Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Lukker caféen..

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Lukker caféen.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Apr 2010, 12:16

Andy tænkte lidt over det "ikke rigtigt.. jeg kan bare ikke lide dig" sagde han og så på hende og havde virkelig ikke lyst til at snakke om det, og det kunne man bare se i hans øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Apr 2010, 12:18

Hun sukkede lavmælt "Fint! Men kunne du pleeease ikke så blive i lidt bedre humør!" sagde hun og så lidt bedende på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Apr 2010, 12:30

Andy nikkede og drak lidt af sit glas, han overvejede at spørge om de havde nået sprut. men han havde lovet sig selv og Dean at han ville stoppe med at drikke
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Apr 2010, 12:33

Hun nikkede og åndede lettet op og hældte lidt sodavand op til sig selv "Hmmm... Hvad skal man så foretage sig de næste par dage?" spurgte hun og skruede låget på flasken og tog en tår af sit glas.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Apr 2010, 12:36

Andy tænkte sig lidt om og viste det endelig ikke "det ved jeg ikke endnu" sagde han og smilte svagt og drak lidt mere "hvad med dig ?" spurgte han om og så sig kort omkring
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Apr 2010, 12:38

"Arbejde" sagde hun og syntes at hun lød så pokkers trist. Hun hadede at hun kun skulle arbejde de næste par dage. Hun havde aldrig tid til at gå ud i byen og lave noget længere. Hun sukkede lavmælt over sig selv og sin kedsommelige hverdag.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Apr 2010, 12:47

Andy gav et lille grin fra sig "det skal jeg så ikke.. jeg tror bare jeg skal ligge der hjemme og så hvis der kommer nogen forbi" sagde han og syntes at det lod meget kedeligt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Apr 2010, 12:49

"Jeg ville ønske at jeg bare kunne ligge derhjemme" mumlede hun og lagde sin pande ned mod bordet og sukkede irriteret "Du er heldig, Andy" sagde hun og blev ved med at have sin pande mod bordet i ren frustration.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Apr 2010, 12:55

Andy så bare på hende og kunne ikke forstå hende "jeg syntes så ikke jeg er heldig" sagde han og kunne ikke lide at være alene hjemme
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Apr 2010, 12:56

"Tjaah.." sagde hun og fjernede sin pande væk fra bordet "Vi har forskellige synspunkter" sagde hun og trak på skuldrene og smilte lidt til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Apr 2010, 23:35

Andy smilte svagt til hende "ja det var vi jo.. vi har også to forskellige grunde til at syntes det vi syntes" sagde han og bed sig lidt i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Apr 2010, 23:44

Rose trak på skuldrene og strakte sig derefter træt. Hun havde egentlig arbejdet hårdt den dag og hun var ret smadret "Men hvad laver du om dagen?" spurgte hun og lagde hovedet let på skrå.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Apr 2010, 23:47

Andy lod glasset glide rundt i sine hænder, han rystede stille på hovedet og bed sig kort i læben "intet" svarede han bare og lavede slet ikke nået for tiden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Apr 2010, 23:49

"Intet?" spurgte hun og kunne ikke lade vær med at smile over det "Keder du dig ikke?" spurgte hun og vidste fra sig selv at hun ikke kunne holde ud til ikke at lave noget hele tiden. Nogle gange måtte hun komme ud og lave noget ellers ville hun blive fuldstændig skør.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Apr 2010, 23:52

Andy nikkede og viste ikke hvad han skulle svare, da han ikke tænkte over om han kedet sig eller ikke "det ved jeg ikke" svarede han bare for at tale sandt da det passede, han havde ikke lyst til at tænke og prøvede derfor at lade være med at gøre det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Apr 2010, 23:54

Hun nikkede svagt og mumlede et lille okay og hældte mer sodavand op til dem begge "Vil du høre en hemmelighed?" spurgte hun med et lille smil og så på Andy.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Apr 2010, 23:58

Andy så lidt på hende og nikkede "hvorfor ikke" sagde han og kunne ikke forstå hvorfor hun ville kunne sige det til ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 00:01

"Du er ikke så slem, Andy. Når bare at du er i et nogenlunde muntert humør er du okay" sagde hun og nikkede svagt over det hun lige havde sagt "Og jeg vil nægte at have sagt det hvis der er nogen der spørg" sagde hun og ville ikke bekræfte at hun havde sagt det til ham til nogen som helst.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 00:07

Andy så på hende og gav et grin fra sig "det ved jeg da godt" sagde han og hævede det ene øjebryn og nikkede "jeg vil også nægte det at jeg har hørt det" sagde han og betød at han ikke ville sige det til nogen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 00:10

Hun grinte lavmælt og nikkede "Det var godt" sagde hun og så derefter ventende på ham "Og så er det nu du skal sige: Rose du er heller ikke så slem" sagde hun og smilte muntert til ham og var nu egentlig lidt ligeglad om han kunne li' hende eller ej. De var jo ikke de bedste venner og det kunne jo ikke ændres bare sådan.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 00:15

Andy så på hende med et lidt drillende smil "hvorfor skulle jeg dog sige sådan nået ?" spurgte han om og hævede det ene øjebryn af hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 00:16

"Fordi at jeg ved du holder af mig! Heeelt inde" sagde hun og sagde ordet 'helt' langtrukkent. Hun grinte lavmælt og trak på skuldrene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 00:33

Andy rystede på hovedet af hende "det vil jeg aldrig komme til" sagde han og gav et lille grin fra sig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 00:45

"Du burde ikke lyve for dig selv, Andy" sagde hun drillende og grinte muntert.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 2 Icon_minitimeLør 10 Apr 2010, 00:48

Andy gav et lille grin fra og rystede på hovedet "jeg lyver aldrig for mig selv" sagde han og syntes at det var mærkeligt
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Lukker caféen..   Lukker caféen.. - Page 2 Icon_minitime

Lukker caféen..
Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Lukker caféen for i aften
» Lukker mine øjne (Marilyn)