Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

do you wanna play?(Morgan=privat)

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

do you wanna play?(Morgan=privat) Empty
IndlægEmne: do you wanna play?(Morgan=privat)   do you wanna play?(Morgan=privat) Icon_minitimeTirs 01 Jun 2010, 10:59

Tid :: midnat

vejr ; 23 gr. varmt og månen er helt oppe, mens himlen er klar

Sted :: Byen

omgivelser :: ingen at se andre end skumle typer!...

dato :: irl

Dag :: søndag

tøj :: hvide shorts stramme, og en hvid tshirt der stopper over navlen mens den hænger ned af siden ved hendes ene skuldre og er lidt løs for oven men stram ved maven. og hvide sneakers..

Kajika gik stille for sig selv mens hun kunne mærke hvordan vejret stille tog til og bare blev varmere og varmere, det var ikke rigtig til at sige om det nogen sinde ville stoppe denne hede banke men dog elskede hun det også det var perfekt vejr til at sprede de dejlige dugnede vinger ud og blot mærke hvordan vinden tog til under dem og luftede de hængene ben vis hun altså var i luften... men desværre ar hun det ikke og det gik hende lettere på i stedet kunne hun ikke gør andet end blot at studere hele tiden...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: do you wanna play?(Morgan=privat)   do you wanna play?(Morgan=privat) Icon_minitimeTirs 01 Jun 2010, 11:10

Påklædning: http://latimesblogs.latimes.com/culturemonster/images/2008/10/02/crisswb.jpg
Det var varmt i den skønne by og man kunne næsten ikke lade være med at se op på himlen, men der var dog nået som kunne få en øjne fik at fjerne sig fra himlen. og det var en ung mand der gik rundt på gaderne, hans hud var bleg og han havde et sort bind for øjnene. han lignede en der var blind, selv om han slet ikke var det. og det havde fået folk til at prøve at stjæle hans penge, og endt med at gå væk med nogle brækkende fingere. han lignede slet ikke den gamle Morgan, og det var jo heller ikke han kende ikke til ham efter sit hukommelsetab. og var endelig stolt over at være lederen af Nemirstīgs akls, som var en særlig klan. han var lidt sulten dog ikke meget, han kunne holde et par dage til uden mad. men hvorfor skulle man dog stå i vejen for et godt måltid? hans skridt var elegante og flotte, og hvis man kiggede godt efter kunne man se at han ikke ligefrem kom fra denne tid
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: do you wanna play?(Morgan=privat)   do you wanna play?(Morgan=privat) Icon_minitimeTirs 01 Jun 2010, 11:12

kajika betragtede stille fyren der kom gående længere nede fra gaden og kneb stille øjnene i for bedre at kunne se og opdagede det sorte bind og roede sig i håret lidt mens hun stille tog sig til hagen og tænkte*det var da mærkeligt??? er han blind eller komme til skade fordi så burde han da ikke rande rundt med det der bind og sådan??? altså det virker temmelig mærkeligt altså??? wauw??* kajika gik stille tættere på og lugtede vampyr duften og stoppede brat op men gik så småt videre og tænkte*han er sikkert ikke farlig*
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: do you wanna play?(Morgan=privat)   do you wanna play?(Morgan=privat) Icon_minitimeTirs 01 Jun 2010, 11:21

Morgan gik bare videre og brugte alle sine andre sanser på hvad vide hvad der skete omkring ham, han stoppede op da duften af engel kom hen til. han vende sit blik ned mod jorden og lignede mest en der aldrig ville gøre nået "kan jeg hjælpe dig med nået ?" spurgte han om og løftede langsomt sit hoved og vende sit ansigt lidt omkring, og stoppede med at bevæge sit hoved da han fandt ud af hvor duften kom fra. hans ansigt var dog ikke lige på hende, men meget tæt på. han satte sit charmerende smil på som kunne få alle til at lide ham, da det var et utroligt flot smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: do you wanna play?(Morgan=privat)   do you wanna play?(Morgan=privat) Icon_minitimeTirs 01 Jun 2010, 11:25

kajika så lettere usikkert på ham mens hun stille bed sig i underlæben temmelig mistroisk til denne her person og mumlede noget i nærheden af"hmm det tror jeg ikke men ? vis du har brug for hjælp så sig endelig til jeg har set nogen tror de kan ja? tag noget fra dig" hun så stille bagved ham, der gik nogen fyre efter ham og troede de kunne stjæle fra ham, hun betragtede Morgan og sagde"der er nogen fyre bagved dig men vis vi følges så følger de ikke mere efter dig bare rolig" hun grinte lidt og sagde"eller jeg kunne måske os være mere rolig så fordi du virker nemlig ikke svag eller noget??"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: do you wanna play?(Morgan=privat)   do you wanna play?(Morgan=privat) Icon_minitimeTirs 01 Jun 2010, 11:31

Morgan lyttede lidt efter fyrene og vende sin opmærksomhed tilbage til hende, han kunne ikke lade være med at smile lidt mere og nikkede "jamen det ville da være hyggeligt hvis du vil det" sagde han og begynde at gå dog ikke for hurtigt for at være sikker på at hun fulgte med ham, selv om hans ynglings blod var vampyr så kunne han stadig nogle gange lide at drikke engel blod "hvad hedder du ?" spurgte han om mens han bare gik stille og roligt uden panik i at der fulgte nogen efter ham, da han viste at de bare kunne prøve på at tage hans penge "nej jeg er måske lidt gammel" sagde han og hentydet til at man jo blev stærkere jo ældre man var
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: do you wanna play?(Morgan=privat)   do you wanna play?(Morgan=privat) Icon_minitimeTirs 01 Jun 2010, 11:36

kajika grinte og sagde"Hmm ? ja måske det har du ret i du ser ihvertifald gammel ud ej jeg driller men stadig du ser stærker ud end de fleste" hun rødmede let og tænkte*dette er en dum ide kajika rigtig rigtig dum ide gå fra ham eller noget du kan ikke gå nær en vampyr men han virker dog så sød og venlig og ikke farlig overhovedet måske er han bare ensom eller os er han mæt jeg tager nu chancen!* hun smilte kært og sagde"Mit navn er Kajika og hvad er så dit navn sir"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: do you wanna play?(Morgan=privat)   do you wanna play?(Morgan=privat) Icon_minitimeTirs 01 Jun 2010, 11:48

Morgan gik bare videre og ville bare lidt væk med hende også ville han få lidt engelblod, det lød som en virkelig god idé i hans ører. og lød som en lækker idé endda, han vende sit ansigt ned af sig selv og grinte lidt "ja jeg er et par 100 år" sagde han og træk lidt på skulderne, og synes slet ikke det var særlig mange år. selv om det jo var det i andres øjne, men ikke i hans han kunne godt leve i et stykke tid til. han vende sit ansigt mod hende og tænkte lidt over hendes navn "jeg hedder Morgan" sagde han og nikkede en enkel gang
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: do you wanna play?(Morgan=privat)   do you wanna play?(Morgan=privat) Icon_minitimeTirs 01 Jun 2010, 23:16

Kajika nikkede elegant i det hun let grinte og sagde"Hmmm sikke et smukt navn Morgan? det lyder næsten som det eller faktisk er det, det samme som selveste drinken kaptajn morgan hehe sikker på de ikke har stjålet navnet fra dig af vis du har været kaptajn smukke" hun strøg blidt håret lidt væk og sagde"så du er vampyr? og... flere år gammel heh det passer mig fint jeg elsker faktisk at snakke med vampyr de så elegante og rolig i det og så de så farlige elsker spændingen nær dem, som om hele verden ikke er kedelig når de nær en" hun grinte let og betragtede morgan og sagde"Hmm? og jeg kan fornemme du ikke lige er en pusse nusse vampyr"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: do you wanna play?(Morgan=privat)   do you wanna play?(Morgan=privat) Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 01:34

Morgan gik bare videre og kunne mærke sulten efter engelblod stig ham op til hovedet, og ville havde det svært med at holde sig tilbage "det ved jeg da ikke" sagde han bare og var endelig også ligeglad, han kunne dog godt lide sit navn og var stolt af at han hed det. men hvem skulle ikke være stolt af at hedde det de gjorde "ja det er jeg, jamen det lyder jo meget sjovt" sagde han og kunne ikke lade være med at smile og vende sit ansigt mod hende, han træk lidt på skulderne af det hun sagde "nej det har du ret i.. og har endelig tænkt mig at drikke nået af dit blod" sagde han og tog hurtigt fat i hendes og træk hende ind i en gyde
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: do you wanna play?(Morgan=privat)   do you wanna play?(Morgan=privat) Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 01:51

kajika gav et skrig fra sig da han med magt tog hende med ind i selveste gyden og betragtede ham med helt åbne øjne og rystede let på hele kroppen mens noget inde i hende selv strittede meget i mod"MORGAN!!! Slip mig så!!!" hun slog ham på brystkassen let og sagde"Morgan jeg ber dig vil du ikke nok slippe mig... av det gør altså ondt det der" hun prøvede at vride sig fra hans stærke kræfter og rødmede let da hun opdagede hvor tæt hun egenlig stod op af ham nærmest så deres kroppe lå op af hinanden på de hårde murstens bygningers vægge.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: do you wanna play?(Morgan=privat)   do you wanna play?(Morgan=privat) Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 02:05

Morgan slog af for at lytte på hende, så han hørte ikke et eneste ord af det hun sagde. han lag sin anden hånd på hendes mund og bed hende i halsen, hendes blod flød over i hans mund og fik hurtigt den søde smag af engelblød inde i hans mund. han begynde at sluge hendes blod og nød meget blodet, selv om han bedre kunne lide vampyr blod så var engelblod næsten lige så godt. han lag sin arm tæt omkring hende for at hun ikke skulle slippe fri, og tænkte lidt over om han skulle fortælle efter at han ikke var blind. men hvorfor ødelægge alt så han besluttede sig for at ikke gøre det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: do you wanna play?(Morgan=privat)   do you wanna play?(Morgan=privat) Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 02:11

Kajika lukkede øjnene i da han bed hende og prøvede at slappe af men hendes hjerte hamrede der ud af og hun trak vejret tungere og mere hysterisk end hun plejede i det hun brød ud i gråd af det hårde bid og stak morgan en lussing og betragtede ham med øjne der gløede i det hun skubbede ham fra sig men endte med at ryge ned oven på ham, med ham faktisk da de faldt.. hun tog fat i bandagen om hans øjne ved et uheld og så ham ovenligt nu og fik sig et stort chok...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: do you wanna play?(Morgan=privat)   do you wanna play?(Morgan=privat) Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 02:24

Morgan sugede bare videre af hendes blod, og var ligeglad med at de fald ned. han åbnede sine øjne da hun tog fat i forbinding omkring hans øjne, han træk sine tænder ud af hende og fjernede hendes hænder fra sin forbinding "du smager godt" sagde han og skubbede hende væk fra sig og rejste sig op, han tørrede blodet væk fra sin hage og forbinding ordenligt på. han kunne ikke lade være med at smile af det hele og kunne mærke sulten var væk
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: do you wanna play?(Morgan=privat)   do you wanna play?(Morgan=privat) Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 03:02

kajika betragtede ham stille og rejste sig skræk slagen op i det hun faldt ned på bagen igen og betragtede morgan med skræk i blikket og tog sig til hjertet og så flovt væk fra ham i det hun stille fik frem mimede"Det syntes du sikkert om alle engles blod" hun rejste sig langsomt op ved at støde af med hånden og betragtede hans smukke yder og sagde"Morgan.... hvorfor bed du mig bare? altså du måtte faktisk gerne ha bidt mig vis du bare havde spurgt" hun gik stille hen til ham og kyssede ham let på mundvigen hvor der var lidt af hendes blod og gik stille på afstand fra ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: do you wanna play?(Morgan=privat)   do you wanna play?(Morgan=privat) Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 03:50

Morgan blev bare stående og smilte stort, han træk lidt på skulderne og viste ikke helt hvad han skulle sige "jeg kan bedre lide vampyrblod" sagde han og træk sit hoved tilbage da hun kyssede ham, han hævede sit ene øjebryn og træk forbindingen ned omkring sin hals "du er en mærkelig engel" sagde han og havde intet imod at bide hende igen, han så på hende med sine mørkerøde øjne og gik over mod hende og rakte sin ene hånd frem "din håndled ?" sagde han og så på hende med et bestemt blik, da han måske ikke var sulten men kunne stadig godt lide smagen af blod
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: do you wanna play?(Morgan=privat)   do you wanna play?(Morgan=privat) Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 04:00

Kajika så bestemt på ham og følte sig temmelig tiltrukket af hans elegance og flotte personlighed der udstrålede denne farlige aura og magt over ingen kunne eje ham efter som hun sandelig! ikke havde tænkt sig på nogen måde at komme til at eje ham. Hun betragtede ham lettere undrende da han hev bindet ned om halsen og han endnu en gang nærmede sig hende og hun smilte lettere sadistisk og så kaotisk ud i det hun rakte håndledet frem elegant og sagde"Hmm? sikker på du ikke hellere vil finde en vampyr i stedet Morgan" de stod inde i den mørke smøge stadig helt usegelig for alle andre end dem selv..(ingen kan se dem)
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: do you wanna play?(Morgan=privat)   do you wanna play?(Morgan=privat) Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 04:09

Morgan så over på hende og var endelig glad for at være en vampyr, når folk havde det så svært med at sige nej til dem og helst ville være tæt på dem. han tog imod hendes håndled og hævede det ene øjebryn "jeg kan få nået når jeg kommer hjem" sagde han og bed hende i håndledet, han lukkede sine øjne i og sugede ikke blodet til sig. men lod det bare løbe ned i sin mund og videre ned i halsen, da han jo endelig bare ville havde smagen i sin mund
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: do you wanna play?(Morgan=privat)   do you wanna play?(Morgan=privat) Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 04:13

Kajika så blidt på ham og bed sig let i underlæben da han sådan bed sig fast og bare lod det rande, det var hun egenlig meget glas for, fordi så ville han næppe gør noget der gjorde ondt på hende eller hun ville mærke yderligere smerte. hun betragtede ham med lettere tændte øjne og sagde"så du elsker vampyr blod lad mig gætte, kvindelig vampyr blod??" hun grinte let og tog sig stille til armen han sådan havde bidt i og strøg ham let over håret

//skal jeg lave min kvindelig ^^ menneske? bruger//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: do you wanna play?(Morgan=privat)   do you wanna play?(Morgan=privat) Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 04:32

Morgan vende sit blik mod hende da han hørte hvad hun sagde, han træk lidt på skulderne og var endelig ligeglad om det var en pige eller dreng. så længe det bare var vampyr blod "mænd kvinder.. så længe det er vampyrblod" sagde han mens hans tænder stadig sad inde i hende, han lukkede sine øjne i da han mærkede hendes hånd i sit hår. endelig var han ligeglad med det, og tænkte ikke så meget over det da han viste at han kunne sætte det godt igen efter uden at se sig i et spejl

//ja.. ja.. ja ^^//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: do you wanna play?(Morgan=privat)   do you wanna play?(Morgan=privat) Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 04:58

//Den gider ikke sende sådan en ting.... Mail til mig :S... //

Kajika betragtede stille Morgan og tog hånden blidt til sig og sagde"Hmmm måske burde du lige give slip morgan det er ikke særlig sundt at blive ved med sådan at suge og suge hele tiden du ender med at suge livet ud af mig" hun grinte let i det hun tog sig til det blodige håndled og sagde"hvorfor går du rundt med noget bind om hovedet som om du blind når du ikke er det??"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: do you wanna play?(Morgan=privat)   do you wanna play?(Morgan=privat) Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 05:09

//har du trykket den rigtige mail ind ?? da jeg selv har prøvet at den ikke ville det, også havde jeg trykket den forkerte mail ind//

Morgan så efter hendes håndled og var jo ligeglad med om hun dødet, han ville jo endelig bare havde smagen af blod inde i sin mund. men det havde han også så han tørrede bare blodet væk fra sin hage, han lag en hånd på sin forbinding og grinte lidt "jeg er lederen af en særlig klan.. hvor vi bruger forbinding for øjnene for at bruge vores andre sanser" sagde han og smilte charmerende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: do you wanna play?(Morgan=privat)   do you wanna play?(Morgan=privat) Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 05:18

//tror du ikke jeg kan få dem til at lave kajika til et menneske?//

Kajika betragtede ham med blide bange øjne og sagde"Hmmm og hvor mange er i så lige i denne her sens klan om jeg må spørge der kan umuligt være mange efter som du jo... ja ? ikke ser ud som alle andre og jeg næppe har set så mange gå rundt med bind for øjnene ?? egenlig" hun bed sig let i underlæben og sukkede let troende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: do you wanna play?(Morgan=privat)   do you wanna play?(Morgan=privat) Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 05:33

//du kan bare melde dig ud af engle gruppen//

Morgan så på hende og smilte og elskede at snakke om sin klan, han træk lidt på skulderne og havde endelig ikke et tal på medlemmerne. og synes også det var et underligt spørgsmål "har ikke et tal på medlemmerne, der kommer jo nye hele tiden.. det er også en meget gammel klan og vi holder os også for det meste ude og natten" sagde han og hævede det ene øjebryn
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: do you wanna play?(Morgan=privat)   do you wanna play?(Morgan=privat) Icon_minitimeOns 02 Jun 2010, 05:45

Sådan ! :D skal vi så ikke lave et nyt hvor hun kender ham men dog er blevet menneske fordi hun gav afkald på sine engle vinger :D//

Kajika betragtede ham stille i det hun sagde"men jeg må hellere hjem ad Morgan det var meget meget behageligt at møde dig men jeg må se at tag mig sammen til at fjere øjnene fra sådan et pratigt vidunder som dig af en vampyr af være og se at komme hjem jeg har jo bedre ting at tag mig til haha"
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: do you wanna play?(Morgan=privat)   do you wanna play?(Morgan=privat) Icon_minitime

do you wanna play?(Morgan=privat)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» wanna play pretty wolf?- Leonardo *privat*
» Well Morgan.. Shall we play?
» Help me again - Mattian
» Wanna play? -Stefan
» des rencontres intéressantes (Rosa)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum