Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Jeg er død..

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Jeg er død.. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 3 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 10:59

Andy håbede på at han ikke hørte hans grin og kørte en hånd igennem sit hår "det er jeg glad for.. så har jeg nogen jeg gider være sammen med" sagde han og kunne godt lide tanken om at havde David tæt på sig næsten hele tiden, hans kinder fik et lyserød farve. selv om det så meget rødt ud da hans kinder stadig var røde af hans gråd, han så på ham når han kom ind og klappede på pladsen bag sig "kom jeg gider ikke sidde alene og se den film" sagde han og pegede mod tv'et og ville bare føle sig elsket, hans smerte inde i var stadig stor men han sagde ikke nået til det. den var dog ikke lige så stor som den var når David ikke var der, men han var sikker på at den ville blive stor igen når han skulle gå igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 3 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 11:14

David så på ham og smilte svagt af det han sagde "godt..jeg vil med stor glæde komme og besøge dig" sagde han og betragtede Andy's rødmen lidt, selvom den ikke var så tydelig på grund af hans kinder i forvejen var røde. han så på pladsen bag ham og bed sig svagt i læben. han gik hen til ham og satte sig bag ham "hvad er det for en film?" spurgte han nysgerrigt og lagde stille armene om ham. David kunne godt lide at holde om ham og var egentlig glad for at komme tæt på Andy igen. smøgen havde også hjulpet lidt på at falde lidt ned igen, da han var kommet op i det røde punkt ude i køkkenet, men nu havde han det godt igen og ville bare være tæt på Andy igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 3 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 11:26

Andy lidt og var glad for at han gad bruge tid på ham "det er jeg glad for at du vil" sagde han og vende på at han kom inden han lag sig op af ham, han lag sine hænder på hans og kunne godt lide den varme der kom fra ham. han holde virkelig meget af ham og kunne ikke forstå at man kunne holde så meget af en, det var som om han var den gode side af ham selv "det er 40 year-old virgin" sagde han og vende sit blik kort op mod ham og var glad for at se at han var glad igen, det fik ham til at få det bedre igen og ikke havde det dårligt over at han ikke tænkte sig om inden han snakkede. han begynde stille at nusse hans hænder med sine fingere, og slappede helt af i hans arme "du lugter af røg" hviskede han og bed sig i læben og var ikke vild med din lugt, han kunne bedre lide enten parfume eller folks naturlige duft
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 3 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 11:37

David smilte stille og trykkede ham stille ind mod sig, men sagde íkke noget. han var så glad for at Andy gerne ville havde han holdte om ham, da han godt kunne lide at være tæt på Andy, for dte var så hyggeligt og han følte sig så godt tilpas med ham. han så lidt på tv'et og lyttede til hvad han sagde "orh den har jeg hørt om...den skulle være meget sjov" sagde han og smilte lidt. han nød TA mærke Andy nussede ham på hænderne og begyndte automatisk at nusse ham på overkroppen. han hørte hvad han hviskede og tænkte lidt over det "ja...jeg har lige røget.." sagde han og tænkte at der nok ikke var noget i vejen med dte. han havde jo siddet ved vinduet og Andy røg jo også, så der var vel ikke noget galt med han selv røg. han kunne godt nok ikke lide lugten, men det var jo noget der fulgte med.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 3 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 11:49

Andy så bare på filmen og træk kort sin mave lidt ind da han mærkede at han begynde at nusse hans overkrop, han blev bare ved med at nusse hans hænder og nød det meget. selv om han kom til at tænkte på Dean lidt af det, men det gjorde ikke nået "det er den også, eller det syntes jeg" sagde han og rødmede lidt af det da han jo ikke ville tale for alle, end ham selv. han vende stille sit blik op mod ham og fik et lille smil frem, han nød at være i hans arme og mærke hans hjerte banke mod sig "ja det ville jeg gætte på, du lugter nemlig af røg" hviskede han og bed sig i læben og vende sit blik hen mod tv'et igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 3 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 12:08

David nød hannussede ham på hænderne og var bare glad for at være sammen med Andy. han så på tvøet og lyttede til til hvad han sagde det "okay...så må vi se om jeg kan lide den" sagde han med et smil og nussede ham blidt vider epå maven. han havde hørt om den film før og havde g´kun fået afvide det var en rigtig sjov film, men nok ikke den slags film en pige ville sidde og ¨se. han så lidt ned på ham og smilte blidt til ham "mmh..ved det..men det følger jo med" sagde han med et skævt smil og sp på tv'et igen. han lyttede til hvad de sagde i filmen og kom med en lille klukken nogle gang når de sagde noget sjovt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 3 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 12:13

Andy nikkede bare og havde ikke lyst til at sige nået og komme til at ødelægge filmen, han smilte lidt over det han sagde og nussede videre på hans hænder. han nød virkelig meget at blive nusset på maven, det var skønt at mærke hans varme hænder, og mest når han var plejede kun at mærke Dean's kolde fingere "ja rigtigt nok.. derfor brude man ikke ryge" hviskede han og så bare lidt på filmen og lukkede stille sine øjne i da han var så træt, han fald lidt efter lidt i søvn
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 3 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 12:31

David smilte lidt for sig selv og nød bare at Andy nussede ham. han nussede ham blidt på maven og elskede at nusse ham. det gjorde ham af en eller anden grin i bedre humør, især når Andy også nussede ham. han så på tv'et og tænkte lidt over det han sagde "nemlig..men når man først er begyndt lkan det være svært at stoppe igen" hviskede han og kunne huske hvor meget han havde forsøgt at stoppe, men det havde aldrig lykkedes for ham. han kunne godt mærke at Andy faldte i søvn og havde intet imod det. han kyssede ham blidt på håret og var glad for at ANdy kunne slappe lidt af igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 3 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 12:39

Andy lå bare helt stille og sov videre, og kunne høre svagt hvad han sagde og træk bare på skulderne. han lod sin ene hånd glide ned og tage fat i hans bukser på låret, han lag sig lidt bedre til rette. og sov uden at drømme om nået og var glad for det "David" mumlede han en enkel gang i søvne og smilte lidt derefter, han nød kysset i sit hår og følte sig tæt knyttet til David. han havde det som om han var den eneste i hele verden der rigtig forstod ham, han nussede ham videre på hans hænder ned sin ene hånd. han træk vejret stille og roligt mens varmen fra hans hænder fylde hans krop
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 3 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 12:48

David mærkede godt han træk på skuldrende, men sagde ikke noget til det. han mærkede han tog fat i hans bukseben ved låret, men havde intet imod det. han nussede ham stadig på maven og nød an på hænderne. han så lidt på ham da han hørte han sagde hans navn og smilte blidt over det. "mmh..." brummede han gelt stille og så lidt på tv'et igen. han holdte godt om Andy og lukkee stille sine øjne imens han lænede sit hovede mod hans hovede. han kyssede ham blidt på håret igen og kunne næsten ikke lade være. Andy betød virkelig meget for David og han øsnkede virkelig at Andy ville være i han liv forevigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 3 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 12:54

Andy lod sin hånd glide ind på hans inderlår og sov var stille videre, han slappede af i sine drømme når han blev nusset på maven. selv om han ikke kunne se hvad han drømte om, han rykkede en lille smugle på sig for at ligge bedre. han sagde et par klikke lyde med sin tunge, som om han svarede ham. selv om det ikke gav en mening af det han sagde, han smilte lidt over kysset i sit hår og gav et lille grin fra sig i søvne "kilder" mumlede han og stoppede med at nusse hans hænder og tog sin hånd op i sit hår og nussede det lidt, inden han lag sin hånd ned på hans igen. han begynde at sige klik lyde igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 3 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 13:23

David stivnede kort i hele kroppen, da han mærkede hans hpnd på hans inderlår og bed sig svagt i læben. han overvejede kort at flytte hans hånd, men lod dog vær, da det jo bare var han inderlår. han sank stille en klump og nussede ham stille på maven. han lod ham bare rykke på sig og holdte stadig om ham. han lyttede til hans klikken med tungen og syntes bare det lød sødt. han holdte sine øjne lukkede og lyttede til hans lile grin "undskyld" hviskede han helt stille mod han hår og flyttede ikke sit hovede selvom Andy flyttede hpnden op i hans hår. han åbnede kort sine øjne men lullkede den så igen. han nød at mærke Andy nusssede ham på hænderne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 3 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 13:32

Andy stoppede med at lave klik lyde, og tog lod sin hånd glide op og tog fat i hans trøje ved sit hoved "mmh" mumlede han og nussede ham blidt på inderlåret med to fingere, han kunne mærke at han var tæt på hans hoved. og at han træk vejret lige ind i håret på ham, det kildede på sin helt egen måde. han grinte stille lidt for sig selv og kunne holde lide at det kildede, han træk sine fødder op til sin røv og begynde at lave klik lyde igen. han træk vejret stille og roligt så hans overkrop næsten ikke bevægede sig, han rykkede sit hoved så hans ansigt var ind mod sofa'en. han begynde lidt efter lidt at få sine kræfter tilbage igen, dog var han stadig sulten. men ville ikke ud af sin lejlighed og derfor måtte vente med at få nået mad, han lod sin tungespids glide hen over sine læber

//jeg smutter i seng nu.. falder snart i søvn x'D natti nat//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 3 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 13:41

David mærkede han tog fat i han trøje og åbnede stille øjnene for at se på ham. han kunne mærke at nu også nussede ham på inderlåret og han nød det faktisk, men han var nylidt nervøs for det. men ikke noget han vidste på nogen måde. han lyttede til alle Andyøs sjove lyde og smilte svagt over det. han lukkede stille dine øjne og nussede ham på maven, men begyndte så at følge hans mave musker med fingerspidserne som sidst de havde været sammen. han så lidt på tv'et og så at filmen var slut, men gad ikke til at slukkke tv'et. han så lidt ned på Andy da han rykkede hovedet og smilte skævt af ham. han bed sig hårdt i læben og hldte blidt Andy ind til sig.

//okay hehe godnat du ^^//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 3 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 21:51

Andy slap hans trøje med sin hånd og klødet sig lidt i øjnene, han åbnede derefter sine øjne et par gange. han nød at mærke hans finger på sin overkrop, og nussede bare videre på hans inderlår uden at tænke over det. han sagde en sidste klik lyd og så kort over mod tv'et "syntes du at den var god ?" hviskede han da han havde vågnet lidt mere op, han vende stille sit blik op mod ham og smilte svagt. hans blik blev et mere underligt blik, mens han stoppede med at nusse hans lår. han begynde at følge sig til hvor hans hånd var henne, han vende langsomt sit blik ned og så hvor den lå. han begynde at rødme af det og vende sit blik op mod ham igen "hov" hviskede han bare og lod sin hånd blive på hans inderlår
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 3 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 22:07

David så ned på ham da han hørte hans stemme og smilte helt blidt til ham da han så hans smukke ansigt "ja..den var sjov..jeg er dog mere til gyser film" indrømmede han og strøg ham blidt over håret med den ene hånd, imens hans nussede hans ryg med den anden. han så han vendte sit blik ned mod hans hånd og smilte lidt af det¨. han så lidt væk væk da han så at Andy rødmede, men vendte sit blik på ham igen og betragtede hans lyserøde kinder "tja...jeg gik ikke i panik...det ville jeg havde gjort ellers" fortalt han og håbede det viste Andy hvor meget han stolte på ham. han havde faktisk regnet med at han ville gå i panik, men han havde næsten taget det helt rolig, men det var nok kun fordi han virkelig stolede på Andy og vidste Andy aldrig ville gøre ham noget, heller ikke i søvne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 3 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 22:30

Andy smilte lidt til ham og nikkede "skal jeg sætte en på ?" spurgte han om og vende sit blik op mod ham igen, han nød at blive rørt af ham og fugtede kort sine læber. han var glad for at han fik sovet lidt, han kunne ikke lade være med at rødme over det han havde gjort. han vende sit blik ned mod sin hånd og fjernede den stille og fugtede kort sine læber "er det en god ting ?" spurgte han om og var ikke sikker på det, da han jo havde sovet så han viste ikke hvad der skete. han så lidt ned på sine fingere og kunne mærke varmen fra hans lår på sine fingere "skulle måske binde mine hænder sammen. så kan jeg jo holde mine fingere for mig selv" sagde han og syntes at det var lidt pinligt at han havde gjort sådan nået i søvne, han var dog glad for at han ikke havde gået længere hen. han så stille op på ham igen og tænkte lidt over hvad han skulle sige til ham "men du kan jo stole på mig, jeg har jo taget dig i bad en gang" sagde han og kunne huske sidste gang de var sammen, da de begge var glade det var skønt syntes han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 3 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 22:44

David smilte skævt og betragtede ham lidt "det går an på hvilken du vil sætte på" spurgte han og nussede ham ned af ryggen. han syntes det føltes lidt underligt da han flyttede hånden. det var som om at han stadig svagt kunne mærke hans hånd på sit inderlår "ja...det var da godt jeg ikke gik i panik..så er jeg da kommet mig en smule over min forbi...hvertfald når det er dig" sagde han og blev lidt rød i kinderne, da det egentlig var lidt pinligt. han så lidt på hvad han sagde og tænkte lidt over hvad han sagde "det behøver du jo ikke...der skete jo ikke noget...jeg skal nok reagere hvis du går for angt" sagde han og mente hvad han sagde. han var sikker på hvis han begyndte at syntes det var ubehageligt, så ville det tydeligt kunne mærkes på ham. han betragtede ham lidt tid og lage hovedet svagt på skrå "jeg stoler også på dig...hvis jeg ikke stolede på dig så ville jeg havde reageret ret voldsomt" fortalte han og smilte blidt. han kunne tydeligt huske sidst de havde været sammen og savnede det lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 3 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 23:08

Andy så på ham og smilte svagt, han træk dynen væk og rejste sig op. han gik over til et skab og satte sig på hug og åbnede den, han kiggede lidt på de film han havde. han lukkede så sine øjne i og tog en film "denne" sagde han og åbnede sine øjne og så hvilken det var, han træk bare let på skulderne og gik over og satte den på "they wait" hviskede han og nikkede af det han sagde og bed sig kort i læben "det er jo altid nået, slev om det er mig" sagde han og rejste sig op og gik hen og lag sig hos ham igen, han tog hans hænder og lag dem tæt omkring sig "lover du det ?" spurgte han om og så op på ham, han fugtede kort sine læber "så du ikke bare lader mig gøre nået du ikke vil havde" sagde han og lukkede sine øjne kort i og rakte sin hånd ud efter fjernbetjeningen til dvd'en, han satte stille filmen og og lod den derefter falde ned på gulvet "det er jeg glad for at høre" hviskede han og så kort op på ham inden han vende sit blik mod fjernsynet, og træk dynen over sig igen. han lag sin hånd på hans lår og nussede den blidt bed sin tommelfinger
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 3 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 23:23

David fulgte ham med blikket og lagde hovedet svagt på skrå "hmm...den kender jeg slet ikke.." sagde han og så på ham med et skævt smil. han lyttede til hvad han sagde og træk lidt på skuldrene "ja det er det...du hjlper mig jo til at komme videre" sagde han blidt og lage sine arme tæt omkring ham. han elskede at holde om Andy. som om at han var hans søde bløde kramme bamse som gjorde ham tryg. han nussede ham stille på over kroppen igen og lukkede stille sine øjne "jeg lover det..jeg vil aldrig lade dig gøre noget jeg ikke selv er med på" lovede han og mente han. for han ville ikke opleve den smerte igen som han havde mærket da det var ufriviligt. han så på tvøet og smilte stille for sig selv "mmh.." brummede han stille og strøg ham blidt over håret, hvorefter han lagde sin hånd tilbage om Andy. han bed sig svagt i læben da han mærkede hans hånd på sit lår igen og nød han nussede ham. han klemte blidt om Andy og så filmen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 3 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 23:35

Andy så stille op på ham, hans rødhed på kinderne og i øjnene var begynd at forsvinde. så man bedre kunne se hans gule sulte øjne, men dog havde han ikke lyst til at komme ud og havde tænkt sig at vente med at få sulten væk "det lyder godt.. så gør jeg da nået godt" sagde han og gav et lille smil fra sig og kunne ikke takke David flere gange for at han havde kommet, da han ikke havde ønsket at nogen anden var der sammen med ham. han følte sådan en stor tryghed hos ham, og ville havde det vildt dårligt med at dele så meget af sig selv med en anden. han nussede ham blidt videre på låret og var glad for at han ikke gik i panik, han vende stille sit blik mod tv'et og lyttede stille med på filmen "det er jeg glad for, vil nemlig ikke havde dig til at hade mig" hviskede han og trykkede sit hoved lidt ned mod hans brystkasse, han lag sin anden hånd på hans og nussede dem stille. han træk sine fødder hen til sin røv igen, han nussede ham blidt videre på låret og kunne godt lide at røre hans lår og bed sig lidt i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 3 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 00:00

David så på filmen så han lagde ikke mærke til Andy's gule øje. han regnede også at hvis Andy havde brug for noget at han så ville sige det og det var lige meget hvad det var. David lyttede til hvad han sagde og smilte lidt iver det "du gør meget godt Andy...især for mig" sagde han blidt og begyndte stille at nusse ham. David havde det altid så godt ved Andy ligemeget om Andy så var ked af det. han følte sig bare altid mere hel når han var tæt på Andy. om det så var ham det holdte om Andy eller omvendt. han nød at blive nusset på låret og følte sig dejlig tryg og elsket "jeg vil aldrig kunne hade dig Andy...jeg vil altid kunne tilgive dig" hviskede han og memte hvaf han sagde. han kunne slet ikke forstille sig at hade Andy. han gølte sig så godt tilpas sammen med Andy og havde på ingen måde lyst til at forlade ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 3 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 00:16

Andy lå bare helt stille og så på tv'et, han nussede blidt videre på hans lår og var glad for at blive hold om af ham. da han ikke havde Dean så ville han heller havde David hos sig "det er jeg glad for at jeg gør" hviskede han og nød at blive nusset på overkroppen, han træk vejret stille og roligt. han lukkede sine øjne i da der kom nået han ikke var så glad for at se, han ville dog ikke vise at han godt kunne være bange i gyser. selv om han alligevel selv havde oplevet meget "det skal du ikke sige.. det ved du jo nemlig ikke" hviskede han og lod sine fingere stille glide ind på hans inderlår for at se hvad han gjorde ved det, da han var nysgerrig på hvad han gjorde når folk eller mere hvad han gjorde når Andy rørte ved ham. han fugtede kort sine læber og vende sit blik op mod ham og kunne godt lide at se på hans ansigt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 3 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 00:37

David kunne godt lide han nussede ham på låret og følte sig noget værd "det er jeg også" hviskede han og så kort ned på ham. han vendte opmærksomheden tilbage på tv'et og fik et lidt fraværende blik. han blev sjælent bange for gyserfilm, men han så dem mest bare for at se noget mere voldsomt og gyseligt en sit eget liv. han kunne dog godt mærke på Andy det nok ikke var noget at brød sig om at se i filmen. han trykkede ham stille tættere på sig og tænkte lidt over det han sagde "Jge kan...jeg kan mærke at jeg ikke kan hade dig...jeg kan mærke jeg kan tilgive dig" hviskede han og mente hvad han sagde han havde det som om ligemeget hvad Andy gjorde kunne han ikke blive sur på ham. det var han egentlig meget glad for, men også en smule irriteret over det for så havde han ikke en chance for at skælde ham ud. han mærkede hans hånd ved sit inderlår igen og stivnede kort i kroppen. han tog en dyb indånding og var ellers helt stille rolig. han så lidt ned på Andy og smilet blidt til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 3 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 00:52

Andy smilte lidt af ham og kunne godt lide at han trykkede ham tætter på sig, det fik ham til at føle sig mere tryg. han følte sig som en kujon at han ikke var glad for gyser, og mest når det ville være bedre at tro at han var en hård negl. han nussede ham videre på inderlåret og kunne godt mærke at han stivnede det i det, han skulle til at fjerne den da han mærkede at han slappede af igen. han tog dynen og træk den lidt mere over sig så den kom over hans mund, hans kinder blev røde i det og syntes at det var rimlig pinligt "er du nu sikker på det ?" sagde han da han endelig ikke ønskede at han skulle blive sur på ham, da han var træt af folk der blev sur på ham og alt muligt. han gav et lille suk fra sig og nød at han nussede ham, han lukkede sine øjne kort i og var glad for at David begynde at dufte af sig selv igen. han lod sine fingere glide hen over hans hænder, og så lidt skiftevist væk fra tv'et og tilbage på det
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 3 Icon_minitime

Jeg er død..
Tilbage til toppen 
Side 3 af 16Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Benjamin Centre-
Gå til: