|
| Den nye elev (Zack) | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den nye elev (Zack) Søn 04 Apr 2010, 09:14 | |
| Zack gik ind til timer igen, og kunne ikke rigtigt følge med fordi han glædede sig til senere og hvad der skulle ske, dette lagde læreren også mærke til og rykkede Zack ned bagi klassen fordi han troede Zack var en af de hersens bandit elever, men det var han ikke helt, han tænkte bare meget over det med militæret.
//så spoler vi til efter skole :P//
Zack kom gående hen til porten hvor de skulle mødes han havde sin militærtaske i hånden og sin jakke på, denne gang var den knappet helt og han lignede en militærmand ret godt, han manglede bare hatten. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den nye elev (Zack) Søn 04 Apr 2010, 09:19 | |
| "ja, han er her nu så vi ses" sagde Emi og lagde på en sort bil kom kørene i høj fart og stoppede ligeforan Emi og Zack og Emi gik ind i bilen "kom" sagde Emi" og bankede på pladsen ved siden af hende som tegn på han skulle sætte sig ind i bilen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den nye elev (Zack) Søn 04 Apr 2010, 09:21 | |
| Bruce vidste ikke om han skulle gøre det, de var jo komplet fremmede, men Zack besluttede sig for han godt turde det, han var jo trods alt bevæbnet, og der var jo nok ikke flere end han kunne klare dem tænkte han og satte sig ind med et smil og sagde "Hejsa" til chaufføren og de andre i bilen vis der var nogen, men Zack sørgede for at virke så rolig som muligt, selvom han mest havde lyst til at hoppe ud af bilen og løbe hjem. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den nye elev (Zack) Søn 04 Apr 2010, 09:25 | |
| chafføren var en ung mand i starten af 20'erne "Det er Levi han kommer nok til at være en af dine trænere vis du er i hæren " sagde Emi med et smil "hej" sagde Levi kort med en Cigarat i munden og så kørte de afsted dog kørte Levi kom sindsyg men Emi så ud til at være van til det og efter hånden nåede de til et stort sted (militær området) og Emi gik ud af bilen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den nye elev (Zack) Søn 04 Apr 2010, 09:28 | |
| Zack gik med men så lidt betænkelig ud, da en fyr der lignede en oversergent kom gående over mod Zack med hurtige skridt, man kunne tydeligt se oversergenten troede Zack var en soldat pga. uniformen "TILBAGE I RÆKKERNE OG LAD VÆRE MED AT FØLGE EFTER DEN PIGE!" råbte oversergenten og pegede tilbage, mod de 9 rækker af soldater "Det var dig der deserterede i sidste uge ikke?" sagde oversergenten truende til Zack og Zack nåede ikke engang at forsvare sig eller sige noget, før to koporaler greb ham i hver sin side, og skulle til at hive ham med tilbage til gelederne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den nye elev (Zack) Søn 04 Apr 2010, 09:37 | |
| "men oversergent han er ik-" sagde Emi og blev så holdt for munden og vente sig om det var en høj mand med krid hvidt hår dog var han ret ung 28 år højst vis man så på uddseenet han var dog over 800 år (han var ikke menneske ) "det er ham du fortalte om ik? lad os se hvordan han ville klare sig vis han var i hæren vi forklare situationen senere til Oversergenten nu skal du bare se på" sagde manden og Emi nikkede |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den nye elev (Zack) Søn 04 Apr 2010, 10:16 | |
| Korporalerne slap, Zack og Zack overvejede seriøst at pande oversergenten en men undlod at gøre det, han vendte sig bare mod den hvidhårede mand og rakte hånden frem og sagde "Tak hr, jeg var lige bange for jeg skulle tvinges til at løbe 50km, eller hvor langt de nu skal løbe" smilede Zack, og stod rank så man kunne se hvor høj han var, og muskuløs, hans hænder var hærdet af hårdt arbejde og det kunne man godt se. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den nye elev (Zack) Tirs 06 Apr 2010, 01:38 | |
| efter et par timer med oversergentens trænings program fik Emi lov til at, forklare situationen og oversergenten nikkede og gav Zack lov til at gå videre. Emi fulgte Zack over til manden "dette er Alfongs, han er ledern af den afdeling jeg er på så det er ham du skal snakke med andgående arbejdet"sagde Emi og Alfongs smilte venligt han virkede megetflink men man skal jo altid passe på skindet kan bedrage "hej det er mig der er Alfongs jeg høre du søger arbejde hos os" sagde han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den nye elev (Zack) Tirs 06 Apr 2010, 05:52 | |
| "Vis du tager tideligere straffede ind så har du din mand" sagde Zack og sagde så "Men du ved jo hvad man siger om tideligere straffede, jo længere de har siddet inde jo mere frygtløse er de." og hentydede til sig selv, han var ikke rigtigt bange for nogen eller noget, for hvad havde han at miste?. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den nye elev (Zack) Tirs 06 Apr 2010, 06:15 | |
| "ja det ved vi " sagde manden og satte hans hænder på Emilys skuldre bagfra "hun var f.ek. været inde i militæret siden hun var 8 år så ja vi kan godt bruge dig, kom med" sagde Alfongs og begyndte at gå |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den nye elev (Zack) Tirs 06 Apr 2010, 06:23 | |
| Zack tænkte denne mand var svær at imponere, så han ventede til de så nogen MP'er og pegede på dem "Vis jeg kan afvæbne de der to militærpolitimænd og låse dem fast i deres jeep inden for 3 minutter, ville det så bevise noget om hvad jeg kunne og det ikke bare var tomme ord?" spurgte Zack og kiggede på Alfongs. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den nye elev (Zack) Tirs 06 Apr 2010, 07:12 | |
| "behøves ikke. tro mig der er en anden måde du kan vise dit vær " sagde Alfongs og førte Alfongs ind i et rum som var lavet af skud sikker glas Alfongs gav Zack en pistol "tænk på det her som en form for exsame vi fangede en vampyr og har ikke længere brug for ham såååå dræb han inden han dræber dig du har 3 min" sagde Alfongs og gik ud af rummet. I hjørnet var der en vampyr som var blevet spændt fast med kæder Alfongs krykkede på en knap og kæden gik op |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den nye elev (Zack) Tirs 06 Apr 2010, 17:00 | |
| Zack som var fuldt bevæbnet kiggede bare på den svage vampyr og stak en hånd i lommen og tyrrede en flaske vievand i fjæset på vampyren og trak to af sine indsmuglede pistoler og skød den en gang i hvert øje, så var den vampyr død, han kiggede, mod den dør Emily og Alfongs var forsvundet, da han lagde sine våben tilbage i de hemmeligner folder og lommer i jakken, han syntedes dette havde været meget nemt, vampyren havde jo været låst fast, og så da den endelig kom fri nåede den ikke at opdage det før det var for sent, Zack smilede og bakkede hen til døren og ventede der, for selvom vampyren, var rigtig død, skulle man aldrig vende ryggen til den alligevellet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den nye elev (Zack) Tirs 06 Apr 2010, 17:25 | |
| døren åbnede sig og ved døren stod Alfongs og klappede "tillykke, du bestod" sagde han og smilte "emily viser du ham lige rundt vi snakker om kontrakten senere " sagde Alfongs og Emi nikkede hun tog Zack's håndled og løb afsted |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den nye elev (Zack) Tirs 06 Apr 2010, 17:27 | |
| Zack løb bare med, han var lidt forvirret... Var det.. Så let?... Kunne det være så let?... Åbenbart, vis det ikke var sværere, så kunne han jo ikke se noget problem i at arbejde her, for vis han bare skulle afprøve våben og skyde folk, så kunne han jo gøre det uden problemer, men nu skulle han åbenbart vises rundt, så han måtte nok hellere lade hende vise sig rundt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den nye elev (Zack) Tirs 06 Apr 2010, 23:22 | |
| "grunden til du bestod var ikke pga at du dræbte ham men mere hvordan du gjorde det mange folk tøver og ender i sidste ende med at vi må dræbe vampyren for at personen slipper uskadt men du vidste dig godt som man siger og derfor blev du accepteret" forklarede emi og trak ham med "her er cafeteriet *viste cafeteriet* her er trænings lokalet i selvforsvar uden våben * vidste lokalet * her er skyde lokaler *viste også det xD* " |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den nye elev (Zack) Ons 07 Apr 2010, 01:07 | |
| "Okay" sagde Zack og så de rum han blev vist rundt i og gjorde alt for at huske, vejen, og de forskellige steder, Zack tænkte meget over om han fik rigtige dogtags og prikkede så til Emily og spurgte "får jeg dogtags?" mens han smilede stort, og håbede på hun sagde ja, Zack var fascineret af alt, der var militærting. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den nye elev (Zack) Ons 07 Apr 2010, 01:30 | |
| "ja men det er først efter du har udfyldt kontrakten jeg har en" sagde Emi og tog en halskede frem som var gemt under blusen før. der stod navn, fødselsdag, blodtype og alt det der skulle stå efter Emi havde vist den tog hun den under i blusen igen "vis du vil kan du træne lidt her inde" sagde Emi de var jo i skyde tæningslokalet to mænd stod dog der inde og da de så Emi gav de et hvin og gik hurtigt tilbage og tog hjelm på og Emi sukkede "jeg...umm er meget, meget dårlig til at hontere skydevåben jeg rammer altid nogen på de mest mærkelige måder selvom her burte væære sikkert sååå ja" forklarede Emi |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den nye elev (Zack) Ons 07 Apr 2010, 01:58 | |
| Zack gik hen til dem og skubbede dem begge væk fra deres geværer og tog et i hver arm og skød med begge samtidigt og smadrede fuldstændigt de inderste to cirkler og bullseye, på begge deres skiver, hvorefter han bare smed geværene på nærmeste bord og stak hænderne i lommerne, uden en lød, uden et smil, bare for at vise hvad han kunne, med pludslig kom et stort smil frem på Zacks ansigt "Har i et sted med vægte?" spurgte han. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den nye elev (Zack) Ons 07 Apr 2010, 02:43 | |
| Emi's kæbe røj nærmest ned til jorden i forhold til hende var han helt klart bedere til at skyde "vægte? hmm jo men der har jeg ikke adgang med jeg har noget der er ligesom vægte kom" Emi trak Zack med ind i et rum der var meget...MEGET stort og en robot stod i midten (kæmpeeeeeeee robot) det var en man kunne side inden i og styre nogle videnskabt mænd stod ved siden af og skrev notater ned og arbejde videre på den, men det var ikke derfor de kom derind Emi pejee på to kugler på bordet de var ikke større end en håndflade "prøv at tag dem op de er virkelig tunge" sagde Emi |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den nye elev (Zack) Ons 07 Apr 2010, 03:11 | |
| Zack hen og tog fat i kuglen med 2 fingre og vendte sig om i troen om at han bare kunne løfte den med, men kuglen rykkede sig sku ikke ud af stedet!, Zack vendte sig om og prøvede med hele hånden men kunne stadig ikke løfte den, han brugte begge hænder og trillede den ud over bordet, hvor det lykkedes ham at bære den i 2-3 sekunder før han tabte den og den faldt ned i gulvet, Zack kiggede overrasket på kuglen, den skulle han ikke prøve at løfte igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den nye elev (Zack) Ons 07 Apr 2010, 03:33 | |
| "umuligt ikk'? den lille kugle vejer sku' meget men prøv igen vis man bliver ved lykkes det tilsidst" sagde Emi smilende og tog den anden kugle op med en hånd og kastede den rundt " den her kugle er tungere men jeg kan kun løfte den pga jeg har en robot arm" sagde hun hvilke man ikke kunne se hun havde |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den nye elev (Zack) Ons 07 Apr 2010, 17:12 | |
| "Okay.." sagde Zack og stak hænderne i lommerne, han syntes ikke kuglerne var specialt spændede, bare irreterende, meget irreterende, især fordi de var så små, og tunge, man kunne jo ikke løfte vægt med dem, for så skulle man jo være afsindig stærk, og det var han ikke, han var bare stærk. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den nye elev (Zack) Ons 07 Apr 2010, 22:07 | |
| "prøv igen, på et tidpunkt lykkes det måske ikke idag, måske ikke i morgen men du kommer til at kunne løfte den " sagde Emi og satte kuglerne på bordet tog brugte hun kun robot armen hun kunne jo ikke løfte dem med den normale arm en kvinde i en hvid kilt (doktor kilt) gik forbi dem og Emi tog hende i armen "to ting den ene er sundhedstjek han er en ny rekut og det andet kan du tage to vægte med du ved jo jeg ikk har tilladelse til at være der nede" sagde Emi og kvinden kiggede studerene på Zack imens hun rettede på hendes briller "hvor gammel er du? så ung" spurte kvinden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den nye elev (Zack) Tors 08 Apr 2010, 04:47 | |
| "Øhhhhm.... 17 år gammel" sagde Zack og løftede med store problemer kuglen op på bordet igen. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Den nye elev (Zack) | |
| |
| | | | Den nye elev (Zack) | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|