|
| LEGEPLADSEN! xD | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: LEGEPLADSEN! xD Tirs 20 Apr 2010, 03:41 | |
| Hun lod sine hænder gå ned så hun kunne se på ham "Hmmm.. Se det må du gerne sige til mig" sagde hun med et skævt smil, som han jo ikke kunne se "Jeg skal nok prøve at lade vær med at rødme" lovede hun og tog langsomt sine hænder væk fra sit ansigt og tog langsomt fat i kraven på hans trøje og hev sig op på tå, så hun var nogenlunde lige så høj som ham og lod sine læber stryge sig lidt drillende over hans og smilte sødt til ham og ignorerede stemmen i hendes hoved som sagde at hun skulle droppe det og gå hjem og sove. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: LEGEPLADSEN! xD Tirs 20 Apr 2010, 03:50 | |
| Han så hende i øjnene igen da hun flyttede sine hænder lidt ned. Han smilede "hvad må jeg gerne sige?" spurgte han drilsk. han betragtede hendes bevægelser "jeg tror ikke du kan holde det løfte" sagde han og kærtegnede hendes kind. Han bøjede sit hoved lidt ned mod hendes, så det ikke var så svært at nå, og smilede da han mærkede hendes læber kort mod hans "jeg kan rigtig godt lide dig, men mine tanker siger at jeg skal lade være.. men jeg syntes ikke jeg kan høre dem" hviskede han stille. Han nappede hende blidt i underlæben, og smilede skævt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: LEGEPLADSEN! xD Tirs 20 Apr 2010, 03:58 | |
| "Du må gerne sige at jeg er tiltrækkende" sagde hun og smilte skævt op til ham. "Og jeg kan holde alle mine løfter" sagde hun og lød ret stædig til det sidste og kyssede ham blidt og lagde sin ene hånd mod hans da han kærtegnede hendes kind "Jeg syntes nu bare at man skal ignorere sine tanker lidt.. " hviskede hun mod hans læber og smilte skævt da han nappede hende i underlæben. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: LEGEPLADSEN! xD Tirs 20 Apr 2010, 04:12 | |
| "okay, det vil jeg så fortælle dig så tit jeg overhovedet kan" sagde han og smilede, han elskede at hun var så stædig omkring sine holdninger "okay jeg tror dig" sagde han, og mærkede hun kyssede ham, han nød det blide kys og hendes bløde læber mod hans "det syntes jeg også, lige nu er jeg ligeglad med om jorden så gik under.. det ville ikke interessere mig særlig meget" hviskede han, og kyssede hende. Han kørte den hånd, han havde haft på hendes kind, ned til hendes hofte og lod sin arm glide om livet på hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: LEGEPLADSEN! xD Tirs 20 Apr 2010, 04:15 | |
| "Det var godt" sagde hun både til at han havde sagt at han ville sige at hun var tiltrækkende og at han troede hende. Hun lagde sin ene hånd på hans brystkasse og sin anden hånd hen i hans nakke og nussede ham blidt i nakkehårene og sukkede glad over det han sagde til sidst og stillede sig tæt ind til ham og blev ved med at kysse ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: LEGEPLADSEN! xD Tirs 20 Apr 2010, 04:29 | |
| Han så på Rose, og smilede til svar. Han fortsatte med at kysse hende, og mærkede godt at hun nussede ham i nakken. Han smilede og nød det, han lagde sin anden hånd om på hendes ryg, og nussede hende langsomt ned over ryggen, mens han trak hende lidt tættere ind til sig. Han kunne ikke huske sidst han havde haft sådan en sjov fornemmelse i maven, men det var ikke noget han fik tit. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: LEGEPLADSEN! xD Tirs 20 Apr 2010, 04:33 | |
| Hun kunne mærke at hun rødmede kraftigt, men prøvede på at ignorere det og trak langsomt sine læber væk fra hans og lod dem gå ned og stryge ham hen af halsen og pustede ham derefter lidt drillende ind på den og nussede ham blidt i nakken og begyndte oss at nusse hans brystkasse. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: LEGEPLADSEN! xD Tirs 20 Apr 2010, 04:46 | |
| Han smilede skævt da hun rødmede, men sagde ikke noget. Han gøs af nydelse da han mærkede hendes bløde læber strejfe hen over hans hals, og han smilede. Han fik gåsehud, da hun pustede ham på halsen og grinte stille "du driller" mumlede han, mens han nød hendes nussen. Han kørte sin hånd op af hendes ryg og kærtegnede hendes skulderblad. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: LEGEPLADSEN! xD Tirs 20 Apr 2010, 04:49 | |
| Hun trak sit ansigt væk fra hans hals og så op på hans ansigt og smilte drillende til ham "Ja, det gør jeg og jeg elsker at drille dig. Det er sjovt" sagde hun og grinte lavmælt og nød at mærke hans hænder mod sig og nød egentlig bare at være tæt på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: LEGEPLADSEN! xD Tirs 20 Apr 2010, 05:00 | |
| Han så hende i øjnene "ja det ved jeg du gør, det ligger du ikke skjul på" sagde han smilende og grinede lidt. Han betragtede hende, og han syntes alt ved hende var smukt og interessant. Han nussede hende på ryggen, mens han stadig holdt om hende med den anden arm.
// skal lige spise :3 |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: LEGEPLADSEN! xD Tirs 20 Apr 2010, 05:06 | |
| Hun grinte muntert og trak på skuldrene "Måske ikke. Men du er den eneste som kan tage mine drillerier" sagde hun og kunne egentlig godt lide at have en som hun kunne drille lidt. "Mmmm.." mumlede hun og nød at han nussede hende på ryggen og kyssede ham blidt på halsen og nussede ham blidt på brystkassen og nakken igen og smilte glad. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: LEGEPLADSEN! xD Tirs 20 Apr 2010, 05:19 | |
| "Virkelig? så ondsindet syntes jeg da ikke engang du er.." han smilede drilsk, og gøs igen da hun kyssede ham på halsen. Han lagde hovedet lidt på skrå så hun kunne komme til, og smilede. Han nød hendes nussen, og vendte sit ansigt lidt mod hendes igen. Han kyssede hende igen, og nussede hende på ryggen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: LEGEPLADSEN! xD Tirs 20 Apr 2010, 05:26 | |
| "Joov da. Jeg kan være utrooolig ondsindet" sagde hun sarkastisk og grinte muntert og mumlede nogle nydende ord og lod sine læber gå mod hans læber i nogle blide kys og lagde sine arme omkring hans nakke. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: LEGEPLADSEN! xD Tirs 20 Apr 2010, 05:38 | |
| Han grinede af hendes sarkasme "det kunne jeg godt forestille mig, sådan en ond lille engel!" sagde han med et drilsk smil. Han nød kyssene, og kyssede hende gerne tilbage. Han kyssede hende på kinden, og lod sine læber strejfe hendes kindben på ved hen mod hendes hår og øre. Han nappede han blidt i øreflippen, med læberne, og smilede. han mærkede hendes krop mod sin, og kunne ikke benægte at han var blevet tændt af hende. han lod sin ene hånd køre ned på hendes lænd og kærtegnede den blidt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: LEGEPLADSEN! xD Tirs 20 Apr 2010, 05:43 | |
| "Ja jeg er vildt ond. Man bliver skide bange bare ved at tænke på mig" sagde hun og grinte muntert og bed sig blidt i underlæben da han nappede hende i øreflippen og begyndte at kærtegne hende nede ved hendes lænd. Hun rykkede sig så tæt på som hun overhovedet kunne komme og lod sin tungespids køre drillende over hans hals og var oss selv begyndt at blive lidt tændt af ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: LEGEPLADSEN! xD Tirs 20 Apr 2010, 05:53 | |
| Han grinede af det hun fyrede af, og smilede skævt. han mærkede at hun nu var helt tæt på ham, og han ønskede pludselig at de ikke bare stod på en gade. Netop da han havde tænkt tanken, gik det op for ham at de stadig stod udenfor. Han kunne ikke lade være med at smile, da han syntes det var en smule fjollet at de ikke var gået et andet sted hen, men han var stadig fuld så han bekymrede sig ikke så voldsomt om det. Han nød at mærke hendes tunge mod sin hud, følte næsten den brændte. Han smilede. Han pustede hende i øret og kyssede hende i tindingen, mens han fortsat nussede hende på lænden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: LEGEPLADSEN! xD Tirs 20 Apr 2010, 06:38 | |
| Rose havde ikke rigtig tænkt på hvor de var og ville bare være i nærheden af William. Hun var lidt ligeglad og nød nu bare at stå tæt op af William. Hun grinte lavmælt da hun kunne mærke William puste hende ind i øret "Heey! Nu er det da lissom dig som driller" sagde hun og trak sit hoved væk og så op på ham og skød underlæben frem og lavede nogle store dådyrs tude øjne og så viiirkelig barnlig ud. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: LEGEPLADSEN! xD Tirs 20 Apr 2010, 06:43 | |
| Han så på Rose "Nårh lille ven, det er jeg ked af" sagde han og smilede drilsk til hende. Han betragtede hendes store dådyrøjne, og blev igen betaget af det isblå ved dem. Han kyssede hende kærligt på næsen, og holdte hende tæt ind mod sig "jeg kan ikke gøre for det, det er bare indbydene at drille dig lidt" hviskede han med et stort smil ind mod hendes øre. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: LEGEPLADSEN! xD Tirs 20 Apr 2010, 06:46 | |
| Rose lagde sit øre mod hans brystkasse og sukkede lavmælt over ham "Du er da ond ved mig" hviskede hun "Men heldigvis for dig, kan jeg godt lide det" sagde hun med et skævt smil og lyttede til at hans hjerte slog og sukkede muntert og ville bare stå sår'n i al evighed. Et eller andet beroligede hende ved lyden af et hjerte slå og fik hende altid til at falde ned og blive helt afslappet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: LEGEPLADSEN! xD Tirs 20 Apr 2010, 06:52 | |
| "Undskyld" hviskede han lavmældt, og med et smil på læben "det er da godt, ellers ville jeg også være holdt op." Han holdt forsigtigt om hende mens han så lidt ned på hende, han undrede sig lidt over hvad det egentlig var hun foretog sig, men lod hende gøre det, for han kunne ikke drømme om at forstyrre hende, og slet ikke da han syntes hun virkede så glad. Hans hjerte slog hurtigt, og hans brystkasse hævede sig og sænkede sig langsomt. Han lukkede sine øjne, og nød hendes nærhed. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: LEGEPLADSEN! xD Tirs 20 Apr 2010, 06:54 | |
| " Du er nu noget særligt, William" hviskede hun og trak sig langsomt væk fra hans brystkasse, men blev stående helt tæt op af ham og lod sine fingre stryge let over hans kindben og smilte sit søde smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: LEGEPLADSEN! xD Tirs 20 Apr 2010, 07:07 | |
| William smilede varmt til hende, og nød hendes fingre mod sin kind "jeg er ikke den eneste" smilede han, og gav hende et lille kys på munden. Han kunne godt lide hendes smil, det mindede ham om glæde og om at være ubekymret. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: LEGEPLADSEN! xD Tirs 20 Apr 2010, 08:33 | |
| Hun nappede ham drillende i underlæben og så ham ind i øjnene "Hvem er da oss speciel?" spurgte hun og smilte skævt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: LEGEPLADSEN! xD Tirs 20 Apr 2010, 19:43 | |
| Han smilede stort da hun nappede ham i læben. Han smilede drillende "hvem tror du?" sagde han lavt, og grinede stille. Han trykkede hende tætter ind mod sig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: LEGEPLADSEN! xD Tirs 20 Apr 2010, 22:03 | |
| "Hmmmm..." sagde hun og grinte så lavmælt "Mig?" spurgte hun så muntert og kunne mærke at han trykkede hende tættere på sig. Hun lod sine læber stryge hen over hans hage og mødte hans læber i et blidt kys og lagde sin ene hånd på hans ene skulder og lod den anden gå hen i hans nakke. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: LEGEPLADSEN! xD | |
| |
| | | | LEGEPLADSEN! xD | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|