| Marcus hjælp | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Lør 07 Nov 2009, 06:23 | |
| Marcus rystede på hovedet og holdte hende ind til sig "Nej jeg græder ikke på grund af dig, jeg tænkte bare på da vi først mødte hinanden, jeg tænkte på dit smil og sit grin, jeg græder fordi jeg var bange fo at jeg aldrig ville kunne komme til a se det igen" sagde han grædende og nussede hende i håret og rystede svagt i kroppen bare ved tanken om at leve uden hende, " jeg ville ikke kunne klare at miste en til jeg holder af" græd han og trykkede hende ind til sig |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Lør 07 Nov 2009, 06:27 | |
| Hayley pustede tungt ud hun holdte om ham og havde ikke lyst til og gå "Men jeg er jo farlig" sagde hun lavt og grædene hun tog sin ene hånd op der hvor hun havde bidt ham og lod en finger glide hen over det "Undskyld" sagde hun grædene og blodt faldt ud af hendes øjene |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Lør 07 Nov 2009, 06:34 | |
| Marcus snøftede og stoppede med at græde "Du må ikke græde mere, jeg kan ikke lide at du er trist" sagde han stille og kyssede hende trøstende i håret, han holte hende blidt ind til sig og nussede hende på ryggen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Lør 07 Nov 2009, 06:39 | |
| Hayley tog sin hånd og tørte tårene væk hun pustede tungt ud og slap ham hun langte sig op af vægen og sukkede hun kiggede på ham og bed sig i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Lør 07 Nov 2009, 06:42 | |
| Marcus så tænkende på hende og sad stadig på knæ foran hende Han lænede sig hen og støttede sin pande på hende og duftede svagt til hendes dejlige bløde ånde og lukkede kort øjnene, " jeg elsker dig, og det vil jeg altid gøre" sagde han stille og tog sin hånd op og nussede hende på kinden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Lør 07 Nov 2009, 06:46 | |
| Hayley smilede svagt og lukkede øjene da han lagde sin pande mod hans "Jeg elsker også dig og vil også altid gøre det skat" hun sukkede meget lav af lettelse og mærkede følesen af glæde bobble op i hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Lør 07 Nov 2009, 06:51 | |
| Marcus lukkede øjnene og smilte svagt Han rykkede tættere på hende og placerede den anden hånd ved siden af hendes hoved, han løftede sin pande og lænede sig ned og kyssede hende ømt på munden imens han nussede hende kind med den anden hånd |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Lør 07 Nov 2009, 06:54 | |
| Hayley kyssede ham ømt tilbage hun lukkede øjene og lagde sine arme om halsen på ham on nussede ham i nakken |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Lør 07 Nov 2009, 07:00 | |
| Marcus rykkede sig helt hen til hende og var nu helt op af hende Han nød hendes nussen og kyssede hende roligt videre |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Lør 07 Nov 2009, 07:02 | |
| Hayley kyssede ham vider hun stoppede med og nusse ham i nakke og lod den arm hun var skadet på falde ned men den anden lå stadig om nakken på ham hun følte sig ind i kysset og nød ham rigtig meget |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Lør 07 Nov 2009, 07:11 | |
| Marcus holdte hende ind til sig og kyssede hende rolig videre Han nød hende og ville helst glemme alt det der var sket, ikke fordi han var væmmet over det, han ville bare helst kun tænke på Hayley lige nu og han nussede hende på ryggen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Lør 07 Nov 2009, 07:17 | |
| Hayley kyssede ham igen hun havde ikke glemt det der var sket men prøvede bare og tanke på marcus og ikke det hun gavde gjordet hun kyssede ham vider inden hun slap kysset og smilede til ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Lør 07 Nov 2009, 07:22 | |
| Marcus rystede på hovedet og smilte svagt "Du må ikke stoppe det gode sted, det er ondt" drillede han og smilte svagt igen Han lænede sig ned og kyssede hende på halsen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Lør 07 Nov 2009, 07:26 | |
| Hun lo kort og smilede da han kyssede hendes hals "Jo jeg må skat..Skal jo passe på mine læber" drillede hun og kiggede kort ned på ham "De koster mange penge og røre ved" drillede hun igen "Du er den eneste der har fåret lov" hun tænkte lidt *Ups* "Næsten" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Lør 07 Nov 2009, 08:06 | |
| Marcus grinte svagt imod hendes hals og kyssede den igen Han så på hende og tænkte lidt, " hvad mener du med næsten?" spurgte han nysgerrigt og lagde hovedet på skrå og tænkte lidt igen over hvad hun mente |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Lør 07 Nov 2009, 08:07 | |
| Hun sukkede og nød han grinte ind imod hendes hals "Du ved du var ikke den første jeg...kyssede med" hun bed sig i læben og kiggede på ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Lør 07 Nov 2009, 08:09 | |
| Marcus smilte skævt og nussede hende i håret "Det skal du ikke tænke på skat, du var heller ikke den første jeg kyssede" sagde han og smilte svagt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Lør 07 Nov 2009, 08:13 | |
| Hun smilede og nikkede svagt "Det er glemt..Men du var den første jeg gjorder det med" hun kyssede ham blidt på kinden og smilte bagefter til ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Lør 07 Nov 2009, 08:14 | |
| Marcus smilte svagt og kløede sig derefter på kinden "Øhm heh... det var ikke første gang for mig, kun anden" forklarede han og skar ansigt imens han kløede sig på kinden igen og så tænkende på hene |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Lør 07 Nov 2009, 08:17 | |
| Hayley kiggede ned og rødemede let "Okay" hun smilte sbagt og bed sig kort i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Lør 07 Nov 2009, 08:21 | |
| Marcus smilte svagt og løftede hendes hoved ved at tage hånden under hendes hage Han kyssede hende kort men ømt på munden, " du behøver ikkerødme skat, du var meget bedre til det og du er også langt smukkere end hun var" sagde han og smilte svagt igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Lør 07 Nov 2009, 08:23 | |
| Hayley smilte svagt og hendes rødme forsvandt langsomt "Okay..tak..Hey jeg skal passe på mine læber" drillede hun igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Lør 07 Nov 2009, 08:25 | |
| Marcus grinte svagt og tog sin hånd til sig "Okay, så skal jeg se om jeg kan lade dem være skat" drillede han og rejste sig med et svagt smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Lør 07 Nov 2009, 08:27 | |
| Hun rejste sig og gik over og tog sine pistoler der lå på bodert "Jeg driller skat" hun begyndte og tag det tøjet af for at få det andet på |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Marcus hjælp Lør 07 Nov 2009, 08:29 | |
| Marcus smilte svagt, men så derefter tænkende på hende "Hvad er der endelig i de pistoler skat?" spurgte han nysgerrigt og så kort på en af dem |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Marcus hjælp | |
| |
|
| |
| Marcus hjælp | |
|