|
| tur til stranden//Jara// | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur til stranden//Jara// Lør 24 Jul 2010, 08:36 | |
| "okay kan vi godt men hvad for en"sagde han og kigede på hende med et smil på sine læber "du bestemmer det"sagde han med et smil og kiggede på hende med et sødt smil "ja det må gir jeg dig ret i"sagde han med et smil og kiggede på hende lige ind i øjne |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur til stranden//Jara// Lør 24 Jul 2010, 08:46 | |
| Jara bed sig i læben Petronia havde klart den bedste musik, mens Reggie var mere sikkert der var ikke så mange vampyrer, men nu var Jas jo med så hvorfor ikke? "Petronia" sagde hun så, og smilede til ham. Hun satte sig op på hans skød, og uglede hans hår med et smil "jeg har altid ret" grinede hun, og så ind i hans dragende øjne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur til stranden//Jara// Lør 24 Jul 2010, 08:54 | |
| "okay hvad tid"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede på hende "du ser smuk ud"sagde han og kiggede på hende med et smil "du bestemmer hvad tid vi skal mødes der"sagde han og kiggede på hende med et smil |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur til stranden//Jara// Lør 24 Jul 2010, 09:01 | |
| Hun så ud til at tænke sig om "23?" spurgte hun, og lagde så en hånd over hans mund "jeg siger det kun en gang til.. jeg er ikke smuk og jeg er ikke sød" sagde hun, og smilede lidt til ham, selvom hun ikke fjernede sin hånd for hun ville ikke have at han sagde hende imod igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur til stranden//Jara// Lør 24 Jul 2010, 09:09 | |
| Han kiggede "okay"sagde han og kiggede på hende og kunne jo ikke komme til at sige noget og kiggede bare ind i hendes øjne med et smil som hun jo ikke kunne se det for hendes hånd foran hans mund og kiggede bare på hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur til stranden//Jara// Lør 24 Jul 2010, 09:12 | |
| Hun smilede og fjernede sin hånd, og gav ham et kys, før hun rejste sig. "Så ses vi der?" sagde hun, og strakte sig lidt. Måske kunne hun nå at sove lidt før de skulle mødes, hun var stadig træt efter deres sex. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur til stranden//Jara// Lør 24 Jul 2010, 09:16 | |
| "okay ses"sagde han med et smil og rejste sig op "hvor var det du sagde det var henne"sagde han og kiggede på hende med et sødt smil på sine læber og gik væk fra tæppet og kiggede på hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur til stranden//Jara// Lør 24 Jul 2010, 09:22 | |
| "Werclare, Petronia Night Club, klokken 23 nul dut" sagde hun med en lille latter, og smilede til ham. "Vi ses Jas" sagde hun smilende og begyndte så at gå hjemad mod sit hotel. Begivenhedsrig eftermiddag.
//skal jeg lave et nyt emne på Petronia? ^^// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur til stranden//Jara// Lør 24 Jul 2010, 09:23 | |
| Han vinkede efter hende med et smil og kiggede på hende med et smil
//ja må du godt// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: tur til stranden//Jara// | |
| |
| | | | tur til stranden//Jara// | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|