Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Lukker caféen..

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Lukker caféen.. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 4 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 02:43

Andy lukkede sine øjne i og lod hende bare rodet i hans hår "nej du gør ikke" hviskede han og bed sig bare i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 4 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 02:46

Hun så lidt på ham og sukkede og rykkede sin stol lidt tættere på hans "Andy.. Altså, nu vil jeg ikke begynde på noget sukkersødt snak, men jeg forstår godt at du ikke vil snakke om det.. Og jeg forstår godt at du ikke gider at snakke med mig om det" sagde hun og begyndte at sætte hans hår da det så lidt underligt ud efter at hun havde rodet ham i det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 4 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 02:53

Andy sad bare helt stille og lyttede på hvad hun sagde "det er jeg glad for at du forstår.. har ikke lyst til at snakke med flere om det" sagde han stille og vende sit ansigt ned mod sit skød
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 4 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 02:56

Hun klappede ham opmuntrende på ryggen "Det behøver du heller ikke" sagde hun og så på ham og syntes at det var underligt at se Andy sår'n. Hun havde syntes at han virkede så sej ud og lignede en person som man ikke kunne knække så nemt, de første par gange de snakkede sammen. "Kærlighed kan nu være noget besværligt noget" sagde hun og trak på skuldrene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 4 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 02:59

Andy tog hurtigt fat i hendes hænder da han mærkede at hun klappede ham på ryggen, han fjernede dem fra sig og træk lidt på skulderne "har jeg heller ikke tænkt mig" sagde han og tog en dyb indånding og begynde at smile igen, det forsvandt hurtigt igen da han hørte hvad hun sagde "nej det er ikke" hviskede han og bed sig i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 4 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 03:02

Hun så på ham med et roligt blik og trak på skuldrene "Det syntes jeg.." hviskede hun og smilte svagt og blev siddende ved ham og så på ham strøg derefter en hånd gennem sit hår.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 4 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 05:13

Andy åbnede stille sine øjne og så op på hende "når okay" hviskede han bare og lod sin tungespids glide hen over sine læber, han rejste sig stille op da han havde drukket det sidste. han lag sin ene hånd ned i lommen og gik hen mod døren og åbnede den og gik ud
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 4 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 05:16

Rose så efter Andy og fulgte hurtigt med og låste døren inden at hun gik ud og fulgte med ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 4 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 05:27

Andy lag sin anden hånd i lommen og så på hende da hun gik efter ham "jeg elsker at være ude" sagde han og så op på himlen og smilte stort
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 4 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 05:33

Rose så lidt på Andy, men lod derefter sit blik gå op på himlen og nikkede "Ja, det er utrolig dejligt" sagde hun muntert og nød at mærke den friske luft mod sit ansigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 4 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 05:34

Andy smilte og nød at kunne lide at se på himlen, han gik ind i en gyde og hoppede op på taget. han lag sig derefter ned ned
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 4 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 05:37

Rose fulgte efter Andy og så lidt irriteret ud da han hoppede op på taget. Hun kunne ikke komme op på tagene uden at bruge sine vinger, og det tog lidt af hendes kræfter at få dem frem. Men hun fik dem dog frem og fløj hurtigt op på taget og så på Andy som havde lagt sig ned.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 4 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 05:46

Andy træk bare vejret stille og så op på himlen "nogle gange ville jeg ønske at verden bare gik i stå" hviskede han da han regnede med at hun havde taget med ham, han havde lag sine arme under sit hoved og bed sig i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 4 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 05:47

"Ja, det ville være rart" sagde hun med et muntert smil mens hun trak sine vinger tilbage og lagde sig ned ved siden af ham og så op på himlen og dens stjerner.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 4 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 06:00

Andy nikkede stille og gav et suk "når jeg er sammen med Dean så ville jeg ønske at det øjeblik kan blive ved" hviskede han og blev bare ved med at se op på himlen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 4 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 06:37

Hun nikkede svagt og smilte muntert "Jeg er glad for at høre at du holder så meget af Dean" sagde hun og så hen på Andy.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 4 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 06:40

Andy vende stille sit blik over mod hende og nikkede "jeg holder ikke bare af ham.. han er mit liv" hviskede han og bed sig kort i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 4 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 06:42

Rose nikkede og smilte "Jeg er stadig glad for at du holder så meget af ham.. Jeg må indrømme at jeg har været lidt bekymret for ham. Jeg kan huske dengang at han ville tage sit eget liv og jeg har været lidt bange for at han ville gøre et eller andet dumt" sagde hun tænkende og så op på den mørke himmel.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 4 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 06:50

Andy gav et suk fra sig og vende sit blik op mod himlen "jeg vil helst ikke snakke om den gang, da jeg ikke er den person mere.. jeg vil aldrig gøre sådan nået igen" hviskede han og var ikke glad for at folk stadig snakkede om det, han havde jo ikke lyst til at være sammen med andre
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 4 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 06:54

Hun nikkede svagt og så over på Andy igen "Undskyld, Andy. Jeg skal nok lade vær med at snakke om det så" sagde hun og smilte muntert til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 4 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 06:58

Andy nikkede og smilte svagt "det er jeg glad for" hviskede han og gav et lille suk fra sig og lukkede sine øjne kort i, han så stille op på stjernerne og kunne godt lide at se på dem "jeg ved godt jeg har ikke har været særlig sød.. men det er fordi du er hans eks. jeg kan ikke lide tanken om at dele ham" hviskede han og viste godt at det lød dumt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 4 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 07:01

Rose så over på Andy og smilte til ham og nikkede "Det forstår jeg jo selføli godt. Men du skal ikke dele ham. Han er din egen og jeg tror ikke at nogen vil tage ham fra dig" sagde hun og så tilbage op på stjernerne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 4 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 07:07

Andy vende langsomt sine øjne om mod hende da han hørte hvad hun sagde "du ved ikke hvordan det er at gå sammen med ham også kunne høre andre's tanker om hvor lækker han er og alt muligt" sagde han og syntes at det var lidt irriterende at være ham, han vende sit blik op mod stjernerne igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 4 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 07:08

"Ja okay, det må være virkelig irriterende" sagde hun og så på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 4 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 07:10

"mmh" svarede han bare og lyttede på en lille fugl der sad og sang ikke så langt fra dem, han vende sit blik mod den og kunne ikke forstå hvorfor den var ude på denne tid "flipper også ud nogle gange over det" sagde han og satte sig lidt op
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 4 Icon_minitime

Lukker caféen..
Tilbage til toppen 
Side 4 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Lukker caféen for i aften
» Lukker mine øjne (Marilyn)