|
| Havet som eneste ven? - Andy | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Tirs 20 Apr 2010, 06:23 | |
| Andy så ned på hende og rystede på hovedet "det gør ikke nået" hviskede han og trykkede sine læber mod hendes pande "undskyld" hviskede han og bed sig i læben og trykkede hende ind til sig |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Tirs 20 Apr 2010, 06:25 | |
| Fie ned sog i læben, da hun mærkede hans læber. "Det gør ikke noget"sagde hun stille, og lagde armene om ham. imens hun pressede sig ind til ham. "Jeg er bare glad for at vi ikke er uvenner mere"sagde hun stille, og bed sig i læben. Hun lukkede øjnene og gemte sit ansigt ved hans bryst. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Tirs 20 Apr 2010, 06:29 | |
| Andy træk på skulderne og kørte sin ene hånd igennem hendes hår "os mig" hviskede han og bed sig i læben og trykkede hende på røven, han bøjede sig ned og tog fat i hendes ene lår og løftede hende op til sig. han gik stille hen og lag sig ned i sengen, han lag sig ned ved siden af og så på hendes ansigt "ved godt at jeg var en dårlig kæreste, men du må aldrig tro at du ikke betød nået for mig.. for det gjorde du meget endda, du er den eneste pige der fik mit hjerte" fortalte han og bed sig kort i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Tirs 20 Apr 2010, 06:35 | |
| Fie bed sig i læben, og så lidt forvirret på ham, da han løftede hende, og lagde hende hen i sengen. Hun så på ham, og bed sig i læben. "Andy du ved jo godt at jeg stadig elsker dig.. Og at du var min første kæreste, og den første jeg gik i seng med, du betyder meget for mig... Men du sårede mig meget da du var mig utro, men jeg er glad for at du fortalte mig det"sagde hun og smilte lidt til ham. "Andy du skulle bare vide hvor mange kræfter jeg bruger på at holde mig tilbage og ikke kysse dig..."sagde hun stille, og så på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Tirs 20 Apr 2010, 06:50 | |
| Andy lyttede på hvad hun sagde og nikkede "det har jeg regnet ud.. jeg er virkelig ked af at jeg var sådan et fjols, men første gang var jeg virkelig fuld og jeg kunne ikke holde mig tilbage og kunne heller ikke stoppe ham.. men jeg er glad for at jeg fandt ud af hvem jeg var" sagde han og var glad for at han fandt ud af at han var til drenge, hans kinder blev mere røde i det og nikkede og tænkte lidt over hvad han skulle sige "jeg kan godt gå ? .. men hvis du kysser mig så er det ligemeget, har prøvet at kysse en pige og det er ikke andet end mærkeligt for mig" sagde han og havde ikke følelser i det og viste at han aldrig ville kunne få det, det følte ikke rigtigt at kysse med en pige som når det er som at kysse med en fyr |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Tirs 20 Apr 2010, 06:57 | |
| Fie smilte lidt, og så på ham. "Jeg er glad for at kunne have hjulet"sagde hun stille, og grinede lidt, Hun bed sig i læben, og sukkede kort. "Men jeg er stadig ked af at du ikke er min længere, men jeg har lært at leve med det"sagde hun, og grinede lidt. "Du må ikke gå, jeg kan jo godt holde det tilbage, og desuden ved jeg at selv om at du siger at det ikke gør noget så bliver du alligevel sur på mig hvis jeg kysser dig"sagde hun og blinkede drillende til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Tirs 20 Apr 2010, 07:00 | |
| Andy så på hende og lyttede på hvad hun sagde "godt" hviskede han og fugtede kort sine læber, og nikkede og sukkede kort "og jeg siger stadig undskyld" hviskede hun og lyttede på hvad hun sagde og hævede det ene øjebryn, han tog fat i hendes kæbe og kyssede hende en enkel gang på munden "sådan" sagde han bare og slap den igen og lag sig ordenligt ned og lukkede sine øjne i |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Tirs 20 Apr 2010, 07:21 | |
| Fie så på ham og smilte. "Du behøver ikke at undskyld mere"sagde hunog så på ham. Hun blev lidt forskrækket over hvad han gjorde. Men hun mærkede hvordan hun slappede helt af da hun mærkede hans læber. Hun smilte lidt over det, og så på ham bag efter. "Andy, du kan jo ikke bare kysse mig... Hvad med Dean?"spurgte hun stille, og bed sig i læben. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Tirs 20 Apr 2010, 07:25 | |
| Andy åbnede sine øjne og så over på hende og træk på skulderne "det var bare et kys ? det er som at kysse et ting for mig, lyder måske lidt mærkeligt men det er sådan det er... at kysse med Dean er som at lykken er inde i mig" sagde han og mente det og satte sig op og så på hende og bed sig i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Ons 21 Apr 2010, 01:14 | |
| Fie bed sig i læben, og så på ham. "En ting for dig, lykke for mig"sagde hun stille, og lukkede øjnene. Hun vendte sig med ryggen til ham, og slappede lidt af, selv om at det var svært for hende. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige ellers, eller gøre. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Ons 21 Apr 2010, 02:16 | |
| Andy så ned på hende og nikkede og lod sine fingere glide hen over hendes arm "hvordan kan du stadig være forelsket i mig ?" hviskede han og bed sig i læben og smilte lidt af det, han så bare ned på hende og viste ikke hvad han skulle gøre |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Ons 21 Apr 2010, 02:23 | |
| Fie bed sig i læben, og sukkede kort. "Det ved jeg ikke, det er jeg bare"sagde hun stille, og sså lidt ud i luften. "Det må du spørge mit hjerte om, for jeg kan ikke selv svare"mumlede hun stille, og så på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Ons 21 Apr 2010, 02:25 | |
| Andy nikkede og tog stille sin hånd til sig "okay" hviskede han og rejste sig stille op, han så lidt ned på hende inden han gik ud i køkkenet og tog en cola. han satte sig op på køkkenbordet og åbnede cola'en, han drak lidt af den og tænkte lidt over alt der skete |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Ons 21 Apr 2010, 02:28 | |
| Fie bed sig i læben, og trak dynen over sig. Hun sukkede, og forsvandt næsten helt ned under den. Hun vidste slet ikke hvad hun skullle gøre med sig selv. Hun ville helst bare have at alt blev som det var før, men intet kunne laves om når det først var sket. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Ons 21 Apr 2010, 02:32 | |
| Andy begynde at lege lidt med dåsen og bed sig i læben, han var virkelig ked af at han havde knust Fie på den måde. og viste ikke hvordan han skulle gøre det godt igen, men han kunne ikke løbe fra at han var glad for at han var hende utro. ellers havde han måske aldrig fundet ud af at han var til drenge, han hoppede ned fra køkkenbordet og gik ind i stuen og satte en film på. han gik ind i sit soveværelse og tog sin dyne og Dean's trøje inden han gik ind og satte sig i sofa'en, og puttede sig under dynen og trykkede trøjen ind til sig. han satte cola'en på bordet og lyttede til filmen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Ons 21 Apr 2010, 02:33 | |
| Fie sukkede kort, og forsvandt helt ned under dynen. Hu begyndte lavt at nynne, da hun ikke helt kunne stoppe sig selv. Og tja, han kunne sikkert heller ikke høre det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Ons 21 Apr 2010, 02:35 | |
| Andy så bare videre på filmen og så et par gange hen mod værelse til Fie, han bed sig i læben og kunne ikke forstå hvad han skulle gøre |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Ons 21 Apr 2010, 02:38 | |
| Fie bed sig i læben, og kravlede ned fra sengen med dynen over sig, hun var blevet rastløs igen, og det endte altid op med at hun lå på gulvet. Hun kravlede hen til døren, og lagde sig på gulvet foran den, med dynen over sig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Ons 21 Apr 2010, 02:41 | |
| Andy så hen mod døren da han hørte nået, han træk lidt på skulderne og vende sit blik mod tv'et igen. da han ikke var sikker på hvad hun havde gang i, han lod sin tunge glide hen over sine læber og sad bare helt stille med trøjen tæt ind til sig |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Ons 21 Apr 2010, 02:48 | |
| Fie blev liggende op af døren imens hun stadig stille nynnede. Hun kom til at banke hovedet ind i døren ved en fejl. "Av av aav"mumlede hun, og trak dynen væk fra sig hoved, så hun kunne se hvor hun var endt henne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Ons 21 Apr 2010, 02:50 | |
| Andy så hen mod døren og hævede det ene øjebryn "sker der ?" spurgte han om og var ikke sikker på om hun ville kunne høre ham eller ikke |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Ons 21 Apr 2010, 02:52 | |
| Fie bed sig i læben, og grinede idt da hun hørte ham. "Ehm, ik noget"sagde hun, og satte sig op af døren imens hun små grinede af det. "Jeg slo bare hovedet ind i døren"mumlede hun til sig selv, o grinede lidt af det lød så dumt at sige. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Ons 21 Apr 2010, 02:55 | |
| Andy hævede det ene øjebryn og rystede på hovedet af hende "du er mærkelig" hviskede han og bed sig i læben, han så bare på tv'et |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Ons 21 Apr 2010, 02:57 | |
| Fie smilte lidt over det han sagde og rejste sig. "Jeg er meget normal"sagde hun, og gik ind i stuen til ham. Hun trak ned i den t-shirt hun hevde på, og satte sig ved siden af ham. "Det er dig der er mærkelig"sagd ehun, og smilte til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Ons 21 Apr 2010, 03:01 | |
| Andy så over på hende og smilte, han træk sine ben tætter til sig og bed sig i læben. han slap sin læbe hurtigt igen og vende sit blik mod tv'et igen "det ved jeg godt at jeg er" sagde han og lag sin kind mod sine knæ |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy | |
| |
| | | | Havet som eneste ven? - Andy | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|