Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Jeg er død..

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Jeg er død.. - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 14 Icon_minitimeLør 01 Maj 2010, 05:25

David så på ham og bed sig stille læben "men..det sker mig jo ikke noget..du må bare ikke få selv selv til at bløde det kan jeg ikke lide" sagde han stille og bed sig stille i læben. han så lidt ned og sank stille en klump. han vidste godt Andy ikke kunne få sig selv til at skade ham, men David syntes ikke at bare fordi han klemte om hans håndled at han ville komme til skade, men han ville egentlig ikke diskutere det, så han sagde ikke mere til sagden. han mærkede godt han nussede ham med tommelfingerern og nød det egentlig. han kunne godt lide når Andy nussede ham det fik ham altid til at falde lidt til ro, men han syntes aldrig han selv kunne få Andy til at slappe af og det havde han det lidt dåiligt over. han ville ønske han kunne få Andy til at slappe af og havde det gidt istedet for at være så nervøs og bange for omvendenen. DAvid sagde ikke noget til det han sagde for han vidste de snart var der.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 14 Icon_minitimeLør 01 Maj 2010, 05:35

Andy gik bare videre og slap stille hans håndled, han tørrede en tåre væk fra sin kind. som bare ikke ville holdes tilbage, han tog fat i hans håndled igen og gik bare videre. og var glad for at han ikke behøvede at se hvor han gik hen, da han bare fulgte efter David og var sikker på at han ikke ville lade ham gå ind i nået. han skammede sig meget over at han var så svag, og mest når han slet ikke havde lyst til at føle sig svag. men inde i så var han svagt også selv om man ikke kunne tro det, han så kort op inden han så ned på deres hænder igen og gik bare videre "håber din hund kan lide mig" hviskede han for at havde et eller andet at snakke om, da han helst ville havde nået andet at tænke på. end at de gik rundt på gaderne blandt mennesker, hans øjne var en blanding af røde og gule. af at være sulten og af at holde sine tåre inde, men det tænkte han ikke så meget over da tanken om at komme væk var det der var i hans hoved. han kunne ikke holde ud at se folk glade og lykkelig, og kom til at smile da han så to der skændes
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 14 Icon_minitimeLør 01 Maj 2010, 06:26

David så ned på sit håndled, da han slap den og så op på ham igen. han bed sig lidt i læben da han så han tørrede en tåre væk. David så ned og prøvede at slappe mere af, da han kunne mærke samvittigheden plagede ham og at han fik det dårligt over at se ham i den tilstand. han så stille op på Andy igen og nikkede stille "det tror jeg godt han kan...hun elsker de fleste, det er kun hvis man ignorere hende eller håner hende at hun bliver sur, men så ligger hun sig bare hen i sin kurv" sagde han og lagde hovedet svagt på skrå. han lagde sin anden hånd på hans og nussede blidt hans hånd. han så frem for sig og lagde godt mærke til dem der skændes. han så så havnen kommer til syne længere fremme "vi er der meget snart" sagde han stille og så lidt op på Andy.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 14 Icon_minitimeLør 01 Maj 2010, 06:39

Andy nikkede stille og så op på ham, hans smil forsvandt hurtigt igen og han viste ikke helt hvad han skulle sige "når okay.. jeg vil helst havde at hun skal kunne lide mig" sagde han stille og så ned på deres hænder igen, og sukkede lidt for sig selv. han lukkede sine øjne kort i og viste ikke helt hvad han skulle sige, han glædet sig bare til at komme ind igen og ikke være sammen med mennesker. han så op da han sagde at de snart var der, han så havnen og kunne mærke at smerten blev stor inde i ham. da han jo havde sin båd liggende der nede hvor Dean havde boet i, han nikkede bare og viste ikke helt hvad han skulle sige "ja" hviskede han bare og havde endelig ikke andet at sige til ham, han nussede bare videre på hans hånd og bed sine tænder sammen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 14 Icon_minitimeLør 01 Maj 2010, 07:16

David bed sig stille i læben og vendte blikket ned. han havde det lidt skidt med det hele og ønskede egentlig bare at alt var godt og at dean levede så Andy var glad igen "mmh...så skal du bare nusse hende..eller lege med hende" sagde han og så op på ham. han så frem og havde glemt alt om at Dean havde boet i Andys båd nede på havnen. han havde egentlig aldrig tænkt over der boede andre en ham nede på havnen, da han jo bare var i hans egen lille verden. han nød at blive nusset og gik en smule tættere på Andy. han kunne nu se sit hus, som allerede nu så stort og det var tydeligt det havde været en dygtig akitekt der havde lavet huset, da selve huset lignede at stort kunstværk "det er mit hus" sagde han og pegede hen mod sit hus.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 14 Icon_minitimeLør 01 Maj 2010, 07:22

Andy gav et lille grin fra sig og nikkede "så får jeg en lege bamse" sagde han og kunne godt lide at han kom tætter på sig, da det fik ham til at slappe lidt mere af selv om smerten ikke var til at få væk. han nussede bare videre på hans hånd, og så stille efter hans finger når han pegede. han så stille over på et stort hus og nikkede stille og rystede derefter "jeg bliver totalt væk" sagde han og sukkede lidt for sig selv, da han var helt sikker på at han ville blive væk. han gik dog bare videre da han ikke kunne klare sig at gå hele vejen hjem igen, han lukkede sine øjne kort i og gik bare videre mod huset. han gik hen og stoppede ved døren og glædet sig til at komme ind, og bare være væk fra alle igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 14 Icon_minitimeLør 01 Maj 2010, 08:28

David så hurtigt op på ham da han grinte og smilte lidt af det "ja det gør du" sagde han med et lille grin og betragtede ham lidt- han nød at blive nusset og bed sig lidt i læben. han rystede stille på hovedet og så op på ham "ikke hvis jeg hele tiden er ved dig..som jeg har sagt jeg vil være" sagde han og betragtede ham lidt. han stoppede ved døren og fandt sine nøgler frem fra sin lommer. han så op døren og låste forsigtigt op. med det samme kunne man høre en hund stå og pive på den anden side af døren og skrabede lidt på døren. David åbnede stille døren og med det samme sprang der en mærke brund og sort hund på ham. han tog dog bare fat om den og tøffede ind med den "kom ind.." sagde han og satte hunden ned, som med det samme så op på Andy med store hundeøjne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 14 Icon_minitimeLør 01 Maj 2010, 08:38

Andy nikkede til det han sagde da han ikke kunne få et ord frem da han hørte hunden, han så lidt på hunden og syntes at den så meget sød ud. selv om han alligevel ikke var så glad for dyr med tænder, han nikkede og gik stille ind og satte med det samme tasken ned på gulvet. han så lidt ned på den og kunne ikke lade være med at smile når han så øjnene på den "nååååååååååh" udbrød han og skød underlæben frem, da han ikke kunne få øjnene væk fra den. han satte sig bare ned på knæ og begynde at kæle den ned af ryggen "hej lille vovse" sagde han som om han aldrig havde set en hund før, dog havde han set mange hunde. men det var dog mere hunde der ville bide ham, og det var nok en af grundene til at han ikke havde skaffet sig en hund fordi han kun mente at de ville bide ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 14 Icon_minitimeLør 01 Maj 2010, 09:13

David så på dem og smilte lidt af det. han lukkede stille døren og låste. han åbnede et skap og tog nget hunde med ud og helte op imens Andy kælede med hunden. det var tydeligt at se på hunden at den nød at blive nusset og at den allerede godt kunne lide Andy. den slikkede ham så på kinden og satte potterne på hans skulder. den lagde alt vægten mod ham og gav en lille glædes lyd fra sig, hvorefter den slikkede ud mod ham igen. David smilte glad "bare skub hende frorsigtig væk hvis det er træls" sagde han og åbnede stille døren til stuen som var et kæmpe stort rum, hvor der hang en masse kunst og møblerne var tydeligt speciel lavet og så helt unikke ud. han ventede på Andy havde sagt hej til hunden da han jo havde lovet Andy hele tiden at være ved ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 14 Icon_minitimeLør 01 Maj 2010, 09:17

Andy blev bare siddende og lukkede sine øjne i da han blev slikket på kinden, han lag sin ene hånd på hendes ryg og den anden under hendes røv og løftede hende op til sig. han så hurtigt over på David og rystede på hovedet "hun er min lege bamse" sagde han og var blevet mere glad i det, han rejste sig stille op mens han holde hende tæt ind til sig. han sparkede bare sin sko af og gik ind i stuen, han så sig lidt omkring og bed sig lidt i læben. mens han nussede hende på ryggen med to fingere "her er virkeligt flot" sagde han stille og vende sig om mod David
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 14 Icon_minitimeLør 01 Maj 2010, 09:53

David grinte lidt af ham og rystede lidt på hovedet "ja det er hun...men nu skal hun altså have lov til at spise..sp kan du lege med hende efter" sagde han med et lille grin og gik med ind. han så lidt rundt på sin stue og nikkede "tak...jeg er også utrolig glad for det især min hav udsigt" sagde han og pejede han på det kæmoe store vindue der fyldte hele den ene væk, så der var den smukkeste udsikt "det er så smukt når solen går ned..." sagde han mest for sig selv. hunden slikkede bare stadig Andy på kinden en gang i mellem og virkede ikke til at bhavde noget imod at være hos Andy og blive nusset.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 14 Icon_minitimeLør 01 Maj 2010, 10:06

Andy så mod det kæmpe vindue og vende hurtigt sit blik væk "mmh" sagde han bare og tøvede lidt da han virkelig godt kunne lide at havde hende i sine arme, han satte hende dog stille ned og tørrede sin kind af "okay.. men kun fordi hun skal spise" sagde han og så ned på hende og man kunne bare se på ham at han havde blevet forelsket i hende, han lag sine hænder ned i lommerne. og blev lidt stående inden han gik hen og satte sig i sofa'en, mens han bare blev ved med at se sig omkring "jeg kommer til at blive totalt væk i det, bare du ser væk" sagde han og følte sig allerede lidt væk, selv om han følte sig tryg når han kunne se David. han tog sin frakke af og lag den ved siden af sig, han træk sine ben op til sig og bed sig lidt i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 14 Icon_minitimeLør 01 Maj 2010, 10:47

David så lidt ned og tænkte sig lidt om. han så at Beilay først så op på andy med store hunde øjne, men så luntede hen på spiste maden David havde helt op. David så på ham og gik hen og satte sig ved siden af ham "du burde også få noget at 'spise'" sagde han stille og strøj ham blidt over håret. han bed sig stille i læben og vendte blikket lidt ned "jeg finder dig lige så snart du blive væk..for jeg vil hele tiden være hos dig okay" sagde han stille og så op på ham igen. han trak sine ben op til sig og satte sig på knæ i sofaen´, så han sad på sine læke. han nstrøg blidt Andy igennem høret og bed sig stille i læben. han ønskede inderligt Andy ville blive glad og bare være lykkelig igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 14 Icon_minitimeLør 01 Maj 2010, 10:52

Andy så efter hende og smilte imens og vende sit blik mod David, han lukkede stille sine øjne i da han hørte hvad han sagde "je... jeg kan ikke gå ud igen" sagde han stille og havde bestemt ikke lyst til at gå ud "i nat" hviskede han da der ikke var så mange mennesker, da han viste at David nok ville blive ved med at sige det til ham. han gav et suk fra sig og nød at blive nusset i håret, det var en skøn fornemmelse. han åbnede sine øjne igen og så sig omkring "er du sikker på det ?" spurgte han om og var sikker på at han ikke ville kunne finde sig selv i det, han lag sin ene hånd på hans ene lår og lukkede sine øjne i igen "hun er som dig... virkelig sød" hviskede han og åbnede sine øjne hurtigt igen og så op på ham, han bøjede sig hen og kyssede ham ømt på munden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 14 Icon_minitimeLør 01 Maj 2010, 11:10

David så på ham og bed sig bekymret i læben. han sukkede stille, men nikkede så "okay i nat.." sagde han og blev ved med at stryge ham blidt over høret. han smilte lidt af et han sagde og nikkede "jeg er helt sikker...søde du skal bare tænke på mig eller Beilay...du kan være helt tryg her bare rolig" sagde han blidt og betragtede ham. han så lidt ned på hans hånd da han mærkede den på sit lår og smilte stille af det. han så igen op på Andy da han hørte hvad han sagde, men blev mødt af hans bløde læber. han lukkede sine øjne og kyssede ømt med. han lagde stille sin ene hånd på hans kind og lænede sig stille tættere på ham. han nød virkelig at mærke Andy's bløde læber mod sine igen og fik altid en rar fornemmelse i maven
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 14 Icon_minitimeLør 01 Maj 2010, 11:16

Andy blev lidt ved med at kysse ham, han stoppede dog op lidt efter og så på hans ansigt. han skulle til at sige nået, men gjorde det ikke da han ikke kunne finde på nået at sige. han kyssede ham en enkel gang på kinden "du ved ikke hvor meget det betyder for mig at havde jer" hviskede han og begynde at rødme af det, han lag sig stille ned i sofa'en med sit hoved på hans skød. han så stille op på ham og havde det lidt mærkeligt med at være i et hus, men han ville dog give det en chance. da han alligevel ikke bare kunne få sig selv til at tage hjem, han tog hans ene hånd og lag den på sin mave og begynde at nusse den. mens hans øjne stadig var blanke i det af at være udenfor
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 14 Icon_minitimeLør 01 Maj 2010, 11:45

David bed sig let i læben da kyssede stoppede og så på ham med et tænksomt blik. han nød kysset og smilet lidt af det. han så lidt hen mod Beilay og tænkte lidt. han havde det lidt underligt med at Andy nu holdte lige så meget af hans hund som han holde af ham, men han ville ikke sige det var noget der undrede ham lidt. han så så på Andy igen med et lille smil "jeg er bare glad for..vi kan være dig til hjælp og bare gøre dig lidt glad" sagde han med et lille smil og lod ham lægge hans hovede i hans skød. David så ned på ham og kærtegnede hans kind "jeg holder virkelig meget af det Andy" sagde han og rødmede stille. han nød at blive nusset og betargtede Andy. han så godt hans øjne var blanke og det bekymrede ham lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 14 Icon_minitimeLør 01 Maj 2010, 12:10

Andy så bare på ham og smilte lidt, han tørrede sine øje af for at få det til at stoppe med at være så blanke "det er jeg også glad for.. jeg er glad for at du tog mig med her over, selv om det var virkelig svært for mig at klare det" hviskede han og lukkede stille sine øjne i og nød virkelig meget at være hos David, han åbnede dem dog lidt efter og så bare op på ham "min bedsteven" hviskede han og smilte selv om han ikke var så glad for at skulle ud samme aften, men han var dog også mange for at det skulle gå udover Beilay. så derfor blev han nød til at gøre det, også selv om det ville være svært for ham at komme ud. og mest når han endelig ikke ville snakke med folk, han sukkede lidt for sig selv og så sig lidt omkring "tager du med ud i nat ?" hviskede han og så op på ham igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 14 Icon_minitimeLør 01 Maj 2010, 13:46

David smilte lidt til ham og betragtede ham med et kærligt blik "jeg er glad for du gav det en chance...jeg er bare ked af jeg tvang dig igennem det helvede at skulle ignnem byen" sagde han og nussede ham blidt på kinden. han var glad for at Andy var hos ham og at han ikke sad der hjemme alene med sine sorger. han smilte stille "nemlig bedsteven...min bedste ven" sagde han stille og strøg ham blidt over håret. David så lidt ud på havet og tænkte lidt over det han sagde "jeg vil være sammen med dig hele tiden....også i nat.." sagde han stille og så ne dpå ham igen. han havde jo selv ikke rigtig fået noget at 'spise' de sidste par dage fordi han havde skulle passe på Andy.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 14 Icon_minitimeLør 01 Maj 2010, 14:00

Andy så op på ham og smilte og lag sin hånd på hans kind og nussede den blidt "det skal du ikke være ked af.. jeg gik selv med til det" sagde han og havde det virkelig bedst hos ham, og kunne ikke tænkte sig at være sammen med nogen anden. han lukkede stille sine øjne i og kunne ikke lade være med at smile "du er mere min bedsteven end jeg er din" sagde han og bed sig kort i læben, han gav et lille grin fra sig. han slap den dog hurtigt igen og rakte kort tunge af ham, uden at åbne sine øjne da han nød at ligge hos ham alt for meget "okay det er jeg glad for.. da jeg tror chancen for at jeg gør det alene er meget lille, da jeg ikke har lyst til at snakke med nogen anden" hviskede han og åbnede sine øjne og så sig lidt omkring, og kunne godt se at han mente at det lignede hans tanker. og det var vildt sjovt at se efter hans mening, han vende sit blik op mod ham igen og smilte stort "David jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre uden dig" sagde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 14 Icon_minitimeLør 01 Maj 2010, 14:47

David nød at blive nusset på kinden og lyttede til hvad han sagde "okay...jeg fik det virkelig skidt over det...jeg hader at se når du har det dårlig" sagde han stille og betragtede ham. han var glad for at se Andy's smil og høre hans latter igen "det er løgn..du er min bedsteven mere en jeg er din" sagde han og kyssede ham på næsen. han lagde stille sin hånd over hans mund "jeg vil ikke lade sig gå ud alene...jeg vil sikre mig du for hvad du skal have" sagde han stille og smilte lidt, han slyttede sin hånd igen og grinte lidt "mmh...jeg ved virkelig heller ikke hvad jeg skulle gøre uden dig" sagde han og lænede sin ned mo dham. han bed sig stille i læben og var så glad for at være sammen med andy. han håbede dee aldrig skulle skilles. han nussede ham blidt på maven med fingerspidserne som han plagede meget béhageligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 14 Icon_minitimeLør 01 Maj 2010, 21:56

Andy nikkede og viste endelig ikke hvad han skulle sige til det "det ved jeg godt.. men kan heller ikke gøre for det" sagde han stille og rykkede på sin næse da han kyssede den, han vende sit blik ned mod hans hånd og slikkede over den *nej du er mere min bedsteven end jeg nogensinde vil komme til at blive for dig* tænkte han og så op på ham med et smil på læben, han begynde dog at rødme af det han sagde. han gav et lille grin fra sig og viste ikke helt hvad han skulle sige "er du sikker på det ?" hviskede han og så at han kom tætter på, han fugtede stille sine læber og lød sine øjne stille lukke i. han lod sine fingere glide om i nakken på ham og satte den anden ned i sofa'en, han løftede sig selv lidt op og lod sine læber stryge ham hen over løberne. inden han blidt begynde at kysse dem som om at han aldrig havde kysset dem før, han begynde at nusse ham i nakken imens og kunne ikke lade være med at smile lidt imens
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 14 Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 18:51

David rækte bare tunge af ham,da han var dybt uenig med som. for han var helt sikker på at han Andy var en bedreven en ham selv. han smilte lidt af det han sagde og så ind i hans øjne "jeg er helt sikker" hviskede han og smilte skævt til ham. han lukkede stille sine øjne da han mærkede Andy's varme finger glide om i hans nakke og fik næsten kuldegysninger af den blide berøring. han mærkede godt Andy kom tættere på og nød at kunne mærke hans bløde læber mod sin. han nussede ham blidt op af overkroppen og kyssede blidt med. han rødmede utrolig meget, da det føltes så utrolig rart og han fik en fantastisk fornemmelse i maven. han kunne mærke at kysset var en smule anderledes, men stadig utrolig rar og behageligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 14 Icon_minitimeMan 03 Maj 2010, 21:09

Andy smilte og blev bare ved med at kysse ham, og elskede virkelig at kysse ham. det var nok også derfor at han kyssede ham så tit eller? han kunne dog ikke holde sig fra ham, og han stolede fuldt ud på ham da han jo var hans bedsteven. og man skal stole 110% på sin bedsteven, ellers kan man vel ikke kalde det en bedsteven? han lod kort sig tunge slikke ham over underlæben, inden han begynde at kysse ham igen og nussede ham blidt i nakken med sine fingere. han træk vejret stille og roligt og nød at blive nusset af ham, da han virkelig elskede at kunne mærke sin egen krop og det var som om det kun var David der kunne gøre det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 14 Icon_minitimeOns 05 Maj 2010, 04:24

David smilte og nød virkelig kysset meget. han elskede at kysse med Andy, da han syntes det var sådan en rar følelse. han stolte på Andy så meget men overhovede kan stole på en anden person og det ville han altid gøre. han syntes Andy var utrolig sød og han var virkelig glad for at de var blevet bedste venner. han mærkede det lille slik og kyssede med efter, imens han stadig nussede ham på maven. han var utrolig blød og beahgeligt i hans nussen, da han ville være sikker på at Andy havde det så godt som muligt. han havde det altid godt sammen med Andy. han følte sig altid så elsket når de var sammen og det betød meget for ham at Andy god ham.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Jeg er død..   Jeg er død.. - Page 14 Icon_minitime

Jeg er død..
Tilbage til toppen 
Side 14 af 16Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Benjamin Centre-
Gå til: