Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men...

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... Empty
IndlægEmne: Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men...   Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... Icon_minitimeSøn 09 Maj 2010, 23:35

Dag: 9. maj 2010
Tid: 21:12
Vejr: Solen er netop væk og det er godt på vej til at blive mørkt. Vejret er koldt, men ikke vådt.
Omgivelser: Mørke. Tom legeplads.

Barnets lille gravhund bjæffede og pev af ham, mens han holdt det livløse barn i sine arme. Dets hjerte var netop stoppet og hunden måtte kunne mærke at der var noget galt. "Jeg lovede dig at jeg ville lege med dig..." Hviskede han stille og kiggede tomt ned på ham. Forsigtigt lagde han drengen ned i græsset og tørrede en lille bloddråbe væk fra hans hals. Drengen var nok det fem-seks år, og det var underligt at han var så sent ude og lufte sin hund.
Hunden bjæffede stadig løs, og Lyonaro vendte blikket mod den. Det var ikke godt at den bjæffede så højt, når lejlighedsblokkene ikke lå langt fra legepladsen.
"Stille hund.." Sagde han forsigtigt og rakte hånden ud efter den for at klappe den på hovedet, men i det samme bed den ham, og han trak hurtigt sin hånd til sig og kiggede. Han blødte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men...   Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... Icon_minitimeSøn 09 Maj 2010, 23:57

"Måske... kunne du have sagt dig selv at hunden ville bide dig, siden du jo dræbte dens ejer" lød det fra en ret rolig og smuk stemme ikke så langt væk fra Lynoaro og derefter kom der et lille grin. Det var Yazoo som havde siddet i træet på legepladsen og nydt forestillingen fra vampyren, da han havde gjort en ende på den lille drengs liv. Yazoo kørte en hånd gennem sit kulsorte hår, som bare så mere sort ud af at være i skyggen for træet, og på grund af at det var aften. Derefter sprang Yazoo ned fra træet og gik lidt hen til Lyonaro og smilte fornøjet, men også roligt. Lidt efter vendte han blikket ned på hunden og smilte svagt, " jeg synes han sagde at du skulle være stille.." sagde han og i det samme væltede hunden omkuld og lukkede øjnene. "Det var straks meget bedre.. go' hund" mumlede Yazoo og vendte så derefter blikket tilbage på Lyonaro og smilte roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men...   Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 00:13

Lyonaro vendte blikket mod Yasoo. Han havde ikke bemærket det eftersom at drengens duft havde været altgældende for ham de sidste sekunder. Han ar jo trods alt en ung vampyr på de tredive år og havde endnu ikke lært mørkets gave at kende endnu. Han kiggede på ham og løftede hovedet lidt. "Jeg vidste ikke at dyr kunne mærke den slags..." Sagde han lavt og en anelse hæst efter at have været stille så længe.
Han stoppede sine hænder i lommerne og kiggede ned på den lille dreng, som han så grutesk og på egoistisk vis havde taget livet fra. Bare for at blive mæt. "Det var måske dit offer..? Og nu vil du lægge sag an imod mig?" Spurgte han nysgerrigt efter at vide, hvorfor at en anden, fremmed vampyr opsøgte ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men...   Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 00:24

Yazoo kunne ikke lade være med at grine lidt over det vampyren sagde og tog sin ene hånd ned i lommen, imens han havde den anden hånd hængende nd af siden. Et skævt smil sad på hans læber og han kunne ikke lade være med at være useriøs lige nu. Men det blev han som regl når han så blod eller når han fandt noget morsomt, men han kunne skam også godt være seriøs og alvorlig når det galt. "Dyr.. mennesker.. selv fisk kan mærke min evne, så det er helt fint" svarede Yazoo med et tilfreds smil på sine læber og vendte blikket ned på hunden og drengen igen og tænkte kort. Derefter rystede Yazoo lidt på hovedet og vendte blikket hen på vampyren igen, " hvorfor lægge sag imod dig, når jeg ærligt talt fandt dit drab yderst underholdende og spændende... og desuden ville det heller ikke se særlig godt ud, hvis jeg lagde sag imod en af min egen slags" sagde Yazoo og så lidt ned på drengen igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men...   Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 00:31

"Hvad jeg har oplevet... I mit korte liv... Så er der ingen vampyre der står sammen, så længe de tager ens bytte. Om så det var underholdende eller ej" Svarede han og holdt selv blikket nede på barnet, som var og blev stille, såvel som hunden. "Vampyre kan ikke bruges til noget for en vampyr... Vi bruger kun hinanden seksuelt".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men...   Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 00:46

Yazoo kunne ikke lade være med at holde sit smil på sine læber, imens han hørte hvad vampyren sagde og synes det var ret facinerende at der virkelig var en vampyr med de holdninger og meninger som andre vampyrer. Da han var færdig med at snakke, vendte Yazoo hurtigt blikket på ham og i næste øjeblik havde han lagt Lyonaro ned på jorden og holdte fast i hans håndled, imens han sad ovenpå ham. "Hvis vi kun brugte hinanden seksuelt.. så havde der nok sket noget mellem os, eller senere sikkert.. men jeg kan ikke rigtig se at der vil ske noget" hviskede Yazoo roligt ind i hans øre og smilte så derefter tilfreds, men holdte stadig fast i ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men...   Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 00:53

Lyonaro spærrede blikket op og så på ham, men blikket blev roligt igen efter få sekunder. Han strittede ikke imod selvom at en anden lige havde tilladt sig at vælte ham ned i jorden og holde i hans håndled. "Sex... er også en måde at vise sin magt på..." Hviskede han selv og fjernede ikke sit blik fra ham, men vred sine hænder fri og to fat i hans i stedet. "Og jeg skal ikke lægges ned af en der har en yngre krop end jeg selv!".
Han rullede dem rundt, sådan så han selv lå over ham og holdt Yazoos arme nede hårdt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men...   Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 00:59

Yazoo så lidt overrasket op på ham, da de rullede rundt også at det var hans tur til at blive holdt nede. Han kunne ikke lade være med at smile lidt og trak kort på den ene skulder, " det tror jeg ikke rigtig... sex er bare for nydelses skyld, ikke magt" sagde Yazoo og smilte svagt igen. Han havde aldrig selv brugt sex som magt i de sidste par forhold han havde haft. Men nu kunne det jo også have ændret sig meget siden dengang. "Hmm.. Det var ærgerligt, for du har lige været nede at ligge" hviskede Yazoo fornøjet og kunne ikke lade være med at klukke lidt. Men derefter studerede han hans ansigt lidt og fugtede sin underlæbe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men...   Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 01:08

Lyonaro greb fat i hans hår og sendte ham et strengt blik, også selvom det sjældent havde en effekt hos vampyre. Han vidste fra sig selv af, at det kun var underholdende, men lige nu fandt han det irriterende, nedgørrende, at han grinede af ham. "Der er vi jo så forskellige" Sagde han tørt.
Han åbnede hans bukser og flåede knappen af dem, så det ikke ville kunne lukkes igen, og da trak han bukserne halvt ned på lårene af ham sammen med hans underbukser. Yazoos hænder holdt han samlet nede med sin frie hånd, men kæmpede ikke så meget med det, da han ikke gjorde modstand alligevel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men...   Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 01:16

Yazoo blev lidt overrasket over at han åbnede hans bukser og flåede knappen af, men det eneste han gjorde var at knuge sine hænder sammen og lukkede kort øjnene, imens han lille suk undslap hans læber. Han åbnede sine øjne igen, da han mærkede hvor bar han var blevet efter at Lyonaro havde hevet hans bukser samt hans underbukser ned. "Sig mig... hvad for du endelig ud af at voldtage mig? Det giver dig ikke magten over mig, hvis det er det du tror" sagde Yazoo stille og smilte svagt. Alligevel rykkede Yazoo lidt på sig og bed sig i læben, det var ret underligt det her synes han alligevel, men havde faktisk ikke noget imod det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men...   Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 01:26

Et lille lumsk smil kom frem fra Lyonaros side, efterfulgt af en indvendt latter. "..Vi ved begge godt at det her ikke er voldtægt.." Svarede han ham og kiggede ned ad ham med 'elevatorblikket'. "Din krop ser i hvert fald ikke ud til at være imod at jeg piller lidt ved dig, så vidt jeg kan se.. heh".
Han spredte ham forneden og lod en af sine fingre glide ind. "Er det her noget du har prøvet før?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men...   Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 01:35

Yazoo vendte kort blikket væk fra ham og bed sig tænkende i læben. Men kunne så ikke lade være med at smile lidt og vendte roligt blikket tilbage på ham og løftede det ene øjenbryn. "Hvis vi blev opdaget.. ville det nok blive taget som en voldtægt i deres øjne" svarede Yazoo stille og hans smil forsvandt, da Lyonaro sagde noget med hans krop og tænkte kort. "Hvorfor skulle jeg også have noget imod at blive pillet ved.. det er specifikt det jeg tænder på, men også fordi det er en dreng som piller ved mig" svarede Yazoo og smilte svagt. Han lukkede kort øjnene, da han mærkede at Lyonaro lod en af sine fingre glide ind i ham og bed sig lidt i læben, " ikke på denne her måde.. men ja det har jeg" svarede Yazoo og trak vejret tungt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men...   Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 01:41

"Det kommer så sandelig an på hvor meget jeg kan få dig til at råbe op, når de kommer" Sagde han og bevægede sin hånd og sine fingre. Han lænede sig ind over ham, mellem hans ben og med hans ben ovre sine skuldre. Forsigtigt trak han sin hånd til sig igen og lagde den som støtte mod jorden. "Sådan har jeg det også..." Svarede han med det samme smil igen. Lyonaro havde skam ikke noget imod at være i seng med en af samme køn, eller i det hele taget med en fremmed, som han lige havde mødt. Alt hvad han vidste om ham var, at han var homoseksuel og måske en anelse irriterende sådan at finde ham morsom.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men...   Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 01:51

Yazoo kunne ikke lade være med at grine lidt og trak svagt på den ene skulder, imens han fulgte hans bevægelser og lyttede til hvad han sagde. "Tro mig.. jeg kan være utrolig lydløs" hviskede Yazoo og smilte tilfreds for sig selv og tænkte kort over det. Han bed sig i læben, da han mærkede at Lyonaro bevægede sine fingre og lukkede kort øjnene. Han kunne ikke lade være med at nyde det selvf og trak vejret tungt for at slappe af. Yazoo åbnede sine øjne igen da han hørte hvad Lyonaro sagde og smilte svagt, " facinerende... at møde en som har det på samme måde.." hviskede han stille med et lille smil på læberne. Imens han roligt lukkede øjnene igen og pustede lidt ud for at slappe 100% helt af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men...   Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 02:01

"Det får vi at se.." Svarede han og smilte bidskt inden klemte sig ind i ham. Han ville ingen nåde vise ham og begyndte at bevæge sig igang. Selv var han ved at slippe et mindre støn fra sig, men lod det ikke slippe ud. Som nævnt, var sex for ham magt, og så kunne nydelsen være ligegyldig. Det var også en af de grunde til at han ikke ville ligge nederst og være den der stønnede højest.
Han knugede øjnene kort sammen og holdt Yazoo fast, så han ikke ville blive skubbet væk fra ham, når han skubbede sig ind og ud af ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men...   Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 02:35

Yazoo gispede svagt, da han mærkede at han kom op i ham og bed sig hårdt i læben. Men alligevel ville han bevare roen og trak vejret roligt. Men alligevel kunne han godt mærke at Lyonaro ikke ville vise ham nogen nåde og bare ville gå til den. Men nu var det jo heller ikke ligefrem fordi at Yazoo brokkede sig eller noget, han lå bare helt stille, når han altså ikke rykkede lidt på sig, når Lyonaro kom ind og ud af ham. Yazoo lukkede sine øjne i og holdte sine støn tilbage med at bide sig selv i læben. For han kunne jo ikke komme udenom at det tændte ham at have sex med en dreng, men nu var det også fordi han var homoseksuel og tændte på det meste ved drenge.

//Undskyld tiden :3//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men...   Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... Icon_minitimeMan 10 Maj 2010, 05:43

Lyonaro bevægede sig i sit hurtige tempo og holdt tænderne hårdt bidt sammen, så han ikke skulle stønne eller noget. Et eller andet sted ville han ikke opdages af nogen andre, selvom at det nok ikke ville gøre nogen forskel. Det var de færreste mennesker der ville gå hen og blande sig, hvis de så nogen hygge sig et sted.
Lyonaro kunne mærke en stærk følelse af nydelse, og han slap et bekvemt støn fra sig, da han ikke kunne holde det helt tilbage. Faktisk var det sjældent han havde sex med mænd, og han havde kun gjort det med ganske få. Når han stønnede, blev hans stemme en anelse lysere end den plejede, og det gjorde at han dårligt kunne tro sine egne ører, når han lyttede til sig selv.

//Det gør ikke noget ^^' Jeg undskylder selv//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men...   Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... Icon_minitimeTors 13 Maj 2010, 22:40

Yazoo havde ikke nået imod at han bevægede sig hurtigt ind og ud af ham. Han lå bare på jorden med et lille smil på læben, fordi han næsten kunne forestille sig ham holde sig tilbage med sin nydelse. Dog havde Yazoo ikke vist tegn på nydelse endnu, for han havde ikke lukket nogle af sine støn ud endnu og havde heller ikke tænkt sig det foreløbig. Derfor bed han sig i læben, for at være stille, som han havde sagt til Lyonaro at han godt kunne være. Han åbnede overrasket øjnene, da han hørte at Lyonaro alligevel lukkede et lille støn ud og kunne ikke lade være med at grine lidt, " jeg troede det var mig som skulle stønne.. og ikke dig" hviskede Yazoo for ikke at lade sine støn komme ud, hvis han talte højt og smilte lidt tilfreds.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men...   Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... Icon_minitimeFre 14 Maj 2010, 00:42

Lyonaro så advarende ned på ham, da han hørte hans bemærkning. Han greb hårdt fat i hans hår og pressede ham ned i jorden. "Hvem har sagt noget om det?" Sagde han i en bitter tone. Han trak vejret tungt, men gjorde alt for ikke at stønne, som han ville have gjort med en han faktisk kendte. Af en eller anden grund blev han til et konkurencemenneske, når han stod overfor Yazoo. Selv nu, da han havde sex med ham.
"Ah!" Stønnede han modvilligt. Det var svært for ham at holde tilbage, mens han gjorde det hurtigere. Han forsøgte at gøre det så hårdt, at vampyren under ham også ville give efter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men...   Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... Icon_minitimeFre 14 Maj 2010, 00:53

Yazoo skar kort ansigt, da han mærkede at Lyonaro greb fat i hans hår og pressede ham ned mod jorden. Håret var en af Yazoos svage punkter, eller det var der det gjorde mest ondt på ham, han kunne sagtens klare smerte andre steder på kroppen, men håret var en svaghed. Han kunne ikke lade være med at smile over hans bitter tone og trak kort på den ene skulder, " det kunne da godt være at du ikke vil vise at du faktisk nyder mig" drillede Yazoo og smilte tilfreds for sig selv. Yazoo hørte hans støn igen og bed sig kort i læben over det, han viste ikke rigtig hvad han skulle gøre, for han kunne sagtens mærke at Lyonaro gjorde det hårdt og Yazoo havde skam heller ikke noget imod det, han ville bare ikke stønne. Men efter lidt tid, kom der et svagt støn ud fra hans læber, *pokkers!* tænkte Yazoo og bed sig i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men...   Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... Icon_minitimeFre 14 Maj 2010, 00:58

Var der ikke et eller andet han kunne lukke hans mund med? Et tørklæde måske?" Tænkte han og hamrede sig hårdt ind i ham gentagende gange, bare for at få det frem i ham. Han var så hård, at det var ligefør det selv gjorde ond i ham. Han knugede øjnene sammen, og holdt på vejret. "..Hold kæft!" Knurrede han med en anstrengt grimasse i hovedet. Han knugede stadig hånden i hans hår, uden rigtig at tænke over det. Det var den eneste mulighed han havde, udover at flå hovedet af ham. Han ville ikke indrømme at han rent faktisk nød ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men...   Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... Icon_minitimeFre 14 Maj 2010, 01:07

Yazoo kunne ikke lade være med at grine lidt, men da han så mærkede at Lyonaro hamrede sig hårdt ind i ham flere gange, kom der små støn ud af munden på Yazoo og det fik ham kort til at lukke øjnene og bide sig i læben. "Jeg kan godt tie stille.. men så skal du også bede mig pænt om det" hviskede han i en drillende tone og åbnede sine øjne igen og smilte lidt for sig selv. Men begyndte så at stønne igen og trak vejret tungt og roligt ud gennem munden, imens hans støn nogle gange kom op imens. Yazoo var stadig ikke så vild med at Lyonaro holdte fast i hans hår og havde vildt meget lyst til at hive hans hånd væk, men når han som regl havde sex med hankønnet, lod ham dem bare bruge ham som de ville, bare så længe at han selv nød at have sex med dem. Men ligesom Lyonaro ville han ikke indrømme at han faktisk nød ham meget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men...   Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... Icon_minitimeFre 14 Maj 2010, 01:14

Lyonaro gav efter og skiftede ansigtsudtryk. Han lukkede øjnene mere ømt, og kunne ikke holde tilbage med sine støn. Han slp håret lidt, men hold hånden der ved hovedet. Han lænede hovedet ind mod Yazoo og kyssede ham kort og intimt, men begyndte så at kysse ham ned ad halsen. Han satte straks tænderne i huden på ham og lod dem glide ind i struben på ham. Dog suede han intet blod, men bed sig fast mens han bevægede sig i det hurtige tempo. At bide ham tændte ham virkelig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men...   Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... Icon_minitimeFre 14 Maj 2010, 01:21

Yazoo lod mærke til hvordan hans ansigtsudtryk ændrede sig og undrede sig først lidt over det, men kunne så ikke lade være med at smile lidt. Han havde ikke forventet at Lyonaro ville give efter som sådan, men det havde han det meget fint med og havde ikke noget imod det. Yazoo sukkede lettet over at han slap hans hår lidt, så der ikke gjorde så ondt og smilte svagt. Men lod sit blik blive lidt overrasket da han så at Lyonaro lænede sig ind over ham og kyssede ham kort på munden, men samtidig intimt. Yazoo kyssede med i kysset, så længe det nu varede og stønnede da Lyonaro begyndte at kysse ham ned af halsen. Dog kom der også et gisp ud mellem læberne på Yazoo imens hans stønnede, men det var fordi han havde sat tænderne i ham, men det gjorde ham ikke noget, så længe han bare ikke begyndte at suge blod fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men...   Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... Icon_minitimeFre 14 Maj 2010, 01:47

Lyonaro hang sig bare fast, men lod sig ikke drikke af Yazoo, da han allerede havde spist sig mæt i drengen, der lå lige ved siden af dem. Han kunne mærke at han ville komme meget snart, men holdt det tilbage. Han havde ikke tænkt sig at komme før sin partner, da det ville være akavet, når det hele afhængte af den mandlige part.
Han gav nogle enkelte støn der blev brudt imod Yazoos hals, og han havde efterhånden opgivet at spille sej og være den mest udholdende. Han vidste jo heller ikke hvor gammel denne her vampyr var?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men...   Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men... Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Ingen skrigende børn... rart..
» Ingen skrigende børn... rart..
» Hader du ikke bare når det sker? - Chili
» Børn... (Emilia)
» Skrigende børn er ikke godt selskab. //André.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: