Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Jeg er død..

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 9 ... 16  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Jeg er død.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 08:04

David smilte svagt og kunne ikke lade være med et grine lidt "ja det synes jeg" sagde han oog så lidt ned, da han syntes det havde været forkert af ham at grine selvom det kun vsar en meget lille smule. han kunne godt mærke Andy blev helt anspændt og bed sig lidt i læben "okay...så ikke noget musik så" sagde han og tænkte sig lidt om. han så efter Andy og var bange for han havde sagt noget forkert. derfor blev han lettet da Andy kom tilbage med en cd i håndne og satte sig forahn ham igne . David tog stille cd'en og så lidt på den "tak...den skal jeg hjem og høre på på et tidspunkt" sagde han og lagde stille sine hænder ved hans hals og begyndte blidt at massere ham i nakken så det var behageligt og afslappende. han vidste præcist hvor han skulle trykke og hvor han skulle være mere blid for at gøre det hele mere behageligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 08:08

Andy nikkede stille af ham "håber du kan lide det" hviskede han og lag sit hoved lidt tilbage da det kildede "du kilder" sagde han og hævede det ene øjebryn og lod sine fingere glide hen over hans kæbe, han kunne ikke ønske sig en bedre at være sammen med end ham "du er en af mine bedstevenner" hviskede han og lukkede sine øjne i og satte sin anden hånd ned på gulvet for at holde sig oppe, da han var tæt på at falde i søvn af det "snart falder jeg altså i søvn" hviskede han og holde et gab tilbage
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 08:18

David nikkede kort "ja...jeg har jo hørt dig nynne og hvis din sang stemme er lige så rar at høre på så kan jeg nok godt lide at høre det" sagde han og koncentrerede dig om hvad det var han lavede, da han bare ville havde Andy til at havde det så behageligt som muligt "undskyld" sgade han med et lille smil og nød han rørte ved hans kæbe. han kørte stille sine hænder ned på hans skuldre og massrede ham videre der. han gjorde det på en helt speciel måde, så det var så behageligt som muligt "det er jeg glad for at vide...du er min bedsteven" hviskede han og blev helt rør over at Andy havde sagt det. for det betød meget for David at han betød noget for Andy. han kunne godt se at Andy var ved at falde i søvn og David ville heller ikke havde noget imod hvis han faldte i søvn, for det trangte han jo til "det gør du bare...jeg vil være her når du vågner igen" hviskede han blidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 08:24

Andy gav et lille gab fra sig "tror det tager langtid før at man kommer til at høre den igen" hviskede han og mente fra hans mund og ikke fra cd'er, han lag stille sit hoved på hans ene lår og kunne ikke holde sine øjne åbne "det gør ikke nået" fik han hviskedet ud og smilte svagt over det han sagde og kunne ikke tænkte på en bedre rolle i David's liv "du er ham som forstår mig mest og er der når alt går af lort til" hviskede han og fald lidt efter i søvn mens han lag sine arme omkring hans ben, for at være sikker på at han ikke gik "ikke gå.." hviskede han og åbnede sine øjne og bøjede sig hen og tog fjernbetjeningen "her så har du nået at lave" hviskede han og lukkede sine øjne i og fald i søvn igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 08:38

David så p åham og tænkte lidt over det han sagde "det skal nok komme.." sagde han helt stille og så lidt rundt. han mærkede hans hovede mod sit lår og så ned på ham. han kunne ikke lade være med et smile, da han syntes Andy så utrolig sød og smuk ud, som han lå det og var ved at falcde i søvn. han sukkede lysløst af lettelse og så sig lidt omkring imens han lyttede til hvad Andy sagde "ham vil jeg meget gerne være...jeg vil altid være her for dig" hviskede han helt stille og betragtede ham med et svagt smil. han mærkede hans arme og strøg ham blidt over håret "jeg går ikke bare rolig kære Andy...jeg vil aldrig gå fra dig" hviskede han stille vel videne om at han nok ikke ville høre det. han tog fjernbetjeningen og så lidt på den med et tænksomt blik. han så hen på tv'et og tændte det. han skrugede helt ned s¨å lyden ikke skulle genere Andy's søvn.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 08:42

Andy sad bare helt stille og smilte lidt over det han sagde, denne gang var det ikke et falsk smil. han nussede ham blidt op og ned af benet og følte sig tryg i at sove, han fald mere og mere i søvn og kunne godt lide at sove tæt på David. han lyttede stille på tv'et i sin søvne og fald nogle gange i søvn foran tv'et så for ham var han ligeglad om det var tændt eller ikke, han lag sin anden arm som ikke nussede hans lår tætter omkring det. for at være sikker på at han ikke gik, da han ikke havde lyst til at vågne også se at han var væk
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 09:01

David smilte stille og betargtede Andy imens. han kunne godt se at Andy's smil ikke var falsk denne gang og det gjorde ham glad, for så var hans mission jo lykkedes for nu. han strøg blidt Andy over håret og elskede bare at røre ved hans hår. han så så på tv'et for at give det en chance og sabed også lidt rundt mellem kanalerne. David syntes ikke rigtig der var noget spænende i tv'et og stoppede så bare ved en tilfældig kanal. han vendte sin opmærksomhed tilbage på Andy og betargtede ham sove.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 09:06

Andy rystede svagt i kroppen og mumlede et eller andet, det lød meget som om han kalde på Dean. han tog hårdt fat i hans bukser, mens han gispede efter vejret. men havde dog ikke nået imod det, en lille tåre trillede ned af hans kind. han vågnede stille op og kunne mærke at han ikke kunne sove selv om han gerne ville
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 09:14

David lagde mærke til at Andy begydnet at ryste i kroppen og kunne høre han mumlen. han bed sig lidt i læbenog blev lidt bekymret for om han nu var okay, da han begyndte at gispe. han tørrede stille hans tåre væk og bed sig svagt i læben "rolig søde.." hviskede han og aede ham stille over håret og gento den bevægelse flere gange. han ville ikke ahvde at Andy skulle være ked af det igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 09:19

Andy lyttede til hans stemme og gav et suk fra sig "jeg kan ikke sove" hviskede han og vende sit blik op mod ham, og havde ikke lyst til at prøve at sove igen. da han ikke ville drømme den drøm igen, han tog hans hænder og træk ham tætter på sig. han lag hans hænder på sin overkrop og så stille op på ham med et bedende blik
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 09:26

David lyttede til han stemme og tænkte lidt over det han sagde "o-okay...så bare lad hver...jeg vil ikke tvinge dig" sagde han blidt og så blidt på ham. han kom lidt tættere på ahm og fulgte sine hænder med blikket. han begyndte stille at nusse ham på overkroppen og så på hans asnigt "det skal nok gå Andy..jeg er her for dig bare slap af" hviskede han og bed sig lidt i læben.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 09:30

Andy åndede lettet op og så bare op på ham, han kyssede ham en enkel gang på hagen. og lag sit hoved mod hans overkrop, han lukkede stille sine øjne i og begynde at nusse hans arme med sine tommelfingere
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 09:35

David lagde stille sine arme tæt omkring ham og nussede ham stille på ryggen. han nød kysset på hagen og så lidt ned på ham. han nød ahn nussede ham og tog en dyb indånding "Andy...kan vi sætte os et mere blødt sted... så kan vi sidde bedre..jeg lover jeg nok skal holde om dig" sagde han og så blidt på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 09:38

Andy lyttede på hvad han sagde og rystede på hovedet "du behøver ikke holde om mig" hviskede han og rejste sig op og lag sig stille op i sofa'en, han lukkede stille sine øjne lidt i og så bare hen på tv'et. og gjorde det ikke for at gøre David ked af det eller nået, men han syntes bare at David ikke skulle bruge alt sin tid på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 09:52

David så på ham og bed sig lidt i læben, da han troede han havde gjort noget galt. han rejste sig stille op og så bekymret på Andy "o-okay..." sagde han bare og tog fjernbetjeningen. han gav den til Andy og begyndte så at rydde alle knivende og barberbladene op. han gik ind i køkkenet med det og lage dem på køkkenbordet. han bed sig hårdt i læben og vaskede stille knivende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 09:54

Andy så stille op efter ham og kunne godt se at han havde sagt nået der ikek var okay, han rejste sig op og gik ud til ham "David.. undskyld.. det var ikke sådan jeg mente det.. jeg vil bare ikke havde du holder om mig hvis du ikke vil" sagde han og lag stille sine hænder ned i lommerne og så ned af sig selv og havde helt glemt at han ikke havde nogen trøje på, han bed sig kort i læben og vende sit blik op mod ham igen "du behøver ikke gøre det der.. jeg kan godt køre det selv" sagde han og bed sig i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 10:00

David hørte Andy kom ind og stirrede bare ned i vasken "men...jeg vil jo gerne holde om dig..jeg ville bare sidde et bedre sted" sagde han lidt nervøst og var tæt på at få tåre i øjnene. han vidste ikke helt hvad der skete med ham, men det var som om det hele var ved at blive for meget. han stoppede stille med at vaske knivene og rystede stille på hovedet "du for ikke lov til at røre dem igen...jeg gør det selv..." sagde han stille og tog en dyb iondånding for at falde lidt ned igen. han vendte sig stille om og så på Andy. han skubbede ham helt forsigtig baglæns tilbage mod stuen "kom så...du skal ikke være i køkkenet nu" sagde han stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 10:06

Andy nikkede og så på ham "jeg skulle ikke havde sagt det.. jeg mente det jo ikke" sagde han og så på knivene og træk lidt på skulderne af ham "har du tænkt dig at tage dem med hjem eller hvad ?" spurgte han om og hentydet til at han jo ikke kunne stoppe ham når han ikke var der, han gik stille ud af køkkenet og kyssede ham kort på munden "hvis jeg ikke må være i køkkenet vil du så tage en cola med til mig" spurgte han om og gik ind i sit soveværelse og tog sin dyne og gik tilbage i stuen og gik hen og satte en film på, han gik derefter hen og lag sig i sofa'en og tog hendes trøje i sine hænder. og så bare på tv'et og gav et lille grin fra sig af det David havde sagt og gjort
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 10:14

David lyttede og rystede bare på hovedet "nej nej,..det er fint" sagde han og så kort hen mod kniveene "ja...jeg tager alt du kan skære dig på" sagde han og overvejede faktisk at gøre det. han så på ham og blev lidt overrasket over kysset, men nød det dog selvom det var så kort. han så lidt efter Andy og nikkede stille "j..jo selvfølgelig" sagde han og kløede sig lidt forvirret i nakken. han kunne ikke rigtig klare hans humør skift. de forvirrede ham ret meget. han gik hen til køleskabet og hentede en cola, hvorefter han gik tilbage til Andy og gav ham den "her...bare sig til hvis der er mere du vil have" sagde han og så på ham. han gik tilbage til køkkenet og forsatte med at gøre knivene rene. det fik ham af en eller anden grund til at køle lidt ned.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 10:22

Andy tog stille cola'en i sine hænder og nikkede "tak" sagde han og åbnede den, han drak lidt af den og satte den på bordet og lod sig synke lidt ned i sofa'en. han kunne godt lide den film han havde sat på, og lyttede bare efter David *så er der godt nok mange ting han skal tage med* tænkte han og åbnede sine øjne hurtigt og stort "du mener ikke at du vil tage alle ting med vel ?" spurgte han om og så hen mod køkkenet og håbede det ikke
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 10:31

David tænkte sig lidt om og så lidt hen mod stuen "hmm jo alt du kan skære dig på...tager jeg med...og jeg vil holde øje med dig så du ikke smadre noget så du kan skære dig med det..." sagde han og mente virkelig det han sagde. han ville ikke havde Andy skulle gøre mere skade på sig selv, så han ville gøre alt for at stoppe ham. han blev færdig med at vaske knivende og smed så barberbladene ud. han kørte en hpnd igennem håret og gik hen til vinduet. han tog en smøg og tændte den. han satte sig rolig op i vindues karmen og tog et sug af smøgen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 10:35

Andy så bare med store øje over mod køkkenet "jamen jamen.. så kommer jeg jo til at få skæg" sagde han og lag en hånd på sin ene kind og kunne ikke lide tanken, han kørte sin anden hånd igennem sit hår og træk stille på skulderne "eller har du bare tænkt dig at lade mig barber mig når du er her ?" spurgte han om og ville aldrig kunne tænke over at en anden så på, så ville han nok komme til skade af grine af det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 10:46

David tænkte lidt over det og rystede lidt på hovedet "hmm arg..jeg tror jeg vil ´lade dig barbere dig når jeg er her...men jeg vil ikke se på" sagde han og tig endnu et sug af smøgen. han så lidt ud af vinduet og tænkte det hele lidt igennem imens hen pustede røgen ud. han havde det underligt med at sidde der alene og snakke med Andy imens Andy sad inde i stuen, men han var bange for at gøre noget forkert igen så han blev ude i køkkenet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 10:49

Andy kunne ikke holde et grin tilbage, men lag hurtigt en hånd på sin mund. tog en dyb indånding "okay, så har du i det miste at komme en gang om ugen" sagde han og rykkede sig lidt frem i sofa'en, så David kunne sidde bag ham. han fugtede sine læber og så efter ham "kommer du ikke her ind ?" spurgte han om og ville gerne havde hans arme omkring sig, han savnede lidt og savne sig tryg. han lukkede sine øjne stille i, i et kort øjeblik og tog sin cola og drak lidt mere af den og satte den på plads igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 10:54

David hørte hans grin og så hurtigt mod stuen. et lille smil kom frem på hans læber og rystede stille på hovedet "ja jeg kommer nok lidt oftere"# sagde han imens han pustede røgen ud. han så lidt ud og tænkte sig lidt om. det var som om de havde skiftet roller siden sidst han var der, men det passede ham egentlig fint. for han kunner godt lide når Andy passede på ham og var den der hjalp osv, men han kunne også godt lide at han kunne hjælpe og passe lidt på Andy. han kunne godt lide de begge kunne have begge roller. han røg hurtigt sin smøg færdig da han hørte hvad han sagde og smed smøgen ud af vinduet. han rejste sig op og gik ind til ham "hvad er der?" spurgte han og så på ham.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 2 Icon_minitime

Jeg er død..
Tilbage til toppen 
Side 2 af 16Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 9 ... 16  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Benjamin Centre-
Gå til: