| Rengøring.. What a drag.. | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Tirs 06 Jul 2010, 07:57 | |
| "Av! Stop så! Hvad forlanger du af mig? En undskyldning? Fint! Undskyld, jeg trækker min bemærkning tilbage! Tilfreds?!" Han så irriteret på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Tirs 06 Jul 2010, 08:06 | |
| "Du er fandme verdens største røv, nogensinde!!" råbte hun og mærkede hvordan tårene vældede frem igen og røg ned af hendes kinder. Hvorfor skulle dette altid ske for hende. Fuck hvor hun egentlig havde brug for en at holde om lige nu.. En som hun kunne få sine problemer sagt til.. Hun lod sit blik gå langsomt ned i gulvet og hulkede lavmælt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Tirs 06 Jul 2010, 08:15 | |
| Trako så langsomt på hende og rækte forsigtigt en hånd imod hende "Rose?" Han sank en kort klump. Hvorfor skulle de væsener han stødte på altid være kvinder! Han kunne jo ikke skade en forsvarsløs kvinde der stod og græd. Det var ligedog under hans værdighed. I det fleste tilfælde altså. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Tirs 06 Jul 2010, 08:18 | |
| Rose så på Trako og tog lidt tøvende fat i hans hånd. Hun kunne ikke rigtig få sig selv til at lade vær med at acceptere hans hånd og følte sig bare trist og havde brug for noget at få hendes tanker lidt væk. Hun så op på Trako og gik langsomt helt tæt ind til ham og lagde sit hoved mod hans ene skulder og sagde ikke noget og hulkede bare lavmælt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Tirs 06 Jul 2010, 08:20 | |
| Han sank en klump og lagde forsigtigt sine arme om hende. Han åbnede munden for at sige noget men lukkede den dog igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Tirs 06 Jul 2010, 08:22 | |
| Rose tog en dyb, men dog lidt rystende indånding og lagde sine arme omkring ham og tænkte ikke rigtig over hvad det egentlig var at hun gjorde. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Tirs 06 Jul 2010, 08:28 | |
| Han klappede hen forsigtigt. Han besluttede sig for ikke at sige noget. Det ville sikkert bare gøre hende vred igen. Hans stemme... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Tirs 06 Jul 2010, 08:31 | |
| Rose blev ved med at have sit hoved mod hans skulder og lagde sine hænder på hans brystkasse og greb fat i hans trøje da hun følte sig mere sikker hvis hun holdt fast i vedkommende hun stod ved så hun var sikker på at vedkommende ikke ligepludselig forsvandt. Hun snøftede lavmælt "Hvorfor skal det her altid være sår'n.." hviskede hun, men forventede dog ikke at Trako svarede hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Tirs 06 Jul 2010, 08:35 | |
| han så en smule forvirret på hende "Sådan? hvad mener du?" Han smilte skævt til hende. Han vidste ikke hvad han skulle gøre. Han var trænet til at dræbe, ikke hjælpe |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Tirs 06 Jul 2010, 08:37 | |
| Rose så langsomt op på Trakos ansigt og snøftede lavmælt "Altså.. Hvorfor skal alle de dårlige ting altid gå ud over mig?" spurgte hun og stramte sit greb i hans trøje og så ham ind i øjnene, men man kunne godt se på hende at hun ikke havde kræfter til at bruge sine evner. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Tirs 06 Jul 2010, 08:39 | |
| Han sank en lille klump. Han følte pludselig skylden skylle ind over ham. Han så ned på hende "Det ved jeg ik... " Han overvejede at protestere og huske hende på at han både havde fået skudt sin hånd og fået blodnæse på en og samme aften. Men det ville dog ikke hjælpe det store |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Tirs 06 Jul 2010, 08:41 | |
| Rose sukkede lavmælt og lagde sin ene kind mod hans skulder igen og havde sit ansigt sår'n at hver gang hun trak vejret lod hun en varm ånde gå direkte over mod Trakos hals. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Tirs 06 Jul 2010, 08:53 | |
| Trako kørte en hånd igennem hendes hår "Så længe du opfører dig ordentligt imod dig, så... Så skal jeg nok passe på dig" sagde han så. Det passede vel egentlig halvt. Halvt. Han ville ikke ofre sit liv for hende. Men han kunne vel godt beskytte hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Tirs 06 Jul 2010, 08:55 | |
| Rose kunne ikke lade vær med at grine lavmælt og kort over det han sagde "Okay.. Men jeg lover ikke at opføre mig ordentligt. Jeg har altså behov for at være lidt fræk og irriterende overfor folk.." sagde hun lavmælt og blev ved med at puste ham på halsen og gjorde det lidt bevidst for at drille ham lidt. Hun stillede sig lidt tættere på ham og holdt godt fast i hans trøje. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Tirs 06 Jul 2010, 08:57 | |
| Han grinte lavmældt "I så fald skal jeg nok prøve på at beherske mig" Han så med et lille smil på hende og begyndte at grine "Stop det" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Tirs 06 Jul 2010, 08:59 | |
| "Det ville være rart.." hviskede hun og grinte lavmælt over at han begyndte at grine "Det kan du godt glemme" sagde hun drillende og lagde sit ansigt tættere mod hans hals så hendes vejtrækninger kunne mærkes hårder mod hans hals "Giv mig en god grund til at stoppe.." hviskede hun mens hun blev ved. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Tirs 06 Jul 2010, 09:05 | |
| "Hvis du ikke stopper så... Så... Så gør jeg noget du ikke vil ha!" Grinte han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Tirs 06 Jul 2010, 09:07 | |
| "Jeg er ikke bange for dig, gamle mand!" sagde hun bestemt og blev derfor ved med at puste ham ind på halsen! |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Tirs 06 Jul 2010, 09:14 | |
| Han grinte og tænkte over hvad han skulle gøre. Det måtte ikke være overdrevent men stadig noget hun bestemt ikke ville have "Ellers så kysser jeg dig" Han smilte drilsk. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Tirs 06 Jul 2010, 09:16 | |
| Rose stoppede langsomt og trak langsomt sit ansigt væk "Kysse mig, eh?" spurgte hun og løftede et øjenbryn af ham "Kan du stadig finde ud af sår'n noget i din alder?" spurgte hun og kunne ikke lade vær med at smile og lod sit ansigt nærme sig hans hals igen "Jeg gør hvad der passer mig, bedstefar.." sagde hun lavmælt og elskede at drille ham med hans alder, og pustede til hans hals igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Tirs 06 Jul 2010, 09:18 | |
| "Jeg er altså kun 38! Jeg er ikke nogen bedstefar!" protesterede han indædt før han begyndte at grine igen "Som du vil" han smilte drilsk og kyssede hende så på kinden eftersom det var svært at kysse hende på munden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Tirs 06 Jul 2010, 09:20 | |
| Rose grinte lavmælt over ham "Du er gammel i mine øjne" sagde hun og vendte sit ansigt op mod hans så hendes læber strøg over hans, og smilte over det han gjorde. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Tirs 06 Jul 2010, 09:35 | |
| Han begyndte at grine let men stoppede dog da han mærkede hendes læber imod sine for den korte stund. Han smilte drilsk til hende "Du lever endnu?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Tirs 06 Jul 2010, 09:37 | |
| Rose så op på ham med et lidt drillende og lidt advarende blik "Selføli gør jeg da det!" sagde hun og lod sit ansigt gå ret tæt på hans så deres læber kun var få milimeter væk fra hinanden. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Tirs 06 Jul 2010, 09:45 | |
| Han så ind i hendes øjne og sank en lille klump. Nu hvor de faktisk havde kropslig kontakt på et frivlligt basis, var det lidt anderledes. Det gjorde ham lidt mere blød i knæene. Han smilte skævt til hende og kyssede hende så blidt på munden |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. | |
| |
|
| |
| Rengøring.. What a drag.. | |
|