Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Et hurtigt kig

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Et hurtigt kig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 07:26

"Skarpe tænder der gennembore huden, helt ind til halspulsåren og suger blodet ud af kroppen... Det er intet under at det er smertefuldt." Svarede hun og tænkte på Silvia... Hendes første offer
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 07:28

Evelyn lukkede øjnene og mærkede smerte i hele hendes krop. Hun følte sig svimmel, og vaklede lidt rundt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 07:31

V så på hende og tog fat i hendes arm for at støtte hende. "Er du okay?" spurgte hun og så bekymret på englen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 07:33

Evelyn åbnede forvirret øjnene, "Ja.. Nej.. Måske?"
Hun vidste ikke lige hvad der skete, men kunne mærke at V holdte fast i hende. Det gjorde hende tryg, selvom det var en vampyr.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 07:40

"Du ser ærligtalt ikke helt ok, ud..." sagde hun og blev ved med at støtte hende. Hun så faktisk Englen som sin første veninde... Men var ikke sikker på om denne gengældte følelserne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 07:42

"Det er jeg vidst heller ikke..", sagde hun, og prøvede at kigge på et af V's hoveder.
Evelyn så også V som en veninde - ikke hendes første, men en veninde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 07:47

"Måske skulle du se at komme hjem..." spurgte hun bekymret
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 07:49

"Nej.. nej.. jeg trænger bare til at sidde ned", sagde hun, og prøvede at smile.. hun gad ærlig talt ikke til at tage hjem nu, bare fordi hun var lidt pyldret.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 07:51

"Jamen så finder vi et sted at sidde ned" svarede hun og så sig om efter en bænk eller ligende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 07:55

Evelyn begyndte at kunne se lidt tydeligere igen, men var stadig svimmel. Hvad skete der lige?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 07:57

V havde spottet to kasse, der stod lidt inde i en gyde. Hun begyndte at gå over mod dem og holdt stadig fat i Evelyn så hun var nødt til at følge med
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 08:01

Evelyn fulgte efter V. Hun stolede virkelig på hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 08:09

Da de stod foran kasserne sagde hun: "Her kan vi sidde... Uden at være alt for meget i vejen"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 08:10

Evelyn satte sig ned, og tog en dyyyyyyb indånding..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 08:23

V satte sig på kassen overfor hende og så ud på mylderet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 08:25

Hun kunne nu kun se et hoved på V.. Hun smilte, og havde det bedere..
"Undskyld.."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 08:31

Hun gengældte smilet. "Det' okay... Alle kan jo få det dårligt ind i mellem" svarede hun og så på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 08:33

Hun smilte stadig, "Du er faktisk en af de eneste der er søde ved mig, første gang du ser mig..", hun kiggede ned, "Alle hader mig, inden jeg overhovedet når at sige noget.."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 08:35

"Hvorfor skulle folk dog hade dig?" spurgte hun undrende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 08:36

"Jeg ved det virkelig ikke..", hun kom i tanke om noget, og lo - selvom det ikke var sjovt, "Fordi jeg næsten kun møder vampyrer.."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 08:42

Hun tyggede lidt på det, før hun sagde: "Så er det jo godt at du mødte mig" Hun smilede skævt mens hun sagde det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 08:45

"Nemlig.. Det er jeg også glad for", hun smilte stort.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 08:49

"Ogs mig" Hun smilede også stort men med lukket mund.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 08:51

Hun smilte, "Hvornår flyttede du til Forks?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig - Page 2 Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 08:53

//forks???//

"Jeg blev smidt ud af min familie og bor på gaden" svarede hun med et let skuldertreæk
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig - Page 2 Icon_minitime

Et hurtigt kig
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» en kederlig dag kan hurtigt skifte - Altiar
» bare hurtigt hjem igen - Samilla