|
| Jeg er død.. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Ons 14 Apr 2010, 11:30 | |
| Andy elskede virkelig meget at kysse ham, han nussede ham videre på lårene og på hans dims "jeg stopper ikke" hviskede han og havde heller ikke lyst til at stoppe, han havde bare lyst til at være tæt på David og få det bedre. dog var han ikke sikker på at David ville tro at gjorde det kun for at få det bedre, og ikke fordi han havde lyst til at være sammen med ham. som han virkelig gerne ville, han havde villet været sammen med ham siden første gang de kyssede hinanden. dog ville han ikke sige det da det ville virke måske lidt mærkeligt, da han jo havde Dean og han var i live der. så derfor havde han tænkt sig at holde det for sig selv, og ville nok også holde det inde at de havde været sammen hvis de kom der til. da han var sikker på at det ville såre Eolith virkelig meget, at få at vide at Andy havde været sammen med en anden. han var ved at falde om at nydelse da han hørte lynlåsen, han elskede at høre den lyd og det gjorde ham altid glad. selv om det ikke var hans lynlås men en anden, han slap kort kysset og så ned på hans hænder "da..da" sagde han af nydelse da han mærkede at han nussede ham igen, han begynde at kysse ham igen og lidt vildere. han var glad for at David havde overgivet sig, og at han godt måtte syntes at han var smuk som han syntes at han var. han havde mest lyst til at bare tage ham med det samme, men gjorde alt for at holde sig i ro og lade det gå roligt. da han stadig var bange for at David ville slå fra sig og gå i panik |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Ons 14 Apr 2010, 12:03 | |
| David nød hvordan og hvor Andy nussede ham. det føltes så rart og det fink ham bare til at få mere lyst til Andy "godt.." hviskede han i en lyd der minede en lille smule om et støn. han var så glad for at han kunne være tæt på Andy nu og at han fik en ny chance for at overvinde sin frygt og for at kunne være sammen med Andy på den måde. David kunne tydeligt huske deres første kys og kunne huske hvor hurtigt han selv havde stoppet det. det fortrød han faktisk lidt, da han nu viste hvor godt det var at kysse med ham i længere tid. han luttede til han stemme og smilte stille af det. hannussede ham blidt på bulen og kyssede med i det vilde kys. han kunne mærke at han fik mere lyst til Andy på grund af det vilde kys og den følelse var noget helt nyt for ham. han vidste ikke han kunne få så meget lyst til at være sammen med en anden person seksuelt, men han blev så mere sikker på han ikke gik i panik. David fik samlet lidt mod til sig og lod stille sin ene hånd glide ned under hans underbukser ned til hans lem.
//sorry det blev kort og det tog så lang tid men jeg faldt bogstaveligt talt i søvn Oo// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Ons 14 Apr 2010, 12:18 | |
| Andy kunne virkelig godt lide at røre ham og ville heller ikke holde det til, da han virkelig godt kunne lide at være sammen med David. ligemeget hvad de lavede så hyggede han sig virkelig meget, lige så meget som han hyggede sig når han var sammen med Dean. selv om det var på 2 forskællige måde at være sammen med dem på, han var bare glad for at David ville tage chancen og prøve igen. selv om han var skide bange for at han ville gå i panik, og det viste han at han ville være til at fik bevis på at han ikke ville gå i panik. han blev bare ved med at kysse ham og kunne godt lide at mærke hans læber mod sine, selv om han bare godt kunne lide at kysse ham ligemeget hvor det var henne. han åbnede sine øjne hurtigt da han mærkede hans hånd under sine underbukser, men lukkede dem stille i igen og kunne godt lide det. selv om det var lidt underligt at mærke varme fingere og ikke kolde, det viste han at det ville tage tid før han ikke ville blive så overrasket over det
//det er helt okay x'D// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tors 15 Apr 2010, 02:29 | |
| David kunne virkelig godt lide at være sammen med Andy og nød at mærke hans mod sine. han lænede sig tættere på hende og nussede ham blidt mellem benene. han slap stille kysset "har du tænkt sig at vi skal gøre det her?..." spurgte han nysgerrigt og kyssede ham blidt på halsen. David elskede virkelig at være sammen med Andy og han kunne mærke han var parat til at prøve igen. selvfølgelig strejfede tanken om at han kunne gå panik ham mange gange, men David ville ikke havde den frygt skulle holde ham tilbage, nu når han havde så meget lyst til Andy. han kyssede igen Andy på munden og lod stille sin tunge lide ind i hans mund. han legede stille med Andy's tunge og lage sin ene hånd op omkring hans nakke, men lod den anden blive neden under hans underbukser. det var en underlig fornemmelse at røre hans dims, men alligevel meget rart. David var dog lidt bange for at gøre noget forkert, da han jo kun havde prøvet sådan noget under tvang, men det var jo stor forskel på at røre ved Andy's dims end som at røre ved en af mændenes dims, det det med Andy var af lyst og det andede under tvang. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tors 15 Apr 2010, 02:45 | |
| Andy åbnede stille sine øjne da han mærkede at han slap kysset, han så sig kort omkring og træk lidt på skulderne "det ved jeg ikke... jeg vil gøre det der for du vil" hviskede han inden han mærkede hans læber mod sine igen, han lukkede sine øjne i og nussede ham videre på lårene og mellem hans ben. kan kunne godt lide når han røre ved ham, og blev lidt overrasket over det David endelig sagde. da han endelig ikke havde regnet med at han faktisk ville gøre det, men det fik ham bare til at smile i kysset. han lod sin tunge legede med i legen, og elskede at lege med hans tunge da det føltes så godt. han var næsten ved at falde sammen når han mærkede hans fingere i sin nakke, de var så bløde og varme at han næsten ikke kunne holde det ud. han nød alt hvad han gjorde ved ham, og syntes at det var godt at David havde nået så langt. og at han ville prøve det igen, selv om det var meget hårdt for Andy for at ha var så bange. han havde aldrig været så bange og heller ikke når han gjorde det med Mike, da der var han helt sikker på at Mike gerne ville. og det var han usikker hos David når han kunne gå i panik af det, han nød meget hans berøringer og var bange for at han ikke ville kunne stoppe sig selv hvis det blev for meget for ham. selv om han var sikker på at han ville gøre alt for at stoppe sig selv, da deres venskab betød meget for ham. og han ikke ville havde at det skulle gå i stykke pågrund af hans lyster |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tors 15 Apr 2010, 03:16 | |
| David lyttede til hvad han sagde og tænkte lidt over det *du skal bestemme hvor der er..du ved hvor det er bedst..* tænkte han i håb om at Andy hørte hans tanker. han var faktisk ret glad for at Andy kunne læse tænker i sådan en situration, hvor han bare ikke ville slippe kysset. han havde meget lyst til at prøve at være sammen med Andy, men det hele overraskede ham lidt, for han havde aldrig nogensinde mærket den lyst før. den irriterede ham faktisk lidt, da det var lidt pinligt han ikke kunne holde sig fra Andy. han vidste nu mere hvordan Andy havde det med ham og det gjorde det faktisk lidt mindre pinligt. han nussede ham blidt i nakken og nød virkelig at blive nusset på låret og mellem benene. han kunne godt lide når Andy rørte ved ham, da han var så forsigtig og ikke bare gjorde som han havde lyst til, men faktisk tænkte lidt på David. han anede ikke hvor svært det var for Andy at skulle styre sig, men han var nu meget glad for Andy holdte sig lidt tilbage, så det ikke bare skete med det samme. han frygtede ikke så meget det skulle ødelægge deres venskab, da han syntes deres venskab var utrolig stærkt og at de kunne klare hvad somhelst. han var dog stadig bange for at lade Andy være alene med alle de skarbe ting der var i huset. han var bange for Andy ville gøre mere skade på sig selv. den tanker kunne David ikke lide. han kunne ikke lide at hans elskede Andy skadede sig selv for at glemme de psykiske smerter. det virkede jo alligevel ikke mere en det sekunt man fik smerten. efter det ville der jo bare være at grimt ar. David ville ønske han altid kunne holde øjne med Andy og at han bare kunne tage alle skarbe ting så Andy ikek kunne skade sig selv på nogen måde. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tors 15 Apr 2010, 03:29 | |
| Andy smilte og lyttede på hans tanke og viste jo ikke hvad det var bedst at gøre det henne, da det var fra person til person. selv kunne han bedst lide at gøre det i badet, men han var ikke sikker på om det var en god idé. og om David overhovedet gad at gøre det der inde, han træk langsomt sit hoved væk fra ham og åbnede sine øjne og så ham ind i øjnene "det kan jeg ikke bestemme, jeg ved jo ikke hvor de helst vil henne.. det er svært for mig at bestemme" sagde han og kunne ikke få sig selv til at sige hvor hans ynglings sted var henne, da det måske virkede lidt forkert. at han bare kunne finde på at gøre det hvor det end skulle være, han nussede ham bare videre og syntes at han så fantastisk ud. og bed sig derfor i læben, men slap den hurtigt igen inden han begynde at kysse ham igen. han kunne godt lide at blive nusset af ham og mærke hans varme fingere på sig, det var nået helt andet end at være sammen med en vampyr. men det føltes også mærkelig da det var varmt og ikke koldt, han tog sine hænder til sig og begynde at pille lidt ved hans underbuksekant. inden han blidt tog fat i den og træk lidt ned i den, han kunne mærke at han virkelig havde lysttil ham. og kæmpede alt for at holde sig tilbage, selv om det var svære end han troet. han lag sine hænder på hans mave for at slappe lidt af, selv om det var svært når han kunne mærke hans fingere på sig |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tors 15 Apr 2010, 05:52 | |
| David lyttede til det hvad han sagde og smilte stille. han tænkte lidt over det. han anede jo ikke hvor det var sjovt eller behageligt. han ville ikke prøve i sengen igen, da han havde en lille mistanke om et det måpske påvirkede ham lidt så han blev hurtigere panisk, for det han var jo mest blevet misbrugt i en seng, men aldrig i et køkken foreksempel og han var jo slet ikke gået i panik endnu. det var bare en tanke der strejfede ham, men han var slet ikke sikker på om det var rigtigt "men jeg ved ikke hvor det er bedst...jeg vil sikkert elske de samme steder som dig.." hviskede han stille og nød at blive nusset. han kunne slet ikke få nok af at Andy rørte ham, da det var sådan en dejlig fornemmelse. han kyssede med i kysset og nøde virkelig at mærke hans læber mod isne igen. han nussede ham stille videre på hans dims, da han slet ikke kunne lade være med at røre ham. David mærkede godt at Andy træk ned i hans underbukser og det fik ham til at sætte sig op på sine knæ, så han ikke rigtig sad på Andy længere. han flyttede stille sin hånd fra hans dims op på hans mave, da han var ved at få overbalance og derfor støttede sig lidt til Andy, så han ikke faldt over ham. han nussede ham blidt i nakken og på maven og kunne slet ikke lade være med at røre ham. han lukkede stille sine øjne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tors 15 Apr 2010, 06:06 | |
| Andy så lidt på ham mens han lyttede på hvad han sagde, han tænkte lidt over det var lidt usikker på det. da han var lidt usikker på om han bare ville begynde at tude hvis han tog ham med ind på badeværelset, selv om det var hans ynglings sted så havde han kun haft sex med Dean der inde. han så lidt op på ham og træk sin mave ind da han mærkede hans fingere på den "okay" hviskede han og viste ikke hvad han ellers skulle sige, han tog sine hænder til sig og satte sig ordenligt op. han tog derefter fat i hans og lag dem rundt om nakken på sig, og rejste sig op og lag sine hænder på hans lår og løftede ham op til sig. han var dog nød til at slippe hans ene lår for at tage fat i sine bukser, så han ikke ville falde i dem. han gik ud på badeværelset og satte ham ned, han begynde at tage forbindingen af sine arme. så hans sår kom frem og man godt kunne se at nogle af dem var dybe, han kiggede dog ikke på dem da han ikke kunne få sig selv til det. han lag dem ved vasken inden han vende sig mod ham, han lag sine hænder på hans kinder og lukkede sine øjne i og begynde at kysse ham igen. han tøvede lidt og lod sine fingere glide ned til hans underbukser, og lod sine tommelfingere glide ind under dem. han træk dem stille ned mens han gik lidt ned i hug for at nå længere ned, og ville nogle gange ønske at han ikke var så høj så han ikke skulle bøje sig ned for at nå nogle ting. men når han tænkte over det så ville han heller ikke være mindre, da det var svære at nå ting der lå langt oppe |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tors 15 Apr 2010, 06:47 | |
| David så på ham og kunne se han var usikker. han ved sig stille i læben og lod ham bare styrre hans hænder om bag hans nakke. han slog stille hænderne om ham og holdte sit forsigtigt fast til ham. han betragtede ham i lidt tid og tænkte lidt over hvor det var han havde tænk sig at gå hen. det overraskede ham lidt han gik ud på badeværelset. han mærkede gulvet under sine fødder igen og det forvirrede ham meget i første omgang, men da Andy tog forbindingen af kunne han tænke sig til det. han så lidt på han arm og bed sig let i læben. han fulgte Andy med blikket og lagde stille sin ene hånd på hans og kyssede med. han nød at mærke Andy træk underbukserne af ham og bukkede sig en smule ned så kysset kunne forsætte selvom Andy satte sig på hug. han lagde stille sine hænder på hans skuldre og tænkte det hele lidt igennem. det var nu 3 gang han var nøgen over for Andy og hver gang havde det udvilket sig lidt. han kunne tydleligt huske da Andy havde taget ham ibad efter David selv var gået i panik efter mareritet. det havde været så underligt for David at være nøgen over for Andy, men nu virkede det ikke forkert og David var ikke genert overfor det længere. han kunne oftere og oftere lægge mærke til at Andy var højere en ham selv for han skulle altid anstrange sig lidt for at nå ham, men han kunne egentlig godt lide at Andy var højere en ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tors 15 Apr 2010, 07:09 | |
| Andy træk dem stille af ham og smilte lidt mens, han lag dem ned på gulvet og rejse sig op igen. og kunne godt lide at han var højere end ham, han tog hans hænder og lag dem på kanten af sine bukser "tag dem af mig" hviskede han mod hans læber, han lag sine hænder på hans kinder igen og begynde at nusse dem med sine tommelfingere. han kunne godt lide tanken om at David stod nøgen foran ham, han lod sin ene hånd glide ned over hans krop. han stoppede mellem hans ben og begynde at nusse ham der, det var lidt underligt at skulle havde sex der igen. og tanken om at det ikke var Dean gjorde ham lidt ked af det, han prøvede dog at holde det tilbage og ville ikke få det til at ødelægge det. selv om Dean altid ville være hans første valg, dog prøvede han at lade være med at tænke på ham og bare tænke på David "så meget lyst til dig" hviskede han mod hans læber, og ville ikke gemme det væk at han virkelig havde lyst til ham. han træk vejret tungt da han godt kunne lide at mærke hans hænder på sig og hans kys, han træk den dog også lidt utroligt for at holde sig tilbage. for at bare komme til at gøre alt for hurtigt, og på den måde gøre David ked af det og han ville komme til at tro at Andy var som alle andre. og at han aldrig ville stole på ham mere, og derfor gjorde han alt for at holde sig tilbage |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tors 15 Apr 2010, 07:34 | |
| David pillede en smule ved hans buksekant "mmh" brummede han helt stille mod hans læber og træk stille ned i hans bukser. han kunne ikke lade være med et smule lidt af det og tog stille fat i kanten af Andy's underbukser. David sukkede tungt da han mærkede Andy's hånd mellem benene og træk lidt ned i hans underbukser, men han træk dem ikke helt af ham. han vidste jo godt at Andy havde haft sex med Dean på badeværelset og håbede ikke at det gjorde Andy ked af det. han overvejede kort at bede ham om et de skulle gøre det et anden sted, men han havde slev lydt til at prøve på badeværelset. da det virkede spændende. David lyttede til hans stemme og rødmede svagt "har også lyst til dig søde" hviskede han stille med hans læber og træk uhans underbukser helt af. han lagde stille sine hænder på hans mave og tænkte det hele lidt igennem. det var så anden gang de skulle prøve og det gjorde David en lille smule nervøs, men det var ikke den samme nervøsitet som sidst. det var en anden nervøsitet. en mere behagelig en som ikke skræmte ham på nogen måde. han syntes det var en fin måde det hele skete på. stille og rolig. det gjorde det hele meget nemmere for David. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tors 15 Apr 2010, 07:55 | |
| Andy smilte og nød at høre hans brummen, da han syntes at det var meget frækt at høre på. han kunne mærke at han træk ned i sit tøj og smilte af det, han havde slet ikke lyst til at stoppe med at kysse ham. han nussede ham videre mellem benene og kunne godt lide at røre ham der, han så kort ned efter hans hænder og smilte stort "du er så lækker, du tænder mig utroligt meget" hviskede han og kyssede ham igen på munden, og kunne slet ikke få nok af ham. han kunne godt lide at mærke hans fingere på sin mave, og lod sine fingere glide ned ned på hans lår. han løftede ham stille op til sig og gik und af sit tøj, han stoppede ikke med at kysse ham og gik ind i bruseren. han skubbede ham op af væggen mens han stadig holde fast i ham, han slap hans ene lår og tænde for vandet. han havde mest lyst til at komme op i ham med det samme, men prøvede på at holde sig tilbage. selv om det var svære når han var så tæt på ham, han lag sine hænder bedre på hans lår og begynde at nusse dem blidt med sine tommelfingere. og lod sin tunge langsomt glide ind i hans mund og begynde at lege med den, da han virkelig elskede at lege med hans tunge. og syntes at det var meget hyggeligt at lege med hans tunge |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tors 15 Apr 2010, 08:39 | |
| David nød at blive nusset mellem benene og sukkede tuntt af rent nydelse "mm...du er mere lækker og du er jo helt...fantastisk" hviskede han mod hans læber og kyssede med med stor lyst. han kunne godt lide at være så tæt på Andy og havde næsten glemt alt andet nu. det eneste der kørt erundti hans hovede nu var Andy. alt andet var gemt og fortangt godt væk. han lagde stille sine arme om hans nakke, da han mærkede han blev løftet op igen. han holdte kysset selvom Andy gik ind i bruseren. han mærkede den kolde væg mod sin ryg og et lille gisp undslap ham. han holdte dog kysset alligevel, da han ikke havde lyst til at stoppe det, for han elskede virkelig at kysse med Andy. han lagde godt mærke til at vandet blev tændt og nød ast mærke vandet mod sin hud. han lagde stille benene om Andy for at holde sig oppe. han nød at blive nusset på låret og følte sig så godt tilpas sammen med Andy. han legede stille med hans tunge og syntes det hele blev lidt sjovere når tungen var med. for David var det jo stadig meget nyt, sådan at det var behageligt. så han var meget nysgerrig på hvordan det føltes at kysse på de forskellige måder. kørte stille sin ene hånd op i Andy's hår og nussede ham blidt i håret. den anden hånd kørte han ned på hans brystkasse og nussede ham også blidt der. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tors 15 Apr 2010, 08:58 | |
| Andy blev helt rørt over det han sagde og havde mest lyst til at David kunne læse hans tanker, da han slet ikke havde lyst til at stoppe med at kysse ham "ne" sagde han bare da han slet ikke havde lyst til at fjerne sine læber fra hans, han pressede ham lidt mere op af væggen. og kunne ikke lade være med at smile af ham, han nussede ham videre på lårene og elskede at mærke vandet mod sin krop. og elskede mere at mærke David mod sig, han nød meget at mærke hans fingere i sit hår. det føltes virkeligt godt syntes han og kunne ikke lade være med at smile, han lod sin tunge blive ved med at lege med hans tunge. han åbnede sine øjne lidt og så kort ned af dem, og syntes at David så flottere ud for være gang han så ham. han træk sit hoved stille tilbage og så ham ind i øjnene, han fugtede sine læber og tøvede meget "du er virkelig skøn" hviskede han og rystede stille kort i kroppen, da han var bange for at det ville ske det samme som sidst. han så bare på ham og kyssede ham kort på munden, inden han langsomt træk sig op i ham og så bare på hans ansigt. for at være sikker på at han ikke fortrød |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tors 15 Apr 2010, 10:13 | |
| David kunne godt lide den lille lyd han lavede og kyssede glad med. han mærkede han kom tættere på den kolde væg og kunne egentlig godt lide blandeingn af den kolde væg, det lune vand og Andy's varme krop. han nussede ham blidt ignnem håret og nussede ham på brystkassen. han havde egentlig savnet at røre ved hans hår på den måde, da han syntes det var helt fantastisk at røre ved og kunne slet ikke få nok af det. David lod deres tunger lege sammen, da han syntes det var en sjov fornemmelse og det gav en dejlig smag i munden af Andy. han smilte stille i kysset. han betragtede ham lidt og lyttede til hans stemme. han rødmede stille "tak...du er minst lige så skøn..jeg vil sige meget skønnere" hviskede han og smilte blidt til ham. han nød det enlke kys og nussede ham blidt ned i nakken. han lukkede stille øjnene da han mærkede Andy trangte op i ham og DAvid gav et lille støn fra sig. han bed sig i læben og begyndte at trække vejret tunt og lidt ujevnt. han kunne godt huske sidst, men af en eller anden grund føltes det bedre denne gang og han kunne godt mærke på sig selv at han havde vænnet sig mere til det. David lænede sit hovede ned til Andy's øre "husk...hver forstigtig.." hviskede han helt stille og kyssede ham stille på kinden. han nød det ikke helt endnu, men han kunne godt mærke han bedre kunne lide det denne gang. panikken havde jo ikke vidst sir grimme ansigt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Tors 15 Apr 2010, 10:26 | |
| Andy så ned på gulvet mens han lyttede på hans stemme "skal jeg nok prøve på" hviskede han tilbage og lukkede sine øjne i og nød kysset på sin kind, selv om han viste at det var nået han var nød til at kæmpe med. da han var virkelig lyst til ham, han lag sine hænder bedre på hans lår og vende langsomt sit blik mod ham. han smilte dog lidt da han godt kunne lide hans støn, da han syntes at de var vildt søde. han begynde at bevæge sig langsomt ind og ud af ham, selv om han var nød til at kæmpe meget for ikke at gøre det hurtigt. han bed sig i læben selv om der undslap et lille støn fra ham, han kunne godt lide at mærke hans krop mod sin. og tænkte ikke rigtigt over at David kunne gå i panik, han tænkte bare på at hvor dejlig David er. han slikkede ham kort over læberne inden han begynde at kysse ham, han prøvede bare på at nyde det hele og tvang sig selv til at ikke lytte så meget efter på dem som han gjorde sidste gang. hans træk vejret tungt og elskede at havde sex i badet, selv om han syntes at det var lidt pinligt at vise en anden end. end den som han plejede at havde sex med der inde, hans tænker gik hurtigt over på Dean og tiggede ham i sine tanker om at han ikke ville blive sur. da han ikke helt ville tro på at Dean var død, og at han en dag ville stå og banke på hans dør. selv om han inders inde viste at det aldrig ville ske, han forsatte bare og prøvede at kun at tænke på David selv om det var svært. når de stod på et af hans ynglings steder |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Fre 16 Apr 2010, 04:19 | |
| David lyttede til hans stemme og tænkte kort over det han sagde "tak.." hviskede han helt stille og var lidt tænksomt for hans svare. han så på Adny og smilte stille til ham. da Andy begyndte at bevæge sig strammede David stille grebet i Andy, men ikke lige så meget som aftenen før. han stønnede stille lidt efter, da han ikke kunne holde det tilbage. det var meget mere behageligt denne gang og han havde det på ingen måde som om at han ville gå i panik. det havde han næsten glemt kunne ske. han smilte lidt breder da han hørte Andy's støn. det havde han jo ikke rigtig hørt før og han var bare glad for at han nu havde hørt det, for det var et dejligt støn efter David's mening. han syntes det lød guddommeligt. David smilte stille da han mærkede kysset og kyssede stille med med det samme. han nød faktisk det Andy gjorde. for første gang i hans liv nød han sex og han kunne nu forstå hvorfor folk syntes det var så fantastisk. david kom så til at tænke på dette nok ikke var noget og han glæde for at nyde det var lidt overdrevet. han kom til at tænke på det nok var lidt kedeligt for Andy at være sammen med en der var så bange for sex og kunne nyde sex når det gik så langsomt. han bprøvede dog at fortrange tanken for han ville ikke ødelægge noget, for han holdte meget af Andy og han kunne godt lide det de lavede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Fre 16 Apr 2010, 04:59 | |
| Andy kunne godt lide at høre hans støn og smilte i kysset, han nussede ham blidt på lårene imens. og var ligeglad med at tanke. da han bare godt kunne lide at være sammen med ham, ligemeget hvor langsomt det gik. da han syntes at det var hyggeligt og han viste at det ville gå nået tid, selv om han godt kunne lide at gøre det hurtigt og heftigt nogle gange. så kunne han lige så godt lide at gøre det langsomt og virkelig nyde det, da han følte at man bedre kunne mærke og nyde hinanden. end hvis man gjorde det heftigt, han elskede virkeligt meget at høre hans støn og rødmede lidt af det. han blev bare ved med at kysse ham og nussede ham videre på lårene "du er så dejlig" hviskede han i kysset og trykkede ham lidt mere op af væggen, og det tænde ham lidt mere at tænke på at David ikke kunne komme fri uden magt. han nød at mærke David og vandet som løb ned af sin krop, det var virkelig hans ynglings sted at havde sex. han kyssede ham langsomt og vådt ned på halsen, og gav et lille lavt støn fra sig. da han ikke kunne stønne højere da det ikke gik i det tempo som han plejede at havde, men det gjorde ham heller ikke nået |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Fre 16 Apr 2010, 06:23 | |
| David nød at blive nusset på låret og stønnede stille af redn nydelse. han kunne og ville ikke skjule at han nød det, for det ville jo bare være et bevis for Andy at David kunne klare det. han nussede ham stille igennem håret og ned i hans nakke. han kunne næsten ikke forstå de havde sex sammen uden han gik i panik og uden at være bange. han lyttede til Andy's bløde stemme og smilte stille i kysset "tak søde...du er helt fantastisk" hviskede han og mente hvad han sagde. han syntes virkelig Andy var fantastisk og det ville han være sikker på Andy vidste. han lænede stille sit hovede tilbage mod væggen, da han mærkede Andy trykkede ham mere op af den. David holdte øjnene lukkede og nød de våde kys ned af sin hals. han smilte stille da han hørte han stille støn og syntes det lød så sukker sødt. han fulgte Andy's brystkasse med fingerspidserne og gjorde det så blidt som han gjorde det ved hans mave. David kunne egentlig meget godt lide at vandet læbe ned over huden. det fik det til at kilde lidt og føltes meget behageligt efter David's mening. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Fre 16 Apr 2010, 06:49 | |
| Andy kyssede ham videre på halsen med små våde kys, han kunne mærke at han havde ondt i sine arme. i at hans sår strakte sig ud når David's vægt lå i dem, han sagde dog ikke nået til det da han ikke ville ødelægge nået. han nød virkelig meget at høre hans støn, og kunne ikke lade være med at bevæge sig lidt hurtigere. han slikkede ham kort over halsen og stønne stille mod hans hals, mens han kyssede ham videre. han smilte stort af det han sagde "tak, men du er mere.. du betyder virkelig meget for mig" hviskede han og nussede blidt hans lår med sin tommelfingere, og kunne virkelig godt lide at mærke hans fingere mod sin overkrop "skønt" hviskede han og åbnede kort sine åbnede og så på hans hals, han kunne virkelig godt lide at kysse den og kunne næsten ikke lade være med at kysse den. han lukkede sine øjne i igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Fre 16 Apr 2010, 07:15 | |
| David nød hvert eneste kys Andy gav ham lige meget hvor det var og især dem på halsen ig på munden. han havde næsten glemt alt om Andy's sår på armen og tænkte slet ikke over at han vegede og det kunne gøre det værre for Andy. han mærkede tydeligt Andy bevægede sig højere og det fik ham til at holde vejret lidt., men han n'ød det stadig. han stønnede en smule højere og blev lidt overrasket over det var højere. han nød slikket da det kildede lidt og det føltes utrolig godt syntes David. han rødmede svagt af det han sagde "du er mest fantastisk...og du betyder virkelig også meget for mig" hviskede han stille og åbnede sine øjne lidt. han så lidt på andy og smilte glad. han nød at blive nusset på låret og følte sig rigtig godt tilpas sammen med Andy. han nussede blidt Andy's brystkasse og kunne virkelig ikke lade være med at røre hans hud. den var så blød og varm. David lukkede stille sine øjne igen og stønnede lidt efter igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Fre 16 Apr 2010, 07:28 | |
| Andy hørte at hans støn blev højere og kunne godt lide det, da han stadig syntes at de var vildt søde at høre på. efter hans mening så måtte han godt stønne hele tiden når han var tæt på Andy, da det bare fik ham til at få lyst til at holde om ham og smile stort. han stoppede med at kysse ham på halsen og så ned efter hans fingere, han nød det som han nu altid gjorde "nej jeg er ikke.. jeg er glad for at du kom og ikke en anden, tror ikke de andre rigtigt ville få et smil frem på min læbe" hviskede han og gav derefter et lille støn fra sig, selv om det var stadig lidt højt. og man bare kunne høre på ham at virkelig nød det, han lod sine fingere stille glide ned på has røv og nussede ham der. han smilte stort da han godt kunne lide hans røv, han havde ikke regnet med at en så god røv at se på ville være så god at røre ved. han kyssede ham en enkel gang på brystkassen inden han kyssede ham op på hagen "fuck du er skøn" hviskede han og kunne ikke holde sig tilbage og bevægede sig en smugle hurtigere |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Fre 16 Apr 2010, 08:08 | |
| David lagde stille sin hånd flat ned på hans brystkasse og lyttede til de ting han sagde. han åbnede sine øjne og så på Andy med et uskyldigt blik. han elskede Andy's støn "det synes jeg du er...Andy..jeg savnede dig sådan da jeg kom...og da jeg så dig i den tilstand...blev jeg helt knust, jeg ville gøre alt for at gøre dig glad og vise mig dit dejlige smil igen. jeg er bare glad for du smiler til mig og vidser mig du holder af mig" hviskede han stille og tog stille en dyb indpnding. han stønnede lidt efter og lukkede sine øjne. han var meget glad for at Andy nød det, så var det da også noget godt for Andy og ikke kun rart for ha m selv. David mærkede hans fingre på sin røvog kunne godt lide at blive nusset det. det lage han heller ikke skjul på, da han kom med et lille suk af ren nydelse. han smilte stort og nød kysset på både sin brystkasse og sin hage "synes du virkelig?" spurgte han hviskende og stønnede ligeefter højere. han kunne sagtens mærke han bevægede sig hurtigere. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg er død.. Fre 16 Apr 2010, 08:22 | |
| Andy kunne ikke lade være med at smile, da han virkelig nød det fulgt ud. han slikkede ham over skulderen og smilte, han stoppede med at smile og lyttede på hvad han sagde "jeg savnede også dig.. jeg er ked af at du så mig sådan, jeg skulle havde tænkt på andre end mig selv.. men det var bare så svært, undskyld.. jeg holder mig af dig" hviskede han og mærkede et stik i sit hjerte, da han ikke havde regnet med at det kunne gå så meget udover en anden. bare fordi han gjorde nået mod sig selv, han prøvede at ikke tænke for meget over det selv om det var svært. når han slet ikke havde regnet med det, og blev lidt sur på sig selv over det han havde gjort. han bed sig i læben da jo hurtigere han gjorde det, jo mere fik han ondt i sine arme. selv om han viste at hvis han gjorde det langsomt så ville det gå langsommere og gøre mere ondt, han træk vejret tungt og man kunne gøre på ham at han virkelig nød det. han så ned af dem og smilte stort af synet, han så stille op på hans ansigt og nikkede "ja jeg gør, du er mere skønt end du nogensinde ville tro" hviskede han og slikkede ham over læberne, mens han stønnede lidt videre. selv om han prøvede at holde dem lidt tilbage |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Jeg er død.. | |
| |
| | | | Jeg er død.. | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|