Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Mange mennesker?!... - Zalensio

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Mange mennesker?!... - Zalensio - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mange mennesker?!... - Zalensio   Mange mennesker?!... - Zalensio - Page 2 Icon_minitimeOns 21 Jul 2010, 05:52

Zal kiggede sødt på hende. "Ja måske, men jeg er stadig den samme som jeg var dengang." grinede han. Han gav hende endnu et sødt kys, for derefter at kysse hende mere passioneret. Han vidste ikke helt hvorfor han gjorde det, måske fordi hun var sød, måske fordi han flirtede. Det var nok mest fordi hun var sød, og han kunne se på hende at hun nød hans selskab.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mange mennesker?!... - Zalensio   Mange mennesker?!... - Zalensio - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 09:36

Fie grinede kort, men smilte så bare sødt til ham. "Hmm, så det er du, skal jeg så være bekymret?"spurgte hun med en drillende tone. Hun blev lidt overrasket over det lille kys, men havde ikke noget imod det. Hun kyssede dog med, da han igen begyndte, hun smilte lidt imens, men ikke nok til at det ville ødelægge det. Hun syntes han var sød, meget endda, men hun vidste dog alligevel ikke helt hvad der drev hende med ind i kysset.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mange mennesker?!... - Zalensio   Mange mennesker?!... - Zalensio - Page 2 Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 20:48

Zal endte kysset og kiggede på hende. "Jeg er overraskende, jeg ved det." sagde han, og stillede sig så han lignede en bodybuilder. Han kunne godt være både romantisk og komisk på samme tid, det mente han i hvert fald selv. Han skulle helst kunne blande det, ellers blev man hurtigt kedelig. Det mente han i hvert fald selv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mange mennesker?!... - Zalensio   Mange mennesker?!... - Zalensio - Page 2 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 22:23

Fie så på ham og grinede lidt. "Nå så det er du?... Det tror jeg ikke på!"Sagde hun drillende og rakte så tunge af ham. Hun elskede at drille folk, det var noget som kunne underholde hende meget. Hun smilte sødt til ham, og gik helt hen til ham. "Du sød"sagde hun, og så på ham med et oliget og dog glad udtryk. Hun lænede sig lidt ind mod ham, og så smilende på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mange mennesker?!... - Zalensio   Mange mennesker?!... - Zalensio - Page 2 Icon_minitimeTirs 03 Aug 2010, 21:22

"Det har jeg efterhånden en lille idé om." grinede han. Han mente selv at han ikke var spor sød, måske fordi han havde levet igennem så mange år som han nu havde, men det betød ikke rigtig så meget når det nu kom til stykket. Han var stadig den samme som før, så han kunne egentlig godt selv se logiken i det. Han lod hende læne sig op ad ham, og stod stadig stille, sådan da.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mange mennesker?!... - Zalensio   Mange mennesker?!... - Zalensio - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 07:29

Fie så på ham, og smilte. "Så det har du?... Jamen så er jeg ikke helt siker på om jeg skal tro dig"sagde hun, og smilte sødt og drillende til ham. Hun kunne nu godt lide at være sammen med ham. Han virkede ret uforusigelig, og de gav ham et lidt mystisk pift. Hun så på ham med et stadig sødt smil. "Du virker så tavs nu? Har jeg gjordt noget dumt?"spurgte hun, og så op på ham. Hun var ikke helt sikker på om hun havde sagt noget dumt siden han ikke sagde så meget?
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Mange mennesker?!... - Zalensio   Mange mennesker?!... - Zalensio - Page 2 Icon_minitime

Mange mennesker?!... - Zalensio
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» mennesker, mennesker .. Vampyrer.
» Ingen mennesker ?
» Mennesker over alt? - Artemios
» Ingen mennesker?
» Bare mennesker?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum