæst
Gæst

Tågen.. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tågen..   Tågen.. - Page 5 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 05:06

"Hvad har du at gi?" spurgte hun og så undersøgende på ham.
Gæst
Gæst

Tågen.. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tågen..   Tågen.. - Page 5 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 08:38

"Hvad end du vil have, næsten" sagde Zack og trak på skuldrene, hun kunne få næsten alt.
Gæst
Gæst

Tågen.. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tågen..   Tågen.. - Page 5 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 08:41

Rose trak på skuldrene "Jeg ved ikke hvad jeg vil have.." sagde hun da hun jo aldrig fik chancen til selv at bestemme hvad hun ville have. Hun så lidt ned i jorden og kunne ikke komme på noget som hun ville have til gengæld for at han kunne få noget af hendes blod.
Gæst
Gæst

Tågen.. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tågen..   Tågen.. - Page 5 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 08:47

Zack grinede lidt "Okay, men husk, du kan få stort set alt du vil, jeg ved bare ikke hvad du vil have".
Gæst
Gæst

Tågen.. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tågen..   Tågen.. - Page 5 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 08:50

"Du skal give mig en tjeneste. Hvis jeg en dag kommer og vil have noget tilbage for denne aften.. Så SKAL du gøre det" sagde hun og lukkede langsomt afstanden mellem hende og Zack.
Sponsoreret inhold

Tågen.. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tågen..   Tågen.. - Page 5 Icon_minitime

Tågen..
Tilbage til toppen 
Side 5 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Tågen ved havnen
» Tågen i parken(Åbent, ingen aftalt)