| I Kirken... | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I Kirken... Søn 01 Nov 2009, 13:44 | |
| " øhm ikke altid" sagde hun tøvende hun glemte helt sin nysrrighed hun for tæt på til Saslias smag hun overvejede sin muligheder men kunne ikke rigtig se nogen da vampyren alligevel kunne få fat på hende igen hvis hun ville hun stolede slet ikke på Vampyren men alligevel havde hun ladet den komme tæt på og nu var det måske for sent til unslippe hende flakkede nervøst omkring hvor kunne det her drog ske " men dette tilfælde tror jeg at det klogt lytte til" dem hun bed svagt læben ledede stadig pansik efter en udvej hun kunne mærke at det meget tæt på at blive farligt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I Kirken... Søn 01 Nov 2009, 13:48 | |
| Hun bøjede sig let ned og strøg bllidt elveren over kinden "Du er meget ung, er du ikke?" spurgte hun i de hun rettede sig op igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I Kirken... Søn 01 Nov 2009, 13:52 | |
| Hun nikkede endnu en gang hun kunne ikke rigtigt andet hun vidste ikke hvordan slippe ud af den knibe hun bragt selv i da pludslig fik en ide men ventede alligevel lidt før hun fik vinden til løfte sig op ad hun skulle ihvertfald ikke narres i nogen fælde hun var ikke dum vinden løftede hende roligt op ad smilede svagt over påfund og håbede det virkede |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I Kirken... Søn 01 Nov 2009, 13:54 | |
| "Slap du bare af lille elver... Som sagt har jeg spist og er ikke intressert i dit blod" sagde hun og slog blikket ned. Hun gik tilbge mod det sted hun var æandet på gulvet |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I Kirken... Søn 01 Nov 2009, 13:59 | |
| Sas blev oppe luften hvor hun syntes at afstanden imellem dem virkede ret lang og slappede mere af hun stirrede ned på Mari hun stolede overhovdet ikke på det Mari havde sagt " jeg tager mine forholdsrelger" sagde hun en smule koldt ikke fordi ville være kold det bare fordi den måde |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I Kirken... Søn 01 Nov 2009, 14:02 | |
| Hun nikkede "Det er nok også meget klogt... Det kan være svært at kende forskel på hvornår jeg er sulten, og hvornåe jeg bare leger..." svaredde hun og hoppede op ved orglet igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I Kirken... Søn 01 Nov 2009, 14:06 | |
| " vampyre" sagde hun hånligt til sig selv desuden syntes hun ikke det ret sjovt blive brugt til legetøj hun rystede kort på hovdet af hende " hvad er der med jer" sagde hun forrundret " og desuden så synes jeg ikke det sjovt at være legetøj bare så du ved" sagde hun meget skrapt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I Kirken... Søn 01 Nov 2009, 14:10 | |
| 2hvad der er med os... Det har jeg brugt de sidste 521 år på at spekulere på... Men hvis du finder ud af det så må du endelig sige til... Det ville være godt at vide... Legetøj... Det er du heller ikke på nogen måde... Du var bare så nem at lege med" Hun smilede svagt ved det sidste hun sagde |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I Kirken... Søn 01 Nov 2009, 14:12 | |
| Sas himlede med øjene " de havde ret man kan ikke stole på sådan nogle blodsuger som jer" hun turdte ikke lade sig komme ned til jorden men hun var ved blive træt det bare sprøgsmål om tid før hun måtte ned til jorden igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I Kirken... Søn 01 Nov 2009, 14:16 | |
| "Sikkert ikke... Men tænk over det... Hvis jeg var sulten ville jeg forlængst havde sat tænderne i dig, jeg har haft så riglig change... Men du er sadig i live, uden mærker efter mine tænder på din hals..." sagde hun og satte sig ved orlet uden at vende ryggen til Saslia |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I Kirken... Søn 01 Nov 2009, 14:19 | |
| Sas kunne ikke hun landte på kirkegulvet hun trak vejret dybt før hun stirrede Mari " du ret men stoler altså stadig ikke på dig og din slags" sagde hun smule irrteret |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I Kirken... Søn 01 Nov 2009, 14:21 | |
| "Det er sikkert også det klogese..." svarede hun og smilede svagt. Hun så ned på elveren med e blødt blik |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I Kirken... Søn 01 Nov 2009, 14:26 | |
| Hun fnøs hånligt over Maris komentar vampyr troede åbenbart altid at de var så sjove hun lukkede øjene vinden skulle nok fortælle eller afsløre hvis vampyren var ude på noget hun hev en smule efter vejret men fik hurtigere og hurtigere kontrol over sit åndedrat |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I Kirken... Søn 01 Nov 2009, 14:29 | |
| Hun vendte sig mod orglet. "Hvis du er så bange, så sik du bare af" sagde hun før hun begyndte at spille på orglet |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I Kirken... Søn 01 Nov 2009, 14:31 | |
| Sas rejste sig begyndte løbe imod udgangen " håber sandlig aldrig jeg ser dig mere" sagde hun og var der næsten ude i friheden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I Kirken... Søn 01 Nov 2009, 14:32 | |
| "Lad nu være med at gøre dig for store forhåbninger" sagde hun gennem musikken |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I Kirken... Søn 01 Nov 2009, 14:37 | |
| Hun løb det sidste stykke ud igemmen døren og forsvandt til sidst |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I Kirken... Søn 01 Nov 2009, 14:39 | |
| Hun lo kort før hun igen fordybede sig i spillet... |
|
| |