Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

LEGEPLADSEN! xD

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 25  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

LEGEPLADSEN! xD - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 20 Icon_minitimeTors 06 Maj 2010, 04:46

Rose trak vejret i gispende stød og kunne mærke at hun snart ville komme. Hun lagde sine arme omkring William og stønnede mod hans læber og lod sin tunge stryge over hans læber og åbnede sine øjne på klem og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 20 Icon_minitimeTors 06 Maj 2010, 05:03

Han kom med et lille gisp, og lidt tungere vejrtrækning, men han kyssede hende blidt på panden. Han mærkede godt hendes tunge mod sine læber, og smilede varmt, og bevægede sig stadig i samme tempo og kærtegnede hendes bryst. Han bøjede hovedet og kyssede hende ned af halsen ned igennem kavalergangen. Han trykkede hende tættere ind til sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 20 Icon_minitimeTors 06 Maj 2010, 05:13

Rose klemte sine øjne sammen og bed sig i underlæben. "William.." hviskede hun og kunne mærke at hun kom tættere og tættere på at komme.

// Aaaaargh, hvor min krea ikke gider at virke '-.- //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 20 Icon_minitimeTors 06 Maj 2010, 05:21

William så på hende og smilte "ja?" hviskede han drillende tilbage, og lod sin tunge glide ned over hendes mave og op mellem hendes bryster igen og kyssede hendes ene bryst, mens han nussede hende blidt ned af siden. Han stønnede svagt. Han nød hendes varme, da han jo egentlig selv var ret kold på grund af sin evne, han kærtegnede hendes side med tommelfingeren, og smilte varmt.

//nooo *elektrochok til krea* xD//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 20 Icon_minitimeTors 06 Maj 2010, 06:22

Rose så på ham og rystede på hovedet af hans drilleri. Hun ville få hævn over ham senere. Hun bed sig hårdt i underlæben og gav et sidste støn da hun kunne mærke at hun kom. Hun krummede sine tæer sammen og så på William og bed sig hårdt i underlæben igen og kunne mærke at hun rødmede. Hun vidste ikke rigtig hvorfor hun rødmede, men det gjorde hun altså bare.

// Biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip.. Bip, bip... Bip, bip.. xD//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 20 Icon_minitimeTors 06 Maj 2010, 06:34

William så på hende og stoppede stille da han mærkede at hun kom og trak sig stille ud. Han smilede varmt til hende og kyssede hende mig på hendes røde kind "du er altså sød når du rødmer" sagde han smilende. Han kunne godt mærke udmattelsen i kroppen og vendte sig lidt om på side og fik fat i et tæppe. Han lagde det hen over sig selv og Rose. Han så på hende og smilede "sådan så fryser du ikke" sagde han, og lagde en arm om hende så hun ikke faldt ned fra sofaen.

//WE GOT A HEARTBEAT!! 8D//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 20 Icon_minitimeTors 06 Maj 2010, 06:44

Rose så op på William og rystede på hovedet "Neeej jeg er ikke!" peb hun og gnubbede sine hænder mod sin kind i håb om at hun kunne gnubbe det væk som om at det bare var noget snavs som sad fast på hendes kinder. Hun hadede sit rødmeri og ville ikke have at hun rødmede så meget. Hun smilte lidt da hun kunne mærke tæppet mod sin krop og indrømte for sig selv at William var ret kold, men brokkede sig selføli ikke. Hun var lidt ligeglad med det, og nød egentlig at mærke lidt kulde mod sin varme hud.

// Jaaaaaaah! xD//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 20 Icon_minitimeTors 06 Maj 2010, 06:59

William smilede skævt "jooov din skøre unge" sagde han og trak hende tættere ind til sig, og trykkede et blidt kys mod hendes kind igen. Han lagde sin ene hånd på hendes kind og mærkede varmen fra hendes rødmen og lærtegnede hendes kind. "Jeg kan godt lide det" sagde han med et kærligt smil, og betragtede hendes øjne lidt. Han snusede stille duften af hende helt ned i lungerne og lå stille, mens han tænkte lidt. Han håbede ikke at han var alt for koldt, for han nød at have hende tæt på sig.

//haha xD//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 20 Icon_minitimeTors 06 Maj 2010, 07:03

Rose så op på ham og mumlede et eller andet uforståeligt og sukkede "Når du kan lide det er det vel intet problem" sagde hun med et svagt smil. Hun ville ikke have at hun rødmede, men det var rart at få at vide at han ikke syntes at det var åndsvagt og barnligt. Hun begravede sit ansigt ind mod hans brystkasse og lagde sig helt tæt ind til ham. Han var kold, men hun nød det. Det var rart at have hans kolde hud mod hendes varme hud. Det balancerede det hele lidt.

// Haha xD Underlige knægt! ;P//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 20 Icon_minitimeTors 06 Maj 2010, 07:21

Han smilede og grinede lidt af hendes uforstående mumlen "nej.." sagde han stille. Han lagde sin ene hånd på hendes hår da hun begravede sit ansigt ind mod hans brystkasse. Han lukkede stille sine øjne og lyttede til Roses åndedræt. Han begravede sin hånd i hendes hår og nussede hende blidt i det. Han gabte stille og var på nippet til at falde i søvn. Han slappede af og nød varmen fra hende "du er varm" mumlede han stille, og smilede skævt.

//naaarj xD//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 20 Icon_minitimeTors 06 Maj 2010, 07:25

Rose smilte ved at kunne mærke hans hånd i sit hår og vendte sit ansigt op mod ham "Jooov.." sagde hun stædigt og kyssede ham blidt på hagen "Og du er kold" sagde hun og smilte skævt og så at han så ret træt ud "Er du træt, William?" spurgte hun og betragtede ham stille.

// Joooooov xD//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 20 Icon_minitimeTors 06 Maj 2010, 07:31

William ¨bnede sine øjne og så på hende, og nussede hende i håret. Han smilede skævt "neej.." sagde han bare og nød kysset. Han så på hende og betragtede hendes øjne i lidt tid "ja det ved jeg, og du er køn" sagde han og smilede fjollet. "En lille smule, du udmatter mig rimelig godt syntes jeg" sagde han drillende, men han havde ikke lyst til at sove når hun lå der og smilede til ham.

//neeeeeij xD//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 20 Icon_minitimeTors 06 Maj 2010, 07:37

Rose vidste at de ville kunne blive ved i en evighed med deres 'nej' og 'jo', og svarede derfor ikke på hans 'nej' og så på ham. Hun kunne godt lide at mærke at han nussede hende i håret og smilte skævt over hans kommentar over at hun var køn "Tak, William" sagde hun og kunne godt lide at høre hans komplimenter selvom at hun begyndte at rødme ved de fleste af dem. Hun strøg en hånd op over hans ene kind og lagde hovedet en andelse på skrå "Det må du da undskylde" sagde hun smilte sit søde smil til ham og ville have ham til at få noget søvn hvis han var træt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 20 Icon_minitimeTors 06 Maj 2010, 07:47

Han så på hende og lagde godt mærke til at hun undlod at svare. Han nussede hende blidt vider i håret "Så lidt Rosie" mumlede han og så lidt på en tot af hendes hår som han havde fået viklet om sine fingre, og smilede skævt af det. Han nød det lille strøg "du skal ikke undskylde, det er rart" sagde han og betragtede hendes søde smil. Han lukkede sine øjne på klem og trykkede hende tættere på sig, og beundrede de isblå øjne. Han ville ønske at han kunne se dem hver gang han vågnede, og smilede lidt af sine ønsker.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 20 Icon_minitimeTors 06 Maj 2010, 07:51

Rose kunne ikke lade vær med at smelte lidt af at han kaldte hende for Rosie. Hun vidste ikke hvorfor, men der var bare et eller andet som gjorde at hun smeltede i hans fingre som smør hver gang at han kaldte hende det. Hun elskede at han kaldte hende for Rosie og hun elskede ham i det hele taget. "Er det rart?" spurgte hun da hun fik sprunget sin lille kærligheds tankebobbel og så op på Williams ansigt og smilte sødt og bedårende til ham. Hun nød at ligge så tæt ind til ham og ville bare have det som det for evigt. Men hun vidste ikke rigtig om hun kunne få det. Det ville nu være rart at få lige dét ønske opfyldt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 20 Icon_minitimeTors 06 Maj 2010, 08:14

William så på hende og smilede varmt "ja jeg sov ikke så godt før jeg mødte dig" sagde han og smilede skævt "jeg sov faktisk næsten aldrig, fordi jeg sov meget dårligt" sagde han stille, og kyssede hende på panden. Han betragtede hendes smil, og grinede kærligt "dig og dine smil.." sagde han stille "hvordan får du mig til at blive så blød med de smil?" spurgte han og smilede skævt. "Det er ikke sundt, det er meningen jeg skal være ond og modbydelig!" sagde han og prøvede at lyde meget alvorlig, men kunne ikke. Det hele var bare lidt for rart, og drømmeagtigt til at det kunne han ikke få sat sammen med alvor.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 20 Icon_minitimeTors 06 Maj 2010, 08:20

Rose smilte over at få at vide at hun faktisk har gjort noget godt til William og kunne ikke rigtig tro på at han aldrig sov "Du burde da sove på et eller andet tidspunkt.." mumlede hun og løftede et drillende øjenbryn af ham. Da han begyndte at kommentere hendes smil, kunne hun ikke lade vær med at smile endnu mer og var glad for at han godt kunne lide dem "Jeg ved det ikke helt. Det er det samme med mig når du kalder mig for Rosie.." mumlede hun og trak på skuldrene og så op på ham og grinte lavmælt "Dig, ond og modbydelig? Det kan du da umuligt være" drillede hun og grinte lavmælt over billedet af ham være ond og modbydelig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 20 Icon_minitimeTors 06 Maj 2010, 08:53

William så på hende og smilede varmt "ja men det var svært, så jeg overså det og arbejdede istedet for" sagde han stille og betragtede hende. Han grinede lidt "Rosiee.. det var bare noget der faldt mig ind, var det idag jeg kaldte dig det færste gang? " sagde han og kyssede hende varmt på munden. Han nød hendes smil, og lå stille med hende i sine arme "nååh jeg kan da drille dig så du er ved at gå amok... eller måske ikke amok du ved bare ikke hvad du skal gøre af dig selv" sagde han drillende og gennemskuende. Han kyssede hende igen, på kinden, for han kunne godt lide at kysse hende, at mærke hendes hud under sine læber, og vide at man kærtegnede den.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 20 Icon_minitimeTors 06 Maj 2010, 08:58

"Hmm.. Du burde arbejde mindre" sagde hun med et skævt smil og tænkte derefter "Hmm.. Ja, jeg tror faktisk at det var idag at du kaldte mig det for første gang" mumlede hun, men var ikke helt sikker. Hun lukkede sine øjne på klem da hun kunne mærke hans læber mod sine og gengældte kysset og åbnede sine øjne igen da de kom ind på at han godt kunne drille hende "Jamen.. Det.." startede hun for at sige noget modsigende, men kunne ikke finde på noget som ville få ham til at tie stille med det "Neeej.." mumlede hun så og rystede på hovedet og kunne ikke finde på noget andet at sige til det. Hun ville ikke indrømme at han udemærket vidste hvordan man drillede hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 20 Icon_minitimeTors 06 Maj 2010, 09:19

William så på hende og nikkede "ja det burde jeg.." mumlede han stille, for han havde fået det at vide før. Han smilede da hun gengældte kysset, og trak hende helt tæt ind til sig. Han grinede så meget da hun sagdde neeeej at han nærmest hulkede "nu starter du ikke igen" sagde han og smilede skævt, og fin endelig stoppet sit grineflip. Han kyssede hende igen kærligt, og lidenskabeligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 20 Icon_minitimeTors 06 Maj 2010, 09:24

Rose så op på ham og smilte da han trak hende helt tæt ind til sig. Hun så op på hans ansigt og så lidt undrende ud da han begyndte at grine og skød underlæben lidt frem "Måske gør jeg, når du griner ad mig" sagde hun og tvang sig selv til at lyde fornærmet, men man kunne dog godt høre en underholdt og drillende kant i hendes stemme.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 20 Icon_minitimeTors 06 Maj 2010, 09:34

William smilede og så på hende "undskyld min Rosie" sagde han og så undskyldene på hende og smilede skævt. Han nappede hende blidt i hendes underlæbe og smilede uskyldigt til hende "jeg driller dig jo kun fordi jeg elsker dig" sagde han og smilede varmt. Han nussede hende lidt i håret igen, og nød at de ikke behøvede at sove, men at de bare kunne sludre sammen og være sammen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 20 Icon_minitimeTors 06 Maj 2010, 18:11

"Jeg skal prøve at tilgive dig" sagde hun drillende og smilte skævt til ham. Hun bed hurtigt drillende ud efter ham da han nappede hende i underlæben og smilte sødt og så ham ind i øjnene og sukkede drømmende "Jeg driller oss dig fordi jeg elsker dig" sagde hun og elskede at høre de tre ord.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 20 Icon_minitimeTors 06 Maj 2010, 23:57

William så på hende "Det var godt så er jeg glad" sagde han med et lille grin. Han trak sit hoved lidt til sig "er du blevet til en krokodille nu?" spurgte han og kyssede hende på næsen. Han smilede varmt da hun sagde det, og kærtegnede hendes ryg. "Bliver du slet ikke træt?" spurgte han og lagde hovedet lidt på skrå "eller skal der sprut til at gøre dig træt?" hviskede han og betragtede hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 20 Icon_minitimeFre 07 Maj 2010, 03:35

Rose trak på skuldrene og smilte muntert "Måske er jeg.. Måske er jeg ikke" sagde hun drillende og rynkede let på næsen da han havde kysset den og grinte lavmælt. Hun tænkte lidt over det han spurgte hende om og smilte derefter skævt og så på ham "Ja, det er nu snart det eneste der kan gøre mig træt" sagde hun drillende og vidste egentlig ikke hvilke ting som gjorde hende træt.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 20 Icon_minitime

LEGEPLADSEN! xD
Tilbage til toppen 
Side 20 af 25Gå til side : Forrige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 25  Næste
 Lignende emner
-
» På legepladsen
» ... Legepladsen ...