| Rengøring.. What a drag.. | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Man 05 Jul 2010, 08:30 | |
| Rose så op på Trako og prøvede at holde smerten fra sin arm væk fra sit ansigt og blik og lod sit blik gå langsomt ned fra ærmet fra jakken som lå på gulvet. Hun sank en klump og vidste ikke rigtig om han stadig var sur over det. "Kan du finde ud af at ligge en forbinding?" spurgte hun lavmælt og var selv ikke særlig god til det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Man 05 Jul 2010, 08:36 | |
| "Hvis du har noget bandage så ja... Eller bare noget blødere stof i det mindste. Stoffet min jakke er lavet af er uegnet" Han så omkring efter noget brugbart |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Man 05 Jul 2010, 08:37 | |
| Rose så på ham og gik ud fra køkkenet, men kom hurtigt tilbage med en rulle bandage og kastede det over til ham med sin raske arm og gik over til spisebordet og satte sig ned og så ned på sin sårede arm og bar stadig had til Trako. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Man 05 Jul 2010, 08:39 | |
| Trako nikkede og gik hen til vasken "Du har ikke noget imod jeg låner en klud og lidt sæbe vel?" Han så om på hende mens han tændte for det varme vand og begyndte derefter at rode i skufferne efter en klud "Såret skal renses først" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Man 05 Jul 2010, 08:40 | |
| Rose så over på ham og rystede på hovedet "Nej.. Gør hvad du vil" sagde hun lavmælt og så betragtende på ham mens han gjorde en klud klar. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Man 05 Jul 2010, 08:57 | |
| Han nikkede og fandt en klud til sidst. han gennemvædede den i sæbevand før han atter gik hen til hende "Det her kommer til at svige" Han greb fat i hendes arm og satte sig på hug. Han begyndte at duppe det, og så vidt muligt undgå at gnide |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Man 05 Jul 2010, 08:59 | |
| Rose så på ham og nikkede til at have forstået at det ville svige. Hun klynkede lavmælt da han greb fat i hendes arm og bed ned i sin underlæbe da det gjorde lidt ondt. Hun tog fat i hans håndled og ville have haft vredet sig fri fra hans greb hvis det ikke var fordi at hun vidste at han gjorde det for at hjælpe hende ".. Det gør ondt.." hviskede hun og så væk fra ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Man 05 Jul 2010, 11:16 | |
| Trako nikkee og duppede fortsat "Du skulle ha givet mig min jakke" mumlede han med et lille smil. Han lagde kluden fra sig og tog bandagen frem igen. Han holdte hendes arm mens han begyndte at putte bandagen på "Der kommer nok til at være nogle smerter, dem kan jeg ikke fjerne" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Man 05 Jul 2010, 18:46 | |
| "Du overreagerede. Går til terapi med den vrede.." sagde hun og så tilbage på Trako og hadede at han var sår'n overfor hende. Hun bed ned i læben da det stadig gjorde ondt i hendes arm og det ikke gjorde det meget bedre da han begyndte at ligge bandage på, og nikkede som til at hun forstod det han havde sagt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Man 05 Jul 2010, 23:55 | |
| "Du fremprovokerede den, jeg prøvede jo i starten blot at gøre bod på mine handlinger" Protesterede han og færdig gjorde forbindingen "Det var vist det" Han rejste sig op på igen og børstede sine knæ rene "Hvis du gerne vil have smerten væk kan jeg anbefale noget smertestillende medicin eller endnu bedre, en flaske whisky eller bare stærk alkohol generelt" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Tirs 06 Jul 2010, 03:32 | |
| "Det var squ nogle dårlige forsøg så!" sagde hun hårdt og så væk fra ham imens han gjorde det færdig. Hun så langsomt op på ham da han rejste sig op og nikkede svagt og havde dog ikke tænkt sig at bruge alkohol da hun var for ung til at købe det og havde derfor næsten intet i huset som ihvertfald kunne bruges. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Tirs 06 Jul 2010, 04:37 | |
| "Var det? Hvad mere kunne jeg da have gjort?" Trako så nysgerrigt på hende og lagde sine arme over kors |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Tirs 06 Jul 2010, 04:39 | |
| Rose så op på Trako og åbnede sin mund for at sige noget, men lukkede den hurtigt igen da hun ikke rigtig kunne finde på noget at sige. Hun så væk fra ham og mumlede et eller andet irriteret og knyttede sine hænder ".. Jeg hader dig.." hviskede hun og blev ved med at se væk fra ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Tirs 06 Jul 2010, 04:55 | |
| "Det overrasker mig ikke" Sagde han så "Men hvad med jeg bare tager min jakke og forsvinder så?" Han lagde sit hovedet let på skrå "Medmindre der er noget jeg kan gøre for at få dig til at lade være med at hade mig?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Tirs 06 Jul 2010, 05:20 | |
| Rose så op på ham og løftede et øjenbryn "Hvis du får taget din stolthed væk på samme måde som min gjorde, så vil jeg ikke være så sur.." sagde hun og havde i sandhed fået revet sin stolthed og ære fra sig da han voldtog hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Tirs 06 Jul 2010, 06:50 | |
| Trako begyndte at grine opgivende "Og sig mig, hvordan i alverden havde du tænkt dig at det skulle lykkedes? Der er ikke rigtig nogen måde at tage min stolthed eller ære... Men kan bore lidt i den, men aldrig fjerne den" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Tirs 06 Jul 2010, 07:05 | |
| "Det ved jeg da ikke.. Jeg troede at du var den kloge voksne!" snerrede hun og lød lidt nedladende. Hun rejste sig langsomt op da hun ikke brød sig om at sidde ned mens Trako stod op, da hun følte sig mindre og svagere end hun allerede følte sig "Fint! Så bor lidt i den. Jeg vil bare se den smerte, i dig, som du har pålagt mig" sagde hun og så ham ind i øjnene. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Tirs 06 Jul 2010, 07:14 | |
| "Hør her snuske, der er kun en måde jeg kan tænke på hvor du vil påføre mig den sammen smerte, men den løsning vil gå udover andre end blot mig" Mumlede han og lagde igen armene over kors. Det skulle så også siges at den løsning ville han aldrig gå med til. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Tirs 06 Jul 2010, 07:17 | |
| Rose gav ham en hurtig knytnæve lige i synet ved at han kaldte hende for snuske "Ikk kald mig snuske.." sagde hun lavmælt og ville squ ikke kaldes snuske af ham. Hun var ligeglad med om han blev vred, men det var der ikke noget at gøre ved. Hun var squ ikke bange for ham! |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Tirs 06 Jul 2010, 07:22 | |
| Han bakkede hurtigt væk mens han tog sig til sit ansigt "Arv for fand-... I Guds navn! Tag dig dog sammen" Skreg han og stirrede irritabelt på hende før han rømmede sig. Han rettede sig let op "Meget vel, den havde jeg vel fortjent" han knyttede instinktivt sine næver men tog dig så hurtigt til næsen der han mærkede blodet flyde ude derfra. Han sukkede irriteret "Fedt! Blodnæse..." |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Tirs 06 Jul 2010, 07:26 | |
| Rose så på Trako og kunne ikke lade vær med at se ned i gulvet da han skreg af hende. Hun ville squ ikke tage sig sammen! Ikke når at han var sår'n overfor hende! Hun lod sit blik gå tilbage op på hans ansigt da han havde faldet lidt ned og så på hans blodnæse og smilte hånligt og tilfredst "Så kan du læ'r at du ikke skal ligge dig ud med folk som er stærkere end dig, bedstefar" sagde hun hånligt og lagde pres på ordet 'bedstefar' og snakkede urespektfuldt og hånligt til ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Tirs 06 Jul 2010, 07:34 | |
| Han så vredt på hende "Prøv at hør på dig selv! Du er ikke en skid bedre end mig!" Han spyttede det blod der havde rendt ned i hans mund ud igen. "Engel? Jeg begynder at tro du er en dødsengel, en dødsengel er er bange for at se døden i øjnene" han vendte ryggen til hende og så på sine hænder. Rolig eller agressiv, rolig eller agressiv... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Tirs 06 Jul 2010, 07:38 | |
| Rose gispede af det han sagde og fandt det som en fornærmelse da hun ikke var i nærheden af det! Hun var jo sår'n set Ærke engel, så deet. "Tag det tilbage!" snerrede hun advarende og ville ikke have at han snakkede sår'n til hende i hendes eget hus! |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Tirs 06 Jul 2010, 07:45 | |
| "Ellers hvad?" Hvislede han "Hvad har du tænkt dig? At slå mig ihjel? Tage min arm? Ja måske endda tage min manddom? Du kan jo ik den slags" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. Tirs 06 Jul 2010, 07:48 | |
| Rose så såret op på Trako og slog ham igen og ville bare blive ved med at slå ham indtil hun var tilfreds og til at hun vidste at han havde fået lært en lektie, selvom at der ikke var så meget at lære når det var Rose som slog.. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Rengøring.. What a drag.. | |
| |
|
| |
| Rengøring.. What a drag.. | |
|