Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Gågaden er et sted hvor man går.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Gågaden er et sted hvor man går. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Okt 2009, 07:13

"heeh"grinde han
af hende "ved du ikk hvad en yeti er "grinde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Okt 2009, 07:14

"Neij?", sagde hun forlegent, "Skulle jeg det?", hun smilede svagt til ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Okt 2009, 07:16

"måske"grinde han
"hvad var det nu dit navn var"spurte han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Okt 2009, 07:18

"Jeg har vidst ingen gang sagt det.. Men jeg hedder Evelyn", hun smilte, "Og du?"

"Og hvad er en yeti for noget?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Okt 2009, 07:21

"mit navn er youshiro og vis jeg skal til at forklar dig hvad en yeti er så kommer vi til at bruge de næste 100 år på det"sagde han formelt og bukkede
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Okt 2009, 07:27

Evelyn nejede, og grinte.. "Jeg har masser af tid?!", sagde hun og smilede stort
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Okt 2009, 07:32

"det har jeg ikk"grinde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Okt 2009, 07:34

Evelyn kom i tanke om hvor de var, og pludselig var det som om at en kølle ramte hende hårdt i hovedet, for hun kunnbe mærke hovedpinen komme igen..
"Nårhnej.. Undskyld at jeg bare sådan holder dig hen.."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Okt 2009, 07:36

"gør ikk noget"sagde han
"skal vi finde et andet sted og snakke"grinde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Okt 2009, 07:38

"Jo.. men et sted der ikke er særlig meget larm.. eller vent; Ingen larm overhovedet!", sagde hun, og havde den skrækkelige uudholdelige hovedpine.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Okt 2009, 07:39

"jeg kan fjerne hovedetpine ved at kys folk"jorkede han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Okt 2009, 07:42

Hun løftede øjenbrynet, "Haha, nårhja", sagde hun og grinede af hans tamme joke.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Okt 2009, 07:44

"ved det dårlig humor"grinde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Okt 2009, 07:45

"Arh, det går nok.. men det kunne være dejligt hvis du kunne.. -jeg ville gøre alt for at komme af med den her hovedpine!", sagde hun irriteret, men grinte.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Okt 2009, 07:48

youshiro lagde hånden på hendes pande igen hans hånd gik der et lyn i gennem "du burde ikk havde hovede pine nu"sagde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Okt 2009, 07:50

EVelyn spærrede øjnene op; "Hvordan gjorde du det?!", spurgte hun, yderst forbavset..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Okt 2009, 07:51

"jeg er god tilmagi"grinde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Okt 2009, 07:53

"Arj, hvor snyd.. men tak", hun smilte.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Okt 2009, 07:56

youshiro lavede en lille fugl af lys i sin hånd flade
han sendte den stille gennem luften hvor dan baskede med sine små lysene vinger
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Okt 2009, 07:57

Evelyn kiggede beundrende på fuglen.. "Du er god!"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Okt 2009, 07:58

fuglen gik op i flammer hvor ud af flammerne fløj der en fønix op mod himmlen"tak"sagde han stille
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Okt 2009, 08:00

Evelyn var fascineret af fuglen og blev forskrækket da den gik op i flammer..
Hun løsrev sig fra fuglen og smilte til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Okt 2009, 08:01

"du har et sødt smil"sagde han
og smillede tilbage
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Okt 2009, 08:04

Evelyn rødmede; "Tak..", hun smilte, "I lige måde.." *Argh, er det ikke lidt mærkeligt at sige til en dreng, eller er jeg helt skør?*
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Okt 2009, 08:07

han grinde lidt af hende"du er rød i hovedet"sagde han drillene
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 2 Icon_minitime

Gågaden er et sted hvor man går.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Gågaden.
» Gågaden...
» Gågaden..
» Aften i gågaden
» Jagt i gågaden

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum