|
| Havet som eneste ven? - Andy | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Søn 25 Apr 2010, 07:01 | |
| Fie så på ham, og nikkede. "Godt"sagde hun stille, og bed sig i læben. "Måske skulle du begynde at tænke på noget søvn alligevel"sagde hun stille, og så på ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Søn 25 Apr 2010, 07:05 | |
| Andy så på hende og nikkede og rystede derefter på hovedet "jeg vil helst ikke sove" sagde han og lod sine fødder glide ned på gulvet, og lukkede vinduet. han gik hen til sit køleskab og tog en cola inden han gik ind i stuen og satte sig i sofa'en og træk sin dyne over sig igen, han lag Dean's trøje ved siden af og åbnede cola'en og drak lidt af den |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Søn 25 Apr 2010, 07:11 | |
| Fie så efter ham, og bed sig i læben. "Hmm"mumlede hun, og sukkede kort. "okay da"sukkede hun, og så ned. Hun ville ikke genere ham eller noget, men hun brød sig ikke om at han ikke ville sove, da han jo havde brug for søvn. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Søn 25 Apr 2010, 07:14 | |
| Andy sad stille i sofa'en og pillede lidt ved cola'en, han havde lyst til at sige nået men kunne ikke finde på nået "undskyld" sagde han bare og viste ikke hvad han skulle sige |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Søn 25 Apr 2010, 07:22 | |
| Fie gik ind i stuen il ham, og satte sig på gulvet ved sofaen. Hun bed sig i læben, og nikkede. "Det er okay"sagde hun stille, og sukkede. Hun vidste ikke rigtigt ellers hvad hun skulle sige. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Søn 25 Apr 2010, 07:33 | |
| Andy så ned på hende og smilte imens "det er jeg glad for" sagde han og pillede videre med cola'en "når du tager på jagt.. kan du så ikke købe nået.. hmm.. slik også en pakke smøger til mig ? du kan bare tage penge i min pung i køkkenet" sagde han og bed sig lidt i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Søn 25 Apr 2010, 07:45 | |
| Fie smilte til ham, og nikkede. "Jo det kan jeg godt, noget bestemt?"spurgte hun og smilte til ham. Hun ville helst ikke købe det forkerte med hjem til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Søn 25 Apr 2010, 07:50 | |
| Andy rystede lidt på hovedet "nej bare køb nået, så længe det er slik" sagde han og smilte og lag sig ned i sofa'en og satte cola'en på bordet "og et par cola'er.." sagde han og åbnede ikke han var for besværlig |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Søn 25 Apr 2010, 08:00 | |
| Fie smilte, og nikkede. "Det skal jeg nok"sagde hun og smilte til ham. Hun smilte til ham, og trak ned i sin t-shirt der var kravlet op så man kunne se hendes trusser. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Søn 25 Apr 2010, 10:57 | |
| Andy så stille på hende og nikkede "tak" sagde han og bed sig i læben, og tænkte ikke engang på hendes tøj. da han kun så hende som en veninde og han var jo til mænd så det tænde ham faktisk ikke |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Man 26 Apr 2010, 00:30 | |
| Fie smilte til ham, og nikkede "så lidt"sgde un stille, og smilte til ham. Hun bed sig kort i læben, og lagde sig ned på gulvet, og så op i loftet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Man 26 Apr 2010, 00:37 | |
| Andy nikkede stille og bed sig i læben og pillede stille ved Dean's trøje "kan du huske hvordan du blev forvandlet ?" spurgte han stille om og så kort over på hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Man 26 Apr 2010, 01:19 | |
| Fie så på ham, og blev lidt overrasket over hans spørgsmål. "Ja, hvorfor?"spurgte hun stille, og så på ham. Hun kunne ikke helt regne det ud, da det var et meget mærkeligt spørgsmpl syntes hun. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Man 26 Apr 2010, 01:22 | |
| Andy træk lidt på skulderne "vil du fortælle mig om det ?" spurgte han stille om og bed sig lidt i læben, og viste ikke helt hvad han skulle gøre |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Man 26 Apr 2010, 01:37 | |
| Fie så på ham, og bed sig i læben. "Jaja, men hvorfor vil du vide det?"spurgte hun stille, og så på ham. Hun lagde sine arme langs siden, og slappede af. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Man 26 Apr 2010, 01:45 | |
| Andy så bare op i loftet og træk lidt på skulderne "det ved jeg ikke.. vil bare høre et eller andet" sagde han og lukkede stille sine øjne i og ville endelig bare høre hendes stemme |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Man 26 Apr 2010, 01:52 | |
| Fie bed sig i læben, og tænkte lidt over det. Hun smilte så lidt selvom han ikke så det. "Okay... Demetri holdt mig fast, og bed mig pludselig i halsen. Det gjorde meget ondt, men det blev hurtigt tåget for mig, og jeg besvimede. Da jeg vågnede igen var min krop gået i kramper..."Hun trav, og bed sig i læben. Hun kunne godt huske smerten. "Jeg fik lidt af hans blod, og så begyndte min korp at virke fint igen. Jeg var selfølgelig meget forvirret, og stadig bange for ham... Men jeg begyndte hurtigt at stole på ham, og det første lange stykke tid var jeg sammen med Demetri, så han kunne hjælpe og lære mig alle de nye ting jeg skulle og kunne"sagd ehun stille, og bed sig i læben. Den gang dræbte hun alt hvad der kom i vejen for hende, for det havde hun lært hun skulle, og at hun ikke skulle vise nåde, eller svaghed. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Man 26 Apr 2010, 01:55 | |
| Andy lyttede på hvad hun sagde og åbnede sine øjne og vende sit blik mod hende "du er virkelig god til at tage de ting som gør det hurtigt overstået" sagde han og gav et lille grin fra sig inden han lukkede sine øjne igen og bed sig i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Man 26 Apr 2010, 02:01 | |
| Fie grinede lidt, og smilte. "Ja, men ville du måske også gå helt i detaljerne om hvad der ødelagde dit på det tidspunkt lykkelige liv?"spurgte hun drillende. Hun var da hun blev forvandlet lige flygtet far sin fætter, der havde dræbt hende familie, og på det tidspunkt troede hun at hendes liv ville blive godt igen, men hun havde taget fejl, for Demetri skulle forvandle hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Man 26 Apr 2010, 02:21 | |
| Andy træk lidt på skulderne "det ved jeg da ikke.. bare fortæl et eller andet.. det må også godt være en historie" sagde han da han slappede mere af i det da han hørte hendes stemme |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Man 26 Apr 2010, 02:25 | |
| Fie smilte, og grinede llidt. "En historie, jeg kan ikke nogen historie"sagde hun stille, og smilte. "Men jeg kan fortælle om da Demetri fik hældt nogle stoffer i mig"sagde un og grinede bare lidt af det, da hun huskede det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Man 26 Apr 2010, 02:46 | |
| Andy rystede på hovedet af hende "find på en" sagde han og ville gerne høre en, han bed sig i læben og prøvede at falde i søvn |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Man 26 Apr 2010, 02:50 | |
| Fie så på ham, og rystede lidt på hovedet af ham. "Jeg kan ikke finde ud af at fortælle historier"sagde hun stille, og sukkede. Hun tænkte lidt over noget hun kunne fortælle, og bed sig i læben. "Jeg blev næsten kidnappet at en mand her for ikke så længe siden... Jeg var i van martes park og tjenede lidt penge"sagde hun, og tænkte lidt tilbage på hvad der var sket. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Man 26 Apr 2010, 02:53 | |
| Andy åbnede sine øjne og så over på hende "nu er jeg jo bare bange for at lade dig gå ud af min dør" sagde han og rystede bestemt på hovedet af hende, og lukkede sine øjne i igen og bed sig bestemt på hovedet |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Man 26 Apr 2010, 02:56 | |
| Fie smilte lidt over det han sagde. "Hallo jeg er vampyr"sagde hun og grinede lidt. "Men efter jeg havde danset lidt hev han mig til side for at snakke med mig.. Men da han havde spurgt mig om lidt forskellige ting tog han fat i mig, og prøvedet at slå mig bevidstløs, men det blev opdaget af nogle vagter"sagde hun stille, og bed sig i læben. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy | |
| |
| | | | Havet som eneste ven? - Andy | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|