Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Well Morgan.. Shall we play?

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Well Morgan.. Shall we play? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Well Morgan.. Shall we play?   Well Morgan.. Shall we play? - Page 4 Icon_minitimeFre 04 Jun 2010, 02:42

Morgan så ned af dem inden han vende sit blik mod hans hals og kyssede den igen, tanken om at Theo ikke kunne få et ord frem lød godt inde i hans hoved. han stønnede da han mærkede hans negle dybere i sin ryg, og duften af blod var over det hele. han havde sådan en stor lyst til at bide at smage blod inde i sin mund, bare høre nogen skrige af smerte. men han viste at han måtte vente med det, han bevægede sig bare videre ind og ud af ham. og elskede at bevæge sig i vampyrtempo, da det fik tilfreds stille ham bedre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Well Morgan.. Shall we play?   Well Morgan.. Shall we play? - Page 4 Icon_minitimeFre 04 Jun 2010, 03:09

Theo nød kyssene, og bed tænderne lidt sammen og stønnede igen. Han hørte Morgans støn, og smilede svagt af det selvom han forsøgte at fokusere mere på ikke at stønne for højt. Theo havde mere eller mindre haft dybrøde øjne hele forløbet på grund af duften af blod, og det at han havde fået lov til at bide Morgan et par gange.
Han begyndte at nyde hastigheden, og kyssede Morgan i håret, og kærte en af sine blodige hænder op på Morgans skulder, og op i hans hår. *det her kommer til at hjemsøge mig imorgen..* tænkte han med et skævt smil, og stønnede stille igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Well Morgan.. Shall we play?   Well Morgan.. Shall we play? - Page 4 Icon_minitimeFre 04 Jun 2010, 03:31

Morgan kunne godt lide at høre hans støn og smilte bare af det, hans tænder havde lyst til at lave to huller i Theo's smukke hud. men det at han havde drukket holde ham væk fra det, han lod sine fingere forblive nede i madrassen. og han kunne mærke hvordan de havde lavet den, han stønnede svagt ind i hans øre og slikkede en enkel gang over den. han gav et svagt og lille grin fra sig, da han mærkede hans blodige hånd i sit hår. og kunne mærke at han blev nød til at tage et langt bad efter, og nok også få nået mad "støn smukke støn" hviskede han drillende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Well Morgan.. Shall we play?   Well Morgan.. Shall we play? - Page 4 Icon_minitimeFre 04 Jun 2010, 04:07

Theo lyttede til hans støn, og åbnede sine øjne og så lidt på Morgan. Han overvejede ikke rigtig hvad han skulle gøre bagefter men håbede at det var mørkt nok til at han kunne snige sig hjem og tage et bad uden at nogen fik øje på alt blodet. Theo stønnede som han havde fået besked på og undrede sig en smule over det, men lagde ikke videre nogen undren i det. Han tog et fastere tag i Morgans hår, og lagde nakken lidt tilbage i nydelse, og knyttede sin ene hånd omme på ryggen af Morgan. Han nappede Morgan i øret, og smilede let. Han vendte sit ansigt og kyssede ham på munden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Well Morgan.. Shall we play?   Well Morgan.. Shall we play? - Page 4 Icon_minitimeFre 04 Jun 2010, 04:40

Morgan så på ham og smilte, han kunne godt lide at høre hans støn. og ville derfor ikke havde at han holde nogen tilbage, han trykkede sig så dybt ind i ham som han kunne. han mærkede at han tog fat i håret på ham, og havde ikke nået imod det "træk" stønnede han og smilte lidt af han mærkede at han nappede ham i håret, han lukkede sine øjne i og kyssede ham så godt han kunne tilbage
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Well Morgan.. Shall we play?   Well Morgan.. Shall we play? - Page 4 Icon_minitimeFre 04 Jun 2010, 05:26

Theo kom med et lidt lysere støn da Morgan trængte dybere op end før, og bed tænderne hårdere sammen. Han så lidt på Morgan da han bad ham om at trække og smilede lidt "iorden.." hviskede han og tog et fastere tag i hans hår og trak i det. Han bed kort Morgan i læben, og smilede lidt. Han satte sine hænder mod Morgans brystkasse, og smilede skævt og skubbede ham om på ryggen, så han kom til at ligge øverst, og trak ham så op til sig, så han sad på Morgans skød, med Morgans ansigt ud for sit. Dog var Morgan jo lidt højere end han, så han hvis han så ligefrem så han på Morgans hals. Han begyndte at bevæge sig lidt selv, og lænede sit ansigt ind mod Morgans hals, og lod sin tunge køre op ad den til hans kæbe.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Well Morgan.. Shall we play?   Well Morgan.. Shall we play? - Page 4 Icon_minitimeFre 04 Jun 2010, 05:38

Morgan smilte når han mærkede at han blev trukket i håret "mmh" sagde han og ville bare havde mere og mere smerte i sin krop, han mærkede madrassen mod sin ryg og åbnede sine øjne. han satte sine hænder ned i den da Theo træk ham op, han så på ham og smilte stort "er min magt for meget ?" spurgte han om og mærkede hans tunge mod sin hals, han lag sit hoved lidt tilbage da han mærkede hans tunge op af sin kæbe "den der tunge har jeg lyst til at tage med hjem" sagde han selv om han jo ikke mente, han vende sit blik mod ham igen og tog blidt fat i hans lem med sin ene hånd. han begynde at give ham handjob og så på hans ansigt imens så godt han kunne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Well Morgan.. Shall we play?   Well Morgan.. Shall we play? - Page 4 Icon_minitimeFre 04 Jun 2010, 06:00

Theo trak stadig lidt i hans hår, og nulrede det lidt rundt om sine fingre selvom Morgan ikke havde så langt hår. Theo fandt hans hår blødt og havde ikke lyst til at slippe det. "Måske en lille smule" sagde han mod Morgans hals og smilede skævt og så lidt op på ham. Han kyssede hans kæbe og grinede lidt "ja men det er altså min, og så vidt jeg ved sidder den fast" sagde han, og lod kort sin hjørnetand strejfe hans kind. Han mærkede Morgans hånd om sit lem, og stønnede stille, men smilede så "det var ikke for at stoppe det vi lavede før" hviskede han, og tog Morgans hånd, og satte sig tættere ind til ham, og løftede sig kort og lod Morgans lem glide ind i ham igen, og bed sig kort i læben.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Well Morgan.. Shall we play?   Well Morgan.. Shall we play? - Page 4 Icon_minitimeFre 04 Jun 2010, 06:17

Morgan kunne godt lide at mærke smerten i sin hovedbund, og håbede bare på at han ikke rev hans hår af. selv om det jo også kunne give ham en skøn smerte, han så ned af dem og kunne ikke lade være med at smile "ved jeg godt.. men kan godt lide at havde magt" hviskede han og slikkede ham over skulderen, han fulgte ham med sit blik og træk lidt på skulderne af ham "jamen så tager jeg jo bare dig med hjem" sagde han og ville ikke havde nået imod at havde et sexlegetøj gående rundt omkring hjemme hos ham, selv om det skulle være en han stolede på. og at stole på Theo var han ikke sikker på om han skulle gøre, han mærkede at Theo tog hans hånd og slap stille hans lem "det troet jeg heller ikke du ville.. tænke mere på at du måske kunne lide det" sagde han og kunne godt lide at mærke sig inde i ham igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Well Morgan.. Shall we play?   Well Morgan.. Shall we play? - Page 4 Icon_minitimeFre 04 Jun 2010, 06:44

Theo hev ham ikke så meget i håret mere, men nulrede det egentlig mere nu. "Det kan jeg godt forestille mig... men bliver du ikke træt af det?" spurgte han og smilede lidt, og kørte sin hånd ned på hans hals. Han nød slikket på sin skulder og smilede lidt, og hævede overrasket et øjenbryn "jeg tror nu at du ville blive en smule træt af mig..ret hurtigt" sagde han med et skævt smil, han ville garanteret aldrig være der, eller han sov jo en del så det kunne godt være. "Jeg kan godt lide det, men jeg kan bedre lide at have dig inden i mig" sagde han, og kyssede ham kort på munden, og lod sin tunge køre kort hen over hans læber. Han nussede ham let på halsen, og bevægede sig lidt op og ned.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Well Morgan.. Shall we play?   Well Morgan.. Shall we play? - Page 4 Icon_minitimeFre 04 Jun 2010, 07:09

Morgan rystede let på hovedet for ikke at trække sit hår væk fra ham, han ville aldrig blive træt af det og ville jo endelig bare havde mere magt "aldrig.. mere magt jo bedre" sagde han og lukkede sine øjne langsomt i når han mærkede hans fingere på sin hals, de var meget varmere end sig selv. han åbnede sine øjne og tænkte lidt over det han sagde og rystede bestemt på hovedet "det tror jeg ikke.. bare kunne gå ind i sin seng også ligger du der nøgen og klar" sagde han og slikkede sig selv over læberne, mens han gav et lille grin fra sig inden han hørte hvad han sagde og mærkede hans læber. han kyssede ham tilbage og slikkede sig igen over læberne da han havde mærket hans tunge på sine læber "okay.. vil da også heller være inde i dig" sagde han og havde det svært med at ikke bevæge sig med, men han prøvede dog at lade være
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Well Morgan.. Shall we play?   Well Morgan.. Shall we play? - Page 4 Icon_minitimeFre 04 Jun 2010, 07:42

Theo så på Morgan, og undrede sig lidt over Morgans hang til magt "hvordan tager du det så når andre ligepludselig får magten?" spurgte han drillende, og kildede ham lidt på hans kolde hals. Dæmoner vænnede sig hurtigt til deres omgivelser, så Morgans kulde generede ham på ingen måde, han lagde knap nok mærke til den mere.
Han grinede lidt "jeg har ikke engang fået dig til at komme endnu! sikke en tiltro..." sagde han kælende, og smilede svagt. "Det lyder hyggeligt" sagde han , og bevægede sig lidt hurtigere, og lagde sit ansigt mod Morgans hals, og kyssede den , og lod kort sine hjørnetænder strejfe hans hals ved pulsåren. Hvis han havde været et menneske ville Theo næsten have kunnet høre blodet pulsere rundt, men i vampyrernes krop stod det næsten stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Well Morgan.. Shall we play?   Well Morgan.. Shall we play? - Page 4 Icon_minitimeFre 04 Jun 2010, 07:59

Morgan tænkte lidt over det han sagde og kunne ikke lade være med at blotte sine tænder "har jeg intet imod at folk får magten som du gør nu.. men der er ingen der bestemmer over hvad jeg skal gøre eller nået" sagde han og ville du endelig selv havde magten af folk, og det ville han også få det var han helt sikker på at han ville få det på et tidspunkt. han så ned af dem og kunne virkelig godt lide synet, selv om han ikke ligefrem blev tændt af det som så mange andre ville "du får mig ikke til at komme fordi at holder mig tilbage så længe jeg kan" sagde han og havde ikke lyst til at det skulle stoppe på nogen måde, da hans klan på det tidspunk kunne vente. han mærkede hans ansigt mod sin hals igen, og nød at han kyssede ham og smilte lidt mere af. han mærkede hans hjørnetand og strakt sin hals "bid" hviskede han og blottede sine tænder
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Well Morgan.. Shall we play?   Well Morgan.. Shall we play? - Page 4 Icon_minitimeFre 04 Jun 2010, 08:26

Theo så på Morgan, og så lidt på hans tænder der stadig imponerede ham "jeg kender godt den følelse" sagde han, stadig optaget af Morgans hjørnetænder. Han løsrev sig lidt efter og så på ham "Virkelig? Nå okay, hvor længe planlægger du da at blive her?" sagde han drillende, og skænkede først der hans klan en tanke.
Theo nød dog at have Morgan hos sig, og ville ikke have at han gik lige med det samme, så det passede ham, egentlig fint at han holdt sig tilbage. Han smilede lidt, og kyssede ham på halsen og hørte Morgans hvisken. Han smilede lidt, og blottede så sine tænder og bed ham, og bevægede sig fortsat op og ned. Han nød at smage det søde, og dog metalliske blod mod sin tunge, og brugte sin tunge lidt til at få blodet ind i sin mund. Blodet var dog ikke varmt hvis der var noget han skulle klage over, men det smagte godt så det gik nok.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Well Morgan.. Shall we play?   Well Morgan.. Shall we play? - Page 4 Icon_minitimeFre 04 Jun 2010, 10:40

Morgan så på ham og gav et svagt et lille støn fra sig, han lyttede på hans stemme og ville jo selv bestemme over alle andre. så at høre at Theo havde det på samme måde, at ingen skulle bestemme over ham det fik ham til at tænke lidt over det. men han besluttede sig dog hurtigt for at forsætte med sin plan, da han ville være herskeren over alle andre og nok skulle blive det på et tidspunkt. han tog sit hoved hen til hans øre og kunne ikke lade være med at smile "så længe jeg kan holde mig" hviskede han og havde tænkt sig at holde sig så længe han kunne, selv om han kunne mærke at det ikke ville gå særlig langtid til før at han ikke ville kunne. men alligevel havde han ikke tænkt sig at give op, Morgan stønnede da han mærkede hans tænder i sig. han kunne ikke holde sig tilbage i at ikke bevæge sig med
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Well Morgan.. Shall we play?   Well Morgan.. Shall we play? - Page 4 Icon_minitimeFre 04 Jun 2010, 11:04

Theo så lidt op mod Morgan og smilede lidt da han hørte hvad vampyren hviskede ham i øret, og slap kort biddet i hans hals "ja nu må vi se.." hviskede han og smilede kort før han igen bed vampyren, og lyttede til hans støn, og smilede svagt af dem da de var helt velkomne. Theo havde det præcist som Morgan, ville ikke give op. De lignede nok hinanden på nogle punkter, men der var til gengæld også stor forskel på dem. Han mærkede godt Morgan begyndte at bevæge sig og stønnede svagt, og slap biddet, og slikkede blodet af "det er godt du ikke kan have blodmangel.." hviskede han og kyssede de to sår der var kommet på Morgans hals.
Han bevægede sig "mm.." sagde han stille, og lod kort sin tunge glide over sine tænder og smilede djævelsk. Han lod sine negle glide ned over Morgans brystkasse, dog uden at rive ham til blods, men hårdt nok.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Well Morgan.. Shall we play?   Well Morgan.. Shall we play? - Page 4 Icon_minitimeLør 05 Jun 2010, 06:08

Morgan havde tænkt sig at holde sig så længe han kunne, selv om han viste at det ville være svært snart. så ville han ikke give op da man ikke fik nået godt af at give op, sådan havde han altid haft det at man måtte kæmpe for det man ville havde. og det på tidpunkt så ville han gerne forblive inde i Theo, som han ikke havde tænkt sig at give afkald på så længe han kunne. han mærkede hans tænder inde i sin hals igen og gav et til støn fra sig, det var en utrolig dejlig smerte når hans tænder kom ind halsen på ham. selv om det gjorde ondt og ikke bare lidt, så kunne Morgan stadig godt lide at mærke det. og ville ikke havde nået imod at bare blive bidt over det hele, da han bare kunne heale sig igen som om det slet ikke havde været nogen og bidt ham. han mærkede at han træk tænderne ud igen og lukkede sine øjne i da han mærkede hans tunge, han healede sårene stille og smilte "ellers så har jeg jo lige nået mad foran mig" sagde han selv om han ikke havde lyst til at bide ham så længe der var alkohol i ham, han lod sin tunge glide hen over sine læber. inden han tog fat hans kæbe, han rykkede hans ansigt hen til sit og så lidt på ham. inden han lukkede sine øjne i og lod sine kolde læber kæretegne hans i et blidt kys
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Well Morgan.. Shall we play?   Well Morgan.. Shall we play? - Page 4 Icon_minitimeLør 05 Jun 2010, 08:02

Theo lyttede til Morgans støn og lukkede kort sine øjne, og nød lidt at kunne påføre Morgan smerte uden at det egentlig gjorde ham noget seriøst, han ville nok ikke være helt vild med at slå Morgan ihjel. Han så lidt på bidemærkerne og så at de healede og smilede svagt. Han grinede lidt "ja men det er så ikke så velsmagende.. men det kan være du drikker det i nødstilfælde" sagde han drillende. Han løftede sit hoved op til Morgans da han fornemmede Morgans hånd ved sin kæbe og sit hoved blive løftet lidt. Han så på Morgan, og havde svært ved ikke at se ham i øjnene, men han var van til det så det gik lige.. Han mærkede vampyrens kolde læber mod sine egne og smilede svagt, og besvarede hans blide kys, og strøg ham blidt over kinden med sin tommelfinger. Han vidste godt at det med alkoholen havde afholdt Morgan fra at bide ham, egentlig en ting han ville huske for det var ret morsomt. Han trykkede sig tættere ind mod Morgan, og nød hans krop mod sin.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Well Morgan.. Shall we play?   Well Morgan.. Shall we play? - Page 4 Icon_minitimeFre 11 Jun 2010, 12:19

Morgan nød virkelig meget at mærke hans krop mod sig, og han var endelig glad for at han ikke havde nogle bryster som ville afholde ham fra at mærke hele hans krop. han kunne endelig godt lide at røre ved bryster, men nogle gange synes han bare at de var i vejen. det var jo heller ikke ligefrem fordi han tænke `wow bryster´ det var ikke dem han ville se på og røre ved, han var mere den type der bare ville ind i folk og blive tilfredsstillet så han kunne komme videre. selv om det ikke var lige det han tænkte på når han var sammen med Theo, der tænkte han mere `væk fra klan'en´ da det jo kunne være hårdt at være leder. han lod sine fingerespidse glide ned over hans overkrop, mens hans læber forblev på hans og kyssede dem blidt. selv om tanken om at bide ham blev større, den blev dog hurtigt mindre igen når han tænkte på smagen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Well Morgan.. Shall we play?   Well Morgan.. Shall we play? - Page 4 Icon_minitimeLør 12 Jun 2010, 08:53

Theo kyssede med, og nød Morgans kolde fingre mod sin overkrop. Det morede ham stadig at Morgan ikke kunne bide ham på grund af alkoholen i hans blod, selvom han var blevet ædru ville det jo nok være der lidt tid efter. Han bed sig sig svagt i læben for ikke at stønne da det jo nok ikke var den bedste idé midt i et kys. Han lod sin hånd glide op i Morgans hår. Han havde kortere hår end han selv, men det gjorde ikke Theo noget for han syntedes Morgan havde blødt hår. Han nussede ham blidt i håret. Han følte sig ikke nær så fanget som han gjorde når han lå under Morgan, selvom det ikke var så slemt at han følte kluastrofobiens klamme tag i sig, det var han glad for. Han bevægede sig stadig, dog ikke så det kom til at besvære deres kys, mest for at holde Morgan og sig selv igang. Han så lidt på noget af det tørre blod på Morgans kind og smilede stille, selvom man vampyr kunne man åbenbart sagtens bløde en del.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Well Morgan.. Shall we play?   Well Morgan.. Shall we play? - Page 4 Icon_minitimeTirs 15 Jun 2010, 13:35

Morgan blev ved med at kysse ham et stykke tid inden han træk sit hoved tilbage, og så ned af dem som om at han ventede på nået der ville ske. Måske gjorde han det også et eller andet sted, søgte efter nået sjovt der skulle ske. Selv om han jo virkelig nød sex'en, eller mere for at få stoppet med at være liderlig. Et eller andet sted så kunne Morgan jo ikke blive liderlig, Han kunne gå rigtig langtid uden sex og tænkte slet ikke på det. Da han jo ikke tænde på andre og ville nok aldrig gøre det, det var bare sjovt nogle gange at få slappet lidt af. og hvordan kunne man ikke slappe mere af end at havde sex? måske tænkte han lidt for meget hele tiden, men han var da ligeglad med det da man skulle jo havde lov til at tænke. Men det var jo ikke ligefrem fordi han tænkte på hvor dejlig en anden person var, nej! han tænkte virkelig på de ting som nogle ville havde imod andre tænkte på under sådan nået. han vende langsomt sit blik op mod hans ansigt "når bliver du fyld" sagde han og tænkte på at han snart ikke ville kunne holde sig tilbage i at komme
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Well Morgan.. Shall we play?   Well Morgan.. Shall we play? - Page 4 Icon_minitimeTors 17 Jun 2010, 03:50

Theo smilede skævt, og så på ham. Sex for ham var ikke noget der virkelig betød noget, det var sjovt så længe det varede og det var også meget godt at blive udfordret lidt ved ikke kun at knalde sin egen race. "Ja hvad så?" spurgte han, og nappede Morgan i underlæben og så på ham. Han havde lyst til at se ham i øjnene, men vidste godt at det ville være dumt. Han bøjede sit hoved ned til Morgans hals, og kyssede den blidt, lod kort sine tænder strejfe hans hals, og fortsatte så kyssene ned til hans skulder, og lod sin tunge glide med i kyssene. Han nød at mærke en anden så tæt på, også selvom det var et næsten meningløst engangsknald. Han bed ham let i skulderen, ikke nok til at der gik hul, men for at drille og pirre ham lidt mere. Han lukkede kort øjnene og stønnede svagt ind mod Morgans skulder, og løftede så ansigtet og så lidt op på ham igen. Han trak vejret tungt, tænkte kort over hvordan det måtte være at være død og i live som vampyrerne var, mon ikke det såede en masse ligegyldighed i ens sjæl? Han lagde kort nakken bagover, det var sikkert ikke så forskelligt fra at være dæmon.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Well Morgan.. Shall we play?   Well Morgan.. Shall we play? - Page 4 Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 02:13

Morgan så stille på ham og kunne ikke lade være med at smile, han vende kort sit blik ned mod sine læber selv om han ikke kunne se dem så smilte han stort i et koldt smil. han's øjne blev bare mere mørkerøde og han lag sit hoved lidt tilbage og lukkede sine øjne i, da han mærkede han's kys på sin hals og gav et svagt støn fra sig da han mærkede han's tænder. han åbnede sine øjne igen og fulgte ham stille med sine øjne, han betragtede ham bare når han blev bidt og rykkede sit hoved til han's hals. han begynde at kysse den, inden han åbnede sin mund bare lidt og trykkede sine hjørnetænder mod den bløde hals. inden han slikkede hen over de små hul der havde kommet, han's øjne lukkede langsomt i og han kunne godt smage at det ikke helt var helt den normele blod og at der stadig var lidt alkohol i det. dog var det ikke nok længere til at det stoppede ham "kan snart ikke holde min længere" hviskede han, mens han blev ved med at slikke blodet væk
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Well Morgan.. Shall we play?   Well Morgan.. Shall we play? - Page 4 Icon_minitimeTors 15 Jul 2010, 13:44

Theo stønnede. Han lyttede til Morgans støn, og smilede lidt. Han så hverken Morgans kolde smil eller hans øjnes farveændring, mest alt undrede han sig over hvordan vampyrblod kunne mætte så meget som det havde gjort, han havde det som om han havde spist tre mennesker. Han nød at høre Morgans støn, og fornemmede hans vejtrækning tæt ved sit øre. Han lagde halsen til siden så Morgan kunne komme til med kyssene. Han havde ikke forventet at blive bidt igen så han slap et lille støn af smerte og overraskelse da han mærkede vampyrens tænder synke ned i sin hud. Han kørte sine hænder op i Morgans hår og nød fornemmelsen af det bløde hår under sine fingre. Han mærkede tungen der gled hen over hullerne i hans hals, og han trak let i hans hår. Han hørte ham godt, og gav et lille nik fra sig som for at signalere at han forstod. Han kunne knap nok snakke, hvilket undrede ham hvis Morgan virkelig havde haft sådan en effekt på ham. Han smilede skævt da det var en morsom tanke for så turde hn da ikke tænke på hvordan han ville opføre sig den følgende dag. "Mm.. Morgan" hviskede han næsen lydløst og rev blidt ned over hans nakke.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Well Morgan.. Shall we play?   Well Morgan.. Shall we play? - Page 4 Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 04:44

Morgan lod sin tunge ivrigt slikke over sårene på hans hals, selv om han kunne mærke i sin krop at den blev lidt beruset i det. dog gjorde det ham ikke nået da det forsvandt lige så hurtigt igen, han træk hurtigt hans hals tætter på sig og trykkede sine læber ned mod sårene. han begynde at suge mens han forsatte med at bruge sin tunge for at være sikker på at han fik alt med, han lag sin anden arm omkring ham og træk hans overkrop mod sin. der kom en lettet snerret fra hans hals og han nød virkelig smagen, og havde ikke tænkt sig at lade Theo gå i et stykke tid. han træk dog sit hoved tilbage og gav et støn fra sig og så på ham, da han mærkede at han kom og så kort ned af dem. inden hans læber fandt frem til hans hals igen og gjorde et samme igen
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Well Morgan.. Shall we play?   Well Morgan.. Shall we play? - Page 4 Icon_minitime

Well Morgan.. Shall we play?
Tilbage til toppen 
Side 4 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» do you wanna play?(Morgan=privat)
» til Morgan
» ta' det med ro (morgan)
» - Morgan
» nyt tøj?:: privat Morgan

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum