Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

LEGEPLADSEN! xD

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14 ... 25  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

LEGEPLADSEN! xD - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 4 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 08:58

Willam smilede stille "du kan jo blive helt ondskabsfuld at høre på" sagde han og satte sommersbyen ned. Han så på hende "jeg er en enspænder, jeg hader at have folk omkring mig, jeg drikker mig i hegnet fordi det vil jeg hellere end arbejde.. jeg har en ven som er dæmon og som jeg regner for min ven og han hedder Theo.." sagde han stille "desuden er der ikke mange der gider bruge tid på folk der tager andre folks glæde, fordi de ikke vil høre på den rigtige forklaring" han trak på skuldrene og bundede endnu et shot. Han så på Rose "du er meget mere underholdene end de fleste dæmoner, du kan joke og tage hvis jeg driller dig" sagde han roligt og smilede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 4 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 09:02

"Jeg elsker at være ondskabsfuld" sagde hun og trak på skuldrene og kunne egentlig kun lide at være ondskabsfuld omkring sine venner. Hun så på ham og smilte muntert "Du er nu heller ikke så slem at være sammen med. Det er sjældent at jeg gider at være sammen med dæmoner, men du er nu noget helt specielt" sagde hun og kunne egentlig godt lide at være sammen med ham "Og det er sjovt når du driller mig. For jeg giver dig altid et svar tilbage som er lige så slemt" sagde hun og grinte muntert og tog endnu en tår af sin sommersby.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 4 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 09:09

"Det er sært når du er en engel?" sagde han og smilede skævt, og drak en tår mere af sin sommersby. Han betragtede hende og grinede lidt "speciel det må jeg give dig ret i.. jeg får tit at vide at jeg er sær" sagde han og smilede. Han tog en tår mere af sin sommersby "ja du er pokkers intelligent, det kan irritere mig lidt" sagde han og grinede "det er sjældent man møder intelligente piger, mange af dem har ikke noget at sige til deres forsvar.." sagde han roligt, og så på Rose.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 4 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 09:12

"Hmmm.. Ikke rigtigt. Det overrasker mig bare at du har lyst til at være sammen med mig" mumlede hun og smilte skævt og man kunne let se at hun skulle til at sige noget drillende "Sær er lige ordet" sagde hun og nikkede for at understrege det hun havde sagt og så derefter lidt tænkende ud "Tak, William.. Tror jeg" sagde hun og smilte skævt og tog en tår af sin sommersby.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 4 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 09:17

"Hvorfor ikke? Du er sød, charmerende, intelligent, og kan snakke som et vandfald" sagde han og lagde tryk på det sidste han sagde og smilede skævt. Han nikkede "Sære mig.." smilede han. Han grinte af det sidste hun sagde, fodi han syntes hun sagde på en sjov måde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 4 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 09:25

"Aaaaw, taak.. Hey!" sagde hun og var først glad for det han havde sagt først, men så så lidt fornærmet ud ved det sidste og sendte ham endnu et ondt blik og rystede på hovedet af ham "Du er sær og underlig" sagde hun drillende og så på ham med et skævt smil og rakte tunge af ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 4 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 09:27

han grinede af hende og smilede varmt, han kunne mærke alkoholens virkning "som om du ikke også er det" han lænede sig lidt hen mod hende og så hende tænksomt i øjnene "jeg kan ikke se din øjenfarve på grund af lysene.." mumlede han stille. Han havde selv to forskellige farvede øjne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 4 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 09:31

Hun så lidt på ham og smilte og lod sit ansigt nærme sig hans "De er blå. Jeg kan heller ikke se dine" sagde hun og kunne se to forskellige farver, hvilket bare forvirrede hende. Hendes øjne var isblå, for at være korrekt, og var utrolig flotte i det rette lys og helt vildt dybe. Hun smilte til ham og trak sit ansigt langsomt væk fra hans og tog endnu en tår af sin Sommersby og var oss selv begyndt at blive påvirket af alkoholen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 4 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 09:42

William smilede og så hende i øjnene "dem vil jeg glæde mig til at se i dagslys" hviskede han kort "mit ene er grå og det andet er blålilla" siger det stille og rettede sig langsomt op. Han smilede muntert til hende, og betragtede hende. Han blev lidt forvirret af de farvede lys, på grund af alkoholen men grinede bare stille af dem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 4 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 09:46

"Feeedt" mumlede hun og havde altid haft lyst til at have en underlig øjenfarve eller bare en speciel en. Hun begyndte at drikke lidt mer af sin Sommersby og kunne egentlig godt lide at mærke den påvirkede følelse af alkoholen sammen med William "Men der er ikke særlig meget at glæde sig til, William. De er ikke særlig kønne, syntes jeg" mumlede hun da hun havde taget Sommersbyen væk fra sin mund.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 4 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 09:55

Han grinede af hendes ordvalg, og bundede et shot. Han så på hende igen, og lænede sig frem og så hende ind i øjnene og løftede hendes hage lidt "hvad jeg kan se herfra i der her bullermørke, så siger jeg at de er smukke" han smilede, og betragtede hendes øjne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 4 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 09:59

Rose så William ind i øjnene da han havde løftet hendes hage lidt og rødmede over det han sagde og håbede ikke at man kunne se det. Hun bundede hurtigt et shot og lod sin mund gå mod flasken med Sommersby, så hun ikke kunne sige noget og sår'n at hun måske kunne skjule sin rødmen, men hun så nu ret paf ud og var glad for at William syntes at hendes øjne var smukke.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 4 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 10:04

Han slap hendes hage, og smilede varmt til hende. Han havde set lidt af hendes rødmen i mørket, og morede sig lidt over hendes forlegenhed. Han drak sin sommersby færdig og satte det til side *føj ikke mere nu..*
Han betragtede hende ud af øjenkrogen, og fandt hende umådeligt tiltrækkende. En svag stemme bagerst i hans hoved skreg op om fornuft, men han hørte det dårligt nok.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 4 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 10:11

Rose så på William og vidste at han havde set at hun rødmede *Okay, slap nu af Rose.. Mental lussing!.. Av!.. Du må tage dig lidt sammen, ikk oss. Han er dæmon.. Husk det nu. Dæmoner og engle kan ikke fordrage hinanden..!* sagde den lille stemme i hendes hoved som hun kaldte sund fornuft, men hørte selføli ikke efter. Hun kunne godt lide ham. Han var sød, sjov og chamerende og han så egentlig oss ret godt ud. Hun så på ham og smilte et sødt smil, som bare fik hende til at se mere barnlig ud end hun allerede gjorde i forvejen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 4 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 10:22

William så på Rose, og smilede charmerende. Han kunne godt mærke at han havde fået rigeligt og gruede for om hans ben ville exe sammen under ham når han rejste sig. Men han så på Rose og det jog tankerne på flugt. *nej William, det er off limits..* han bed sig i læben. Og skubbede tankerne væk igen "Skal vi gå?" spurgte han, og så over på hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 4 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 10:26

Rose kunne godt se på ham at han havde fået måske en tand for meget. Hun nikkede og smilte til ham "Ja, det kan vi godt" sagde hun og rejste sig langsomt op og gik over til ham og hev ham op at stå ordentligt og grinte lavmælt over ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 4 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 10:30

William smilede skævt "tsk, hvad skulle jeg dog gøre uden dig?" grinte han, og kyssede hende på kinden. I modsætning til hans ånde, var hans læber varme og bløde, og da han stoppede var det som om hun stadig kunne mærke det.Han så på hende "lad være med at grine af mig, jeg er ikke sjov" sagde han og prøvede at lyde alvorlig, men han begyndte selv at grine lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 4 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 10:33

"Det store spørgsmål i livet" sagde hun og rødmede endnu mer da han kyssede hende på kinden og lod sine fingre køre over det sted hans læber havde været. Hun smilte op til ham og grinte lavmælt "Jeg syntes nu at du er meget sjov" sagde hun drillende og hev ham med sig, ud fra baren og udenfor i det kølige vejr.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 4 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 10:40

William smilede "aer det syntes du sikkert.." sagde han og lod sig hive med udenfor. han nød kulden mod sit ansigt efter at han havde været spærret inde i det lumre rum. Han så på Rose og smilede varmt "prøv at se ddet røde derude.. det er solen" sagde han energisk, som det så ikke helt var, men horisonten var blevet lidt rødlilla.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 4 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 10:45

"Ja, det syntes jeg" sagde hun bestemt og lod sit blik gå ud mod horisonten og kunne godt se noget der lignede solopgang "Wow" hviskede hun og så derefter tilbage på William med et smil som mindede om et barns når man havde fundet noget som man ikke havde set i lang tid. Hun så barnlig ud, men stadig sød ud og man kunne ikke lade vær med at smile over synet af hende.

// Skal i seng -.-' Ses i morgen :3 //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 4 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 10:51

Han så på hende og smilede stort af hendes barnlige glæde. Han kyssede hende igen, på hagen denne her gang, og smilede muntert. Han lænede sin pande mod hendes "undskyld" hviskede han stille "men kan du ikke lige holde op med at være så tiltrækkende?" Han så hende i øjnene igen, og lagde denne gang mærke til hvor isblå de var. Han så fascineret på dem, med et smil.

// nat med dig, vi snakkes :D
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 4 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010, 21:36

Rose så ham ind i øjnene og kunne mærke at hun rødmede igen "Jeg vil holde op med at være tiltrækkende, når du holder op med at få mig til at rødme" sagde hun og smilte skævt og kunne oss selv se hans øjenfarve ordentligt nu. Hun lod sin ene hånd stryge let over hans ene kind og pustede ham derefter drillende i ansigtet og grinte lavmælt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 4 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 02:14

Han så Rose i øjnene "undskyld, jeg skal nok prøve at lade være" sagde han med et smil "men det er svært når der er så mange ting jeg gerne vil sige til dig" hviskede han til hende, og nød det da hun strøg ham over kinden. Han smilede fjollet og grinede lidt da hun pustede ham i ansigtet, og pustede let tilbage.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 4 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 03:15

"Hvad vil du da gerne sige til mig?" spurgte hun nysgerrigt og grinte af ham og pustede ham hurtigt tilbage i hovedet og holdt sig hurtigt for ansigtet så han ikke kunne puste tilbage og grinte fjollet og barnligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 4 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010, 03:27

Han smilede af hendes latter "det kan jeg jo ikke sige, så rødmer du jo desuden så virker det slet ikke, jeg syntes stadig du er tiltrækkende" sagde han fjollet og grinede. Han kyssede hendes hænder, og smilede *Du ved godt det er forkert William.. stop nu mens legen er god og gå hjem og sov rusen ud..* tænkte han, men hørte det næsten ikke.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: LEGEPLADSEN! xD   LEGEPLADSEN! xD - Page 4 Icon_minitime

LEGEPLADSEN! xD
Tilbage til toppen 
Side 4 af 25Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14 ... 25  Næste
 Lignende emner
-
» På legepladsen
» ... Legepladsen ...