|
| Havet som eneste ven? - Andy | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Fre 23 Apr 2010, 02:55 | |
| Andy fjernede ikke sit blik fra tv'et og syntes at det var en meget sjov film, han slukkede den dog hurtigt da han kunne høre musik fra den. han bed sig i læben og sad lidt med fjernbetjeningen i hånden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Lør 24 Apr 2010, 06:33 | |
| Fie bed sig i læben, og hørte at der blev slukket for tv'et. Hun sukkede lavt, og vidste at der havde været musik i filmen. Hun gad ikke gå ind til ham, og høre hvordan han havde det, da hun ikke kunne hære om han sov eller ej. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Lør 24 Apr 2010, 06:43 | |
| Andy mærkede sit hjerte hoppede afsted af chokket, i at han ikke viste hvad han havde gjort. han lag stille fjernbetjeningen fra sig og lag sig stille ned i sofa'en og prøvede at falde i søvn |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Lør 24 Apr 2010, 06:45 | |
| Fie bed sig i læben, og så lidt ud i luften imens hun prøvede at lytte efter lyde inde fra stuen, men hun kunne intet høre. Hun sukkede stille, og lukkede øjnene igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Lør 24 Apr 2010, 06:55 | |
| Andy træk dynen væk og holde stadig Dean's trøje i sine hænder, han gik stille ud i køkkenet og satte sig op på køkkenbordet. han åbnede et vindue og tog en smøg og tænde den, han lukkede sine øjne i og lå op af væggen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Lør 24 Apr 2010, 07:01 | |
| Fie bed sig i læben, da hun hørte ham gå igennem stuen. Hun sukkede stille, og hoppede ud af sengen. Hun trak ned i sin t-shirt så man ikke kunne se hendes trusser så meget mere. Hun gik ud fra sit værelse, og så lidt rundt. Hun gik ud i køkkenet og så hen på Andy. "Kan du ikke sove?"spurgte hun stille, og roede sig lidt i håret. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Lør 24 Apr 2010, 07:06 | |
| Andy åbnede sine øjne og så hen på hende "vil ikke prøve" sagde han stille og tog et sug af sin smøg, han pustede stille røgen ud "jeg kan huske mig og Dean blev uvenner.. så var jeg bare nød til at komme ud af lejlighed, han hoppede ned efter mig og slog sig meget slemt" sagde han stille og så stille ned på gaden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Lør 24 Apr 2010, 07:11 | |
| Fie bed sig i læben, og nikkede forstående. Hun ville heller ikke sove hvis hun kunne. Hun gik hen til ham, og satte sig ned på gulvet. "Du har udsat ham for nogle hårde prøver, du har"sagde hun stille, og bed sig i læben. Hun mente det ikke ondt eller noget hun sagde det bare. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Lør 24 Apr 2010, 07:15 | |
| Andy nikkede og viste det godt, han vende stille blikket mod hende og træk på skulderne "det ved jeg godt.. men jeg er bare så bange for at der findes en på gaden der er bedre end mig, at han ikke elsker mig.. han er svær at forstå nogen anden, men inders inde så ved jeg jo godt at det er mig han elsker" sagde han og var ikke sikker på om det var nået hun gad høre på |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Lør 24 Apr 2010, 07:18 | |
| Fie bed sig i læben, og så på ham. "Andy, jeg tror ikke du skal regne med at han vil have andre end dig.."sagde hun stille, og smilte til ham. "Hvis han havde valgt en anden så havde han jo ikke friet til dig.. Vel, man frier jo ikke til alle og en hver"sagde hun, og så på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Lør 24 Apr 2010, 07:28 | |
| Andy så på hende og nikkede "jov mennesker gør.. også går de fra hinanden" sagde han og tog et nyt sug af sin smøg og pillede lidt ved Dean's trøje, han så stille ned på den og træk på skulderne "når jeg høre hvad folk tænker når de ser ham, så har jeg det som om at jeg tog ham væk fra et liv som han kunne lide. et hvor han kunne være sammen med hvem han end ville" sagde han stille |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Lør 24 Apr 2010, 07:37 | |
| Fie sukkede kort, og så ned. "Andy, dig og Dean er ikke mennesker..."sagde hun stille, og så på ham. Hun bed sig i læben, og kunne godt forstå ham, men syntes på samme tid at han ikke tænkte sig om. "Dean elsker dig, og vil være sammen med dig ikke en eller anden billig luder der prøver på at fedte for ham. Dean er en meget lækker fyr, og ja der er mange der vender sig om efter ham på gaden, men jeg tror ikke du skal bekymre dig så meget over det... For der er også et hav af piger der vender sig om når du går forbi søde ven"sagd ehun, og smilte lidt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Lør 24 Apr 2010, 07:51 | |
| Andy træk på skulderne og viste ikke hvad han skulle sige "men jeg ved jo godt at jeg er til mænd.. men Dean tænder stadig på ting hos kvinder" sagde han og tog sin smøg mellem to fingere og gemte sit ansigt mod sine knæ |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Lør 24 Apr 2010, 07:54 | |
| Fie sukkede stille, og rejste sig. Hun satte sig op ved siden af ham, og lagde hånden på hans skulder. Hun nussede ham blidt hen af ryggen, og så på ham. "Han kunne ikke finde på at være dig utro, og slet ikke med en kvinde"sagde hun stille, og så på ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Lør 24 Apr 2010, 07:58 | |
| Andy træk lidt på skulderne og så op på hende "jeg føler bare at jeg fik en side frem i ham som han ikke ville havde kom frem... det er så besværligt" hviskede han og sukkede og lag sit ansigt ned mod sine knæ igen, og bed sig i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Lør 24 Apr 2010, 08:03 | |
| Fie sukkede stille, og bed sig i læben. "Det er jeg ked af at høre"sagde hun stille, og nussede ham stadig på ryggen. "Please ikke være så ked, jeg hader at se dig ked..."sagde hun stille, og så på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Lør 24 Apr 2010, 08:05 | |
| Andy træk let på skulderne "nogle gange ville jeg ønske at han bare kunne sige.. Andy jeg fucking elsker dig også overraske mig med et eller andet... uden at det skal være gaver" sagde han mod sine knæ og bed sig i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Lør 24 Apr 2010, 08:11 | |
| Fie så på ham, og nikkede. "Ja, men nogle gange kan man ikke få hvad man ønsker"sagde hun stille, og kendte selv alt for godt til det. Hun sukkede stille, og så ned. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Lør 24 Apr 2010, 08:14 | |
| Andy træk lidt på skulderne igen og så op på hende "men det får mig til at tvivle på om han elsker mig eller ikke" sagde han og sukkede for sig selv, han tog sin smøg ind i munden og tog et sug af den |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Lør 24 Apr 2010, 08:19 | |
| Fie så på ham, og bed sig i læben. "Han elsker dig, tror mig"sagde hun, og smilte lidt opmuntrende til ham. Hun havde ondt af ham, men kunne jo ikke gøre meget andet end at lytte til ham. Hvilket irreterede hende lidt at hun ikke kunne hjælpe på flere måder. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Lør 24 Apr 2010, 08:22 | |
| Andy træk på skulderne "hvorfor kan han så ikke bare vise det en gang imellem ?" spurgte han om og pustede røgen ud, inden han tog sin smøg ind i munden igen og lukkede sine øjne i |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Lør 24 Apr 2010, 08:31 | |
| Fie sukkede, og så ned. "Det ved jeg ikke"sagde hun stille, og så så på ham med et undskyldende blik. Hun kyssede ham blidt på kinden, og nussede ham på ryggen. "Jeg ved det ikke"mumlede hun igen, mest til sig selv, da hun skulle forstå sit eget svar. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Lør 24 Apr 2010, 08:42 | |
| Andy nikkede og åbnede sine øjne i og sagde ikke nået til kysset på kinden, da han ikke havde nået imod det dog ønskede han det heller ikke. han tog et sidste sug af sin smøg og kastede den ud af vinduet, han pustede langsomt røgen ud af sin mund "gør jeg heller ikke" hviskede han stille |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Søn 25 Apr 2010, 05:57 | |
| Fie sukkede, og så på ham. "senere tager jeg ud og jage, bare lige så du ved det"sagde hun stille, og så på ham. Hun ville nemlig ikke have at han måske blev forvirret over at hun nok forsvandt på et tidspunkt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy Søn 25 Apr 2010, 06:36 | |
| Andy nikkede og smilte til hende "det er okay" sagde han bare og bed sig i læben, da han ikke viste hvad han ellers skulle gøre. han begynde stille at pille ved sin egen trøje |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Havet som eneste ven? - Andy | |
| |
| | | | Havet som eneste ven? - Andy | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|