Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Den nye elev (Zack)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Den nye elev (Zack) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye elev (Zack)   Den nye elev (Zack) - Page 3 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 17:24

"wow hvad tænker militæret dog på at hyre sådan en ung dreng, nå skidt pyt vi bliver nød til at lave et sundhedstjek for at se om din ny værene tilstand er iorden for en sikker heds skyld" sagde kvinden "jeg hedder i øvrigt Elizabeth men du kan kalde mig Lizzy" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Den nye elev (Zack)   Den nye elev (Zack) - Page 3 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 17:28

Zack nikkede fraværende, men stak hænderne i lommen og fulgte bare med hende, vis hun blev for meget kunne han jo sikkert altid bare gå sin vej, sværere var det ikke, så hvorfor skulle han ikke følge med hende, Zack kiggede sig godt omkring mens han fulgte med lægedamen, så han kunne kende vejen tilbage senere hen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Den nye elev (Zack)   Den nye elev (Zack) - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Apr 2010, 00:24

Efter den lange undersøgelse, med mange mærkelige 'eksperimenter'. Viste læge damen, Zack tilbage, hvor Emily sad på en stol, og ventede. Der var ikke særlig mange folk tilbage hvor mon de var henne? "Endelig det tog noget tid" sagde Emily, og rejste sig op.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Den nye elev (Zack)   Den nye elev (Zack) - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Apr 2010, 01:09

Zack lagde ikke mærke til der ikke var mange mennesker, han greb bare Emily om håndledet og trak hende med væk, han skulle væk fra den dame, hun var godt nok creepy, og så var hun lidt mærkelig syntedes Zack som så helt mærkelig ud i ansigtet "Den dame er godt nok mærkelig" mumlede Zack.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Den nye elev (Zack)   Den nye elev (Zack) - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Apr 2010, 03:09

"Lizzy? ja har du ret i selvom hun er menneske og doktor gør hun det smerte fulgt på sine patienter men hun er en bedste læge i byen ud over det " sagde Emi og halv løb efter Zack da han gik lidt for hurtig "kan vi ikke gå en tur uden for?" spurte Emi hun var kommet op og skændes med Alfongs og derfor havdehun ikke lyst til at være der "har du nogle familie? søskende?" spurte Emi
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Den nye elev (Zack)   Den nye elev (Zack) - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Apr 2010, 04:47

"Ikke hvad jeg ved af, min mor er en bums og min far er en hobo" lo Zack, og kiggede rundt udenfor og sagde "jo da lad os gå en tur.", Zack stak hænderne i lommerne og lod hende føre an, hun kendte jo området bedst, og vidste hvor man kunne gå hen, han kendte jo intet til kasernen, andet end der var soldater på, og det lille areal hun havde vist ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Den nye elev (Zack)   Den nye elev (Zack) - Page 3 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 00:13

"hobo?" gentog Emi. Hun gik hen til et lille skov areal hvor hun satte sig på en træstup "her burte der ikke være nogle" sagde Emi med en lettet stemme "min far var en rektrut og min mor er psygisk syg " sagde Emi sukkende men smilte dog stadig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Den nye elev (Zack)   Den nye elev (Zack) - Page 3 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 01:19

"Okay, det lyder ikke hyggeligt" sagde Zack og lænede sig op af et træ.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Den nye elev (Zack)   Den nye elev (Zack) - Page 3 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 21:59

"det er hyggeligt nok men jeg holder mig mest for mig selv af naturlige årsager " sagde Emi og lod sig falde ned bagfra ned på jorden. Hun kiggede op i himlen
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Den nye elev (Zack)   Den nye elev (Zack) - Page 3 Icon_minitime

Den nye elev (Zack)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Den nye elev
» Ny elev? //Evie//
» En (u)lydig elev - Zean.
» Do i know you?(Zack//
» sikke en dag - Zack

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum