Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Lukker caféen..

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Lukker caféen.. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 5 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 07:12

Hun nikkede svagt og satte sig langsomt op "Ja jeg tror oss at jeg ville flippe ud hvis jeg skulle gå og lytte til andre folks tanker om min kæreste" sagde hun og så på Andy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 5 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 07:16

Andy vende stille sit blik mod hende og nikkede "men han forstår mig ikke" sagde han og bed sig i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 5 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 07:18

"Forstår Dean dig ikke?" spurgte hun og lagde hovedet let på skrå og syntes at det lød lidt underligt at Dean ikke forstod at Andy syntes sår'n noget var irriterende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 5 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 07:19

Andy rystede på hovedet og vende sit blik mod ham "han bliver ved med at sige at det ikke betyder nået og det kun er mig han vil havde" sagde han og lag sig opgivende ned, og syntes det var underligt at snakke med hende om ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 5 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 07:24

"Hmmm.." mumlede hun tænkende og lagde sig ned og så op på stjernehimlen igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 5 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 07:26

Andy lod sin tunge glide hen over sine læber og sukkede lidt og så bare op på himlen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 5 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 07:32

"Nå!.." sagde hun for at skifte samtale emne "Var du ved maskeballet?" spurgte hun og så over på ham og vidste allerede godt at han var der, men ville bare spørge så de havde noget andet at snakke om.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 5 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 07:34

Andy så over på hende og nikkede "ja jeg var der massen med Eolith.. var du der ?" spurgte han om og havde ikke rigtigt langt mærke til hvem der havde været der
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 5 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 07:35

Hun nikkede "Ja, men jeg kom alene" sagde hun og var egentlig lidt irriteret over at hun ikke havde nogen med, men havde dog alligevel en god tid alligevel.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 5 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 07:38

Andy nikkede og smilte til hende "ville havde ønsket at Dean havde spurgt mig" sagde han og bed sig i læben og smilte bare
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 5 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 07:40

Hun så på ham og så lidt undrende ud "Jeg troede da at i kom sammen da der var maskebal" sagde hun og trak derefter på skuldrene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 5 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 07:41

Andy nikkede og smilte "det gjorde vi også.. men han siger at han ikke viste at der ville være bal" sagde han og lag sine hænder ned på sin mave
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 5 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 07:47

"Virkelig?" spurgte hun og var egentlig ret overrasket over at Dean ikke havde hørt om det "Ugerne op til ballet hørte jeg da om intet andet om ballet" sagde hun og syntes egentlig at det havde været ret irriterende kun at høre om det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 5 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 07:51

Andy træk lidt på skulderne og viste ikke hvad han skulle sige "når okay.. jeg hørte så kun om det fra Eolith" sagde han og smilte og bed sig i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 5 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 07:52

Hun nikkede og så på Andy og smilte muntert og lod sit blik gå tilbage op i den stjernefyldte himmel.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 5 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 07:53

Andy bed sig bare i læben og lukkede sine øjne i og lå bare helt stille
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 5 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 07:56

Rose gabte lavmælt og strakte sig "Er du overhovedet ikke træt?" spurgte hun da hun selv var ret træt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 5 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 08:01

Andy rystede på hovedet af det "nej ikke rigtigt... jeg kan alligevel ikke sove for tiden" sagde han
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 5 Icon_minitime

Lukker caféen..
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» Lukker caféen for i aften
» Lukker mine øjne (Marilyn)