|
| Lege på legepladsen. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lege på legepladsen. Søn 18 Okt 2009, 08:32 | |
| Evelyn løftede - af refleks - hendes ene øjenbryn. *Hvad smiler hun af?* Hun åbnede munden, men lukkede den stille i igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lege på legepladsen. Søn 18 Okt 2009, 08:35 | |
| Hendes blik gled hen på hende, men hun så ik længer ond eller kold ud i blikket. Hun så glad ud? "Kan du li' himlen om natten, eller er du bange for mørket?"spurgte hun venligt. Et venligt smil brød frem da hun havde spurgt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lege på legepladsen. Søn 18 Okt 2009, 08:39 | |
| Evelyn kiggede forvirret på vampyren. "Jeg kan lide himlen anyday, anyhow and anywere", sagde hun så, og kiggede på Fie, uden mine. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lege på legepladsen. Søn 18 Okt 2009, 08:44 | |
| Hun så op på den, men så på hende igen. Hun smilte "Samme her"sagde hun stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lege på legepladsen. Søn 18 Okt 2009, 08:48 | |
| *Er jeg helt galt på den? Var hun ikke sur lige før?.. tsk, vampyrer og deres humørsvingninger*.. Hun kiggede op på himlen, og nikkede stille - men det så dumt ud, for hun kiggede op af, og hun lignede en der var en lille smule psykisk syg. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lege på legepladsen. Søn 18 Okt 2009, 08:51 | |
| "Undskyld det før"sagde hun stille, og smilte venligt. "Jeg var vidst ik så flink vel?"hun så på hende, og smilte lidt. "Min vrede har det med at tage over"sagde hun stille og så ned. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lege på legepladsen. Søn 18 Okt 2009, 08:58 | |
| Evelyn løftede øjenbrynene, og spærrede øjnene op, *Mener hun det?* "Eh.. nej, men.. det er vel.. eh.. okay..?", sagde hun og smilede prøvende igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lege på legepladsen. Søn 18 Okt 2009, 09:05 | |
| Hun smilte venligt til hende. Hun rejste sig og gik stille hen til hende. Men stoppede nogle skridt fra hende, og så lidt rundt.
//logger skal have kage very happy xD/// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lege på legepladsen. Søn 18 Okt 2009, 09:08 | |
| Evelyn blev forskrækket da Fie gik hen til hende, og gik 2 skridt tilbage.. Hun var fristet til at kigge der hvor Fie kiggede, men holdte øje med hende, istedet.
// Snyd ! x'D // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lege på legepladsen. Søn 18 Okt 2009, 22:40 | |
| Demetri var nu vågnet op af sin trance og ´kiggede roligt Fie. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lege på legepladsen. Man 19 Okt 2009, 05:15 | |
| Hun smilte til dem, og så hen på Donnie. Hun syntes det var lidt underligt det har bare at stå og ik gøre noget.
//Jeg vil stadig kalde dig Donnie^^/// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lege på legepladsen. Man 19 Okt 2009, 07:49 | |
| Evelyn stod bare og holdte øje med dem. Man kunne aldrig stole på en vampyr, lige meget hvad de sagde. Hun overvejede lidt, hvad det egentligt var de ventede på.. for det var ikke specielt sjovt bare at stå og glo. Hun satte hovedet lidt på skrå, og kiggede skiftevist på dem.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lege på legepladsen. Tirs 20 Okt 2009, 04:26 | |
| "Nåh... jeg tror jeg vil gå på jagt"sagde hun og smilte til dem. Hun gik forbi Evelyn, og undrede sig så lidt over at hun ik bare var kastet sig over Evelyn, men bare var gået forbi. Fie's mave gjore lidt ondt fordi hun var sulten, men ik efter engel, men menneske blod. Hun stoppede og vinkede til dem, og satte så i løb væk fra dem igen.
//out^^// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lege på legepladsen. Ons 21 Okt 2009, 06:45 | |
| Evelyn's øjne fulgte Fie, da hun gik. Da hun var ude af Evelyn's synsvinkel, kiggede hun på Demitri. Hun fastholdte hans blik, mens hun spredte vingerne og begyndte at flyve.. Hun fløj stille og yndefuldt væk..
//Out// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Lege på legepladsen. | |
| |
| | | | Lege på legepladsen. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|