Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Mange mennesker?!... - Zalensio

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Mange mennesker?!... - Zalensio Empty
IndlægEmne: Mange mennesker?!... - Zalensio   Mange mennesker?!... - Zalensio Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 01:09

Dag : Irl
Dato : 7/6
Tid : 23:09
Vejr : Varmt, men overskyet
Sted : Mellem de høje byggninger i Werclare
Påklædning : http://i116.piczo.com/view/4/i/t/8/q/d/n/e/a/e/q/1/img/i321204404_71686_5.jpg
Omgivelser : Menneskker og væsner over alt?!

Fie stod ude ved gaden og så rundt. Hun var kommet ud for at få noget frisk luft og gå en lang tur, men da hun var kommet ud fra sin lejlighed var gaderne fyldt op med væsner og mennesker der festede rundt. Der var ikke noget musik, kun en stoooor scene med hjul som folk hoppede op på og dansede rundt. Den kørte hvist hele byen igennem, for folk fra mange af rigmands kvarterende var på den gade hvor Fie boede, og hun levede i de fattiges kvarter. Hun bed sig i læben, og så nervøst ned. Hun kunne ikke helt forstå hvad der skete omking hende, og hun havde ikkelyst til at kaste sig ind imellem folk for at komme igennem. Der var nogle få slåskampe igang, og folk var pænt fulde så Fie ville ikke for tæt på. Hun mærkede sin usikkerhed der nu fik hende til at gå baglæns tilbage til muren der var bag hende. Hun så ned, og pillede lidt ved sin t-shirt, da hun blev narvør og usikker over at alle de mennesker og væsner der var til stede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mange mennesker?!... - Zalensio   Mange mennesker?!... - Zalensio Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 01:14

Zalensio gik forbi de mange mennesker, og fik øje på Fie. *Hun ser da yndig ud.* tænkte han. Han gik hen til hende. "Hej," sagde han med et smil, og fortsatte så, "hvem er du?" spurgte han. Hun så lidt bekendt ud. "Har du været på Petronia før?" spurgte han. Da han ejede stedet, var han der jo engang imellem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mange mennesker?!... - Zalensio   Mange mennesker?!... - Zalensio Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 01:21

Fie blev lidt forskrækket over at der blev talt til hende, da hun jo ikke havde regnet med at nogle havde set hende eller noget. Hun bed sig i læben, og så lidt usikkert på ham. "Ehm... Hej"sagde hun forsigtigt, og så på ham. Han var vampyr.. Ligesom hende selv. Hun tænkte over spørgsmålet, hvem var hun?... "Mig, jeg er Fie... "sagde hun stille, og så på ham med et lille sødt smil. Hun var ikke helt sikker på at det var det rigtige svar, men det var jo også lige meget. "Ja et par gange"sagde hun stille, og så ned, det var ikke der hun opholdte sig mest, men hun havde været der nogle gange.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mange mennesker?!... - Zalensio   Mange mennesker?!... - Zalensio Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 01:28

"Jeg synes nok jeg havde set dig før. Jeg ejer stedet, så jeg er der jo nogle gange." sagde han med et smil. "Jeg er forresten Zalensio, men folk kalder mig Zal." havde han fortsat. Endnu et smil undslap hans læber. Hans sorte hår fik en helt speciel glans i det her lys. Han var efterhånden ved at være tørstig, da han ikke havde haft fat i et menneske i noget tid nu. *Jeg må snart til at finde en.*
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mange mennesker?!... - Zalensio   Mange mennesker?!... - Zalensio Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 01:36

Fie smilte lidt over det han sagde. "Hmm, Jeg er der ikke så tit, men det kan da godt passe at du har set mig der"sagde hun og smilte sødt til ham. "Zal... Nice"sagde hun, og så på ham med et lidt undersøgende blik. "Jeg bliver kun kaldt Fie"sagde hun stille, og bed sig i læben. Hun så ned, og vidste ikke helt hvad hun skulle gøre af sig selv. Hun havde fået nok blod, da hun lige havde været ude og jage. Hendes blik gled kort hen på den store scene med hjul på der efter hånden var rullet rimlig langt væk.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mange mennesker?!... - Zalensio   Mange mennesker?!... - Zalensio Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 01:40

"Hmm, fra nu af vil jeg kalde dig Fi-fi." grinte han. Han plejede ikke at give folk kælenavne, men det skete da nogle gange. Han kiggede tilbage på scenen der var rullet et godt stykke væk. Han tændte en smøg, og lod zippo lighteren stå tændt lidt, hvorefter han slukkede den igen. "Det er længe siden jeg sidst så til baren, så måske kunne du forklare mig hvordan det går der?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mange mennesker?!... - Zalensio   Mange mennesker?!... - Zalensio Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 01:44

Fie så på ham, og grinede lidt over det navn han fandt på, hun holdt sig hurtigt for munden for at holde grinet tilbage. Hun bed sig i læben, og så på ham. det overraskede hande at hun ikka var så usikker i hans selsbak, normalt ville hun stadig være meget nervøs og usikker. Hun så på ham, og smilte over hvad han sagde. "Jeg har ikke været der i en evighed, så jeg ved det faktisk ikke"sagde hun stille, og så lidt forlegent ned.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mange mennesker?!... - Zalensio   Mange mennesker?!... - Zalensio Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 01:52

"Okay, ville bare lige høre." sagde han med et bredt smil, så bredt at hans tænder næsten blev blottede. Han kiggede på hende med en nærmest beundring. *Hun er smuk, selv for en vampyr.* tænkte han for sig selv. Han rystede på hovedet fordi en flue åbenbart synes han duftede godt. Det lange, sorte hår fløj rundt om hovedet på ham, og de hvide striber kunne nogle gange skimtes. Han satte det hurtigt igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mange mennesker?!... - Zalensio   Mange mennesker?!... - Zalensio Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 01:58

Fie nikkede, og smilte sødt til ham. "Hvad laver du egenligt her, på jagt eller?"spurgte hun, og så på ham med et roligt blik. Hun havde en stor lyst til at kramme ham, men gjorde det ikke. Hun blev bare stående, og betragtede ham roligt med et sødt smil der dækkede hendes læber. Hun smilte lidt over den flue der så ud til at kunne lide ham. Hun viftede den væk fra hans skulder da den havde sat sig der imens han rystede på hovedet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mange mennesker?!... - Zalensio   Mange mennesker?!... - Zalensio Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 02:05

Zal smilede. "Nej, egentlig ikke. Var bare ude at gå, og fik så øje på festlighederne." sagde han med et smil der kunne få adskillige piger til at gå omkuld. "Hvad med dig? Hænger du her bare for at hænge, eller oplever du noget spændende?" grinede han til hende. Han synes hun var okay, en fin person som man godt kunne vende sig til.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mange mennesker?!... - Zalensio   Mange mennesker?!... - Zalensio Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 02:11

Fie så på ham, og forstod hvad han mente. "Jeg bor her"sagde hun, og pegede på den hæje bygning bag sig. "Jeg var bare på vej ud for at tja finde noget at lave"sagde hun stille, og smilte til ham. Hun lagde godt mærke til det charmerende smil der kom fra ham, men hun gjorde intet, det gav hende kun en størrere lyst til at kramme ham. Hun bed sig i læben, og smilte så igen sødt til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mange mennesker?!... - Zalensio   Mange mennesker?!... - Zalensio Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 02:15

Han kiggede op på bygningen. "Ahh... Det ser fint ud." sagde han og grinede lidt for sig selv. Han var jo vant til at bo i store huse og sådan. "Hmm, hvis du vil, kan du se hvor jeg bor?" sagde han, smilede og gav hende et charmerende kys på panden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mange mennesker?!... - Zalensio   Mange mennesker?!... - Zalensio Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 02:27

Fie smilte lidt over det han sagde, Det var en fin nok lejlighed hun havde fået købt sig, men det var nu heller ikke noget at råbe hurra for. Hun så på ham med et lille sødt smil. "Det vil jeg da gerne"Sagde hun stille, og smilte til ham. hun blev lidt forlegen over kysset, men smilte alligevel glad over det. Hun bed sig kort i læben, og så på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mange mennesker?!... - Zalensio   Mange mennesker?!... - Zalensio Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 02:41

Han tog fat i hende, og tog hende med ned af et par gader, indtil de stod foran en enorm villa. "Her bor jeg så." sagde han. Det var stort, nærmest kæmpe, og haven var fantastisk smuk. "Skal vi gå indenfor?" spurgte han med et smil. Han ventede på hendes svar, og smilede til hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mange mennesker?!... - Zalensio   Mange mennesker?!... - Zalensio Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 11:28

Fie så lidt overrasket på ham, men gav så hans hånd et blidt klem imens de gik. Da det stod foran villaen fik hun store øjne. Hun bed sig i læben, og så på ham. "Hvor er det flot!"sagde hun, og smilte til ham. Hun lyttede til spørgsmålet, og nikkede hurtigt. "Ja gerne"sagde hun, og mærkede så nysgerrigheden der boblede i hende.

//Undskyld jeg sådan bare loggede, men skulle ud og spise -.-'///
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mange mennesker?!... - Zalensio   Mange mennesker?!... - Zalensio Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 21:17

Han smilede, og trak hende med indenfor. Han åbnede døren, og trådte indenfor. Musik spillede. Han havde glemt at slukke radioen inden han var gået, så den stod ellers og spillede Wavin' flag - K'NAAN. Han gik med hende, ind i et stort rum fyldt med møbler af forskellig slags, bla. en lædersofa, en masse lænestole og så en enorm fladskærm. "Sådan bor jeg altså." sagde han med et smil.

//Gør ikk noget, loggede selv på grund af at jeg blev træt XP//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mange mennesker?!... - Zalensio   Mange mennesker?!... - Zalensio Icon_minitimeMan 12 Jul 2010, 00:16

Fie så rundt da de kom ind. Hendes nysgerrige blik gled hen over de forskellige møbler og ting der var der inde. Hun så så på Zal, og smilte til ham. "Det ser meget hyggeligt ud"sagde hun og så igen kort rundt inden hendes blik igen endte på ham. Hun betragtede lidt hans øjne og smilte glad. Hun kunne godt lide at være i hans selskab, han vækkede ikke hendes usikkerhed som så mange andre ville gøre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mange mennesker?!... - Zalensio   Mange mennesker?!... - Zalensio Icon_minitimeMan 12 Jul 2010, 00:39

Zal kiggede på hende med et smil. "Du ser tryg ud." sagde han glad til hende. Han kiggede hende i øjnene. Han tog hende med hen i sofaen, og lagde så en arm på hendes ene lår. "Det er så stort, at folk næsten kræver en gps for at finde rundt." sagde han med et smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mange mennesker?!... - Zalensio   Mange mennesker?!... - Zalensio Icon_minitimeMan 12 Jul 2010, 01:01

Fie smilte til ham, og blev kort lidt forlegen over at han havde lagt mærke til det. "Ehm, ja... Det er jeg sogså"sagde hun stille, og smilte til ham. Hun fulgte med ham, og lagde godt mærke til at han rørte hendes lår, men hun sagde ikke noget til det. Hun grinede lavt ovar det han sagde. Var det virkelig så stort..? "Tja jeg tror ikke jeg ville få brug for det!... Og dog.."hun så lidt ned, og smilte så sødt til ham igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mange mennesker?!... - Zalensio   Mange mennesker?!... - Zalensio Icon_minitimeMan 12 Jul 2010, 02:16

Zal smilede. "Næppe, men det er sådan folk udtaler sig om det." grinede han. Han startede musikanlægget, og satte noget Slipknot på. Han skruede godt op for den, så højt at man næsten skulle råbe for at tale sammen. "Men hvor gammel er du?" spurgte han.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mange mennesker?!... - Zalensio   Mange mennesker?!... - Zalensio Icon_minitimeMan 12 Jul 2010, 02:25

Fie smilte over hvad han sagde, "Så det gør de, og hvor mange er 'de' så?"spurgte hun, med en lidt drillende tone. Hun så på musikanlægget og smilte glad til ham. Hun kunne godt lide Slipknot, så det passede hende fint nok at han sattedem på. Hun så lidt ned, og bed sig i læben. "Jeg er 17"sagde hun og så på ham, med igen et lille sødt smil. Hun strøg blidt sit pande hår til siden så det ikke faldt ned over hendes øje.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mange mennesker?!... - Zalensio   Mange mennesker?!... - Zalensio Icon_minitimeMan 12 Jul 2010, 20:18

"Medarbejdere, kolleger, gæster... Du ved, det sædvanlige." sagde han med et smil. Han blev liidt overrasket over hendes alder. "Kun 17? Så vil du ikke høre min alder." sagde han og grinede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mange mennesker?!... - Zalensio   Mange mennesker?!... - Zalensio Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 05:59

Fie så p ham, og grinede lidt. "Nåår så kun dem"sagde hun, og rakte tunge til ham med et drillende smil. "Ja kun 17, men sikkert stærkere end dig"sagde hun igen drillende, og smilte sødt til ham. "Ej, hvor længe har du været til?"spurgte hun, og var faktisk ret nysgerrig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mange mennesker?!... - Zalensio   Mange mennesker?!... - Zalensio Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 06:56

"Mange år. Rigtig mange endda." sagde han stille, og fortsatte så, "Omtrent 1350 år efterhånden." Han kiggede spændt på hende, afventede hendes reaktion på hvad han lige havde sagt til hende.

//Har ikke haft tid til at svare i lang tid, sorry ^^'//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mange mennesker?!... - Zalensio   Mange mennesker?!... - Zalensio Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 23:03

Fie så på ham i lidt tid uden at sige noget, da hun lige skylle regne lidt. "Jamen... Du er jo... Eh.."hun trav, og bed sig i læben imens hun så på ham med et forvirret blik, hun vidste godt at vampyrere kunne lever meget længe, mendet var ikke noget hun sådan havde tænkt over før, så det kom bag på hende. Hun så på ham, og smilte så drillende til ham. "Ad så er du jo en gammel en"sagde hun drillende, og prikkede blidt ham på næsen.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Mange mennesker?!... - Zalensio   Mange mennesker?!... - Zalensio Icon_minitime

Mange mennesker?!... - Zalensio
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» mennesker, mennesker .. Vampyrer.
» Ingen mennesker ?
» Mennesker over alt? - Artemios
» Ingen mennesker?
» Bare mennesker?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum