|
| Gågaden er et sted hvor man går. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Gågaden er et sted hvor man går. Ons 21 Okt 2009, 07:59 | |
| Dato : januar Årstid : vinter Dag : lørdag Vejr : overskyet, men ikke specielt koldt. Sted : Gågaden - en gyde. Tid : 20.13 Omgivelser : gågaden; masser af mennesker der er på vej ud af spise, eller til fest. gyden; nobody. Evelyn startede med at gå lige så stille rundt i gågaden, og betragte alle menneskerne. Hun kom langt ind i gågaden, hvor der var rigtig mange, larmende mennesker, og hun begyndte at få hovedpine. Hun kiggede sig omkring, for at finde et tilflugtssted, men ledte forgæves. - Hovedpinen blev værre og værre, og alle menneskernes stemmer begyndte at lyde helt twisted.. Hun begyndte at løbe, og holdte sig hårdt for ørene. *ARGH, MAKE IT STOP!!!!*, tilsidst fandt hun en gyde, som afskærmede hende fra mængden, og larmen. Da hun var kommet langt nok ind i gyden, stilte hun sig om af muren, og gled langsomt ned.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går. Ons 21 Okt 2009, 08:02 | |
| youshiro kom stille gånede op af en af side gyderne han gik med hånderne i lommerne og fløjede |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går. Ons 21 Okt 2009, 08:04 | |
| Evelyn hørte en fløjte. Hendes hoved begyndte at skrige igen.. Hendes hoved gjorde så forfærdeligt ondt, at hun ikke lagde mærke til lugten af en engel. "Stop", sagde hun stille, men bestemt.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går. Ons 21 Okt 2009, 08:06 | |
| youshiro stoppede op da han nåde den gyde pigen sad i "godaften "sagde han venligt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går. Ons 21 Okt 2009, 08:11 | |
| Evelyn kiggede på den nyankomne som om han var sindsyg, men fik alligevel fremstammet et høfligt "Godaften..", |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går. Ons 21 Okt 2009, 08:13 | |
| youshiro mærkede det i loften"du er engle"hviskede han men der kom til at lyde lidt dumt som om han ikk havde mødt en eengle før |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går. Ons 21 Okt 2009, 08:21 | |
| Evelyn kunne ikke lade være med at grine "Ja.., i lige måde", sagde hun, og kunne mærke at hun også havde ondt i ryggen, af altid at gemme sine vinger.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går. Ons 21 Okt 2009, 08:25 | |
| "du ser træt ud"sagde youshiro og ragte hende en hånd for at hjælpe hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går. Ons 21 Okt 2009, 08:28 | |
| "Det er jeg vel også", sagde hun og tog imod hans hånd, "Jeg kan ikke sove, jeg har den skrækkeligste hovedpine ever, og jeg har ondt i ryggen af at gemme mine vinger.." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går. Ons 21 Okt 2009, 08:30 | |
| youshiro lagde den ene hånd på hendes pande den lystet kort"er det beder"spurte han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går. Ons 21 Okt 2009, 08:31 | |
| Hun kiggede på ham med et undrende blik, "Hvad skulle der da ske?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går. Ons 21 Okt 2009, 08:32 | |
| "der skulle ske at din hovedet pine forsvant "grinde han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går. Ons 21 Okt 2009, 08:34 | |
| Hun lo kort, men tog sig til hovedet, fordi det gjorde ondt.. "Ja, det ville være dejligt hvis du kunne få det til at stoppe..", sagde hun, og smilede, "Men verden er ikke altid dejlig.. Faktisk er den for det meste.. eh..", hun tænkte sig om, for at finde det rette ord, men det lykkedes ikke rigtig, så hun sagde bare; "udejlig".. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går. Ons 21 Okt 2009, 08:38 | |
| youshiro grinde lidt over hendes ord valg "det der med vingerne kender jeg godt "grinde han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går. Ons 21 Okt 2009, 08:39 | |
| "jaé.. det er skrækkeligt. Og jeg kan næsten ikke finde ud af at flyve længere..", sagde hun, og surmulede..
//Logger nu, skrives imorgen?// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går. Fre 23 Okt 2009, 06:37 | |
| "heller ikk jeg"grinde han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går. Fre 23 Okt 2009, 06:46 | |
| "Héh.. vi skulle være blevet i himmelen - like we had a choice..", sagde hun og smilede til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går. Fre 23 Okt 2009, 06:52 | |
| "jeg har ikk prøvet at være i himmlen"sagde youshiro |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går. Fre 23 Okt 2009, 06:53 | |
| "Seriøst?", sagde hun og kiggede undrende på ham.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går. Fre 23 Okt 2009, 06:55 | |
| "mine vinger er sorte "sagde han stille og kiggede ned |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går. Fre 23 Okt 2009, 06:59 | |
| Evelyn tænkte sig om.. det havde hun ikke lagt mærke til, før nu.. "Orh.. så du kommer fra..?".. sagde hun og kiggede spørgende på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går. Fre 23 Okt 2009, 07:00 | |
| "Himalaya bjerene min mor og far kommer fra himmlen "sagde han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går. Fre 23 Okt 2009, 07:03 | |
| "Wauw..", sagde hun og tænkte sig om, *Skrækkeligt at han aldrig har været i himmelen.. det er jo fantastisk.." "Jeg ville ikke kunne leve uden at have været i himmelen.." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går. Fre 23 Okt 2009, 07:06 | |
| "har du nogen sinde set en yeti"grinde han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går. Fre 23 Okt 2009, 07:10 | |
| "En yeti?", spurgte hun forbavset.. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går. | |
| |
| | | | Gågaden er et sted hvor man går. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|