| tur til stranden//Jara// | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur til stranden//Jara// Lør 24 Jul 2010, 00:30 | |
| Jara nød at han nussede hendes kind, og stønnede igen. Hun kyssede med, og kørte sine hænder ned på hans brystkasse "godt.." hviskede hun, og kyssede hans hals. Hun havde egentlig lyst til at gøre det hurtigere, men hun var også bange for at det skulle gøre ondt så hun tøvede med det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur til stranden//Jara// Lør 24 Jul 2010, 00:34 | |
| han blev ved med at gøre det blidt mod hende og kyssede hende på halsen med et sødt smil og mærkede rigtigt hvor stram hun var men det lå jo nak til hendes alder hun var 16 og dejlig stram men han kørte bare blidt ind og ud af hende med et sødt smil på sine læber og kiggede på hende med sine lilla øjne |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur til stranden//Jara// Lør 24 Jul 2010, 00:45 | |
| Hun lukkede sine øjne da han kyssede hende på halsen, og strakte halsen så han kunne komme til. Hun smilede skævt, og begyndte at bevæge sig lidt selv. Hun bed tænderne sammen, det gjorde lidt ondt i kort tid, men det var jo en god smerte og den var hurtig næsten forsvundet igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur til stranden//Jara// Lør 24 Jul 2010, 00:48 | |
| Han blev ved og kyssede hende på halsen med et sødt smil på sine læber og kiggede på hende "er det godt"sagde han og blev ved med de blide bevægelser som han havde gjordt mod hende siden de startede med at ha sex og kyssede hende så på munden mens han kiggede hende ind i øjne med sine lilla øjne |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur til stranden//Jara// Lør 24 Jul 2010, 04:16 | |
| Hun nikkede og nød kyssene på sin hals "jeg tror.. jeg kommer" hviskede hun hæst, og mærkede kom med en svag rysten gennem kroppen. Hun sukkede tungt og så på ham med et lettere træt smil. Det var ikke noget hun kunne gøre for, sex gjorde hende udmattet. Hun mærkede hans læber mod sine, og kyssede ham tilbage, og så ind i hans øjne, og smilede sødt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur til stranden//Jara// Lør 24 Jul 2010, 04:19 | |
| "det lyder godt for så bliver du jo tilfredsstillet"sagde han og blev blidt ved til hun ville kommer og kyssede hende længe på munden med et smil og var hele tiden blid ved hende så hun ikke skulle få ondt eller noget så han gjorde det hele tiden blidt ved hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur til stranden//Jara// Lør 24 Jul 2010, 05:00 | |
| Hun smilede "hvor er du sød" fik hun fremhvisket, og kærtegnede hans kind mens hun kyssede med. Hun trykkede sig ind til ham, og mærkede at hun kom, med et lille gisp. Det var jo også meningen at han skulle komme, det overraskede hende at hun var kommet først. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur til stranden//Jara// Lør 24 Jul 2010, 05:07 | |
| "det er du også"sagde han og hørte hende søde gisp da hun kom og smilte sødt til og forsatte lidt mere før han kom men det samlede sig jo i kondomet så hun ikke blev gravid af det "det var dejligt det her"sagde han med et smil og kiggede hende ind i øjne og kyssede hende på munde |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur til stranden//Jara// Lør 24 Jul 2010, 05:27 | |
| Hun fornemmede at hans krop spændtedes og at han kom, det var fornemt så behøvede hun ikke bekymre sig om at det ikke havde været tilfredstillende for ham. Hun nikkede "ja det var hyggeligt" sagde hun og grinede lidt, og kyssede med og så ind i hans øjne. Så krammede hun ham, og lagde sin kind mod hans brystkasse. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur til stranden//Jara// Lør 24 Jul 2010, 05:58 | |
| "syns du jeg skal trække mig ud så"sagde han med et stille sødt grin og kyssede hende på munden og smilte "ja det var hyggeligt og se ingen kom og tog os i det"sagde han med et smil på sine læber "du er dejlig at være sammen med"sagde han og kiggede hende ind i øjne |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur til stranden//Jara// Lør 24 Jul 2010, 06:30 | |
| Jara nød kysset, og grinede og satte sig op på knæ, så han kom ud af hende, og satte sig ved siden af ham. Hun trak sine ben op til sig for hun havde jo stadig ikke noget tøj på. Hun skar en grimasse "jeg ville have været død af skam.." mumlede hun, og kunne lige forestille sig at der var kommet nogen. Hun smilede til ham, og så ham i øjnene "i lige måde" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur til stranden//Jara// Lør 24 Jul 2010, 06:36 | |
| "nu spørger jeg nok dumt men har du udforsket din grænser inde for sex eller er du lige begyndt at ha det"sagde han og kiggede på hende og sad ved siden af hende med et sødt smil og kiggede på hende lænte sig hen til hende og kyssede hende på munden "har vi en skraldespand her et sted"sagde han og fik kondomet af og bandt en knude i den åbne ende og kiggede rundt efter en skraldespand. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur til stranden//Jara// Lør 24 Jul 2010, 06:47 | |
| Jara så ud til at tænke sig om "jo de er nok udforsket.. men heller ikke du ved.. jeg har ikke prøvet alt og der er stadig en masse jeg ikke kender til" svarede hun så, han havde jo ret til at spørge. Hun kyssede med, og så sig kort om da han spurgte efter en skraldespand "der står nok en her et sted.. det ville da være underligt hvis der ikke var nogen" sagde hun med et smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur til stranden//Jara// Lør 24 Jul 2010, 06:54 | |
| "hvad har du ikke prøvet"spurgte han og kiggede hende ind i øjne med et sødt smil på sine læber "hvis jeg da må vide det"sagde han og kiggede sig om efter en skraldespand og fik øje på en og den stod åben han kastede kondomet hen og den lande der i "så slap vi for at gå"sagde han med et grin og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur til stranden//Jara// Lør 24 Jul 2010, 07:09 | |
| Hun rødmede let "tja.. ikke så meget tror jeg, nok meget af det normale.." sagde hun og kørte en tot af sit hår om bag det ene øre. "Du må... godt vide det, men jeg ved ikke hvad jeg skal fortælle" sagde hun med et genert smil. Hun nikkede og smilede lidt, hvis de skulle have gået derhen ville hun nok også have taget sit tøj på. Hun skævede lidt til det, måske var det en idé at tage det på selvom hendes ben dækkede det meste nu hvor hun sad sådan. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur til stranden//Jara// Lør 24 Jul 2010, 07:17 | |
| Han kiggede på hende med et smil "okay der er mange stillinger og forskellige ord for sex halløjet oral-sex og ved ikke hvad man kalder det vi lige gjorde var bare normalt også er anal-sex altså det ord siger vel sig selv"sagde han med et stille grin og kiggede på hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur til stranden//Jara// Lør 24 Jul 2010, 07:23 | |
| Hun rødmede lidt igen "nåh ja, altså jeg har oftest prøvet missionær, men for nylig blev jeg introduceret til at 'ride'.. og oral sex" sagde hun, og kunne godt mærke at generteden brændte i hende, det var godt der ikke var nogen der hørte det, andre end Jas selvfølgelig. Hun rystede på hovedet "ellers har jeg ikke prøvet så meget" sagde hun, hun var trods alt kun 16. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur til stranden//Jara// Lør 24 Jul 2010, 07:28 | |
| "hvad kunne du tænke dig at prøve for det kan være hvis du vil kan det godt ske men så tror jeg vi skal finde et sted i stedet for her på stranden"sagde han med et smil og kyssede hende på munden "og du ser sød ud når du er genert ved du godt det"sagde han og kiggede på hende med et smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur til stranden//Jara// Lør 24 Jul 2010, 07:39 | |
| Hun så overrasket på ham "jeg.. jeg tror ikke rigtig jeg kan mere idag, jeg bliver ret udmattet efter sex" grinede hun "og jeg ved ikke om der er noget specifikt jeg gerne vil prøve" sagde hun og lød som om hun tænkte over det. Hun skar en grimasse, men nød kysset "jeg er ikke søøød.." mumlede hun og grinede lidt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur til stranden//Jara// Lør 24 Jul 2010, 07:44 | |
| "men så hvis du vil kan vi få noget at drikke feste lidt hvis vi kan finde et sted og feste"sagde han og kiggede på hende med et smil og håbede på hun ville det for det kunne være sjovt at feste med hende og kiggede på hende "du har bløde læber og du er sød"sagde han og kiggede på hende med et smil "hvis du vil"sagde han og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur til stranden//Jara// Lør 24 Jul 2010, 08:02 | |
| Jara så lidt på ham "feste..? Er det ikke lidt tideligt" mumlede hun tøvende, hun skulle op på arbejde den følgende dag og hun vidste ikke helt om hun havde lyst til at have tømmermænd på jobbet. "I shorts og t-shirt?" sagde hun så med rynket næse, for hun nægtede at feste nøgen! Hun grinede lidt og fik sit undertøj på. faktisk havde hun ingen anelse om hvad klokken var, for de havde ligget der længe, men det var nok op af eftermiddagen. Hun tog sin t-shirt på "nej jeg er så ikke.." sagde hun smilende og kyssede ham på næsen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur til stranden//Jara// Lør 24 Jul 2010, 08:08 | |
| "vi kan da tage hjem til dig bor du ikke i nærheden"spurgte han og kiggede på hende med et sødt smil og kiggede hende ind i øjne og fik sine underbukser på og sine bukser "så kan du også få noget tørt tøj på hvis du vil"sagde han med et smil og kiggede på hende med et smil "eller hvad ønsker du"sagde han og kyssede hende på munden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur til stranden//Jara// Lør 24 Jul 2010, 08:22 | |
| Et skævt ansigtsudtryk sneg sig ind på hende, hjem til hende..? Til hotellet? Nej! "øøh.." sagde hun og forsøgte at finde på noget. Hun smilede lidt "det er tørt.. det har jo ligget i solen det er bare ikke så.. pænt til at gå på druk i" forklarede hun. Hun bed sig lidt i læben "hvad med at vi mødes.. Reggie eller Petronia? klokken.. ja det må du om" sagde hun og smilede lidt til ham. Hun kyssede ham tilbage da hans læber igen mødte hendes. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur til stranden//Jara// Lør 24 Jul 2010, 08:25 | |
| "øhh hvor er det henne"sagde han med et stille sødt smil for han var ikke så kendt her så han viste ikke hvor det var henne han kiggede på hende med et sødt smil på sine læber og fik sin t-shirt på og kiggede på hende "når ja det har lagt i solen mens vi knaldede og tog sol på samme tid"sagde han med et grin |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur til stranden//Jara// Lør 24 Jul 2010, 08:33 | |
| "Reggie club ligger i Deepshell, og Petronia ligger i Werclare" forklarede hun og smilede til ham. Hun fik sine shorts på og lukkede dem, og grinede lidt "du lå øverst så du er nok den der fik mest sol" sagde hun, det var måske også meget godt, for hendes hud var sart. Hun rettede lidt på sit hår, men det var heldigvis ikke uglet. Hun smilede lidt, og trak sine knæ op mod sit bryst igen. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: tur til stranden//Jara// | |
| |
|
| |
| tur til stranden//Jara// | |
|