Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Gågaden er et sted hvor man går.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Gågaden er et sted hvor man går. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 3 Icon_minitimeFre 23 Okt 2009, 08:09

Evelyn blev mere rød i hovedet "Hold op!", sagde hun grinende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 3 Icon_minitimeFre 23 Okt 2009, 08:10

"eller hvad"grinde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 3 Icon_minitimeFre 23 Okt 2009, 08:15

"Eller.. eller.. jeg puster dig.. eh.. ind i muren!", sagde hun og grinte over hvor tamt det lød.. for selvom hun godt kunne puste ham ind i muren, så var hendes kræfter ingenting i forhold til hans magi.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 08:05

"heeh"grinde han"du kan bare prøve "grinde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 08:05

"Du er selv ude om det?", sagde hun, for at give ham en sidste chance, og smilte.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 08:07

"rød i hovedet"grinde han og og spændte mave musklerne og var klar til et stød
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 08:09

"Org, din..", grinede hun.. "Nu skal du få!" Hun lukkede øjnene og tog en dyb indånding og puuuuuuuuuuuustede så meget luft ud hun kunne og fyrerede ham direkte mod muren..
Hun spærrede sine øjne op, da hun indså hvor hårdt hun havde pustet..

Sidst rettet af Evelyn Lør 24 Okt 2009, 08:13, rettet i alt 2 gange
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 08:12

youshiro lod vingerne skyde ud af ryggen de slo fra mod jorden hvorefter han fløj 2 meter op over jorden"heeh"grinde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 08:14

Evelyn så ham flyve op: "Dumme!", råbte hun grinende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 08:15

youshiro blev rød i hovedet og skynde sig at gemme sine vinger
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 08:17

Hun grinte, "Haha, nu er det dig der er rød i hovedet!".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 08:19

"nej"grinde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 08:20

"Joho!", hun grinte ondt - for sjov.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 08:22

"nej"grinde han og prøvede at gemme sine vinger
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 08:23

"Jo - end of discussion!", hun grinte, "Og hvorfor prøver du at gemme dine vinger?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 08:26

"ikk for noget"sagde han og trak vingerne ind i ryggen igen der faldt en sort ravn fjer til jorden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 08:28

Evelyn samlede fjeren op.."Sødt", hun smilte.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 08:29

"nej"sagde han der gik ild i fjeren
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 08:31

"Av", hvinede Evelyn da, hun brændte sig på den brændende fjer..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 08:33

"undskyle"sagde youshiro meget undskyldene "det var et udhel"sagde han og blev rød i hovedet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 08:33

Hun grinte, "Du er rød i hovedet.. igen! , og det gør ikke noget".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 08:34

"skal jeg heale det"sagde han og hentyde til fingeren
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 08:36

"Kan du det?", spurgt hun beundret.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 08:40

"jeg har boet sammen med min onkel i himalaya siden jeg var 2 han har trænet mig både med sværdet og med magien mine forælder ville ikk havde mig så han har trænet mig i magi så jeg en gang selv kan flyve op til himlen så jeg kan godt heale så lille et sår "sagde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Okt 2009, 08:42

Hun grinte af ham, "Hvis du har lyst.. ellers overlever jeg nok.. helt ærligt jeg er blevet bidt af en vampyr, så et sår skræmmer mig ikke".
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Gågaden er et sted hvor man går.   Gågaden er et sted hvor man går. - Page 3 Icon_minitime

Gågaden er et sted hvor man går.
Tilbage til toppen 
Side 3 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Gågaden.
» Gågaden...
» Gågaden..
» Aften i gågaden
» Jagt i gågaden

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum