Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

tur til stranden//Jara//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

tur til stranden//Jara// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tur til stranden//Jara//   tur til stranden//Jara// - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 02:08

Jara nikkede stille, og stolede på det han sagde. Hun forstod godt at hun kunne virke naiv når hun troede folk så hurtigt, men hun hadede når folk kommenterede det. "Okay så er jeg tryg" mumlede hun og smilede lidt til ham, og lagde sig bedre til rette inde ved hans bryst og nød at blive nusset på maven. Spøjst sted egentlig, hendes maveskind var ret følsomt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tur til stranden//Jara//   tur til stranden//Jara// - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 02:11

Han trak op i hendes trøje men kun så han kunne se hendes mave og nussede hende blidt på maven og kiggede hende ind i øjne "er det dejligt"sagde han og kiggede på hende med et sødt smil og nussede bare vider på hendes mave og kiggede hende ind i øjne "du ser så sød ud"sagde han med et sødt smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tur til stranden//Jara//   tur til stranden//Jara// - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 02:16

Jara rødmede, hun hadede at vise sin krop. Hun lænede sin pande mod hans skulder. Hun nikkede stille, og så op på ham med et lille smil. Hun så lidt ind i hans skulder igen "jeg er ikke sød.." mumlede hun og smilede skævt. Sød, Dum, og Naiv. Hun skar en let grimasse, hun var ikke dum! "Hvor gammel er du Jas?" spurgte hun og legede lidt med hans halsudskæring.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tur til stranden//Jara//   tur til stranden//Jara// - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 02:19

Han nussede hendes mave "jeg er 20"sagde han og kiggede på hende og kyssede hende på munden "hvad da"sagde han og nussede vider på hendes mave "og jo du er sød"sagde han og kiggede på hende og nussede vider på hendes mave og lidt længere op mod hendes bryster uden at røre dem
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tur til stranden//Jara//   tur til stranden//Jara// - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 02:26

Jara gjorde store øjne, tyve..orh hvad. Hun fik et chok da han kyssede hende igen "ikke noget, jeg kom bbare til at tænke over det" sagde hun stille, og tænkte lidt. Hun rystede på hovedet med et lille grin "nej jeg er en meget ond engel" sagde hun med et skævt smil. Hun blev lidt overrasket over at hans hånd bevægede sig længere op. Igen den der panik følelse.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tur til stranden//Jara//   tur til stranden//Jara// - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 02:29

"øh undskyld hvis jeg kom for langt op med min hånd"sagde han og kiggede på hende "jeg vil ikke tage på dig seksuelt uden du selv vil være med til det"sagde han og kiggede på hende med et stille sødt smil på sine læber "arh den tror jeg ikke på"sagde han med et lille grin og kiggede på hende og kunne ikke få sin øjne fra hende og nussede hende bare på maven
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tur til stranden//Jara//   tur til stranden//Jara// - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 02:40

"D-det er okay..." sagde hun og så ham i øjnene, hun rødmede lidt igen og så ned. "Tak det gør mig rolig" mumlede hun stille. Hun så på ham igen, og på det søde smil på hans læber. Hun grinede lidt "nå det gør du alligevel ikke?" sagde hun drillende. Hun kunne godt lide at drille folk, kun sådan kærligt ment selvfølgelig. Hun nød den stille nussen på maven.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tur til stranden//Jara//   tur til stranden//Jara// - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 02:42

"nemlig jeg tror ikke på det"sagde han og nussede hende på maven "må jeg se hvor langt jeg kan gå før du siger stop"spurgte han med et sødt charmene smil på sine læber og kiggede hende ind i øjne og kyssede hendes bløde læber "du har nogen dejlige læber"sagde han med et sødt smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tur til stranden//Jara//   tur til stranden//Jara// - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 03:21

"Du skulle du tage at gøre... jeg lyver nemlig ikke" sagde hun smilende. Hun var meget menneskelig i forhold til mange engle der ikke kunne blive sure, vrede, eller jaloux. Hun blev lidt i tvivl "jo men.. okay" hun vidste ikke hvad hun ellers skulle sige. Hun blev overrasket da han kyssede hende, men overraskelsen og forskrækkelsen var begyndt at holde op, nu var hun begyndt at blive van til det. "Tak" hviskede hun stille "det.. det er dine også"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tur til stranden//Jara//   tur til stranden//Jara// - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 03:27

Han kiggede på hende og trak mere op i hendes trøje så hendes bryster kom frem og fjernede blidt hendes bh og nussede blidt hendes ene bryst og kyssede hende på munden "du er dejlig ved du godt det selvom du kan være ond"sagde han med et sødt smil på sine læber og kiggede hende ind i øjne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tur til stranden//Jara//   tur til stranden//Jara// - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 03:39

Jara blev forskrækket af at det pludselig gik så hurtigt, og fik hurtigt lukket bh'en igen "Jas ikke.. jeg kan ikke det gik for hurtigt" hviskede hun småskræmt. Hun bed sig i læben, og så på ham, det allerværste var at han var så sød så hun næsten ikke kunne bede ham om at holde op uden at få dårlig samvittighed. Hun vippede ham om på ryggen og satte sig på hans mave "jeg er hverken dejlig eller sød eller køn.. og jeg forstår dig ikke" mumlede hun og lagde hovedet på skrå.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tur til stranden//Jara//   tur til stranden//Jara// - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 03:47

Han kiggede op på hende "undskyld"sagde han og smilte still han lå og kiggede op på hende og nussede hende igen stille og roligt på maven og turte ikke rigtig gøre noget nu for ellers skete det nok bare igen så han gjorde ikke andet end at nusse hende på maven og kiggede stille op på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tur til stranden//Jara//   tur til stranden//Jara// - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 03:51

Jara tøvede, hun nød den stille og rolige nussen. "Jas.. jeg er ikke den rette hvis det er det du tænker på, jeg er fire år yngre end dig, og jeg er pisse genert.." hun kløede sig tænksomt på armen og så ned i hans brystkasse "undskyld, jeg vil ikke såre dig, men du kan få meget bedre end mig" hviskede hun og så lidt på hans hånd der lå på hendes mave.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tur til stranden//Jara//   tur til stranden//Jara// - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 04:12

Han satte sig op og kiggede hende ind i øjne "ved jeg"sagde han og fik dem ned at ligge hvor han var øverst "men jeg syns godt om dig"sagde han og kyssede hende på munden mens de lå der "jeg ved ikke med dig men du tænder mig lige nu"sagde han med et sødt smil på sine læber og kiggede hende ind i øjne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tur til stranden//Jara//   tur til stranden//Jara// - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 04:43

Jara så på Jasters øjne, og blev lidt overrasket over at de pludselig skiftede plads. Denne gang kyssede hun lidt med, mens hun lyttede til det han sagde. Hun måbede lidt "tænder jeg dig? Bare sådan?" spurgte hun lettere overrasket. Kunne hun tænde ham bare ved at være der? Det var godt nok imponerende selv for hende. Hun rakte op og rørte hans kind "jeg har altså ikke nogen kondomer.." sagde hun så og rynkede lidt på næsen. Hun skulle ikke nyde noget af at blive gravid på grund af et one night stand, og så var det ikke engang nat.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tur til stranden//Jara//   tur til stranden//Jara// - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 04:48

"så er det godt jeg altid er forberedt på sådan noget"sagde han og fandt nogen kondomer fra sin pose "man ved aldrig hvornår man får brug for dem vel"sagde han og kyssede hende på munden med et sødt smil og nussede hende på maven med et smil "og ja du tænder mig"sagde han på en sød måde
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tur til stranden//Jara//   tur til stranden//Jara// - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 04:55

Jara overrasket på ham "ja det må man sige.." sagde hun, det var ret godt klaret af en fyr, eller måske ikke. Hun smilede bare til ham "nej det kan jo komme som et lyn fra en klar himmel" sagde hun, og nød kysset denne gang. Hun smilede frækt, og lagde hånden blidt mellem hans ben "tja.." sagde hun med et lille grin "der kan man jo bare se.." sagde hun.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tur til stranden//Jara//   tur til stranden//Jara// - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 04:58

Han smilte "det var jo det jeg sagde"sagde han og kyssede vider og begyndte at tage trøjen af hende med et stille sødt smil der også var nuttet på en måde "du ser sød ud smukke"sagde han og kyssede hende igen på munden med et sødt smil og kiggede hende ind i øjne "og du kan også være fræk"sagde han med et smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tur til stranden//Jara//   tur til stranden//Jara// - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 05:10

Jara lod ham tage den af, og overvejede om det nu var en god idé. Hun så på hans smil, det var så udtryksfuldt. "Nej jeg er ikke sød.." mumlede hun, og nød kysset, og smilede svagt. Det kunne vel ikke skade. Hun hev op i hans trøje "jeg nægter at være den eneste her der er nøgen!.. eller halvnøgen i hvertfald" sagde hun, og gav ham et kys for første gang.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tur til stranden//Jara//   tur til stranden//Jara// - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 05:13

Han lod hende tage den af ham og nød at det var hende der gav ham et kys i stedet for det var ham der altid gav hende. Han løftede hende let op og åbnede hendes bh og fik hende ned at ligge men tog ikke hendes bh væk for han viste ikke om hun ville ha det "kan jeg godt forstå at du ikke vil være den eneste der smider tøjet"sagde han med et sødt smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tur til stranden//Jara//   tur til stranden//Jara// - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 05:34

Jara lod sig ligge ned, og så op på ham, og grinede lidt "nej præcis.." mumlede hun. Hun så sig kort om, men der var heldigvis ingen. Stranden var et offentligt sted, men der var heldigvis ikke nogen lige i nærheden så det var fint nok ikke at have noget tøj på. Hun satte sig lidt op og gav hans brystkasse et lille kys. Hun tog fat i hans buksekant, og så op på ham "bor du her i la sunisha?" spurgte hun, og smilede lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tur til stranden//Jara//   tur til stranden//Jara// - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 05:38

Han smilte "nej men har tænkt mig at flytte her til"sagde han med et smil og kiggede på hende "vil du ha jeg skal smide min bukser"sagde han og kiggede på hende med et sødt smil på sine læber og nussede hendes kind og fik stille hendes bh af hende for der var jo ikke andre end dem her lige nu og de kunne gøre hvad de ville
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tur til stranden//Jara//   tur til stranden//Jara// - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 05:50

Jara nikkede langsomt "jeg syntes det er en lidt stille by, ikke at jeg gad bo i werclare fast, men jeg holder mig egentlig mest til Sheria" forklarede hun, og smilede sødt tilbage til ham, og lod kort sine øjne glide ned over hans overkrop. Han var trænet bemærkede hun, det var faktisk meget sexet, men der var selvfølgelig grænser. "Ja det er lidt svært at have sex med bukser på" drillede hun, og trak ham ned til sig og kyssede hans hals.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tur til stranden//Jara//   tur til stranden//Jara// - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 05:59

Han smilte til hende og kyssede hende på halsen så det kunne se ud som om de var ved at kvæle hinanden men de kyssede bare hinanden på halsen. Han trak stille sine bukser af men først skulle han af med sine sko før han kunne tage sine bukser helt af og kiggede på hende og åbnede hendes bukser stille og kiggede hende ind i øjne "du er så hot"sagde han og kyssede hende på munden med et sødt smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tur til stranden//Jara//   tur til stranden//Jara// - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 06:04

Jara fik møvet sine sko af med fødderne, og lagde en arm over sine bryster da hun jo som altid hadede at vise sin krop frem for andre, men det var jo svært at have sex med tøj på. Hun så ind i hans øjne, men hot var ikke noget hun var blevet kaldt før. Hun kyssede ham tilbage og nød at have ham så tæt på, hun kunne godt lide nærhed. Hun overvejede at give sig i kast med sine shorts, de skulle jo også af på et eller andet tidspunkt for som sagt, sex og tøj gav ingen god kombination.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: tur til stranden//Jara//   tur til stranden//Jara// - Page 2 Icon_minitime

tur til stranden//Jara//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» På stranden..
» Stranden....
» På stranden
» Stranden
» en tur på stranden (neo)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum