|
| Et hurtigt kig | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et hurtigt kig Man 26 Okt 2009, 08:56 | |
| //Og God.. sorry, det er fordi jeg også er på det her forum, bare med Forks.. Og så kom jeg til at blande det sammen//
"Hvorfor gjorde du dog det?", spurgte Evelyn forfærdet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et hurtigt kig Man 26 Okt 2009, 09:00 | |
| //Det' okay^^//
Hun trak på skuldrene. "Det har sikkert noget med den åndede pagt, og så min opførsel at gøre... Jeg var ikke lige den rigmandsdatter, min far havde forsøgt at opdrage mig til" svarede hun og smilede ved tanken |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et hurtigt kig Man 26 Okt 2009, 09:03 | |
| "Pagt?", hun smilte svagt, men det forsvandt igen, og istedet bed hun sig i læben. Underligt, hun plejede aldrig at bide sig i læben. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et hurtigt kig Man 26 Okt 2009, 09:14 | |
| "Ham vampyreren sagde noget om min familie og en pagt... Noget med at en eller anden tip, havde bedt sagt ham mit navn, og bedt ham om at bide mig i halsen... Det er ret så forvirrende" svarede hun og smilede til evelyn |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et hurtigt kig Man 26 Okt 2009, 09:15 | |
| "Okay, mærkeligt?", hun tænkte sig om, og kiggede så på V. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et hurtigt kig Man 26 Okt 2009, 09:34 | |
| "Mega" svarede hun leende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et hurtigt kig Tirs 27 Okt 2009, 01:58 | |
| Evelyn smilede, og nikkede laaaangsomt. Efter en lille tænktepause sagde hun så, "Hvor bor du henne?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et hurtigt kig Tirs 27 Okt 2009, 02:29 | |
| Hun trak på skuldrene "Hvor der nu lige er tørt, og solen ikke kan nå ind..." svarede hun og så væk om om hun syntes at det var pinligt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et hurtigt kig Tirs 27 Okt 2009, 02:30 | |
| "Bor du .. udenfor?", spurgte hun forbavset. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et hurtigt kig Tirs 27 Okt 2009, 02:37 | |
| "Prøv engang at høre; Jeg blev sendt på gaden af min familie da jeg blev femten år. Der er kraftedme ikke mange jobs til femtenårige oiger på gaden. Men så mødte jeg en der ville ansætte mig som værtinde på hans klub. Der arbejdede jeg lidt, før en fyr kom lidt for tæt på og jeg smadrede hans knæ. Og så har jeg ellers bare gået rundt, haft lidt arbejde ind imellem, indtil den aften jeg kom her til. Jeg gik i Walclear by, og prøvede at finde et sted at sove, da ham vampyren bed mig." svarede hun og så på Evelyn. Hun var blevet vred. Ikke på Evelyn, men på hendes liv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et hurtigt kig Tirs 27 Okt 2009, 02:40 | |
| "Åh..", Evelyn blev meget overrasket over den store portion hun lige havde fået smidt i hovedet. Hun kunne mærke at V var lidt sur, så han valgte ikke at sige mere. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et hurtigt kig Tirs 27 Okt 2009, 02:44 | |
| Hun rystede på hovedet og fremtvang et smil. "Men det er lige meget... Der er ikke noget at vende tilbage til, og ingen grund til at vende tilbage. Desuden, så er jeg vant til at bo på gaden. Jeg har gjordt det i 2 år nu, og det passer mig udemærket." svarede hun. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et hurtigt kig Tirs 27 Okt 2009, 02:45 | |
| Evelyn nikkede.. Hun ville gerne tilbyde V at bo hos hende, men for det første så vidste hun ikke hvad naturens love ville sige til det, og for det andet, så skulle Silvia alligevel snart flytte ind. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et hurtigt kig Tirs 27 Okt 2009, 02:48 | |
| "Men du bor i la sunshina? Hvor henne bor du der?" spurgte hun for at snakke om noget lidt mere muntert end hendes boligsituation |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et hurtigt kig Tirs 27 Okt 2009, 02:52 | |
| "Udkanten af byen.. Tæt ved Den lykkelige eng", hun smilte, og kiggede ud på mængden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et hurtigt kig Tirs 27 Okt 2009, 02:55 | |
| "Må jeg komme og besøge dig på et tidspunkt?" spurgte hun og bed sig i læben. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et hurtigt kig Tirs 27 Okt 2009, 02:59 | |
| Evelyn smilede stort, "Selvfølgelig!", sagde hun henrykt, "Men bare så du ved det, så flytter der snart et menneske ind?", hun studerede V's ansigt, for at læse hendes reaktion. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et hurtigt kig Tirs 27 Okt 2009, 03:02 | |
| "Et menneske?" spurgte hun overrasket og hendes tanker fløj straks til pigen fra svømmehallen. "Hvem?" spurgte hun så og smilede |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et hurtigt kig Tirs 27 Okt 2009, 03:03 | |
| Evelyn studerede undrende hendes ansigt, "Silvia?", svarede hun, og kiggede stadig på V. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et hurtigt kig Tirs 27 Okt 2009, 03:07 | |
| "Slivia???" *Hvad er changerne for det lige?? Nu kan jeg jo ikke komme og besøge Evelyn. Slivia hader mig og er bange for mig!* tænkte hun forundret. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et hurtigt kig Tirs 27 Okt 2009, 03:08 | |
| Evelyn kiggede undrende på hende, og så også lidt skræmt ud, "Ja..?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et hurtigt kig Tirs 27 Okt 2009, 03:10 | |
| "Så tror jeg ikke jeg kan komme og besøge dig alligevel..." sagde hun stille og så trist ud. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et hurtigt kig Tirs 27 Okt 2009, 03:12 | |
| "Hvad mener du?", Evelyn var fuldstændigt forvirret. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et hurtigt kig Tirs 27 Okt 2009, 03:15 | |
| "Jeg emmh.... Hun hader mig..." svarede hun og så væk |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et hurtigt kig Tirs 27 Okt 2009, 03:18 | |
| "Hvad?!", Evelyn kiggede forfærdet på V.. "Hvorfor?!" |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Et hurtigt kig | |
| |
| | | | Et hurtigt kig | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|