Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Jeg er død..

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Jeg er død.. - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 16 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 10:01

David smilte glad og betargtede ham i noget tid "mmh.." mumlede han stille og træk vejret dybt. han hørte hans lille latter "hvad griner du nu af?" spurgte han da han jo selv ikke kunne høre hans mave lavede lyde. han nød at blive nusset på benet og smilte skavt "det er selvfølgelig rigtig nok..." sagde han med et smil og betargtede ham lidy- han satte sig stille op og lagde sin hånd på hans kind, hvorefter han begyndte at nusse ahsn kind med tommelfingeren. han bed sig stille i læben og betragtede ham med et blidt blik.

//gjorde min også XD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 16 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 10:21

Andy smilte og prøvede at få tanken ud af hovedet, selv om det var svære end han troet. han kunne mærke at der var ved at ske nået i hans bukser, og han var bare glad for at ligge på maven så man ikke kunne se det. han så op på hans ansigt og smilte "din mave laver lyde" sagde han sødt og gav et lille grin fra sig, og lag sin anden hånd på hans mave. han så lidt bange på ham da han satte sig op, da han var bange for at han ville rejse sig op og gå fra ham "ja det er det.. men det er intet at gøre ved" sagde han og nussede blidt hans mave og lukkede sine øjne i, han nød meget at blive nusset på kinden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 16 Icon_minitimeTirs 11 Maj 2010, 23:46

David grinte stille af det han sagde og så på ham "min mave kan åbenbart godt lide at snakke" sagde han med et lille grin og smilte blidt. han så på sin mave og tænkt lidt. han overvejede at ligge sig ned igen da han så Andy blev lidt bange og lagde sig så derfor ned igen. han nussede stadig blidt hans kind og betrgatede ham. han ville aldrig forlade Andy og det var han sikker på. han ville aldrig kunne leve uden Andy, så han frygtede virkelig Andy skulle dø eller på en eller anden måde forsvinde fra hans liv "det er der ikke nej" sagde han stille og så op på loftet igen. han nød at blive nusset på maven. han nød altid at blive nusset af Andy.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 16 Icon_minitimeOns 12 Maj 2010, 06:47

Andy pustede alt luft ud af sig når han lag sig ned igen, han lag sin kind mod hans mave igen og smilte. han lukkede stille sine øjne i "den snakker til mig" hviskede han og gav et lille grin fra sig, han åbnede sine øjne og nussede hans mave ved siden af sit hoved. han så stille efter sin hånd og bed sig kort i læben "du betyder så meget for mig" hviskede han og fjernede ikke sit blik fra sin hånd
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 16 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 04:21

David mærkede hans varme kind mod sin mave og kunne godt lide varmen. han lukkede sine øjne og lyttede til hvad han sagde "hvad siger den sp til dig?" hviskede han og åbnede sine øjne igen. han så lidt ned mod ham igen og betragtede ham. han kunne virkelig godt lide at se på Andy, for han syntes han var så smuk og kunne slet ikke se væk fra ham. han kunne se på Andy i flere timer. flere dage. flere år. for evigt. han rødmede stille "du betyder også meget for mig" hviskede han og nød at blive nusset på maven. det føltes altid så godt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 16 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 21:47

Andy så op på ham og prøvede at lave de lyde hans mave lavede, selv om det lød vildt mærkeligt. han gav et lille grin fra sig og klødet sig kort i det ene øje, dog passede han på at ikke få et sort øje af sin makeup. han lag sin hånd tilbage og nussede ham videre, han rødmede af det han sagde og gemte sit ansigt ned mod sin mave "det ved jeg" hviskede han og stoppede ikke med at nusse hans mave, han kyssede hans mave en enkel gang og så bare ned på den med et smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 16 Icon_minitimeFre 14 Maj 2010, 21:27

David nlyttede til de lyde han lavede og kom til at grine af det. han syntes det æød utrolig morsomt og kunne derfor ikke lade være med at grine. han mærkede hans hånd mod sin mave igen og nød at blive nusset. han elskede at blive nusset på maven og syntes bare det var rart at være sammen med Andy. han betragtede Andy lidt tid og mærkede godt han gemte sit ansigt mod hans mave "mmh..." mumlede han stille og så på ham med et tænksomt blik. han rødmede lidt af kysset, men nød det. han nød altid når Andy kyssede ham. han så lidt ned på sin mave og bed sig stille i læben.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 16 Icon_minitimeLør 15 Maj 2010, 00:29

Andy begynde bare at kysse hans mave i nogle små og våde kys, mens han stille nussede ham videre på maven. og lag den anden hånd på hans lår, han begynde at nussede den blidt og smilte imens. mens han ikke tænkte på sin egen sult mere, og ville bare ønske at dagen var gået længere. da mørket var begynd at lægge sig over byen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 16 Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010, 23:52

David mærkede kyssende og nød dem meget. han træk vejret dybt og rolig og nød at blive nusset på maven, da det kildede en lille smule. han mærkede godt han nu også nussede ham på låret og det nød han selvfølglig også. han smilte stille og slappede helt af. han vidste godt de snart skule ud og jage, men det var ikke noget han rigtig havde lyst til, men han ville heller ikke havde at Andy sultede sig selv, så han ville stoppe Andy lige så snart at det var helt mørkt uden for,
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 16 Icon_minitime

Jeg er død..
Tilbage til toppen 
Side 16 af 16Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Benjamin Centre-
Gå til: