Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

tur til stranden//Jara//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

tur til stranden//Jara// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: tur til stranden//Jara//   tur til stranden//Jara// - Page 5 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 08:36

"okay kan vi godt men hvad for en"sagde han og kigede på hende med et smil på sine læber "du bestemmer det"sagde han med et smil og kiggede på hende med et sødt smil "ja det må gir jeg dig ret i"sagde han med et smil og kiggede på hende lige ind i øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tur til stranden//Jara//   tur til stranden//Jara// - Page 5 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 08:46

Jara bed sig i læben Petronia havde klart den bedste musik, mens Reggie var mere sikkert der var ikke så mange vampyrer, men nu var Jas jo med så hvorfor ikke? "Petronia" sagde hun så, og smilede til ham. Hun satte sig op på hans skød, og uglede hans hår med et smil "jeg har altid ret" grinede hun, og så ind i hans dragende øjne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tur til stranden//Jara//   tur til stranden//Jara// - Page 5 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 08:54

"okay hvad tid"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede på hende "du ser smuk ud"sagde han og kiggede på hende med et smil "du bestemmer hvad tid vi skal mødes der"sagde han og kiggede på hende med et smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tur til stranden//Jara//   tur til stranden//Jara// - Page 5 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 09:01

Hun så ud til at tænke sig om "23?" spurgte hun, og lagde så en hånd over hans mund "jeg siger det kun en gang til.. jeg er ikke smuk og jeg er ikke sød" sagde hun, og smilede lidt til ham, selvom hun ikke fjernede sin hånd for hun ville ikke have at han sagde hende imod igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tur til stranden//Jara//   tur til stranden//Jara// - Page 5 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 09:09

Han kiggede "okay"sagde han og kiggede på hende og kunne jo ikke komme til at sige noget og kiggede bare ind i hendes øjne med et smil som hun jo ikke kunne se det for hendes hånd foran hans mund og kiggede bare på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tur til stranden//Jara//   tur til stranden//Jara// - Page 5 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 09:12

Hun smilede og fjernede sin hånd, og gav ham et kys, før hun rejste sig. "Så ses vi der?" sagde hun, og strakte sig lidt. Måske kunne hun nå at sove lidt før de skulle mødes, hun var stadig træt efter deres sex.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tur til stranden//Jara//   tur til stranden//Jara// - Page 5 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 09:16

"okay ses"sagde han med et smil og rejste sig op "hvor var det du sagde det var henne"sagde han og kiggede på hende med et sødt smil på sine læber og gik væk fra tæppet og kiggede på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tur til stranden//Jara//   tur til stranden//Jara// - Page 5 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 09:22

"Werclare, Petronia Night Club, klokken 23 nul dut" sagde hun med en lille latter, og smilede til ham. "Vi ses Jas" sagde hun smilende og begyndte så at gå hjemad mod sit hotel. Begivenhedsrig eftermiddag.

//skal jeg lave et nyt emne på Petronia? ^^//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tur til stranden//Jara//   tur til stranden//Jara// - Page 5 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 09:23

Han vinkede efter hende med et smil og kiggede på hende med et smil

//ja må du godt//
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: tur til stranden//Jara//   tur til stranden//Jara// - Page 5 Icon_minitime

tur til stranden//Jara//
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» På stranden..
» Stranden....
» På stranden
» Stranden
» en tur på stranden (neo)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum