Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Jeg er død..

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Jeg er død.. - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 15 Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 08:36

Andy blev ved med at kysse ham lidt, inden han lag sig ned igen og bed sig i læben. han kunne ikke lade være med at smile, og viste endelig heller ikke hvad han skulle sige "jeg ved ikke hvad jeg skal sige.." sagde han stille og så ham bare op i øjnene, han vende sit blik omkring og lukkede sine øjne i. han viste heller ikke hvad der skete for ham, da han pludselig blev ked af det og viste ikke hvad han skulle stille op. smerten inde i ham blev virkelig stor og næsten ikke til at holde ud, han begynde at pille ved sin trøje og åbnede sine øjne igen. han så sig lidt omkring og prøvede at slappe af, selv om det var meget svært med den smerte som han havde inde i sig. han sukkede lidt og bed sig i læben da han ikke ville havde at det skulle gå udover David, han prøvede at ligne en der sov. selv om man altid kunne finde ud af om han sov, hvis han lavede kliklyde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 15 Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 09:40

David smilte stille da kysset sluttede og så ned på ham med et blidt blik "du behøver intet at sige" sagde han stille og kærtegnede forsigtigt hans kind, hvorefter han rettede sig lidt op. han var ikke sikker på hvordan Andy havde det. på det sidste havde han syntes det hele havde været så inviklet og besværligt. han syntes af Andy var svær at aflæse, om han nu var okay eller glad eller meget ked af det, da David havde det som om det skiftede hele tiden og det forvirrede ham meget. han håbede bare at Andy var glad og at det blev ved. han kunne ikke lide nær Andy var ked af det, sa han fik skyldfølelse og altid fik det så dpårligt af det hele og han kunne ikke lide at få det dårligt over sådanne ting, da han ikke kunne græde Andy's tåre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 15 Icon_minitimeTors 06 Maj 2010, 05:02

Andy lå bare helt stille og så sig lidt omkring, han satte sig stille op og så over på ham og smilte "vil du vise mig rundt? eller må jeg bare se stuen ?" spurgte han om og rejste sig stille op og rakte sin hånd ned til ham, han kunne godt lide hans stue men ville dog gerne se resten af hans hus. han lag sin anden hånd ned i lommen og bed sig i læben og viste ikke hvis han var glad eller ked af det, da han selv var forvirret over sin humørskift. han viste at han havde humørskift, men så tit plejede de heller ikke at komme. og det forvirrede ham virkelig så meget, han så sig omkring og tog bare sin hånd til sig og begynde at gå rundt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 15 Icon_minitimeTors 06 Maj 2010, 05:38

David så op på ham og n ikkede stille. han tog hans hånd og rejste sig op "jo selvfølgelig...hvad vil du starte med at se?" spurgte han og smilte stille. han var ikke selv sikker på om hvad han skulle vise rundt først og hvad han overhovede skulle sige om de forskellige rum. der var jo mange af dem som egentlig ikke havde andet gavn en at der skulle være plads til alle hans værdigenstande. han syntes egentlig han var lidt ind bare at bruge en masse penge på sin egen fornøjelse, men det var nok også mest fordi han aldrig havde fået nogle ting før heller ikke til fødselsdage. han så på Andy med et tænksomt blik og prøvede at gennemskue hans humør selvom det var umuligt for ham. han anede simpelthent ikke hvordan Andy havde det og han var bange for at spørge ind til det i ren frygt for at ødelægge hans humør igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 15 Icon_minitimeTors 06 Maj 2010, 05:47

Andy så sig omkring og træk på skulderne "det ved jeg da ikke.. jeg har aldrig været her før, så ved ikke hvad der gemmer sig bag dine døre" sagde han og flettede stille deres fingere sammen, og gik bare rundt og så sig omkring i hans stue. og vende sit blik mod ham igen, han gik hen til en dør og pegede på den "hvad er det der inde ?" spurgte han stille om og bed sig i læben, da han ikke viste om han skulle åbne den eller ikke. han tog dog i håndtaget og bed sig lidt hårdere i læben, da han endelig ikke viste om han var glad eller trist. det var nok en blanding mellem de ting
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 15 Icon_minitimeTors 06 Maj 2010, 06:54

David så på ham og rystede stille på hovedet "nej selvfølgelig ikke..." sagde han stille og flttede stille sine fingre mellem hans da han gjorde. han gik stille med ham og betragtede ham imens han lyttede til deres skridt. han så lidt på døren "det er køkkenet" sagde han og lagde sin fri hånd på hans og trykkede håndtaget ned. døren gik op og David trykkede lidt mod hans hånd så døren stille pbnede sig helt. køkkenet så meget madvenligt og lignede som alt andet noget unikt kunst. han så lidt op på Andy og håbede ikke Andy troede han var grådig eller noget, nu når det hele så så dyrt og unikt ud. han havde jo sagdt hans hjem var lavet ud far hans tanker, men det var altså ikke fordi han var grådig eller nogen form for penge glad.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 15 Icon_minitimeTors 06 Maj 2010, 07:22

Andy så ind i køkkenet når David åbnede døren, han slap håndtaget og gik stille der ind og så sig omkring. han nikkede lidt imens "her er flot" sagde han bare og bed sig i læben, mens han betragtede stedet for bedre at kunne huske det. selv om han var sikker på at han glemte det lige så hurtigt igen, og det irriterede ham lidt at der var ting han huskede og andre ting som han glemte. han vende sit blik mod ham og smilte "en lille dreng i et hus som ser dyrt ud.. lækkert" sagde han i en fræk tone, selv om det kun var for at drille ham. han kyssede ham en enkel gang på læberne og kunne ikke lade være med at smile, inden han gik ud af køkkenet igen og gik hen til næste dør "og her ?" spurgte han om
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 15 Icon_minitimeFre 07 Maj 2010, 07:58

David så lidt rundt og træk på skuldrende. han så på ham og smilte stille "tak...selvom jeg ikke spiser mad elsker jeg at lave mad" sagde han og grinte lidt. han kom til at tænke på alle de hobbyer han egentlig havde. han gik meget op i skuespil og han havde studeret plage af kroppen og alt der havde med kroppen at gøre grundigt, han elskede at lave mad og gik meget op i det og meget meget mere. han havde egentlig aldrig tænkt over han havde så mange ting han interesserede sig for. han så på Andy og rødmede af det han sagde og især af den måde han sagde det på "synes du?" spurgte han stille og nød kysset meget. han smilte stille for sig selv og fulgte hurtigt meed ham. han klemte blidt hans hånd og så lidt på døren. han åbnede døren "mir værelse.." sagde han. det var et stort værelse med at stor seng, som hang en smule over gulvet. den kunne gynge en lille smule som en vugge. den så faktisk lidt gammeldags kongelig ud med mønsteret.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 15 Icon_minitimeFre 07 Maj 2010, 08:06

Andy så på ham da han åbnede døren, han gik stille der ind og træk ham med sig. han så på sengen med store øjne "ja det er meget lækkert" sagde han og fjernede ikke sit blik fra sengen, han gik stille hen og prikkede til den så den vuggede "oh my god" udbrød han og vende sit blik mod David, uden at gøre sine øjne lidt mindre chokket i det "skal vi sove i den ?" spurgte han om og viste at han ikke ville blive sengesyg af det x'D da han selv havde boet på havet inden han kom til dette område, og derfor viste at han ikke blev søsyg. men sengen chokkede ham stadig, han satte sig stille på den og slap David's hånd og så sig omkring i den "den vil sgu vugge totalt hvis vi kom til at havde sex i den" sagde han i en drillende tone, og havde endelig ikke nået imod det. og synes mest at det var en meget sjovt seng han havde, han træk sine ben op til sig og lag sig stille ned og lukkede sine øjne i. mens den stadig vuggede lidt i det, han kunne ikke lade være med at smile da tanken om havet kom ind i hans hoved. han savnede nogle gange at bo på havet, dog ville han ikke rejse væk fra sine venner
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 15 Icon_minitimeSøn 09 Maj 2010, 00:23

David smilt eaf hans reaktion og grinte en smule. han kom til at grine over hans chok og holdte sig derfor hurtigt for munden "got du kan lide den..." mumlede han bag sin hånd og syntes det var utrolig sjovt at se den måde han reagerede på sengen "ja det skal vi...håber det er fint med dig" sagde han og regnede med det, da han jo netop vidste han havde boet på havet og måtte være van titl at sove imens sengen vuggede fra side til side. han stak sine hænder i lommerne og betragtede ham lidt i sengen. han elskede at se på Andy og blev så glad da´han hørte Andy igen drillede ham. han syntes det var får længe siden Andy havde drillet ham. han blev af en eller anden grund i bedre humør når Andy drillede ham på den måde. han grinte stille og blev egentlig en smule rød i hovedet "den er ikke lavet til hensyn for sex..da jeg jo ligesom ikke regnede med jeg nogensinde skulle havde sex med nogen..men ja den vugger nok ret meget så" sagde han med et lille grin og satte sig hen på sengen. han lagde sig stille ned og nød blot at sengen vuggede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 15 Icon_minitimeSøn 09 Maj 2010, 23:47

Andy så bare op på løftet mens den vuggede "hvordan kan man sige at man aldrig vil havde sex" sagde han og vende sit blik mod ham og hævede det ene øjebryn, han rykkede lidt på sig og lag sit hoved på hans mave. han lukkede stille sine øjne i og kunne ikke lade være med at smile, da han nød at blive vugget "den er ret sjov" sagde han og åbnede kort sine øjne og så over på ham, inden han lukkede sine øjne i igen og lag sine hænder på sin mave. "dette bliver ret sjovt" sagde han og bed sig kort i læben, han slap den dog hurtigt igen "at sove i denne seng og sammen med dig" sagde han og tog hans ene hånd i sine og nussede den blidt, med sine tommelfingere. han elskede virkelig at røre ved ham og kunne næsten ikke lade være, han følte sig så godt tæt på ham. og det fik smerten inde i ham til at forsvinde lidt og det gjorde ham virkelig glad
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 15 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 00:12

David så på ham og tænkte lidt over spørgsmålet "Andy..da jeg fik sengen..regnede jeg ikke med jeg noget sinde skulle havde sex med nogen..du ved jo hvad jeg har været igennem og hvor svært det har været for mig" sagde han og lukkede stille sine øjne. han mærkede hans hovede mod sin mave og smilte stille overd et. han åbnede igen øjnene og så ned på ham med et skævt smil "mmh..." brummede han stille og kunne mærke han egentlig var ved at blive lidt træt. han lyttede til Andy's stemme og smilet lidt mere "det bliver utrolig dsejlig som altid..jeg elsker at sove med dig" indrømmede han uden helt at tænke over det, men han mente hvad han sagde, for han elskede virkelig at sove sammen med Andy. han lukkede stille sin hånd om hans og nød at blive nusset på hpnden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 15 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 00:28

Andy lå bare helt stille og smilte lidt mens, han nussede videre på hans hånd. og elskede virkelig meget at være sammen med ham "det ved jeg godt.. men måske kan man stadig havde sex i den" sagde han og gav et lille grin fra sig og lå rigtigt godt på David, han følte en trygheden hos ham og var glad for at han havde taget med ham hjem "jeg elsker også at sove sammen med dig" sagde han og rødmede af det, han åbnede sine øjne og så hen på hans ansigt. han kunne ikke lade være med at smile af synet af David "du er så sød og smuk" hviskede han stille og rødmede større af det, og kunne ikke tanke David nok for at havde lært ham at kende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 15 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 01:03

David nød at blive nussen på hånden og betargtede ham imens han lyttede til hvad han sagde "det kan man sikkert godt..hvis man ikke har noget imod den vugger lidt...det går vel egentlig også meget an på hvordan man har sex" sagde han og tænkte lidt over det. han rødmede stille af det han sagde og smilte glad over at høre ham sige det "det er jeg glad for...så kan jeg jo få lov til at sove med sig igen" ssagde han og kunne mærke han blev varm indeni. han så ned på ham og aede ham blidt over håret. han rødmede mere af det han sagde og havde det virkelig godt sammen med Andy "aw...det er du virkelig også Andy" hviskede han og nussede ham blidt igennem håret. han var så glad for han havde lært Andy at kende, da det nok var noget af det bedste der nogensinde var sket for ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 15 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 01:29

Andy lå bare helt stille og nød at blive nusset i håret, han nussede ham bare videre på hånden "ja det har du nok ret i.. men alligevel den vugger nok alligevel" sagde han og kunne godt lide tanken om at det ville vugge imens, han rødmede af det og kunne godt lide den tanke. han lod sine fødder glide hen over sengen, og kunne ikke lade være med at smile "ja det glæder jeg mig til at vi skal, men først skal dagen overstå og derefter skal vi jo på jagt" sagde han stille og stoppede med at smile, da han bestemt ikke havde lyst til at komme ud. han ville helst blive indenfor, men han viste at det ikke ville være det bedste af gøre "synes du virkelig det ?" spurgte han om og var usikker på det hele, han bed sig i læben og var ikke sikker på hvad han skulle sige. da han følte sig svag og synes ikke selv han var det, han forblev bare liggende helt stille og lyttede på David. han elskede virkelig bare at være tæt på ham og mærke ham trække vejret
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 15 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 02:14

David nikkede stille og og nussede ham blidt igennem håret, imens han nød at blive nusset på hånden og smilte af det han asgade "det har du no ret i...der skal ikke så meget til" sagde han med et smil og kunne mærke hans kinder var blevet helt røde og varme. han så lidt mod hans fødder og smilte stille for sigs elv. han var så glad for at være sammen med Andy og havde ikke lyst til at være sammen med nogen andre en ham. han smilte glad over det han sagde, men mistede dog smilet, da han hørte det med jagten. han syntes det var vigtigt at Andy kom ud at jage, men han vidste jo ikke hvad Andy spiste. om det var menneske sjæle eller hvilke sjæle det nu var. han spiste jo selv sjæle fra dyr, da han ikke kunne få sig selv til andet. "det er rigtigt, men der er heller ikke længe til solen går ned" sagde han og så på ham med blide øjne. han nikkede stille og smilte blidt til ham "ja det synes jeg...du er den sødeste jeg har mødt...og du er så smuk...jeg vil ikke sige det hvis jeg ikke mente det" sagde han ogs milte blid ttil ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 15 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 02:23

Andy kunne ikke lade være med at smile, han rykkede lidt på sig for at få den lidt at vugge igen. da den var tæt på at holde op med det, han nussede bare videre på hans hånd og smilte "mmh lækkert.. bare tanken..." sagde han og rødmede at det og kunne ikke få sig selv til at sige det sidste, han nød virkelig meget at den vuggede og tænkte meget på havet da det var en stor ting i hans liv. han lå bare helt stille og afslappet og havde slet ikke lyst til at flytte sig fra ham, han gav et suk fra sig og åbnede sine øjne og så sig omkring "desværre" sagde han stille og ville havde ønsket at dagen ville tage længere tid, da han ikke havde lyst til at tage ud og jage. han ville bare helst blive liggende sammen med David, der hvor han følte sig bedst tilpas når han ikke havde Dean. det ville også være mærkelig hvis man ikke gjorde det med sin bedsteven, han så stille op på ham og smilte af hans ord da det betød meget for ham "er det derfor jeg er din bedsteven ? jeg er altså ikke smuk" sagde han og bed sig i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 15 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 03:28

David mærkede sengen vuggede lidt mere igen, da Andy rykkede på sig og det fik ham til at smile lidt. han lukkede sine øjne og nød bllive nusset på hånden "vil du gerne prøve det?" spurgte han stille og rødmede rigtigt meget. han tænkte lidt over hvordan det ville være og det fik ham egentlig bare til at rødme mere. han så lidt ned på Andy og nussede ham igennem håret, imens han smilte. han lyttede til hvad han sagde og sank stille en klump. han ville helst ikke havde de nogensinde skulle skilles, for han kunne virkelig godt lide at være sammen med Andy og være tæt på ham "mmh...desværre" sagde han stille og sukkede stille. han vil ønske de ikke behøvede at skulle spise for så kunne de bare ligge der i evig tid og hygge sig. han nussede ham blidt i håret og betagtede ham med et blidt blik. han smilte skævt og lagde hovedet på skrå "ja..du er min bedsteven fordi du er sådan en sød person og jeg elsker virkelig at snakke med dig og være sammen med dig" sagde han med et lille smil og betragtede ham "jeg synes du er smuk..og det vil jeg altid synes lige meget hvad du siger" sagde han og lyttede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 15 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 03:43

Andy lå bare helt stille og så smilte stort, han så hurtigt over på ham og rystede og rystede på hovedet. han bed sig i læben og viste ikke hvad han skulle sige "na.. eller.. altså.. det ved jeg ikke" sagde han og så væk og kunne ikke lade være med at rødme, da han endelig ikke viste om han ville prøve det. selv om det tænde ham lidt ved tanken om at havde sex i den, han nussede ham dog bare videre på hånden og lukkede sine øjne stille i "ja desværre" hviskede han stille og bed sig i læben og rødmede bare videre af det, da tanken ikke kunne komme ud af hans hoved "hvor er du bare sød" sagde han stille og viste ikke hvad han ellers skulle sige, han slap hans hånd med den ene hånd og lag sin hånd på hans ben og begynde at nusse det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 15 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 04:22

David så på ham og grinte lidt af den måde han reagerede på "okay..jeg skulle bare vide det..." sagde han og så op på loftet. han kunne mærke han selv rødmede meget ved tanken om det og han bed sig liet i læben. han nød at blive nusset på hånden og nussede ham blidt videre i håret. han lukkede sine øjne og tænkte det hele igennem. han kom til at grine lidt af det Andy sagde og så på ham igen "mmh...ikke så sød som dig" sagde han blidt og mærkede hans hånd på sit ben og nød at bloive nusset på benet. han smilte stille og betragtede Andy, imens han nussede ham igennem håret.

//sorry men krea forsvandt lige//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 15 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 04:29

Andy blev bare liggende og kunne ikke få sig selv til at se på ham, hans kinder var helt røde i det og han viste ikke hvad han skulle sige det "bare tanken tænder mig lidt" hviskede han og rødmede mere af det, han nussede ham bare videre på hånde og på hans ben. han elskede virkelig meget at røre ved ham, og kunne ikke fortælle nok gange at han var hans bedsteven. han betød jo virkelig meget for ham, og ville ikke kunne klare sig uden ham. han havde det som om David var en del af ham, og at der ikke var nogen der kunne tage pladsen i hans hjerte fra ham "nej for du er søde end mig" sagde han og blev bare ved med at se på hans ben, da han ikke kunne få sig selv til at se på ham. da han havde en frygt om hvordan David måtte havde set på ham med
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 15 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 06:24

David rødmede mere af det han sagde og så hurtigt op på loftet. han bed sigs tille i læben og tænkte meget over det. han kunne tydeligt huske hvor dejligt det havde været sidst og dette ville jo bare være en ny måde at gøre det på "okay...sjovt at en tanke kan det" hviskede han stille og lukkede sine øjne. han nød at blive nusset på hånden og benet og kunne mærke han blev helt varm i hele kroppen. han nød altid når Andy rørte ham og det var ikke noget han lagde skjuld på. han kunne virkelig godt lide Andy og var helt sikker på at deres forhold aldrig ville kunne blive dårligt. han ville aldrig kunne klare livet uden Andy og ville blive helt knust hvis han en dag ikke var i hans liv længere. han nussede ham blidt igennem håret "jeg er uenig...jeg synes du er meget meget sødere en mig" sagde han stille og så lidt ned på ham, men lukkede så øjnene igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 15 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 06:36

Andy træk lidt på skulderne og vende langsomt sit blik mod ham, man kunne bare se den lyserøde farve på hans kinder "tanken med dig så kan den" sagde han stille og rødmede stort, selv om han var sikker på at han ikke kunne rødme mere. så kom der alligevel en god farve på hans kinder, han vende stille sig om og træk hans trøje lidt op og lag sin kind mod hans mave. han lukkede stille sine øjne i og nød den varme hud mod sin kind, han elskede det meget at mærke hans hud mod sin. han nussede ham bare videre på på benet og fjernede ikke sit blik fra ham "du snakker for meget" sagde han stille og gav et lille grin fra sig, inden han lod sine øjne stille blive lukket i. han kyssede hans mave en enkel gang, inden han lag sin kind mod den igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 15 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 07:41

David så på ham og betragtede den røde farve på hans kinder med et lille smil. han rødmede utrolig meget over det han sagde og så op på loftet igen "virkelig?" spurget han stille og bed sig i læben- han smilte stille for sig selv, da han faktisk blev meget smigret over det og syntes det var utrolig sødt af ham at han sagde sådan nogle ting. han så nbed på ham, da han mærkede han træk hans trøje op og nød at mærke hans kind mod sin mave. han lukkede sine øjne og kunne virkelig godt lide at mærke han's bløde hud mod sin. han nød at blive nusset og følte sig godt tilpas nu. han grinte helt stille "jeg ved det... undskyld" sagde han og smilte. han holdte vejret da han mærkede det enkle kys, men nød det nu meget. han så lidt ned mod ham og betragtede ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 15 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 08:09

Andy lukkede stille sine øjne og så lyttede bare på de lyde hans mave sagde, han smilte stort imens "ja virkelig" hviskede han for ikke at tale for højt, så han kunne høre hans mave og gav et lille grin fra sig. han nussede ham bare videre på benet, og åbnede sine øjne og så op da han hørte lyden af små fodtrin "du skal ikke undskylde for det.. nogle snakker bare mere end andre, selv for mig er det forskællige fra dag til dag" sagde han bare og vende kort sit blik mod ham med et smil på sin læbe, han satte sin albue ned i sengen og lag sin hoved i sine hånd

//krea er gået sig en tur x'D//
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 15 Icon_minitime

Jeg er død..
Tilbage til toppen 
Side 15 af 16Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Benjamin Centre-
Gå til: