|
| Efter overfaldet... | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Efter overfaldet... Man 19 Apr 2010, 23:50 | |
| Rose nikkede svagt og så på Tatiana "Ja, jeg klare mig" sagde hun og smilte taknemmeligt til hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Efter overfaldet... Man 19 Apr 2010, 23:58 | |
| Tatiana nikkede, og forlod så stuen med kassen, for at sætte den på plads på badeværelset. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Efter overfaldet... Tirs 20 Apr 2010, 00:03 | |
| Rose rejste sig med lidt besvær op og gik langsomt og usikkert ud på badeværelset hvor Tatiana var gået ud "Bor du så alene her?" spurgte hun og så på hende da hun var kommet ud på badeværelset. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Efter overfaldet... Tirs 20 Apr 2010, 00:08 | |
| Tatiana blev lidt overrasket over at høre Rose's stemme, men smilede så svagt. "Ja." svarede hun, og nikkede let. Hun var flyttet kort efter sit møde med den varulv, der havde forvandlet hende, da det ikke ligefrem havde været en heldig oplevesle.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Efter overfaldet... Tirs 20 Apr 2010, 00:11 | |
| Hun nikkede og log sit blik gå rundt "Her er da oss hyggeligt" sagde hun muntert og så tilbage på Tatiana og smilte til hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Efter overfaldet... Tirs 20 Apr 2010, 00:17 | |
| "Her er i hvert fald stille." grinede hun, og trak lidt på den ene skulder. "Skal vi gå ind i stuen igen?" spurgte hun, da hun var lidt usikker ved at Rose gik rundt, med de skade hun havde redet sig.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Efter overfaldet... Tirs 20 Apr 2010, 04:10 | |
| Hun nikkede af at gå tilbage til stuen og kom langsomt, men sikkert derind og satte sig på sofaen og ømmede sig lidt da hun var ret øm "Forbandede vampyre.." mumlede hun igen og sukkede lavmælt og så på Tatiana. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Efter overfaldet... Tirs 20 Apr 2010, 04:30 | |
| Tatiana satte sig igen i stolen, og kom til at tænke på den vampyr hun havde mødt i skoven. Han havde da ikke virket så farlig?.. "Hader alle vampyre?" spurgte hun pludseligt, og nysgerrigt på Rose. Det var tydeligt at hun var meget ny, og derfor ikke vidste ret meget om det. Det der med Racehadet, og sådan noget.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Efter overfaldet... Tirs 20 Apr 2010, 04:35 | |
| Rose så over på Tatiana og rystede på hovedet "Nej. Men vampyre som gør dette her mod folk, kan bare gå hen og dø i et hul" sagde hun og så lidt ned på sine skadede håndled og ville ikke engang tænkte på hvordan hun så ud i ansigtet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Efter overfaldet... Tirs 20 Apr 2010, 04:43 | |
| "Hvorfor hader vampyre og varulve hinanden?" spurgte hun så tænksomt, og tænkte ikke over at Rose måske ikke anede noget om det, da hun virkede ældre end Tatiana selv var.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Efter overfaldet... Tirs 20 Apr 2010, 04:44 | |
| Hun trak på skuldrene "Jeg ved det faktisk ikke. Jeg er jo heller ikke varulv eller vampyr, så det må du ikke spørge mig om. Har aldrig rigtig fået spurgt ind til disse ting" sagde hun og smilte til Tatiana. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Efter overfaldet... Tirs 20 Apr 2010, 04:51 | |
| "Nå.. Nej selvfølgelig ikke.. Det havde jeg ikke tænkt over." sagde Tatiana lettere undskyldende, og skubbede noget af sit hår væk fra ansigtet. "Jeg er ret ny.." forklarede hun, og smilede stille. Følte sig egentlig lidt dum, men det var vel hvad der kunne ske?
//bbs Skal lige spise^^// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Efter overfaldet... Tirs 20 Apr 2010, 05:00 | |
| "Det er helt forståeligt. Nogle ting skal man jo have at vide fra nogen" sagde hun og forstod at hun spurgte ind til det og smilte venligt til hende og strøg en hånd forsigtigt gennem sit hår. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Efter overfaldet... Tirs 20 Apr 2010, 05:25 | |
| Tatiana nikkede og smilede let. Så over på uret der hang på væggen over fjernsynet. Godt nok var det stadig ret tidligt, men mon ikke det var ved at være tid at begynde at tænke på morgenmad? Jo, det var det nok besluttede Tatiana sig for, og rejste sig op igen. "Er du sulten?" Huskede hun at stoppe op og spørge Rose om, inden hun ville forsvinde ud i køkkenet. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Efter overfaldet... | |
| |
| | | | Efter overfaldet... | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|