Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Et hurtigt kig

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Et hurtigt kig - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig - Page 4 Icon_minitimeTirs 27 Okt 2009, 03:21

"Fordi jeg... Jeg bed hende... Jeg var nødt til det! Og jeg tog jo ikke så meget at hun døde af det. Hun besvimede ikke engang..." svarede hun og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig - Page 4 Icon_minitimeTirs 27 Okt 2009, 03:23

Evelyn spærrede øjnene op, "Du, HVAD?", hun var ret sur på V lige nu, "Hvorfor var du nødt til det?!"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig - Page 4 Icon_minitimeTirs 27 Okt 2009, 03:26

"Fordi jeg er en vampyr! Jeg er nødt til at drikke blod for at overleve! Tror du selv at det er sjovt at skulle bide nogen i halsen hver gang man skla havde noget at spise?!? Det kan jeg fortælle dig at det er det IKKE!" svarede hun vredt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig - Page 4 Icon_minitimeTirs 27 Okt 2009, 03:27

Evelyn var helt ude af det, "Hvornår?", hun prøvede at beherske sin stemme..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig - Page 4 Icon_minitimeTirs 27 Okt 2009, 03:30

"I svømmehallen..." hviskede hun og så væk
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig - Page 4 Icon_minitimeTirs 27 Okt 2009, 03:32

"I svømmehallen..", konstaterede hun, "Jamen, nu ved hun jo at i findes? Så bliver du jo nødt til at forvandle hende?", Evelyn var ikke glad for tanken..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig - Page 4 Icon_minitimeTirs 27 Okt 2009, 03:34

"Sikker?" spurgte hun og så å Evelyn. "Ved hun at du er en engel?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig - Page 4 Icon_minitimeTirs 27 Okt 2009, 03:37

"Neij.. Hun har i hvert fald ikke sagt noget..", hun tænkte sig om, "Men hun burde da vide at i findes, for hvem ville ellers bide hende i en SVØMMEHAL?!"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig - Page 4 Icon_minitimeTirs 27 Okt 2009, 03:43

"Jeg ved det... Men hun har jo ikke sagt noget til dig, og hun har heller ikke sagt noget til sine forældre..." sagde hun stille
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig - Page 4 Icon_minitimeTirs 27 Okt 2009, 03:48

"Men.. Hvordan? jeg mener, jeg har da læst at man hvis man - som menneske - ved at der findes vampyrer, skal de enten dræbes eller forvandles?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig - Page 4 Icon_minitimeTirs 27 Okt 2009, 03:50

"Men det har jeg ikke! Jeg vil ikke dræbe nogen og jeg er ikke parat til at ødelægge nogens liv! Men jeg er nok nødt til at snakke med hende..."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig - Page 4 Icon_minitimeTirs 27 Okt 2009, 03:55

"Det får du i hvert fald heller ikke lov til af mig! , men jeg synes også at du skal snakke med hende, men jeg vil være der imens.. jeg skal i hvert fald bare være i nærheden.."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig - Page 4 Icon_minitimeTirs 27 Okt 2009, 04:00

"Fint, og jeg skal bare være mæt. Så sker der ikke noget... Ligesom nu..." sagde hun for at påpege overfor sig selv, den fare hun udgjorde
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig - Page 4 Icon_minitimeTirs 27 Okt 2009, 04:06

Evelyn smilede svagt, "You better be"..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig - Page 4 Icon_minitimeTirs 27 Okt 2009, 04:07

Hun rejste sig op. "Vi ses" mumlede hun før hun gik
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig - Page 4 Icon_minitimeTirs 27 Okt 2009, 08:40

"Ja.. Og V?.. tak", hun smilte svagt og kiggede efter hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig - Page 4 Icon_minitimeOns 28 Okt 2009, 03:25

Hun vendte sig om "For hvad?" spurgte hun undrende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig - Page 4 Icon_minitimeOns 28 Okt 2009, 05:48

"For hjælpen", hun smilte.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig - Page 4 Icon_minitimeOns 28 Okt 2009, 09:18

"Så lidt" svarede hun og smilede svagt får hun forsvandt i mængten

//Out//
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig - Page 4 Icon_minitime

Et hurtigt kig
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-