Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hvorfor ..? (Zack)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hvorfor ..? (Zack) Empty
IndlægEmne: Hvorfor ..? (Zack)   Hvorfor ..? (Zack) Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 01:44

Tid: 19:00 ca.
Sted: Oppe i bjerget.
Dag: torsdag.
Dato: 15. Juli
Omgivelser: træer og sådan.
Vejr: let blæst, men ellers lunt og tørt.

Lovell sad på jorden foran bænken,han havde hældt alle sine tyvekoster ud på jorden foran sig, der lå smykker, punge, ure og andre værdifulde ting. Han så lidt på det og nikkede tilfreds "Der må være nok" mumlede han i et lille smil. Han tog et glimtrende ur op og så lidt på det. Han lagde den så tilbage og lod sig falde ned og ligge på jorden "Hvorfor dræbte hun mig også .." sagde han så stille og så op på himmelen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor ..? (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor ..? (Zack)   Hvorfor ..? (Zack) Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 01:48

Zack havde få øjeblikke før, set en lille dreng, med en taske, gå op af bjerget, derfor var han fulgt efter, en lille dreng burde ikke gå derop alene, mente han. Zack stod noget der lignede 30m fra drengen da drengen tømte tasken på jorden. Zack skyndte sig at løbe hen til ham og sætte sig på hug ved siden af drengen og skulle egentligt til at hjælpe drengen med at samle tingene sammen, indtil han så hvad det var... "Knægt. Hvor har du de ting fra?" Spurgte Zack skeptisk og rejste sig op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor ..? (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor ..? (Zack)   Hvorfor ..? (Zack) Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 01:53

Lovell fik et chok da han så manden og begyndte små panisk at proppe tingende i tasken og fik på få sekunder alle tingende tilbage i tasken "Hvad mener du?" sagde han så hurtigt og holdte tasken tæt indtil sig "Hvem er du?" spurgte han så og kiggede på ham med store øjne. Han rejste sig op så han hurtiger kunne løbe hvis manden skulle finde på at gøre noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor ..? (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor ..? (Zack)   Hvorfor ..? (Zack) Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 01:56

"Børnelokkeren, fra third street." sagde Zack dybt sarkastisk "Nej.. Det er jeg ikke." Zack kiggede på drengen som om drengen havde lavet ballade... Meget ballade. "Nåh, må jeg så høre din grund til at stjæle fra folk? min var der ikke var noget mad på bordet." Sagde Zack for at vinde den lille drengs tillid, han havde set hvor forskræmt knægten så ud, og knugede sine nye 'ejendele' til sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor ..? (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor ..? (Zack)   Hvorfor ..? (Zack) Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 02:05

Lovell så stadig mistænksom på manden og fortalte ikke særligt tit hvorfor han stjal og især ikke til fremmede "Hvorfor vil du vide det?" spurgte han så og gik et skridt væk fra manden "Har du stjålet?" spurgte han så med store øjne og holdte stadig tasken indtil sig. Han ville ende med at skulle give tingende tilbage ligsom her fornyeligt da elvern opdagede ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor ..? (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor ..? (Zack)   Hvorfor ..? (Zack) Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 02:08

"Ja, sku, mine forældre var narkomaner, jeg skulle jo også have noget at spise, min mor havde en mindre psykose... Det betyder man ikke er helt normal oven i boldten, hun kunne godt lide at gå helt amok." Zack smilede til drengen og pegede på tasken. "Vis du vil beholde dine tyvekoster, så gør du klogt i at lære hvor og hvornår man kan kigge på dem, havde jeg været i dårligt humør, havde jeg måske stjålet dem fra dig?" sagde Zack selvom det var tydeligt i hans stemme at han ikke kunne finde på sådan noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor ..? (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor ..? (Zack)   Hvorfor ..? (Zack) Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 02:46

Lovell så på ham og så lidt ned på tasken da han snakkede om den "Eh ... ehm jeg troede ikke her var nogen til stede" sagde han så og så lidt ned "Var din mor syg?" spurgte han så og så på manden med sine børne øjne. Hans egen mor havde også været pshycisk syg og kommet til at skubbe ham ind under en kørende cirkus vogn så han døde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor ..? (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor ..? (Zack)   Hvorfor ..? (Zack) Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 02:52

"Knægt, du ser ud til at have potientale, vis du vil kan jeg lære dig at overleve på gaden, og leve med de regler gaden lærer en... Før du svarer så husk på regel nummer et... henvender en fyr sig sådan her til dig er han nok ofte ude på noget, f.eks at stjæle dine tyvekoster fra dig, nemme penge du ved. Denne her gang var du heldig." sagde Zack og kiggede på drengen. "Tjaah... Hun var ikke syg, hun ER syg, regner jeg med."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor ..? (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor ..? (Zack)   Hvorfor ..? (Zack) Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 03:00

Lovell tænkte lidt "Eh .. Jo" sagde han så "Altså .. hvor lang tid vil det tage?" spurgte han så, Han skulle jo tilbage til cirkusset med tyvekosterne ellers fik han tæv eller han blev straffet og fik hverken mad eller drikke, og det ville han gerne have. Han tog tasken hen over skuldern og tænkte lidt. Manden skulle heller ikke opdage at han jo var en Døds engel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor ..? (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor ..? (Zack)   Hvorfor ..? (Zack) Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 03:20

"Altså... Et par år, vis du mangler et sted at bo, har jeg en sofa, har du økonomiske problemer, så siger du bare til, er nogen ude efter dig, så kender jeg et par... Ekstra hårde gutter." sagde Zack, Zack mente dusørjægerne, som han bestemte over, han vidste det var nogen af de farligste personer i denne verden, men knægten kendte sikkert ikke til dem. Zack kiggede på drengen og sagde "Kan du komme ind i små rum og huller og luftskakter?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor ..? (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor ..? (Zack)   Hvorfor ..? (Zack) Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 03:27

Lovell så på ham med store øjne "E-et par år?"sagde han så og så lidt rundt "Det.. altså ..det ved jeg nu ikke" sagde han så og så på ham, Han ville jo være voksen om mindre end en måned, eller han ville være 17-18 år om en måned. Han ville jo hurtigt opdage at hans vækst hvist ikke var helt normal "Det kan jeg ikke" sagde han så hurtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor ..? (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor ..? (Zack)   Hvorfor ..? (Zack) Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 03:58

"Og hvorfor ikke? Du er måske bange knægt? Tro mig, jeg har set ting der er farligere end så meget andet i den her verden, ting du aldrig nogensinde ville tro på fandtes, sig mig hvad dit problem er, så skal vi nok få det fikset... Okay?" spurgte Zack og klappede ham på hovedet og stak hænderne i lommerne, mens han kiggede på drengen og hans reaktion.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor ..? (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor ..? (Zack)   Hvorfor ..? (Zack) Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 04:06

Lovell rystede svagt på hovedet "Det går bare ikke .." sagde han så og gik et par skridt væk fra ham "Jeg .. jeg .. øh " sagde han og prøvede ihærdigt at finde en undskyldning. For han ville gerne, Hvis ikke det var fordi at han jo voksede. Han lukkede kort øjnene "Min .. min .. Jeg skal fly .. gå nu" sagde han så og begyndte hurtigt at gå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor ..? (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor ..? (Zack)   Hvorfor ..? (Zack) Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 21:28

"Hvor skal du flyve hen?" spurgte Zack pludseligt meget overrumplet, mens han kiggede mistænktsomt på drengen.. et eller andet stak under.. Det vidste han det gjorde. "Jeg følger dig." sagde Zack. "Der skulle jo nødig komme en og stjæle dine tyvekoster vel?" sagde Zack som undskyldning til han fulgte efter drengen. Zack kiggede lidt rundt der hvor de var, for at sikre sig der ikke var andre end dem.


//Vi kunne faktisk få et fedt plot ud af det her? XD//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvorfor ..? (Zack) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor ..? (Zack)   Hvorfor ..? (Zack) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvorfor ..? (Zack)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Dreins Mountain-
Gå til: