Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Rengøring.. What a drag..

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 13, 14, 15
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Rengøring.. What a drag.. - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 15 Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 18:05

Rose så på ham og kunne ikke lade vær med at smile til ham. Hun havde egentlig glemt hvad der var foregået mellem dem tidligere og tænkte ikke rigtig over hvad det egentlig var at hun gjorde. Hun rødmede svagt da han kyssede hende, men gengældte dog kysset og pressede sin krop blidt ind mod hans.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 15 Icon_minitimeOns 07 Jul 2010, 02:47

Han så en smule forvirret ned af hende. Tanken om hun havde fået drikket noget mens han havde haft ryggen til hende strøg ind over hende, men han kastede den dog fra sig igen. Et smil spredte sig på hans læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 15 Icon_minitimeOns 07 Jul 2010, 03:23

Rose rødmede dybt og lod sit ansigt vende sig bort fra ham da hun ikke ville have at han skulle se at hun rødmede. Hun havde haft set det smil som havde bredt sig på hans læber og smilte svagt over at have haft set det. Hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle gøre.. Hun stod allerede tæt på ham, med sine hænder på hans brystkasse. Hun vidste ikke rigtig om det var iorden og at han overhovedet brød sig om at hun havde kysset ham. Aaarh, nu havde han jo oss kysset hende.. Men stadigvæk. Hun blev ved med at have sit ansigt vendt bort fra ham med dybrøde kinder og begyndte at gumle i sin underlæbe.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 15 Icon_minitimeOns 07 Jul 2010, 04:33

Trako så nysgerrigt på hende "Rødmer du?" Drillede han og prøvede at opfange øjenkontakt med hende. Det var lidt morsomt. Hun morede ham faktisk. "Altså jeg ved da godt min charme er uimodståelig men alligevel" Han begyndte at grine lavmældt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 15 Icon_minitimeOns 07 Jul 2010, 04:36

"Jeg rødmer ikke!" sagde hun hurtigt og tog hurtigt sine hænder væk fra hans brystkasse for derefter at gnubbe dem mod sine kinder i håb om at hun kunne gnubbe den røde farve væk fra kinderne. Hun så langsomt tilbage op på Trako og fik øjenkontakt med ham og kunne ikke lade vær med at grine af det han sagde "Nu må du ikke lyve, Trako" sagde hun drillende "Der er ikke noget ved dig som er charmerende.." mumlede hun og løj lidt og lød ret stædigt og så igen væk fra ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 15 Icon_minitimeOns 07 Jul 2010, 04:44

Han åbnede munden med et drilsk smil "Uhhhh, nu skal du ikke komme for godt igang lille frøken. Næh, bessefar her har mere charme end et helt bundt hundehvalpe" Han nikkede bestemt før han så begyndte at grine. Mærkeligt... Det føltes som om at det der før var sket, nu bare var glemt. Det var måske os bedst på den måde. Nu hvor han tænkte over det kunne det måske være meget nyttigt at have en engel som ven.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 15 Icon_minitimeOns 07 Jul 2010, 04:47

Rose så tilbage op på Trako og smilte drillende og stædigt "Eeej! Der er squ mere charme i min tommelfinger end der er dig!" sagde hun og grinte over ham og så ham ind i øjnene og lod sin næsetip langsomt stryge sig op af hans hals hvor hun oss pustede ham som før "Der er ihvertfald mere charme i mig end dig.. Sååå det.." sagde hun lavmælt og lagde sine hænder tilbage til hans brysktasse og blev ved med at puste ham drillende ind på halsen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 15 Icon_minitimeFre 09 Jul 2010, 04:06

Trako grinte let af hende "Arj nu må du lige stoppe. Jeg er den mest chamerende af os to" Han smilte drilsk til hende. Hans kæbe skælvede en smule igen ved synet af hendes øjne. Han le igen "Næh, du er jo bare en lille engel" Drillede han. Han begyndte at grine igen "Stop så med det der!"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 15 Icon_minitimeFre 09 Jul 2010, 04:08

Rose grinte muntert over ham og så på hans ansigt "Næææ nej! Du er ikke en skid charmerende!" sagde hun bestemt og smilte over ham. Hun rystede drillende på hovedet og blev ved med at puste ham på halsen for at se ham blive irriteret "Tving mig.." hviskede hun drillende og grinte lavmælt og blev ved med at holde fast i ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 15 Icon_minitimeFre 09 Jul 2010, 04:18

Trako grinte drillende "Åh jo... Jeg har scoret flere damer, end du er gammel i år" Han smilte drilsk til hende. Han vidste jo faktisk ikke hvor gammel hun var men alligevel. Han grinte lumsk før han greb fat om hende og løftede hende op "Jeg advarede dig jo!" Grinte han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 15 Icon_minitimeFre 09 Jul 2010, 04:21

Rose så op på Trako og rystede på hovedet af ham "Klart, bedstefar" sagde hun drillende og ggrinte lavmælt. Hun så lidt på hans lumske smil og rynkede panden og hvinede da han løftede hende op "Argh! Hvad laver du?!" spurgte hun forskrækket og vidste ikke hvad pokker han havde tænkt sig.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Rengøring.. What a drag..   Rengøring.. What a drag.. - Page 15 Icon_minitime

Rengøring.. What a drag..
Tilbage til toppen 
Side 15 af 15Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 13, 14, 15
 Lignende emner
-
» vinter rengøring?
» Rengøring.... - Naik
» Rengøring skal jo oss gøres...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: