Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Tågen..

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Tågen.. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tågen..   Tågen.. - Page 4 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 11:13

"Det ved jeg ærligt talt ikke jeg har bare lyst til det åbenbart, men jeg kan ikke give dig nogen logisk grund" grinede Zack, og spejdede efter det hus hun kunne bo i, men han vidste ikke hvaffor et det skulle være, så han fulgte bare med hende uden videre, til de nåede til hendes hus.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

Tågen.. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tågen..   Tågen.. - Page 4 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 11:16

Rose boede i et dobbelthus. Så det var et ret stort hus, men hun ejede kun halvdelen af den. De havde kun gået i nogle få minutter til før at de kom til det "Der er det" sagde hun muntert og så på Zack.
Gæst
Gæst

Tågen.. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tågen..   Tågen.. - Page 4 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 11:21

"Det er stort" sagde Zack smilende til hende og stak hænderne i lommerne igen og vidste ikke helt hvad han skulle nu "er dine forældre hjemme?" spurgte Zack.
Gæst
Gæst

Tågen.. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tågen..   Tågen.. - Page 4 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 11:45

Rose trak på skuldrene til det første han sagde og så lidt ned i jorden da han spurgte om hendes forældre var hjemme "Nææææ.. Det er de ikke" sagde hun lidt sørgmodigt. Selføli kunne Zack jo ikke vide at hendes forældre havde været døde i mange år.
Gæst
Gæst

Tågen.. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tågen..   Tågen.. - Page 4 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 20:45

"Er du bange for at være alene hjemme?" spurgte Zack og hentydede til om han skulle blive hos hende til hendes forældre kom hjem, for det kunne jo godt være at hun ikke kunne lidt at være alene hjemme, på sådan en mørk og kold aften, tænkte Zack, som ikke var bange for mørket, han var nærmest glad for det, for mørket var nemt at gemme sig i, så man ikke blev opdaget, vis man skulle jæge dyr eller væsner, så var det et godt tidspunkt.
Gæst
Gæst

Tågen.. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tågen..   Tågen.. - Page 4 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 21:49

"Hmmm.. Jeg er sår'n set altid alene.. Om jeg er bange for det, ved jeg ikke rigtig" sagde hun og så først lidt op på det store hus som lå i mørke, og derefter tilbage til Zack.
Gæst
Gæst

Tågen.. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tågen..   Tågen.. - Page 4 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 21:51

"Nååh..." sagde Zack undskyldende og spurgte så "Skal jeg så bare gå igen?" han vidste ikke helt hvordan man reagerede, på sådan noget, eller hvordan man behandlede andre mennesker, for han brugte jo ærligt talt meget lidt tid sammen med dem, oftest lå han bagi en riffel vis han jagtede væsner eller dyr og havde ikke engang kontakt til dem.
Gæst
Gæst

Tågen.. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tågen..   Tågen.. - Page 4 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 21:52

"D-d-det ved jeg ikke helt" stammede hun lidt usikkert på hvad hun ville have ham til at gøre og så op på hans ansigt.
Gæst
Gæst

Tågen.. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tågen..   Tågen.. - Page 4 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 21:57

"Hey, du behøves ikke stamme, vis der er noget galt kan du bare sige det, så vil jeg gerne forsøge at hjælpe dig" smilede Zack til hende og lagde venligt en hånd på hendes skulder for at få hende til at føle sig mere rolig, han var jo ikke farlig, vis man spurgte ham selv, men spurgte man en masse andre ville de sige han var voldelig og psykopatisk.
Gæst
Gæst

Tågen.. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tågen..   Tågen.. - Page 4 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 22:03

Rose så lidt på hans hånd som han havde lagt på hendes skulder og derefter tilbage på hans ansigt. Hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige og hun vidste heller ikke om hvorvidt hun skulle skubbe hans hånd væk. Det burde hun nok, men hun tænkte ikke rigtig over hvad der var det bedste at gøre. For det bedste ville jo have været at løbe ind i huset og låse og ikke tænke over ham mer.. Men hun ville ikke rigtig lytte til sin sunde fornuft.
Gæst
Gæst

Tågen.. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tågen..   Tågen.. - Page 4 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 22:05

Zack så hvor utryg Rose pludslig så ud og stak begge sine hænder i lommerne, og de måtte nok hellere blive der for fremtiden, tænkte Zack og smilede, men kiggede ned i jorden, det kunne han jo ligeså godt.
Gæst
Gæst

Tågen.. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tågen..   Tågen.. - Page 4 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 22:06

"Øhmm.. Altså... Du må gerne komme ind.." sagde hun og så oss selv ned i jorden og kløede sig lidt tænkende på kinden.
Gæst
Gæst

Tågen.. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tågen..   Tågen.. - Page 4 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 22:07

"Ehh... Kun vis du vil have det, jeg vil altså ikke trænge mig på" sagde Zack venligt, og kiggede op på hoveddøren og derefter på Roses ansigt, og så ned i jorden igen.
Gæst
Gæst

Tågen.. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tågen..   Tågen.. - Page 4 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 22:29

".. Du trænger dig ikke på" sagde hun og så tilbage på Zack og smilte svagt.
Gæst
Gæst

Tågen.. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tågen..   Tågen.. - Page 4 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 23:01

Zack smilede til hende og gik med hende ind, mens han kiggede rundt i huset, det var en okay størrelse hus syntes han. "Pænt hus" sagde han for at være venlig.
Gæst
Gæst

Tågen.. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tågen..   Tågen.. - Page 4 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 23:14

"Tak" sagde hun og smilte til ham og så sig omkring i huset. De stod i et stort rum som lignede en stue. Et fjernsyn og sofa var der ihvertfald. Hun så tilbage på Zack og strøg sin ene hånd gennem sit hår.
Gæst
Gæst

Tågen.. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tågen..   Tågen.. - Page 4 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 23:16

Zack gabte af træthed og så på sit ur men sagde ikke noget, men han vidste han skulle på jagt om 6 timer, men det kunne han jo altid udskyde, Zack kiggede lidt rundt i rummet og kiggede lidt på Rose og så lidt rundt i rummet igen, og det gjorde han mange gange, igen og igen, og vidste ikke helt hvad han skulle gøre.
Gæst
Gæst

Tågen.. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tågen..   Tågen.. - Page 4 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 23:18

"Er du træt?" spurgte hun og lagde hovedet let på skrå og smilte venligt til Zack.
Gæst
Gæst

Tågen.. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tågen..   Tågen.. - Page 4 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 23:36

"Jah" gabte Zack og lagde en hånd for munden og missede med øjnene, trætheden væltede ind over ham nu, og han vidste ikke helt hvorfor, han ikke havde været træt tideligere, men det var han ihvertfaldet lige nu, og han havde stadig en lille smule ondt mellem benene, og en lille hovedpine efter det slag i nakken.
Gæst
Gæst

Tågen.. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tågen..   Tågen.. - Page 4 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 23:38

Rose nikkede og så på ham "Du må gerne sove på sofaen hvis det er" sagde hun og lavede et hovedkast mod sofaen.
Gæst
Gæst

Tågen.. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tågen..   Tågen.. - Page 4 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 23:39

"Jeg vil ikke trænge mig på" sagde Zack og gabte men lagde igen hånden over munden, og kiggede lidt ned i gulvet.
Gæst
Gæst

Tågen.. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tågen..   Tågen.. - Page 4 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 23:44

"Det der siger du tit.." sagde hun og rystede på hovedet af ham og smilte svagt.
Gæst
Gæst

Tågen.. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tågen..   Tågen.. - Page 4 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 23:47

"Jamen okay da, så vil jeg gerne låne din sofa i nat, jeg skal nok være væk før klokken seks imorgen" lovede Zack og gik hen til sofaen.
Gæst
Gæst

Tågen.. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tågen..   Tågen.. - Page 4 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 23:50

Hun nikkede svagt "Okay" sagde hun og så betragtende på ham mens han gik over til sofaen.
Gæst
Gæst

Tågen.. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tågen..   Tågen.. - Page 4 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 23:56

Zack satte sig gabende i hendes sofa.
Sponsoreret inhold

Tågen.. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tågen..   Tågen.. - Page 4 Icon_minitime

Tågen..