Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Gågaden er et sted hvor man går.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Gågaden er et sted hvor man går. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 08:44

youshiro to stille fat i hendes hånd han kyssede den finger hun havde brændt fingeren lyste og brænd såret forsvant"se jeg kan heale med et kys"grinde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 08:45

Evelyn blev rød i hovedet, "Hmm, så det var ikke rent blær", hun lo stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 08:46

"heeh"grinde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 08:47

"Du siger ikke et ord, om min ansigts-farve!", sagde hun og smilte.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 08:48

"når ja"grinde han og kløede sig i nakken
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 08:50

Hun løftede det ene øjenbryn og grinte af ham..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 08:53

youshiro kigge på sin skjorte "neji nu har jeg ødelagt en mere det var min sidste"griden han der var to huler hvor hans vinger havde været
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 08:54

Hun grinte af ham, "Jeg syer selv huller i mit tøj..", hun begyndte pludselig at skraldgrine, "Eller.. selvfølgelig kan man klippe huller i, men jeg syer det pænt.."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 08:56

"heeh"grinde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 08:57

Hum smilte til ham..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 08:59

"skal snart ud at købe noget nyt tøj men jeg har ikk så god smag "grinde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 09:00

"Det kan jeg se..", hun grinte, "Eij, det mente jeg ikke!"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 09:01

"du kan bare føle med mig en af dagene og hjælpe mig med at finde noget"grinde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 09:02

"Selvfølgelig", sagde hun og smilte.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 09:02

"heeh"grinde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 09:03

Hun smilte.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 09:04

"jeg fryser"sagde youshiro mest til sig selv og så op på himlen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 09:05

"Skal vi gå ind et sted.. eller vil du bare gerne hjem?", spurgte hun pænt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 09:06

"jeg bor ikk nogen steder for tiden"grinde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 09:07

"Gør du ikke?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 09:09

"jeg borer bare til leje på et hotel for tiden"grinde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 09:09

"Okay.." hun smilte, "Hvor lang tid har du boet der?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 09:10

"nyt hotel vær dag"grinde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 09:10

"Really?, hvor mange år har du gjort sådan?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 09:14

"et"grinde han
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 4 Icon_minitime

Gågaden er et sted hvor man går.
Tilbage til toppen 
Side 4 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Gågaden.
» Gågaden...
» Gågaden..
» Aften i gågaden
» Jagt i gågaden

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum